quote:Op zondag 20 maart 2005 11:49 schreef Bupatih het volgende:
Jort legt haar ook wel eens dingen in de mond.
quote:Op zondag 20 maart 2005 11:45 schreef Haushofer het volgende:
Ik heb ook naar dat debat zitten kijken, en kon me goed voorstellen dat Wubbo Ockels zich groen en geel zat te ergeren; ik denk dat hij nog degene was die uberhaupt wist waar hij over sprak. Tja, Georgina komt niet altijd al te snugger over, maar deze uitspraak was de nominatie zeker niet waard. Die had echt naar de NS moeten gaan.
En ook ik vind dat Jack Spijkerman mensen te makkelijk voor schut zet. Zet Bert Visser daar bij, en je gaat je nogal es ergeren.
Ja hoor, komt Bupatih weer met zo'n klein detail.quote:Op zondag 20 maart 2005 11:49 schreef Bupatih het volgende:
Jort legt haar ook wel eens dingen in de mond.
Als het niet relevant is zou ik hem niet maken, nee.quote:Emiel Ratelband zei dat het erg leuk is voor een 9 jarig meisje om je vriendje in je mond te laten komen en hem dan te tongzoenen.
Dat is een simpel feit.
Vind je dit een slimme uitspraak?
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:00 schreef pberends het volgende:
edit: ik heb ze meteen gemailed:
[afbeelding]
Das ingesteld door Barend en van Dorp, die stellen BN'ers altijd vragen waarover ze totaal geen kennis hebbenquote:Op maandag 21 maart 2005 09:03 schreef RaisinGirl het volgende:
Waarom wordt zo'n meisje eigenlijk gevraagd haar mening te verkondigen? Is iemand eigenlijk geïnteresseerd? Wie zit erop te wachten? En wie zit er vervolgens op te wachten dat de tv-held Jack Spijkerman haar aan de schandpaal nagelt? Wat boeit het? Tegenwoordig moet je vooral overal een mening over hebben, dan kan de rest van Nederland weer vertellen dat die niet deugd en zo vullen we onze kranten en onze beeldbuis. Ohja, en dit forum natuurlijk..
quote:
denken in deze context is ondenkbaar.....quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:09 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Idd. Na Fortuyn krijgt iedereen een harde piemel van mensen die zeggen wat ze vinden ipv eerst denken en dan praten.
Aha, daarom kijk ik ook al niet meer naar dat programma.quote:Op maandag 21 maart 2005 09:11 schreef pberends het volgende:
Das ingesteld door Barend en van Dorp, die stellen BN'ers altijd vragen waarover ze totaal geen kennis hebben.
quote:Kan 't altijd wel waarderen, iemand die -en publique- een (controversiele) uitspraak durft te doen.
Jullie kunnen het wel eens worden volgens mijquote:Op maandag 21 maart 2005 09:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Georgina heeft helemaal gelijk! Alle hulde dan ook voor de moordenaar van Theo van Gogh.Met het vermoorden van zo'n overconsumerende vetklep verlicht je de druk op het milieu heel wat.
![]()
Ik word altijd kotsmisselijk van die doorgedraaide politieke correctheid in dit land. Doe eens raar en zeg iets vreemds. Raar is leuk.quote:Op maandag 21 maart 2005 09:28 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
[..]
Jullie kunnen het wel eens worden volgens mij
Dacht ik ook al! Alleen het verschil met mij en Georgina is dat ik wel in kan zien dat zoiets roepen nogal lomp is, ook al klopt het feitelijk.quote:Op maandag 21 maart 2005 09:28 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
[..]
Jullie kunnen het wel eens worden volgens mij
Zeker... maar stel je bent een familielid van een van de omgekomen 22 Nederlanders in het gebied. Dan kun je niet lachen om zo'n opmerking lijkt me. Raar is leuk maar je moet er verstand van hebben en dat heeft Georgina niet.quote:Op maandag 21 maart 2005 09:30 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik word altijd kotsmisselijk van die doorgedraaide politieke correctheid in dit land. Doe eens raar en zeg iets vreemds. Raar is leuk.
Ik hoop dat ze beter weten. Dat doe ik wel in ieder geval.quote:Op maandag 21 maart 2005 09:39 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Zeker... maar stel je bent een familielid van een van de omgekomen 22 Nederlanders in het gebied. Dan kun je niet lachen om zo'n opmerking lijkt me. Raar is leuk maar je moet er verstand van hebben en dat heeft Georgina niet.
Dat Spijkerman Georgina nomineert, is voor jou ook raar en vreemd. Dus leuk.quote:Op maandag 21 maart 2005 09:30 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik word altijd kotsmisselijk van die doorgedraaide politieke correctheid in dit land. Doe eens raar en zeg iets vreemds. Raar is leuk.
Goed geslapen zeker.quote:Op maandag 21 maart 2005 09:56 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Dat Spijkerman Georgina nomineert, is voor jou ook raar en vreemd. Dus leuk.
Ballen van voren zal je bedoelen. En ja, we hebben het hier over kunststof ballen inderdaad.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:53 schreef longinus het volgende:
Een ding is zeker, Georgina is een vrouw met ballen.
kennelijk heeft men het weer voor elkaar dat de hele discussie gaat of iets wel of niet gezegd mag worden ...quote:Op maandag 21 maart 2005 14:05 schreef Scorpie het volgende:
Tactisch: Nee
Waarheid: Ja
Timing: Slecht
Zow, kunnen we nu weer ergens anders over zeiken, pberends?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |