abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 februari 2005 @ 17:45:29 #1
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_25253014
quote:
Bij vriendin Georgina Verbaan begonnen haar borsten een paar maanden geleden plotseling spontaan te 'groeien...

Jort Kelder zal nu wel stilletjes hopen dat hem ook zoiets wonderbaarlijks overkomt, want de Quote-baas mag dan een grote mond hebben, hij heeft -vindt hjzelf- een ondermaats geslachtsdeel.

Jort schaamt zich zo over zijn 14 centimeter in opgewonden staat, dat hij geld biedt als zijn kleine geheimpje niet verraden wordt...

Het is voor Jort Kelder maar te hopen dat Georgina Verbaan een van die vrouwen is die zegt dat niet de lengte er toe doet, maar wat een man er mee doet....

Kelder is namelijk door moeder natuur niet erg goed bedeeld qua geslachtsdeel. Een schamele veertien centimeter in opgewonden staat: daar moeten Jort -en Georgina- het mee doen.

En Kelder weet blijkbaar ook dat die lengte bepaald geen garantie is voor een vermelding in het Guiness Book of Records.

Sterker nog: Jort schaamt zich er behoorlijk voor, want hij bood maar liefst vierhonderd euro om zijn geheimpje uit de publiciteit te houden.

Nadat Kelder in een onbewaakte bui aan een verslaggeefster Huiigsloot van het blad BlvD onthult dat dat het zoeken was voor Georgina in bed, besefte Kelder na afloop van het vraaggesprek dat de door hem verstrekte informatie beter niet op straat kon belanden.

Kelder wilde dat BlvD zijn lid drie centimeter zou oprekken naar het landelijk gemiddelde van 17 centimeter. en daar had Jort ook wel een paar eurootjes voor over.

BlvD is inmiddels akkoord gegaan, zo blijkt uit de woorden van hoofdredactrice Margriet van der Linden in HP/De Tijd. "Huigsloot heeft echt 14 centimeter op haar bandje staan, maar Jort heeft er in grote staat van opwindng wat centimeters aangeplakt. Tsja, niemand hier had de behoefte om het te controleren."
"Het is zoeken voor Georgina".
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_25253111
!
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
pi_25253113
je weet wat ze zeggen een grote bek en een klein lulletje
don't give me that fucking bullshit
  Moderator / Miss SHO vrijdag 25 februari 2005 @ 18:02:50 #4
22592 crew  Ole
pi_25253248
Ik heb ze anders nog véél kleiner gezien hoor!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 25 februari 2005 @ 18:14:29 #5
114800 Choumacher
I'm Ugly therfore I am
pi_25253410
De mijne is ook maar 7 cm.

Maar de meeste vrouwen vonden dat toch te dik.
pi_25253503
Het kan kloppen, het gemiddelde van Jort en mij is dan inderdaad 17 centimeter...
pi_25253727
Het is niet de lengte maar de omvang die vrouwen prettig vinden, laat ik nu gezegend zijn met beide.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_25258077

Wat voor auto heeft ie eik?
  vrijdag 25 februari 2005 @ 23:25:43 #9
15080 static
pi_25258442
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 23:09 schreef Duiveltja het volgende:

Wat voor auto heeft ie eik?
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  vrijdag 25 februari 2005 @ 23:28:50 #10
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_25258513
17 CM = gemiddeld

Ohoh
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  zaterdag 26 februari 2005 @ 08:57:31 #11
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25262358
wat heb jij maar 10cm hangen?
  zaterdag 26 februari 2005 @ 09:34:57 #12
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_25262507
16 CM
Maar wel Uber harig
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  zaterdag 26 februari 2005 @ 09:38:04 #13
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25262516
zo! dan weten we dat ook weer...hoe groot is de kut van la verbaan eigenlijk? of hoe groot is het geslachtsdeel van de 'journalist' in kwestie?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_25262698
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 23:28 schreef HarigeKerel het volgende:
17 CM = gemiddeld

Ohoh
Volgens internationale metingen is de gemiddelde penis in erectie zo'n 14,5 tot 15 cm. Jort zit er dus nét onder.
  zaterdag 26 februari 2005 @ 10:09:28 #15
545 dop
:copyright: dop
pi_25262727
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 10:05 schreef Disorder het volgende:

[..]

Volgens internationale metingen is de gemiddelde penis in erectie zo'n 14,5 tot 15 cm. Jort zit er dus nét onder.
dat is als je aziaaten mee rekend
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  Moderator / Miss SHO zondag 27 februari 2005 @ 13:07:31 #16
22592 crew  Ole
pi_25280523
quote:
Laat Jort Kelder letterlijk broek zakken om gelijk te halen?

Als we Jort Kelder moeten geloven komt Georgina Verbaan niets tekort in bed en heeft de hoofdredacteur van de zakenglossip Quote zeker geen ondermaats geslachtsdeel.... Kelder wil zelfs zijn exen laten getuigen dat hij flink zijn mannetje staat....

Niet Georgina Verbaan, de huidige partner van Jort Kelder, maar zijn trits aan ex-vriendinnen zou moeten getuigen dat het geslacht van Jort Kelder de veertien centimeter ruimschoots overtreft....

Kelder is dan ook razend over wat hij noemt 'de leugens' die over hem verteld worden door redactrices van het maandblad BlvD.

Het verhaal ovber de schamele 14 centimeter van Jort kwam in de wereld nadat Kelder zich had laten interviewen door Nathalie Huigsloot.

In het 'goede'gesprek meende Kelder de aantrekkelijke Huigslot deelgenoot te moeten maken van zijn kleine probleempje en vertelde hij frank en vrij dat Georgina het met 14 centimeter moest doen.

Maar toen Kelder de weergave van het vraaggesprek voor publicatie onder ogen kreeg leek het hem toch een minder goed idee heel Nederland deelgenoot te maken van zijn uitlatinhgen betreffende de lengte van zijn geslacht.

Volgens Huigsloot bood Kedler haar daarop 400 euro om zijn geslacht in de BlvD-tekst drie centimeter op te rekken tot het landelijk gemiddelde van 17 centimeter.

De redactrice weigerde en vertelde het verhaal als een leuke roddel door aan haar mederedactrices. Niet veel later lag de 14 centmeter van Jort op straat en publiceerde HP/De Tijd een venijnig stukje over de pogingen van Jort om het verhaal te wijzigen.

Ook ZIJonline publiceerde het verhaal.

Kelder reageerde vervolgens pijlsnel op de site van zijn maandblad over de commotie rond zijn voortplantingsorgaantje...

"In een poging de dalende oplage te remmen heeft HP/de Tijd gemeend mij letterlijk en figuurlijk voor lul te moeten zetten. Voor een stukje in het blad Blvd zou ik journaliste Nathalie Huigsloot eerst hebben omgekocht (prijs: 400 euro) en later hebben verzocht de lengte van mijn lid maar liefst drie centimeter langer te maken dan de barre realiteit toestaat.

‘Daar zakt mijn broek vanaf’, was mijn eerste reactie, want het knulletje van het kwakkelende weekblad heeft het zonder wederhoor opgeschreven. Ik kan natuurlijk een rechtzaak starten en mijn exxen als getuige oproepen, maar laten we dat niet doen.

Het drukt je als bekende blaadjesmaker wel weer met je neus op de feiten dat je ergste vijanden altijd je eigen kleine gefrustreerde collegaatjes zijn. Of zoals NRC-columnist Bas Heijne onlangs treffend formuleerde: ‘Als je op de barricade staat schrik je nooit van wie er tegenover je staat, maar altijd van wie er naast je staat’.

Wie spreekt de waarheid?

Alleen Georgina Verbaan kan daar nu antwoord op geven, maar die houdt wijselijk haar mond...
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zondag 27 februari 2005 @ 13:20:27 #17
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_25280702
Mijn god, wat een gedoe over zoiets kleins. .
For great justice!
pi_25280811
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 10:09 schreef dop het volgende:

[..]

dat is als je aziaaten mee rekend
En Negers
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
  zondag 27 februari 2005 @ 14:18:57 #19
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25281445
wie het kleine niet eert....
  zondag 27 februari 2005 @ 17:50:58 #20
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_25284298
Gaat Jort nog foto's maken om te bewijzen dat het niet zo is?
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_25284607
17cm is dus niet het landelijk gemiddelde, heb al vaker 14,5 a 15cm horen noemen
- God's only excuse is the fact that He doesn't exist -
pi_25285074
van een mug een olifant maken
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  zondag 27 februari 2005 @ 19:25:01 #23
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25285609
ik hoef geen pica's te zien van zijn worstje
  zondag 27 februari 2005 @ 19:29:27 #24
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_25285666
en als je trots dan ook nog eens "QUOTE" heet
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  zondag 27 februari 2005 @ 22:15:28 #25
15080 static
pi_25288206
quote:
Laat Jort Kelder letterlijk broek zakken om gelijk te halen?

Als we Jort Kelder moeten geloven komt Georgina Verbaan niets tekort in bed en heeft de hoofdredacteur van de zakenglossip Quote zeker geen ondermaats geslachtsdeel.... Kelder wil zelfs zijn exen laten getuigen dat hij flink zijn mannetje staat....

Niet Georgina Verbaan, de huidige partner van Jort Kelder, maar zijn trits aan ex-vriendinnen zou moeten getuigen dat het geslacht van Jort Kelder de veertien centimeter ruimschoots overtreft....

Kelder is dan ook razend over wat hij noemt 'de leugens' die over hem verteld worden door redactrices van het maandblad BlvD.

Het verhaal ovber de schamele 14 centimeter van Jort kwam in de wereld nadat Kelder zich had laten interviewen door Nathalie Huigsloot.

In het 'goede'gesprek meende Kelder de aantrekkelijke Huigslot deelgenoot te moeten maken van zijn kleine probleempje en vertelde hij frank en vrij dat Georgina het met 14 centimeter moest doen.

Maar toen Kelder de weergave van het vraaggesprek voor publicatie onder ogen kreeg leek het hem toch een minder goed idee heel Nederland deelgenoot te maken van zijn uitlatinhgen betreffende de lengte van zijn geslacht.

Volgens Huigsloot bood Kedler haar daarop 400 euro om zijn geslacht in de BlvD-tekst drie centimeter op te rekken tot het landelijk gemiddelde van 17 centimeter.

De redactrice weigerde en vertelde het verhaal als een leuke roddel door aan haar mederedactrices. Niet veel later lag de 14 centmeter van Jort op straat en publiceerde HP/De Tijd een venijnig stukje over de pogingen van Jort om het verhaal te wijzigen.

Kelder reageerde vervolgens pijlsnel op de site van zijn maandblad over de commotie rond zijn voortplantingsorgaantje...

"In een poging de dalende oplage te remmen heeft HP/de Tijd gemeend mij letterlijk en figuurlijk voor lul te moeten zetten. Voor een stukje in het blad Blvd zou ik journaliste Nathalie Huigsloot eerst hebben omgekocht (prijs: 400 euro) en later hebben verzocht de lengte van mijn lid maar liefst drie centimeter langer te maken dan de barre realiteit toestaat.

‘Daar zakt mijn broek vanaf’, was mijn eerste reactie, want het knulletje van het kwakkelende weekblad heeft het zonder wederhoor opgeschreven. Ik kan natuurlijk een rechtzaak starten en mijn exxen als getuige oproepen, maar laten we dat niet doen.

Het drukt je als bekende blaadjesmaker wel weer met je neus op de feiten dat je ergste vijanden altijd je eigen kleine gefrustreerde collegaatjes zijn. Of zoals NRC-columnist Bas Heijne onlangs treffend formuleerde: ‘Als je op de barricade staat schrik je nooit van wie er tegenover je staat, maar altijd van wie er naast je staat’.

Wie spreekt de waarheid?
Alleen Georgina Verbaan kan daar nu antwoord op geven, maar die houdt wijselijk haar mond...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')