"Het is zoeken voor Georgina".quote:Bij vriendin Georgina Verbaan begonnen haar borsten een paar maanden geleden plotseling spontaan te 'groeien...
Jort Kelder zal nu wel stilletjes hopen dat hem ook zoiets wonderbaarlijks overkomt, want de Quote-baas mag dan een grote mond hebben, hij heeft -vindt hjzelf- een ondermaats geslachtsdeel.
Jort schaamt zich zo over zijn 14 centimeter in opgewonden staat, dat hij geld biedt als zijn kleine geheimpje niet verraden wordt...
Het is voor Jort Kelder maar te hopen dat Georgina Verbaan een van die vrouwen is die zegt dat niet de lengte er toe doet, maar wat een man er mee doet....
Kelder is namelijk door moeder natuur niet erg goed bedeeld qua geslachtsdeel. Een schamele veertien centimeter in opgewonden staat: daar moeten Jort -en Georgina- het mee doen.
En Kelder weet blijkbaar ook dat die lengte bepaald geen garantie is voor een vermelding in het Guiness Book of Records.
Sterker nog: Jort schaamt zich er behoorlijk voor, want hij bood maar liefst vierhonderd euro om zijn geheimpje uit de publiciteit te houden.
Nadat Kelder in een onbewaakte bui aan een verslaggeefster Huiigsloot van het blad BlvD onthult dat dat het zoeken was voor Georgina in bed, besefte Kelder na afloop van het vraaggesprek dat de door hem verstrekte informatie beter niet op straat kon belanden.
Kelder wilde dat BlvD zijn lid drie centimeter zou oprekken naar het landelijk gemiddelde van 17 centimeter. en daar had Jort ook wel een paar eurootjes voor over.
BlvD is inmiddels akkoord gegaan, zo blijkt uit de woorden van hoofdredactrice Margriet van der Linden in HP/De Tijd. "Huigsloot heeft echt 14 centimeter op haar bandje staan, maar Jort heeft er in grote staat van opwindng wat centimeters aangeplakt. Tsja, niemand hier had de behoefte om het te controleren."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
quote:
Volgens internationale metingen is de gemiddelde penis in erectie zo'n 14,5 tot 15 cm. Jort zit er dus nét onder.quote:
dat is als je aziaaten mee rekendquote:Op zaterdag 26 februari 2005 10:05 schreef Disorder het volgende:
[..]
Volgens internationale metingen is de gemiddelde penis in erectie zo'n 14,5 tot 15 cm. Jort zit er dus nét onder.
quote:Laat Jort Kelder letterlijk broek zakken om gelijk te halen?
Als we Jort Kelder moeten geloven komt Georgina Verbaan niets tekort in bed en heeft de hoofdredacteur van de zakenglossip Quote zeker geen ondermaats geslachtsdeel.... Kelder wil zelfs zijn exen laten getuigen dat hij flink zijn mannetje staat....
Niet Georgina Verbaan, de huidige partner van Jort Kelder, maar zijn trits aan ex-vriendinnen zou moeten getuigen dat het geslacht van Jort Kelder de veertien centimeter ruimschoots overtreft....
Kelder is dan ook razend over wat hij noemt 'de leugens' die over hem verteld worden door redactrices van het maandblad BlvD.
Het verhaal ovber de schamele 14 centimeter van Jort kwam in de wereld nadat Kelder zich had laten interviewen door Nathalie Huigsloot.
In het 'goede'gesprek meende Kelder de aantrekkelijke Huigslot deelgenoot te moeten maken van zijn kleine probleempje en vertelde hij frank en vrij dat Georgina het met 14 centimeter moest doen.
Maar toen Kelder de weergave van het vraaggesprek voor publicatie onder ogen kreeg leek het hem toch een minder goed idee heel Nederland deelgenoot te maken van zijn uitlatinhgen betreffende de lengte van zijn geslacht.
Volgens Huigsloot bood Kedler haar daarop 400 euro om zijn geslacht in de BlvD-tekst drie centimeter op te rekken tot het landelijk gemiddelde van 17 centimeter.
De redactrice weigerde en vertelde het verhaal als een leuke roddel door aan haar mederedactrices. Niet veel later lag de 14 centmeter van Jort op straat en publiceerde HP/De Tijd een venijnig stukje over de pogingen van Jort om het verhaal te wijzigen.
Ook ZIJonline publiceerde het verhaal.
Kelder reageerde vervolgens pijlsnel op de site van zijn maandblad over de commotie rond zijn voortplantingsorgaantje...
"In een poging de dalende oplage te remmen heeft HP/de Tijd gemeend mij letterlijk en figuurlijk voor lul te moeten zetten. Voor een stukje in het blad Blvd zou ik journaliste Nathalie Huigsloot eerst hebben omgekocht (prijs: 400 euro) en later hebben verzocht de lengte van mijn lid maar liefst drie centimeter langer te maken dan de barre realiteit toestaat.
‘Daar zakt mijn broek vanaf’, was mijn eerste reactie, want het knulletje van het kwakkelende weekblad heeft het zonder wederhoor opgeschreven. Ik kan natuurlijk een rechtzaak starten en mijn exxen als getuige oproepen, maar laten we dat niet doen.
Het drukt je als bekende blaadjesmaker wel weer met je neus op de feiten dat je ergste vijanden altijd je eigen kleine gefrustreerde collegaatjes zijn. Of zoals NRC-columnist Bas Heijne onlangs treffend formuleerde: ‘Als je op de barricade staat schrik je nooit van wie er tegenover je staat, maar altijd van wie er naast je staat’.
Wie spreekt de waarheid?
Alleen Georgina Verbaan kan daar nu antwoord op geven, maar die houdt wijselijk haar mond...
quote:Laat Jort Kelder letterlijk broek zakken om gelijk te halen?
Als we Jort Kelder moeten geloven komt Georgina Verbaan niets tekort in bed en heeft de hoofdredacteur van de zakenglossip Quote zeker geen ondermaats geslachtsdeel.... Kelder wil zelfs zijn exen laten getuigen dat hij flink zijn mannetje staat....
Niet Georgina Verbaan, de huidige partner van Jort Kelder, maar zijn trits aan ex-vriendinnen zou moeten getuigen dat het geslacht van Jort Kelder de veertien centimeter ruimschoots overtreft....
Kelder is dan ook razend over wat hij noemt 'de leugens' die over hem verteld worden door redactrices van het maandblad BlvD.
Het verhaal ovber de schamele 14 centimeter van Jort kwam in de wereld nadat Kelder zich had laten interviewen door Nathalie Huigsloot.
In het 'goede'gesprek meende Kelder de aantrekkelijke Huigslot deelgenoot te moeten maken van zijn kleine probleempje en vertelde hij frank en vrij dat Georgina het met 14 centimeter moest doen.
Maar toen Kelder de weergave van het vraaggesprek voor publicatie onder ogen kreeg leek het hem toch een minder goed idee heel Nederland deelgenoot te maken van zijn uitlatinhgen betreffende de lengte van zijn geslacht.
Volgens Huigsloot bood Kedler haar daarop 400 euro om zijn geslacht in de BlvD-tekst drie centimeter op te rekken tot het landelijk gemiddelde van 17 centimeter.
De redactrice weigerde en vertelde het verhaal als een leuke roddel door aan haar mederedactrices. Niet veel later lag de 14 centmeter van Jort op straat en publiceerde HP/De Tijd een venijnig stukje over de pogingen van Jort om het verhaal te wijzigen.
Kelder reageerde vervolgens pijlsnel op de site van zijn maandblad over de commotie rond zijn voortplantingsorgaantje...
"In een poging de dalende oplage te remmen heeft HP/de Tijd gemeend mij letterlijk en figuurlijk voor lul te moeten zetten. Voor een stukje in het blad Blvd zou ik journaliste Nathalie Huigsloot eerst hebben omgekocht (prijs: 400 euro) en later hebben verzocht de lengte van mijn lid maar liefst drie centimeter langer te maken dan de barre realiteit toestaat.
‘Daar zakt mijn broek vanaf’, was mijn eerste reactie, want het knulletje van het kwakkelende weekblad heeft het zonder wederhoor opgeschreven. Ik kan natuurlijk een rechtzaak starten en mijn exxen als getuige oproepen, maar laten we dat niet doen.
Het drukt je als bekende blaadjesmaker wel weer met je neus op de feiten dat je ergste vijanden altijd je eigen kleine gefrustreerde collegaatjes zijn. Of zoals NRC-columnist Bas Heijne onlangs treffend formuleerde: ‘Als je op de barricade staat schrik je nooit van wie er tegenover je staat, maar altijd van wie er naast je staat’.
Wie spreekt de waarheid?
Alleen Georgina Verbaan kan daar nu antwoord op geven, maar die houdt wijselijk haar mond...
Oeps.quote:Op zondag 27 februari 2005 22:16 schreef Ole het volgende:
static...
doe es een paar posts boven je kijken![]()
![]()
![]()
quote:De 14 centimeter van Jort: GEORGINA WEET NIET BETER!
Dat Georgina Verbaan nog niet gereageerd heeft op de 14 centimeter van haar lover Jort heeft een reden... Drie mailtjes van drie verschillende lieden, onthullen waarom Georgina zwijgt... Het voormalig soapie is er namelijk centimers op vooruit gegaan sinds ex Tim Immers...
In een week tijd meer dan 20.000 unieke bezoekers per dag! ZIJonline, het dagelijks roddelblad op internet, lijkt in een behoefte te voorzien.
Zeker in Hilversum en Aalsmeer, want in die contreien lijkt deze site inmiddels verplichte kost te zijn.
En de lezers in Hilversum en Aalsmeer zijn ook niet te beroerd om aan het succes van ZIJonline bij te dragen met tips via de mail.
Zo zorgden onze verhalen over de schamele lengte van het geslachtsdeel van Qoute-hoofdredactuer Jort Kelder voor de nodige vrolijkheid. En vooral het feit dat Georgina Verbaan niet reageerde op de 'aantijging' verbaasde meningeen.
Ook al omdat de niet bepaald op haar mondje gevallen Verbaan, die het op onverklaarbare wijze groeien van haar beide borsten ruimschoots door en in de media liet belichten, nu zwijgt als het spreekwoordelijke graf.
Maar dat heeft een reden, zo blijkt uit drie verschillende mails die ZIJonline ontving en die allemaal hetzelfde verhaal vertelden over een smakelijk incident tijdens de opnamen van het winterse vervolg op Costa!, Pista!
In Pista! speelden zowel Gerogina Verbaan als Sylvie Meis, de huidige vriendin van Rafael van der Vaart. Beide dames hadden tot aan het moment dat ze naast elkaar aan tafel belanden bepaald geen hartelijke verhoudiing, maar zij deelden wel een ex-lover, TIM IMMERS.
Die arme Tim Immers werd onderwerp van gesprek tussen Verbaan en Meis. En zoals het vaak tussen vrouwen gaat, ging het al snel over de seks met Tim.
Verbijsterde omstanders zagen hoe Georgina en Sylvie plotseling de grootste vriendinnen leken te zijn. Met groter en kleiner wordende ruimten tussen duim en wijsvinger probeerden ze elkaar iets duidelijk te maken, waarbij het gelach niet van de lucht was.
Pas vele lachbuien later begrepen ook de tafelgenoten wat het onderwerp van het leuke gesprek was. Sylvie en Georgina hadden een uitvoerig gesprek gevoerd over de piemel van Tim (foto), waarbij de gemeenschappelijke conclusie luid proestend werd verteld. "Een keintje, een centimeter of tien".
Volgens onze tipgevers in Hilversum en Aalsmeer de reden dat Georgina nu zwijgt, want zij is er bij Jort maar liefst 40% op vooruitgegaan...
dat meen je nietquote:
5 cm?Zeker een 1 vergeten of zo. 5 centimeter, dat bestaat heus nietquote:Op vrijdag 4 maart 2005 04:40 schreef Ole het volgende:
OK....
Ik vind 14 cm echt niet "schamel"
het houdt niet over.., maar is zeker niet zielig/ extreem klein of zo..
Maar mijn record is ongeveer 5 cm... dus ik geloof niet dat Jort echt te klagen heeft...
ZO, en dat wilde ik toch ff kwijt na al dit geneuzel....![]()
Ik geloof dat dat wel bestaat hoor.quote:
Tis toch niet te hopen voor vriendje Jort dat hij ontmaagd is door Georgina...maw er zullen toch wel meer vrouwen zijn die het juiste antwoord kunnen geven ?quote:Wie spreekt de waarheid?
Nee hoor bar_rel, wees maar gerust.quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 13:04 schreef bonke het volgende:
ach, ik ben ook maar een baby van onder hoor
7 pond en 52 cm
Nou, volgens mij is het dan toch niet zo goed gesteld met Jort als ie z'n exen wil laten getuigen. Waarom zou je de rest van de wereld ervan moeten overtuigen als er niets aan de hand is?quote:Op zondag 27 februari 2005 22:15 schreef static het volgende:
"Kelder wil zelfs zijn exen laten getuigen dat hij flink zijn mannetje staat...."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |