Gouden Zwatelaar is als je uit je nek lult. Dat deed zij duidelijk niet; ze vertelde slechts een feit.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:16 schreef Sidekick het volgende:
Bottomline is dat Georgina de prijs/nominatie (?) heeft gekregen omdat ze iets doms zei, iets ongepast, iets misplaatst. Niet omdat ze een leugen vertelde.

Ohh, wat ben jij toch verukkelijk irritant.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:04 schreef milagro het volgende:
Dat heb ik zelf ook wel eens gezegd bij een zoveelste overstroming in de India contreien.

goh, jij ook al!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:35 schreef Stali. het volgende:
[..]
In zoverre dat ik een vriendin die ik al ruim 23 jaar kende erbij verloren heb.

quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:35 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ah, de discussie is in inder geval boven Verbaans niveau uitgestegen, maar dat is een discussie over pasgeboren ratjes ook.

Milagro....quote:Op zondag 20 maart 2005 00:27 schreef milagro het volgende:
wisten jullie ook dat Georgina V. Osama Bin L. een lekker ding noemde?
Oh dus de man die 3000 doden op zijn geweten heeft, is een okay kerel want hij ziet er lekker uit?!?!?
Zo bedoelde ze het ms niet, maar mijn God, zoiets zég je toch niet!!
Ik bedoel, ik ken iemand die in die toren zat, en gestorven is, weliswaar 2 jaar na de ramp door een verkeersongeluk maar je begrijpt wat ik bedoel.

Ik ken ook iemand die gestorven is 2 jaar na de rampquote:Op zondag 20 maart 2005 00:27 schreef milagro het volgende:
wisten jullie ook dat Georgina V. Osama Bin L. een lekker ding noemde?
Oh dus de man die 3000 doden op zijn geweten heeft, is een okay kerel want hij ziet er lekker uit?!?!?
Zo bedoelde ze het ms niet, maar mijn God, zoiets zég je toch niet!!
Ik bedoel, ik ken iemand die in die toren zat, en gestorven is, weliswaar 2 jaar na de ramp door een verkeersongeluk maar je begrijpt wat ik bedoel.

Oh jee, jij hebt ook iemand verloren aan de tsunami?quote:Op zondag 20 maart 2005 00:31 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Milagro....![]()
Leg de Prive weg en ga naar bed![]()

Ja, maar ze bracht het wel erg lompquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:29 schreef pberends het volgende:
[..]
Gouden Zwatelaar is als je uit je nek lult. Dat deed zij duidelijk niet; ze vertelde slechts een feit.

Ja, ze krijgt wel veel aandacht he, die Georgina... je zou er bijna jaloers van worden.quote:Op zondag 20 maart 2005 00:34 schreef milagro het volgende:
[..]
Oh jee, jij hebt ook iemand verloren aan de tsunami?
dat zei ze trouwens in een interview met de Nieuwe Revu, ook half NL over de zeik.
Schande opnieuw!!!

daar is tegenwoordig wat aan te doen, hoor, HenryHill, als je je niet lekker voelt in je mannenlijfquote:Op zondag 20 maart 2005 00:38 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Ja, ze krijgt wel veel aandacht he, die Georgina... je zou er bijna jaloers van worden.

weet je, ik denk het ookquote:Op zondag 20 maart 2005 00:41 schreef honesty het volgende:
gelijk heeft ze alleen het moment is kut. Volgens mij ook de reden van nominatie!

Beter zo dan iemand die uren in de rondte blaat om een politiek correct antwoord te geven.quote:Op zondag 20 maart 2005 00:36 schreef Martijn_77 het volgende:
Ja, maar ze bracht het wel erg lomp

Ja? En bevalt dat een beetje, mevrouw Milagro?quote:Op zondag 20 maart 2005 00:41 schreef milagro het volgende:
[..]
daar is tegenwoordig wat aan te doen, hoor, HenryHill, als je je niet lekker voelt in je mannenlijf

en dan zaniken ze hier over Georginaquote:Op zondag 20 maart 2005 00:43 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Beter zo dan iemand die uren in de rondte blaat om een politiek correct antwoord te geven.
Misschien ben ik wel een hele botte lul, maar ik laat echt geen traan als iemand die ik goed ken komt te overlijden. Gaan zitten janken is niets anders dan zelfmedelijden. Immers, niemand heeft het eeuwige leven.
Om de nodige flames en inkoppers even voor te zijn: Zelfmoord vind ik weer een ander uiterste (daar sta ik in de meeste gevallen niet achter).

nee, niet gevat, sorryquote:Op zondag 20 maart 2005 00:44 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Ja? En bevalt dat een beetje, mevrouw Milagro?

You'll get itquote:

deed jij dat maar, gevatte man...quote:

maar natuurlijk, hoe 'apart' die ook moge zijnquote:

Neuk jij nog wel eens?quote:Op zondag 20 maart 2005 00:50 schreef milagro het volgende:
maar natuurlijk, hoe 'apart' die ook moge zijn

...maar zorg dan alleen dat, als je die mening verkondigd, dat je ook nog een andere bron van inkomsten hebt naast het beeld wat je managers zo zorgvuldig voor je hebben samengesteldquote:Op zondag 20 maart 2005 00:50 schreef milagro het volgende:
[..]

de laatste keer was op 5 januari dit jaar dus het is al een poos geleden, dat verklaar ALLES in 1 keer!!quote:

niet iedereen raakt zo opgefokt als Fokkertjes over zo'n opmerking van Georgina Verbaan, hoorquote:Op zondag 20 maart 2005 00:55 schreef HenryHill het volgende:
[..]
...maar zorg dan alleen dat, als je die mening verkondigd, dat je ook nog een andere bron van inkomsten hebt naast het beeld wat je managers zo zorgvuldig voor je hebben samengesteld
Anders kon je die inkomsten nog wel eens gaan missen in de nabije toekomst.

Een stuk of 8 posts in dit topic, ons onderlinge gekibbel niet meegerekend.quote:Op zondag 20 maart 2005 01:01 schreef milagro het volgende:
[..]
niet iedereen raakt zo opgefokt als Fokkertjes over zo'n opmerking van Georgina Verbaan, hoor

Het valt allemaal wel mee. De natuur houd je immers niet tegen (ondanks dat veel mensen denken van wel). Indien mensen komen te overlijden door toedoen van anderen (moord, aanslagen en dergelijke) dan klopt dat natuurlijk niet. Over iets als euthenasie heb ik weer een andere mening... waarom iemand onnodig laten lijden of jarenlang voor niets kunstmatig in leven houden (dus, zonder enige kans op verbetering)?quote:Op zondag 20 maart 2005 00:50 schreef milagro het volgende:

ik bedoel maar, waar hebben we het overquote:Op zondag 20 maart 2005 01:05 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Een stuk of 8 posts in dit topic, ons onderlinge gekibbel niet meegerekend.
Mwoah.

Ik vind dat ze helemaal gelijk heeft.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:00 schreef pberends het volgende:
In een programma over milieu op Net5 zei een mevrouw:
"Het ministerie van VROM heeft uitgerekent dat door overstomingen elk jaar 13 miljoen mensen onkomen. Over een tijd zullen ruim 90 miljoen mensen omkomen door overstromingen als gevolg van het broeikaseffect"
Georgina: "Misschien is dit wel politiek incorrect, maar dat is wel goed voor het milieu. Een beetje minder mensen mag ook wel."

Wat heeft het met gelijk hebben te maken? Als er morgen een atoombom valt op New York dan is dat ook goed tegen de overbevolking. Wil dat zeggen dat het oke is?quote:Op zondag 20 maart 2005 09:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik vind dat ze helemaal gelijk heeft.
Maar waarom zou je dit soort dingen zeggen als je toch bijna 100% zeker weet dat je verkeerd begrepen wordt?

Ze zegt niet dat ze er blij mee is of zo of dat het oke is. Ze zegt ook niet dat mensen specifiek dood moeten (als ik het goed begrijp, heb het programma niet gekeken). An sich, gewoon koud naar feiten kijkend, niet naar de mensen zelf, maar het 'algemeen' houdt, dan zit er een kern van waarheid in wat ze zegt; natuurlijke selectie. Bovendien is overstroming (natuur) iets anders dan een atoombom (door de mensen gemaakt en veroorzaakt).quote:Op zondag 20 maart 2005 11:38 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Wat heeft het met gelijk hebben te maken? Als er morgen een atoombom valt op New York dan is dat ook goed tegen de overbevolking. Wil dat zeggen dat het oke is?
Je gaat mensen niet dood laten gaan bij overstromingen omdat dat goed zou zijn voor het milieu. ALs je dat soort raren ideeen alleen al hebt dan moet je je na laten kijken.

dat zei ze dan ook nietquote:Op zondag 20 maart 2005 11:38 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Wat heeft het met gelijk hebben te maken? Als er morgen een atoombom valt op New York dan is dat ook goed tegen de overbevolking. Wil dat zeggen dat het oke is?
Je gaat mensen niet dood laten gaan bij overstromingen omdat dat goed zou zijn voor het milieu.

sjappeu, voor de MULO-instelling van pberends, Milagro, miss_dynastie en Georgina Verbaan ...quote:Op zondag 20 maart 2005 09:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik vind dat ze helemaal gelijk heeft.
Maar waarom zou je dit soort dingen zeggen als je toch bijna 100% zeker weet dat je verkeerd begrepen wordt?

quote:Op zondag 20 maart 2005 11:50 schreef RM-rf het volgende:
[..]
sjappeu, voor de MULO-instelling van pberends, Milagro, miss_dynastie en Georgina Verbaan ...
Want ... wat is de waarde nu eigenlijk van het idee dat overstromingen en andere grote rampen waarbij veel mensen sterven erg goed zijn tegen de wereld-overbevolking?
Zijn grote rampen een goede oplossing tegen overbevolking?
Is Bagladesh, een land welke regelmatig door grote overstromingsrampen getroffen wordt, nu een land waar het met de overbevolking de goede richting opgaat, is dat daar, door de overstromingsrampen, nu beter geworden qua overbevolking?
Degenen die dat denken zijn vast ook van mening dat de nederlandse overheid vooral geen dijkverhoging moet ondersteunen, immers, nederland is al een dichtbevolkt land ...
Misschien dat men ook wat verkeerslichten minder goed kan afstellen, minder regels voor vuurwerk-opslag en de nooduitgangen in de horeca hoeven ook niet meer zo nodig ... op die manier pakt nederland prima de 'overbevolking aan, volgens Georgina, pberends en Milagro ... toch?
Wat je zo'n televisieprogramme als 'spijkers-met-koppen' kwalijk kunt nemen dat ze ook geen argumentatie toepassen in het afbranden van zo'n mening, waardoor inderdaad de indruk ontstaat dat politiek incorrecte dingen niet gezegd mogen worden, maar wel juist zouden zijn ...
Feit is echter dat heel veel politiek incorrect geblaat gewoonweg van een enorme domheid getuigt, en de onmogelijkheid om serieus feitelijkheden af te wegen ...
het is vaak gebaseerd op een SBS6-versimpeling van de wereld ...
Nee, overstromingen zijn geen enkel middel tegen 'overbevolking' vaak maken ze het probleem enkel erger, door de grote economische schade, en doordat zulke grote rampen vaak gevolgd worden door een geboortegroei (juist kinderen zijn de investering in de toekomst voor ouders in de derde wereld, sterven er een paar, moeten ze er gewoon enkele bijfokken) ..
Maar ennelijk is die denkwijze net een brug te ver voor onze politiek incorrecte denkers als pberends et al.

Wat zij zegtquote:Op zondag 20 maart 2005 11:55 schreef milagro het volgende:
Zij was lomp zoals ze het zei, het gekozen moment, dat moge duidelijk zijn, maar puur zec had ze een punt, alleen denken we natuurlijk als zo'n situatie speelt GELUKKIG NIET puur sec.

Emiel Ratelband zei dat het erg leuk is voor een 9 jarig meisje om je vriendje in je mond te laten komen en hem dan te tongzoenen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:18 schreef Speth het volgende:
[..]
Ik vind een simpel feit nooit misplaatst of dom...

Raar, als iemand op een vraag over miljoenen doden wegens overstromingen, meldt dat dat juist vanwege het gevaar van overbevolking toch wel een goed 'oplossing' is ...quote:Op zondag 20 maart 2005 11:55 schreef milagro het volgende:
[..]dat zei ze niet, dat bedoelen wij niet
maak maar ridicule verwijten over MULO en SBS maar je mist gewoon compleet het punt vd discussie.
Zij was lomp zoals ze het zei, het gekozen moment, dat moge duidelijk zijn, maar puur sec had ze een punt, alleen denken we natuurlijk als zo'n situatie speelt GELUKKIG NIET puur sec.
is dat nu zo moeilijk te begrijpen met je universitaire instelling

Idd, die van die vent in de trein sloeg ten minste nog ergens op. Als het per sé om domme opmerkingen van BN'ers moet gaan, dan kunnen we Georgina elke week wel nomineren....quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:07 schreef alwaysthebest het volgende:
Onterechte nominering zwatelaar inderdaad

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |