Ik denk wel gelijk te hebben; maar niet altijd. Daarom open ik dit topic. Mensen zijn slecht voor het milieu, punt.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:04 schreef Monidique het volgende:
Ik vind dat je ongelijk hebt en dat je bijzonder hypocriet bent wanneer je denkt gelijk te hebben. Slotje.
omdat ze ook niet zegt dat die mensen dood moeten.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:06 schreef Youssef het volgende:
Waarom springt zij dan niet van een brug of gooit ze der familie niet voor een trein?
hahaquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:07 schreef Bupatih het volgende:
Die borsten nemen al keiveel ruimte in.
Idd. Na Fortuyn krijgt iedereen een harde piemel van mensen die zeggen wat ze vinden ipv eerst denken en dan praten.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:07 schreef alwaysthebest het volgende:
Ze gaat niet nep-huilen, maar zegt wat ze vind.
En als daar 90 miljoen van af gaat, dan is het binnen een paar jaar weer op het oude niveau.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:06 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
RIP planet Earth.
En reken maar dat het met elkaar te maken heeft.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:15 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Natuurlijk iets aangedikt, maar goed.
Zonder oorlog had deze planeet 60 miljard inwoners. Dat is 10 keer zoveel dan nu. Ik zweer dat er dan geen bossen meer waren, en dat mensen elkaar gingen uitmoorden omdat het gewoon te druk was. Met 60 miljard inwoners was deze planeet op geen enkele manier leefbaar. Dus tja, misschien is oorlog in sommige gevallen goed.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:14 schreef Fatality het volgende:
Ik denk dat ze zulke dingen in het vervolg maar op dodenherdenking moeten verkondigen ..
Het JONGERENforum!?!?!? JIJ?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:15 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Natuurlijk iets aangedikt, maar goed.
* pberends is playing Bluebels - Young At Heart.mp3quote:
Het EU-gemiddelde zit op ongeveer 1.5, dus dat valt erg mee.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:18 schreef Modus het volgende:
Zit op zich wel iets in, alleen zijn er maar bar weinig mensen die om die reden geen kinderen nemen. Het minderen moet altijd door anderen gedaan worden, komt het min of meer op neer. Dus ja, dat schiet niet op dan.
Ach, met eindelijk eens een zware aardbeving in Limburg ben ik ook al blijquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:21 schreef tong80 het volgende:
Ja ze heeft gelijk. Zou wel leuk zijn als die vloedgolf op Oost-Amerika zou komen. We kunnen best zonder New York.
wat stel je voor ?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:18 schreef dolle_hond het volgende:
ze kan zelf ook iets aan de overbevolking doen
Zeer goed voor het milieu, Amerika is voor 25% van alle milieuvervuiling verantwoordelijk. Dat zeggen die linksen ook altijd.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:21 schreef tong80 het volgende:
Ja ze heeft gelijk. Zou wel leuk zijn als die vloedgolf op Oost-Amerika zou komen. We kunnen best zonder New York.
jupquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:05 schreef QyRoZ het volgende:
Ze heeft gelijk. Zeker weten. Het is te druk op deze bol.
LOLquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:26 schreef Notoire_Gek het volgende:
Grote ophef..................... één zwakzinnige die zich druk maakt over die nominatie. Je bent niet goed snik man, kansloze Kerstneger ! ! !
En die gek mag zelf wel blijven posten met onzin posts...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:40 schreef HeatWave het volgende:
offtopic weg. flamen doe je maar via MSN/mail oid. Hou het ontopic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |