En! heeft ie het al gezegd?!?!?!?!?!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:52 schreef mechatronics het volgende:
[..]
ja dus
hier de tekst:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Toch nog gelijk gehad.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:56 schreef grunge-metal het volgende:
Wilde gok van wat er vanavond in komt:
Peter Heerschop die weer is op zijn manier de klok vooruit zet. Goh dat hadden we dan ook nog nooit eerder gezien.
Publiek lachte er nog om ookquote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:55 schreef Cassius het volgende:
Och ja, het zomertijd-debacle. Daar was het wachten nog op.
Komt hij weer aan met z'n 4,0.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:00 schreef pberends het volgende:
Kortom: 4,0.
quote:
Ik heb alleen het cabaret gezien, ik gaf het cabaret een 4,0.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
Komt hij weer aan met z'n 4,0.
Kijk dan niet, man!
hear hear!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:39 schreef pberends het volgende:
Peter Heerschop: ga eensch dood!
Jup, mee eens.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:13 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Nou ja.. beste aflevering van dit jaar tot nu toe
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:39 schreef pberends het volgende:
Peter Heerschop: ga eensch dood!
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:58 schreef pberends het volgende:
http://variatee.vara.nl/kopspijkers/gastenboek.jsp
Is dat zwatelaar bericht van Jack echt?? Was dat ook in de uitzendingquote:
Heb jij ze wel helemaal op een rijtje?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:00 schreef pberends het volgende:
Ik heb alleen het cabaret gezien.
Peter Heerschop -> naar Auswitz
Viggo Waas -> ook naar Auswitz
Van Ali G. geleerdquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb jij ze wel helemaal op een rijtje?
Idioot.
Op uitzendinggemist.nl staat het al de volgende dag erop.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:00 schreef Harry_Sack het volgende:
ik kijk wel op het web, dat is er vanaf dinsdag denk ik
quote:
quote:Mark 26-03-2005
Moderator?
Kan er geen moderator aangesteld worden om dit soort kinderachtige reacties te verwijderen? Jezus, zeg, hoe oud zijn we nou met z'n allen? Lekker stoer, van achter je pc zitten schelden. Grote jongens, hoor. Ga nou maar een leven zoeken. Sommige mensen weten ook écht niet hoe ze zich moeten gedragen.
Het is wel te zien hoe kopspijkers aan zulke hoge kijkcijfers komt (normaliter):quote:
Van die totaal niet kritische mensenquote:Stefanie de Geus en Roosmarijn de Geus. 27-03-2005
Leuk!!
Hallo allemaal, Het liedje was echt geweldig en ook de rest van de uitzending was heel leuk!!
graciasquote:Op zondag 27 maart 2005 04:00 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Op uitzendinggemist.nl staat het al de volgende dag erop.
MWah, ze pakten die klootviool van de PvdA een beetje aan. Verder vond ik het eigenlijk weer slappe hap.quote:Op zondag 27 maart 2005 10:20 schreef Strolie75 het volgende:
Gister voor de verandering weer eens gekeken en nog steeds niet leuk.
Heerlijk hoe de hele affaire rond van Dam werd genegeerd. Als het een rechts politici was geweest die via de rechter een passage uit een boek had willen halen had Spijkerman met het vingertje vooraan staan te wijzen.
Dat vind ik meteen zo jammer, als je een satirisch programma maakt, zeik dan ook iedereen af. En niet alleen die mensen wiens visie niet overeenkomen met jou knuffelgedachtengoed.
Wat een prachtig nette interpunctie van die Mark.quote:
Bijna een halvering van de glorietijdenquote:
Ja, die verschrikkelijke van Dam moeten ze eens aanpakken, maar nee hoor, dat past niet,quote:Op zondag 27 maart 2005 10:20 schreef Strolie75 het volgende:
Heerlijk hoe de hele affaire rond van Dam werd genegeerd. Als het een rechts politici was geweest die via de rechter een passage uit een boek had willen halen had Spijkerman met het vingertje vooraan staan te wijzen.
Dat vind ik meteen zo jammer, als je een satirisch programma maakt, zeik dan ook iedereen af. En niet alleen die mensen wiens visie niet overeenkomen met jou knuffelgedachtengoed.
Vorige week nog 2,7 miljoen hoor, kijkcijfers dalen nog steeds nietquote:Op zondag 27 maart 2005 12:21 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Bijna een halvering van de glorietijdenEn terecht ook. Tijd voor afwisseling
Volgens mij was op hetzelfde moment nog iets van een sportwedstrijd waar men ook wel veel naar kijkt ...quote:
Joh.quote:Op zondag 27 maart 2005 12:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volgens mij was op hetzelfde moment nog iets van een sportwedstrijd waar men ook wel veel naar kijkt ...
Nee, dat krijg je als mensen die 't met een 4.0 beoordelen toch stug blijven kijken.quote:Op zondag 27 maart 2005 12:48 schreef pberends het volgende:
Vorige week nog 2,7 miljoen hoor, kijkcijfers dalen nog steeds niet.
quote:Op zondag 27 maart 2005 12:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, dat krijg je als mensen die 't met een 4.0 beoordelen toch stug blijven kijken.
Dat is gewoon Kopspijkers, de helft vindt het niet meer leuk maar blijft er toch naar kijken, in de hoop dat er een leuke aflevering tussen zit.quote:Op zondag 27 maart 2005 13:39 schreef BMH het volgende:
Ik heb gisteren gekeken.. Joepie, wat een leuk programma zeg.... :S
Ik snap niet waarom er zoveel mense naar kijken.
quote:Op zondag 27 maart 2005 13:48 schreef het_fokschaap het volgende:
en Jack Spijkerman moeten weg uit dat programma
Wel humor dat ik gisteren wel na een paar bier niet meer wist of de klok terug of vooruit moestquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:58 schreef Jordy-B het volgende:
Ik kreeg jeuk toen 'ie weer over de zomertijd begon...
leuk dat 'ie zo goed z'n teksten kent, maar hij is gewoon niet leuk.
En dat er dan mensen zijn die vinden dat het bij Heerschop minder ingestudeerd lijkt dan bij Visscher
'k heb Spijkerman bij Peter Heerschop nog niet in 'n lachstuip gezien...
Ik heb laatst eens zitten denken ...quote:Op zondag 27 maart 2005 10:20 schreef Strolie75 het volgende:
Kopspijkers speelt in op de afgelopen week en in het nieuws zijn op dit moment vaker rechtse ipv linkse politici te zien. De Wouter Bos imitator is vertrokken naar Koefnoen, dus daar kunnen ze geen gebruik meer van maken. Wie hebben we verder nog aan linkse zijde die de moeite waard is?quote:Op zondag 27 maart 2005 16:09 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Ik heb laatst eens zitten denken ...
Volgens mij ligt het er helemaal niet aan dat Kopspijkers politiek gekleurd is. The Daily Show op CNN is ook altijd erg anti-Bush en dat is wel redelijk populair in Amerika. Volgens mij ligt het meer aan die flauwe grapjes van Jack en co dan de partijdigheid.
En zeg nou zelf: Het is toch ook niet leuk wanneer ze grappen maken binnen een quotum of zo.DAT zou pas politiek correct zijn ...
Zo van: Ow shit, we MOETEN een grap over een VVD'er maken, anders klopt de balans niet meer.
Arme Thom. Eerst in je rug gestoken worden door je politieke vrundjes en dan ook nog slecht geïmiteerd worden. Poehee!quote:Op maandag 28 maart 2005 00:24 schreef Beathoven het volgende:
Behalve als je geîmiteerd wordt door Peter Heerschop...
quote:Op maandag 28 maart 2005 14:17 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Arme Thom. Eerst in je rug gestoken worden door je politieke vrundjes en dan ook nog slecht geïmiteerd worden. Poehee!
Vond ik eigenlijk vrij flauw, om die te gebruiken.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:41 schreef Tomatenboer het volgende:
Mijn tip zat er wel weer in! (maar er zullen wel meer mensen met dezelfde tip zijn geweest).
"je licht staat nog aan"
Het was iig nog het leukste van dit seizoen.quote:Op zondag 27 maart 2005 15:58 schreef pberends het volgende:
Al met al een 5,0.
mjah, geweldig: "we gaan amusement afschaffen" en vervolgens is vrijwel geen enkel bestaand programma "amusement"quote:
jah uiteindelijk kun je alles wel onder de noemer "cultuur", "politiek" en "educatief" scharenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 08:36 schreef SCH het volgende:
Jan Smit mag ook nog hoor
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:51 schreef milagro het volgende:
Jack ligt in het ziekenhuis met een klaplong.
quote:Jack Spijkerman in ziekenhuis met klaplong
HILVERSUM - VARA-presentator Jack Spijkerman is maandag wegens een klaplong opgenomen in het ziekenhuis, meldde een VARA-woordvoerder dinsdag. Hoe dat probleem is ontstaan, wil de woordvoerder niet zeggen. De voor aanstaande zaterdag geplande uitzending van zijn programma Kopspijkers komt hierdoor te vervallen.
Op dit moment is nog niet duidelijk wanneer Spijkerman het ziekenhuis weer mag verlaten. De VARA weet nog niet zeker wat zaterdag in plaats van Kopspijkers op de buis wordt gebracht.
Mogelijk is dat een Kopspijkers-compilatie met bijzondere fragmenten
Telegraaf
Gelukkig, dan kunnen we weer met z'n allen naar de vorige mislukte creaties van Spijkerman.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:59 schreef Ambrosius het volgende:
Uitzending van a.s. zaterdag gaat iig niet door. (zie ook de FP).
Overigens kun je alleen een klaplong oplopen als je neergestoken wordt in je borstkas. Maar goed, als de dader een marokkaan was dan zal Wilders er wel weer van langs krijgen omdat "hij dit klimaat gemaakt heeft en de marokkanen demoniseerde"quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:53 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Gelukkig, dan kunnen we weer met z'n allen naar de vorige mislukte creaties van Spijkerman.
Voor de duidelijkheid; ik wens hem géén beterschap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |