Wat is er niet waar aan dan? Mensen zijn slecht voor het milieu, hoe je het went of keert. Als er maar een miljoen mensen op aarde waren, ging het TOP met het milieu. Dat is een feit.quote:
Het klopt 100% wat ze zegt. Klote Spijkermanquote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:46 schreef Dskedar het volgende:
ik ben het eigenlijk wel eens met georgina maar ja
en dus zeg je op tv dat het maar beter is ze allemaal dood gaan. Dan BEN je dom.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:45 schreef pberends het volgende:
WTF????????/ Georgina heeft gelijk!
Mensen zijn SLECHT voor het milieu.Kopspijkers
.
Ze zei niet dat het beter was, maar dat het OPZICH beter zou zijn voor het milieu, en dat klopt gewoon.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:47 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
en dus zeg je op tv dat het maar beter is ze allemaal dood gaan. Dan BEN je dom.
dit is een foto, verschil is toch wel te zienquote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:41 schreef Bullpit het volgende:
[..]
oftopic : wat voor tv kaart heb jij? dat is stuk betere kwaliteit als die bagger kaart van mij
dan nog. De timing in dat programma.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze zei niet dat het beter was, maar dat het OPZICH beter zou zijn voor het milieu, en dat klopt gewoon.
Bert Visscher is helemaal niet cool, erger me dood aan die ventquote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:50 schreef Sasami het volgende:
Bert Visscher is cool!!! kopspijkers is gewoon ontiegelijk irritant met die jack Spijkerman
Ja heel goed te zien zelfs , dacht dat ik de nieuwe generatie kaarten gemist hadquote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dit is een foto, verschil is toch wel te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |