Wat is er niet waar aan dan? Mensen zijn slecht voor het milieu, hoe je het went of keert. Als er maar een miljoen mensen op aarde waren, ging het TOP met het milieu. Dat is een feit.quote:
Het klopt 100% wat ze zegt. Klote Spijkermanquote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:46 schreef Dskedar het volgende:
ik ben het eigenlijk wel eens met georgina maar ja
en dus zeg je op tv dat het maar beter is ze allemaal dood gaan. Dan BEN je dom.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:45 schreef pberends het volgende:
WTF????????/ Georgina heeft gelijk!
Mensen zijn SLECHT voor het milieu.Kopspijkers
.
Ze zei niet dat het beter was, maar dat het OPZICH beter zou zijn voor het milieu, en dat klopt gewoon.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:47 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
en dus zeg je op tv dat het maar beter is ze allemaal dood gaan. Dan BEN je dom.
dit is een foto, verschil is toch wel te zienquote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:41 schreef Bullpit het volgende:
[..]
oftopic : wat voor tv kaart heb jij? dat is stuk betere kwaliteit als die bagger kaart van mij
dan nog. De timing in dat programma.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze zei niet dat het beter was, maar dat het OPZICH beter zou zijn voor het milieu, en dat klopt gewoon.
Bert Visscher is helemaal niet cool, erger me dood aan die ventquote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:50 schreef Sasami het volgende:
Bert Visscher is cool!!! kopspijkers is gewoon ontiegelijk irritant met die jack Spijkerman
Ja heel goed te zien zelfs , dacht dat ik de nieuwe generatie kaarten gemist hadquote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dit is een foto, verschil is toch wel te zien
De muziek was goed dit keer idd!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:56 schreef Arcee het volgende:
Leuk nummer van die Andrew Sisters! Mooi meerstemmig gezongen.
Wie waren 't eik?
Nu Paul de Groot en Owen Schumacher weg zijn vind ik het een stuk minder leuk. Heb twee keer hun eigen programma gezien, normale aflevering en die met kerst. Ik heb helemaal in een scheur gelegen bij het stuk over die wervende studentjes. Volgens mij trok dat uiteindelijk ook niet denderend veel kijkcijfers, want zie het nu nooit meer op tv.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:55 schreef pberends het volgende:
Wel aardige grapjes in het cabaret, jammer dat ze Verdonk en Wilders weer nadeden, die kennen we nu wel... beetje een typische VARA-actie.
Een 4,5 voor vanavond, das een stuk hoger dan vorige week.
Was niet grappig. Ik lach me 10 keer meer dood om de oude beelden met de echte Fortuyn. Herhalen van grapjes kennen we nu wel.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:57 schreef -DailaLama- het volgende:
Mooie nostalgie.Fortuyn ... ehm ... Wilders die z'n microfoontje af gooit.
Wel de hele tijd zeiken, maar wanneer je gaat poepen dan mis je Kopspijkers opeens heel erg.quote:
Van de kwaliteit van Kopspijkers ga je vanzelf schijten.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:03 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Wel de hele tijd zeiken, maar wanneer je gaat poepen dan mis je Kopspijkers opeens heel erg.
Raar hoor.
Ik denk dat zij ook de meeste grappen bedachten in Kopspijkers.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:00 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Nu Paul de Groot en Owen Schumacher weg zijn vind ik het een stuk minder leuk. Heb twee keer hun eigen programma gezien, normale aflevering en die met kerst. Ik heb helemaal in een scheur gelegen bij het stuk over die wervende studentjes. Volgens mij trok dat uiteindelijk ook niet denderend veel kijkcijfers, want zie het nu nooit meer op tv.
[afbeelding]
Ja, denk het ook. Maar hun eigen programma trok ook niet echt genoeg kijkcijfers, kopspijkers is nu ook minder leuk.. dus ze hadden beter bij kopspijkers kunnen blijven. Ze hebben nu wel een mooi contract, maar ja..quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:04 schreef -DailaLama- het volgende:
Ik denk dat zij ook de meeste grappen bedachten in Kopspijkers.
De bifi'squote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:56 schreef Arcee het volgende:
Leuk nummer van die Andrew Sisters! Mooi meerstemmig gezongen.
Wie waren 't eik?
Hey! Dat zijn toevallig lekkere worstjes ja!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:10 schreef Bupatih het volgende:
De bifi's
Die linker mag ook wel aan mijn worstje zitten.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:14 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Hey! Dat zijn toevallig lekkere worstjes ja!
Zoek ook maar eens naar de liftsketch danquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:15 schreef mineo39-76 het volgende:
[..]
Ken je die van het nudistenstrand? Erg goed!
(En er nog steeds naar op zoek is...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |