thnx!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:01 schreef BrauN het volgende:
Wow die ene grote post is echt enorm puik.![]()
![]()
er waren toch 2 blondjes?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:02 schreef HeatWave het volgende:
Dogstars ging idd nergens over, al was die blonde wel lekker (het meisje ja!)
Heerschop is (iets) rustiger dan Visscher, en Visscher maakt wel vaker dezelfde grappen als Heerschop. Maar van mij mogen ze -zoals al eerder vermeld- dat duo wel inwisselen voor wat anders.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:21 schreef Falco het volgende:
Wederom matig. Bert Visscher gedraagt zich steeds meer als een kleuter en Peter Heerschop is eigenlijk niet anders? Wie ziet het verschil tussen hen? Voor de rest was alleen Georgina Verbaan erg grappig. Ze had an sich wel een punt
.
Oh, alleen die piano muts is blijven hangen danquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:03 schreef mechatronics het volgende:
[..]
er waren toch 2 blondjes?
1 met n klarinet dacht ik, en 1 met piano
die eerste was n beetje n anita hoor![]()
Die was inderdaad wel okquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, alleen die piano muts is blijven hangen dan.
Géén Dolf Jansen en Claudia de Breij.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:39 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
Heerschop is (iets) rustiger dan Visscher, en Visscher maakt wel vaker dezelfde grappen als Heerschop. Maar van mij mogen ze -zoals al eerder vermeld- dat duo wel inwisselen voor wat anders.
Claudia de Breij iig niet. Dolf Jansen zou kunnen maar ik weet niet of die wel bij Kopspijkers past. Van mij mag Hans Sibbel (Lebbis) wel weer een seizoentje mee doenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:43 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Géén Dolf Jansen en Claudia de Breij.
Ik zat meer aan Mr. Bean te denkenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:33 schreef Falco het volgende:
Bij dat ei dacht ik echt van hallo dit is geen Bassie en Adriaan!
Ik vind duopresentatie sowieso niks.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:50 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
Claudia de Breij iig niet. Dolf Jansen zou kunnen maar ik weet niet of die wel bij Kopspijkers past. Van mij mag Hans Sibbel (Lebbis) wel weer een seizoentje mee doen.
Ik gok toch op sarcasme.quote:Op zondag 20 maart 2005 15:08 schreef Djeez het volgende:
Prachtige, hilarische show gisteravond! Ik ben nu pas weer bijgekomen van al dat lachen. Bertje Vis die een ei kapot slaat waardoor zijn jasje onder het struif zit, dat verwacht je gewoon niet! En dan die kop die hij erbij trekt. Dan een paar handjes die moeten blaffen maar waarvan er eentje niet meewerkt, en een mooie meid met dikke prammen achter de piano. Georgina die een foute opmerking maakt, maar het hoogtepunt was wel de bar. Een Sinterklaas lookalike aan de bar en daar kwam ineens Rita Verdonk aan, gevlgd door Geert Wilders. Hilaritetit ten top, nog nooit eerder gezien, geweldig! Jack Spijkerman roels, ik hoop dat hij nog lang ma doorgaan met dit steengoeie programma!
Dat was waarschijnlijk het hoogtepunt van de uitzendingquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:07 schreef zijle het volgende:
Heleen van Rooijen, het paard waar al die mannen in zaten![]()
![]()
quote:Op zondag 20 maart 2005 15:08 schreef Djeez het volgende:
Prachtige, hilarische show gisteravond! Ik ben nu pas weer bijgekomen van al dat lachen. Bertje Vis die een ei kapot slaat waardoor zijn jasje onder het struif zit, dat verwacht je gewoon niet! En dan die kop die hij erbij trekt. Dan een paar handjes die moeten blaffen maar waarvan er eentje niet meewerkt, en een mooie meid met dikke prammen achter de piano. Georgina die een foute opmerking maakt, maar het hoogtepunt was wel de bar. Een Sinterklaas lookalike aan de bar en daar kwam ineens Rita Verdonk aan, gevlgd door Geert Wilders. Hilaritetit ten top, nog nooit eerder gezien, geweldig! Jack Spijkerman roels, ik hoop dat hij nog lang ma doorgaan met dit steengoeie programma!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |