ja dusquote:
quote:Uitzenddatum: zaterdag 19 maart 2005
Zender: VARA
Tijdstip (zo nauwkeurig mogelijk): zo rond 20.50
Programma: Kopspijkers
Ik wou jullie zelf eens nomineren voor de gouden zwatelaard. Heel fijn dat jullie 2 ministers door het slijk halen, daar zat ik al heel lang op te wachten, maar wat ik toch echt even wou melden als leraar van Plato zijnde, is dat Plato toch echt niet aan de voet stond van democratie.
Zoals jullie weten stonden de oude Grieken bekend om hun aristocratie en filosofie. Je doet dingen niet met de hand die je ook door slaven laat doen. En dingen uittesten denk je ook uit, je maakt je handen er niet aan vuil.
Hier zouden jullie ook van kunnen leren om eens een bronnencontrole uit te voeren zo nu en dan.
Zo heb ik even een bron voor jullie gevonden waar toch echt uit blijkt dat Plato niet echt voor de democratie was, deze is overigens niet voor commercieel gebruik, dus dat mogen jullie niet in de show gebruiken.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Plato
Échter kunnen jullie hier vast wel meer informatie over vinden die jullie wel mogen gebruiken, een paar videobeelden schieten in een hoerenbuurt onder begeleiding van een homo valt tegenwoordig ook al niet meer onder portretrecht dus leef je uit.
Samengevat, zou ik toch even willen dat Plato bij jullie volgende aflevering even komt zeggen dat hij niet de uitvinder was van de democratie maar de aristocratie steunde.
Waarvoor mijn dank,
Een verdwaasde kijker.
thnx!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:01 schreef BrauN het volgende:
Wow die ene grote post is echt enorm puik.![]()
![]()
er waren toch 2 blondjes?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:02 schreef HeatWave het volgende:
Dogstars ging idd nergens over, al was die blonde wel lekker (het meisje ja!)
Heerschop is (iets) rustiger dan Visscher, en Visscher maakt wel vaker dezelfde grappen als Heerschop. Maar van mij mogen ze -zoals al eerder vermeld- dat duo wel inwisselen voor wat anders.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:21 schreef Falco het volgende:
Wederom matig. Bert Visscher gedraagt zich steeds meer als een kleuter en Peter Heerschop is eigenlijk niet anders? Wie ziet het verschil tussen hen? Voor de rest was alleen Georgina Verbaan erg grappig. Ze had an sich wel een punt
.
Oh, alleen die piano muts is blijven hangen danquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:03 schreef mechatronics het volgende:
[..]
er waren toch 2 blondjes?
1 met n klarinet dacht ik, en 1 met piano
die eerste was n beetje n anita hoor![]()
Die was inderdaad wel okquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, alleen die piano muts is blijven hangen dan.
Géén Dolf Jansen en Claudia de Breij.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:39 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
Heerschop is (iets) rustiger dan Visscher, en Visscher maakt wel vaker dezelfde grappen als Heerschop. Maar van mij mogen ze -zoals al eerder vermeld- dat duo wel inwisselen voor wat anders.
Claudia de Breij iig niet. Dolf Jansen zou kunnen maar ik weet niet of die wel bij Kopspijkers past. Van mij mag Hans Sibbel (Lebbis) wel weer een seizoentje mee doenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:43 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Géén Dolf Jansen en Claudia de Breij.
Ik zat meer aan Mr. Bean te denkenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:33 schreef Falco het volgende:
Bij dat ei dacht ik echt van hallo dit is geen Bassie en Adriaan!
Ik vind duopresentatie sowieso niks.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:50 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
Claudia de Breij iig niet. Dolf Jansen zou kunnen maar ik weet niet of die wel bij Kopspijkers past. Van mij mag Hans Sibbel (Lebbis) wel weer een seizoentje mee doen.
Ik gok toch op sarcasme.quote:Op zondag 20 maart 2005 15:08 schreef Djeez het volgende:
Prachtige, hilarische show gisteravond! Ik ben nu pas weer bijgekomen van al dat lachen. Bertje Vis die een ei kapot slaat waardoor zijn jasje onder het struif zit, dat verwacht je gewoon niet! En dan die kop die hij erbij trekt. Dan een paar handjes die moeten blaffen maar waarvan er eentje niet meewerkt, en een mooie meid met dikke prammen achter de piano. Georgina die een foute opmerking maakt, maar het hoogtepunt was wel de bar. Een Sinterklaas lookalike aan de bar en daar kwam ineens Rita Verdonk aan, gevlgd door Geert Wilders. Hilaritetit ten top, nog nooit eerder gezien, geweldig! Jack Spijkerman roels, ik hoop dat hij nog lang ma doorgaan met dit steengoeie programma!
Dat was waarschijnlijk het hoogtepunt van de uitzendingquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:07 schreef zijle het volgende:
Heleen van Rooijen, het paard waar al die mannen in zaten![]()
![]()
quote:Op zondag 20 maart 2005 15:08 schreef Djeez het volgende:
Prachtige, hilarische show gisteravond! Ik ben nu pas weer bijgekomen van al dat lachen. Bertje Vis die een ei kapot slaat waardoor zijn jasje onder het struif zit, dat verwacht je gewoon niet! En dan die kop die hij erbij trekt. Dan een paar handjes die moeten blaffen maar waarvan er eentje niet meewerkt, en een mooie meid met dikke prammen achter de piano. Georgina die een foute opmerking maakt, maar het hoogtepunt was wel de bar. Een Sinterklaas lookalike aan de bar en daar kwam ineens Rita Verdonk aan, gevlgd door Geert Wilders. Hilaritetit ten top, nog nooit eerder gezien, geweldig! Jack Spijkerman roels, ik hoop dat hij nog lang ma doorgaan met dit steengoeie programma!
"Ik zou maar met hem meegaan" "Nee, ik blijf bij mijn antwoord." "Ik zou het maar doen!"quote:Op zondag 20 maart 2005 17:29 schreef pberends het volgende:
Weet wat ik altijd zo enorm grappig vind.
Als Jack bij het Kopspijkersspel de antwoorden geeft aan de gasten. Hilarisch, nooit eerder gezien!
quote:Op zondag 20 maart 2005 17:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ben je nog steeds bezig?
Afijn, feit is dat de typetjes niet meer zo leuk zijn als vroeger. Dat heeft natuurlijk te maken met het opstappen van twee lieden die het goed deden maar ook met het feit dat een hele hoop nagespeelde mensen inmiddels zijn overleden. Alleen daarom mag Jan Wolkers bijvoorbeeld niet dood gaan!
Nou ja.. Willem Oltmans, Prins Bernard, Pim Fortuyn.. volgens mij zijn er meer.. maar die drie waren wel top nagedaanquote:
Mja misschien heb je wel gelijk.quote:Op zondag 20 maart 2005 17:51 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Nou ja.. Willem Oltmans, Prins Bernard, Pim Fortuyn.. volgens mij zijn er meer.. maar die drie waren wel top nagedaan
Ow Gerard Reve is helemaal niet dood bedenk ik me net.quote:Op zondag 20 maart 2005 17:58 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Mja misschien heb je wel gelijk.
Gerard Reve met die scene met Frank de Grave.
"Zeg jongeman, zou jij in onze tuin niet wat lichte werkzaamheden willen verrichten?"
Moet Jack Spijkerman eerst maar eens creatief worden...quote:Op zondag 20 maart 2005 17:53 schreef Tujuh het volgende:
Weten jullie wat ik telkens weer terugzie hier? HILARISCH! Valt me erg op. Kom op zeg fokkers, wees eens creatief![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |