abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25798164
Na veel wikken en wegen toch maar een topic geopend, ik zit met een probleem.

Situatie:
Mijn vriendin zit voor een jaar in het buitenland en komt over 3 maanden terug. We bellen bijna elke dag en het voelt goed. Tot vanmorgen: ze is de vorige avond met een vriendin naar 2 jongens gegaan en daar is het fout gegaan. Ze is bij 1 van die jongens in bed beland en zijn een beetje tegen elkaar aan gaan liggen maar hebben absoluut geen sex gehad. Nu zegt die jongen dat ze hebben gezoend maar mijn vriendin zegt zich daar niets van te herinneren.
Ze zegt zo dronken te zijn geweest dat ze heel veel niet herinnert, en dat ze ook de hele boel onder heeft gekotst.

Ze heeft de dag erna (vandaag) die jongen nog een keer gebeld om te vragen wat ze hebben gedaan, hij houd vol dat ze hebben gezoend (tongzoen). Mijn vriendin zegt zich niets te kunnen herinneren. Wel herinnert ze dat ze in bed lagen en zij op hem zat (kleren aan) en dat ze lepeltje lepeltje houding hebben geslapen. Hij heeft ook in haar nek gezoend zegt ze.

Ik ben nog bozer omdat ik haar aan de telefoon had voordat ze naar die jongens toe ging, en ik natuurlijk al nattigheid aanvoelde en duidelijk heb gezegt : drink niet teveel en ga niet alleen naartoe met 1 jongen ! Aangezien ze dit dus allebei juist wel heeft gedaan ben ik nog bozer.

Het "ik was dronken" en "ik herinneren me niets" verhaal irriteert mij ook enorm, ZOENEN en andere dingen doen in iemands bed kan je je toch wel herinneren ?!?!? Aan de andere kant is mijn vriendin erg eerlijk, ze heeft dit namelijk wel de volgende morgen verteld, dus geloof ik haar wel weer dat ze heel veel is vergeten. Dat betekent natuurlijk niet dat er niets is gebeurt !

Ze heeft ook tegen mij gezegt: misschien verzint die jongen het zoenen wel om ons zou uit elkaar te drijven want hij zou haar wel leuk vinden. Of hij zou het zeggen om op te scheppen oid.

Een ander detail: ze zijn bij die jongens om 02:30 weggegaan, dus waarom zijn ze naar zijn slaapkamer gegaan ? Ik bedoel, ze gaat toch niet zomaar naar iemands slaapkamer ? WAAROM? Had ze slaap ? Waarom ging ze dan niet naar huis om te slapen ? Ik heb nog geen duidelijk antwoord gekregen, ze blijft zeggen dat ze bijna alles niet meer herinnerd.

Je moet begrijpen dat we hiervoor echt heel goed gingen, elke dag bellen, veel intieme gesprekken en het voelde goed. Ze zegt dat ze enorm veel van mij houd en niets wil doen om alles weg te gooien wat we hebben opgebouwd.
Ik krijg tranen in mn ogen als ik me voorbeeld hoe zij op dat bed tegen elkaar hebben gelegen en MOGELIJK hebben gezoend. Wat ik daarmee? Ik weet dus niet zeker of ze gezoend hebben....
Ik heb al een email gestuurd dat ik nu wil weten wat er precies is gebeurt, en dat ze dat maar moet nagaan door goed na te denken of door die jongen weer te bellen.

Dit is mijn eerste liefde en mijn hart heb ik volledig toe vertrouwd aan haar, nu ze dit heeft gedaan valt de grond onder mijn voeten vandaan.

WAT NU ? Ik hou nog van haar, maar dit doet mijn hart breken. Ik wil haar niet kwijt. Een open relatie tot ze terugkomt wil ik ook niet, ik wil niet dat ze met andere jongens gaat zoenen !

Bedankt voor het lezen iig, laat sarcastische/stomme reply's aub achterwege, bedenk dat dit voor mij serieus is.

[ Bericht 0% gewijzigd door zomerbol op 28-03-2005 02:03:47 ]
pi_25798199
Ik zou het d'r niet vergeven.

Dronkenheid is geen excuus.
We'll keep on whispering our mantras.
  maandag 28 maart 2005 @ 01:57:32 #3
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_25798203
een e-mail sturen om te weten hoe het precies zit

Ga na haar toe, spreek haar aan op wat ze zegt, en aan haar reactie zie je genoeg.

Met andere woorden, je kan waarschijnlijk een nieuwe vriendin zoeken.
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_25798213
Volgens mij liegt ze en heeft ze gewoon een wilde nacht gehad. Nu heeft ze een schuldgevoel gekregen en probeert het het op slinkse wijze bij zichzelf goed te praten. Maar ja, dat denk ik. En "ik was dronken" is zo slap en afgezaagd, ze had wel wat beters mogen verzinnen. Dat ze gedrogeerd was ofzo. Je denkt toch niet daadwerkelijk dat ze een jaar zonder sex gaat zitten hé. . . .
pi_25798234
Tja, ik moet zeggen dat ik het " ik was dronken" -excuus wel heel mager vind.
Ik zou het zelf niet accepteren als mijn vriend met zo'n verhaal aan komt.
Je zult je moeten afvragen of je haar bijv. ooit nog weer kan vertrouwen en hoezeer je dit wilt gaan pikken.... Misschien doet ze het nog een keer? Of misschien heeft ze er wel erge spijt van...
Ik zou je aanraden om hier goed over na te gaan denken en eens een keer goed met haar te gaan praten (als ze weer terug is?)....
pi_25798253
Ze herinnert zich wel dat ze op hem zat, maar niet dat ze hebben gezoend?
In jouw geval zou ik haar dumpen... Waarom ga je sowieso naar een andere gozer toe als je een vriend hebt en je dan nog helemaal klem zuipen ook.
pi_25798266
Het feit dat het je eerste l iefde is, maakt het je nog moeilijker. Omdat je niet weet hoe je hierop moet reageren, de andere (misschien) meer vertrouwd e.d.. Ik had in jouw geval ook om duidelijkheid gevraagd. 1 ding wat ik in mijn achterhoofd zou houden. Als ze 1 keer kan vreemdgaan, waarom dan geen 2de keer? Drank is nooit een excuus! Je weet heus wel van jezelf of je dronken wordt, en dat er een spanning zou kunnen ontstaan.. Maar dat is mijn mening. Succes iig.
Is it you?
pi_25798282
Klote situatie ja, moet er niet aan denken dat mijn vriendin in een dergelijke situatie beland.
Maar sowieso al het feit dat ze een jaar lang naar het buitenland is gegaan geeft naar mijn inziens al aan dat het een typje met een eigen willetje is. En die daarbij over lijken gaat.
Dronken zijn en niets herinneren zijn inderdaad gewoon lulverhalen je vriendin heeft zichzelf misschien gewoon niet kunnen beheersen en ging misschien bijna te ver met die knul.
Zou kunnen dat ze op het laatste moment een moment van bezinning kreeg en dat ze net geen sex oid gehad hebben.
En wil ze nu eerlijk tegen je zijn.

Misschien maar het beste om deze situatie even voor je uit te schuiven tot over 3 maanden want anders maak je jezelf er gek mee.. en laat je vriendin vooral ff weten dat je gewoon van het weekend even uitgaat om alles te laten bezinken en dergelijken. Dit om haar een beetje jaloers te maken en haar een schuldgevoel te laten krijgen.
Maar val niet tegen haar uit ofzo en blijf haar gewoon vertrouwen totdat ze terug is, you`ve come a long way.. nog 3 mnd en dan heb je zekerheid over alles.
Die zekerheid kun je beter hebben aangezien ze het uit zichzelf opgebiecht heeft.

Maar als je het ff realistisch bekijkt denk ik dat ze al een flinke tijd sex heeft met andere mannen en nu het jaar bijna ten einde komt dat ze eventjes een "decoy" gebruikt om je om de tuin te leiden door te zeggen dat ze zo ongeveer met een ander gezoend heeft.. to blind you from the truth...

suc6, klotesituatie.. ken het gevoel

[ Bericht 10% gewijzigd door Twin1983 op 28-03-2005 02:08:47 ]
pi_25798295
En als je ook van jezelf houdt, moet je natuurlijk wel de eer aan jezelf houden. Tolereer zulke 'ongelukjes' niet.
  maandag 28 maart 2005 @ 02:07:36 #10
57573 Mr-Mackey
Libertariër
pi_25798383
Zij zegt niet geneukt te hebben en die gozer zegt hetzelfde.
Wat is dan het probleem

Als je hen beiden niet gelooft, kap dan met de relatie. Als je hen wel gelooft, is er toch weinig aan de hand, lijkt mij. Ik begrijp dat je er van baalt, maar feitelijk is er weinig voorgevallen. Ik bedoel maar, beiden beweren zelfs niet uit de kleren te zijn gegaan.

Nou ja, sterkte ermee en slaap er een nachtje over (desnoods met je kleren aan )
De progressief en de allochtoon vormen een symbiose.
Dat die parasiteert op de samenleving in zijn geheel, moet natuurlijk verzwegen worden.
pi_25798386
Bij "een jaar in het buitenland" moet ik altijd aan de trefwoorden bikini, zon, geile binken, geile wijven en veel drank denken. En jij maar thuis achter je pc zitten denken dat ze een jaar (!) lang trouw blijft. . Keep dreaming.
pi_25798429
dumpen en nieuwe meisje zoeken
  maandag 28 maart 2005 @ 02:10:45 #13
50936 The_Hives
pi_25798431
quote:
Op maandag 28 maart 2005 02:07 schreef Mr-Mackey het volgende:
Wat is dan het probleem
ja, de webcam op msn stond niet aan, dus ze konden gezamenlijk van alles typen .

Dat verhaaltje van alleen 'zoenen' zou ik dan ook geloven
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_25798445
ze heeft het 9 maanden volgehouden? dan vind ik dat je nog trots mag zijn op je vriendin
overigens mogen sommigen ook wel eens het topic lezen met ga naar haar toe etc.

ze zit in de middle of nowhere, (in een donker afrika) of brazil of weet ik waar. dat weet nog niemand

enfin, ik was n halfjaar weg, en ik heb mijn sociale leven ondersteboven gegooid en verversd, dat zij het 9 maanden volhou, vind ik echt top van haar hoor.

overigens, ik werd best makkelijk in dat halfjaar, misschien zei ook wel.
Was het toevallig nieuw zeeland?

maar serieus, 9 maanden weg van alles maakt je een heel ander persoon, denk daar ook even aan.
dik kans dat het gewoon koek en ei is als ze terug is
-
pi_25798527
Een vrouw die je verlaat en een jaar wegblijft is trouwens ook niet zo serieus bezig met haar relatie, iets dunkt me dat ze dit met voorbedachte rade heeft gedaan.
pi_25798544
quote:
Op maandag 28 maart 2005 01:54 schreef zomerbol het volgende:

Ik krijg tranen in mn ogen als ik me voorbeeld hoe zij op dat bed tegen elkaar hebben gelegen en MOGELIJK hebben gezoend.
De naïviteit, ze hebben echt niet alleen gezoend. Een geile kerel, een wijf wat al negen maanden geen sex heeft gehad (althans, dat beweert ze dus). Die zijn tot in de late uurtjes bezig geweest om elkaar op alle mogelijke manieren te verwennen. Ga maar snel de dvd van Hans Teeuwen aanschaffen knul.
pi_25798562
En waarom gingen ze naar die twee jongens? Vast niet omdat ze zo gezellig homoseksueel zijn en rustig filmpjes wouden wilden kijken met vriendelijk gezelschap.

Die gasten zochten seks, en ze kregen het op een presenteerblaadje aangeboden.
pi_25798566
quote:
Op maandag 28 maart 2005 02:07 schreef Mr-Mackey het volgende:
Wat is dan het probleem
We hebben vaak gepraat over wat wel in niet kan. Zoenen was duidelijk not done en hoewel dat nog niet duidelijk is of ze het wel gedaan hebben heeft ze wel:
- op hem gezeten terwijl hij op bed lag (kleren aan...)
- heeft hij in haar nek gezoend
- ze heeft toegegeven dat ze wou dat hij tegen haar aan kwam liggen, en ook gedaan
- zichzelf in deze situatie geplaatst door dronken te worden terwijl ik had gewaarschuwd
  maandag 28 maart 2005 @ 02:22:27 #19
50936 The_Hives
pi_25798592
quote:
Op maandag 28 maart 2005 02:19 schreef zomerbol het volgende:

[..]

We hebben vaak gepraat over wat wel in niet kan. Zoenen was duidelijk not done en hoewel dat nog niet duidelijk is of ze het wel gedaan hebben heeft ze wel:
- ze heeft toegegeven dat ze wou dat hij tegen haar aan kwam liggen, en ook gedaan
- zichzelf in deze situatie geplaatst door dronken te worden terwijl ik had gewaarschuwd
hoe naïef kan je zijn?

Ze heeft hem geneukt, maar wacht net zo lang totdat ze het recht in je gezicht kan vertellen.
Fok! Federatie
  maandag 28 maart 2005 @ 02:23:19 #20
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_25798599
Zoenen?
Kan je heel ruim opvatten... misschien heeft ze wel zijn lul gezoend, en hij haar poesje...
Sja, het is maar net wat je onder zoenen verstaat, de handelingen zijn hetzelfde.
  maandag 28 maart 2005 @ 02:27:14 #21
57573 Mr-Mackey
Libertariër
pi_25798642
Ja, zomerbol, ik begrijp dat het moeilijk en vervelend is. Maar is het voldoende om er een punt achter te zetten
Als het vertrouwen blijvend geschaad is, dan zul je wel moeten kiezen voor een breuk. Aan de andere kant: het is betrekkelijk onschuldig geweest, want ze hebben immers geen gemeenschap gehad. Waar jouw grens ligt is iets dat jij zelf moet bepalen. Dat kunnen forumbezoekers niet voor jou doen. Je kunt hooguit om een opinie vragen, maar voor iedere bezoeker liggen de grenzen anders. Ik zou, in jouw situatie, waarschijnlijk flink vloeken, schelden, tieren en blij zijn om een excuus te hebben me weer eens flink te bezatten, maar uiteindelijk de relatie niet beëindigen, aangenomen dat de dame in kwestie inderdaad te vertrouwen is.
Nogmaals: wellicht ben jij een veel principiëler persoon dan ondergetekende en is het voor jou onverteerbaar. Dat zul je voor jezelf moeten invullen.

Ik benijd je in ieder geval niet.
Nogmaal sterkte en neem er nog maar een op mijn gezondheid o.i.d.
De progressief en de allochtoon vormen een symbiose.
Dat die parasiteert op de samenleving in zijn geheel, moet natuurlijk verzwegen worden.
pi_25798646
quote:
Op maandag 28 maart 2005 02:19 schreef zomerbol het volgende:

[..]

Ze kan zich niks meer van de betreffende avond herinneren maar ze weet nog wel dat ze beide hun kleren nog aanhadden, en dat hij haar in de nek gezoend heeft. Geloof je het zelf?
  maandag 28 maart 2005 @ 02:27:43 #23
81253 curry684
Windowshippie
pi_25798648
Voor topicstarter: sja als het alleen na 9 maanden eenzaamheid beetje met kleren aan dronken zoenen is zou ik zelf niets bekend hebben en het van m'n vriendin ook niet verwachten, als in dan heb je niets te bekennen of je echt voor te schamen... het feit dat ze dat wel doet doet me juist neigen naar 'daar zit nattigheid achter'

[ Bericht 14% gewijzigd door DarkElf op 28-03-2005 08:17:31 (offtopic verwijderd) ]
pi_25798688
Ze probeert d'rzelf in te dikken met lame smoesjes.
Ze weet alleen de dingen nog die ze vooral niet gedaan heeft .
pi_25798701
Misschien was het beter geweest om haar een vibrator mee te geven toen ze naar het buitenland vertrok, dan had je dit kunnen voorkomen. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')