Na veel wikken en wegen toch maar een topic geopend, ik zit met een probleem.
Situatie:
Mijn vriendin zit voor een jaar in het buitenland en komt over 3 maanden terug. We bellen bijna elke dag en het voelt goed. Tot vanmorgen: ze is de vorige avond met een vriendin naar 2 jongens gegaan en daar is het fout gegaan. Ze is bij 1 van die jongens in bed beland en zijn een beetje tegen elkaar aan gaan liggen maar hebben absoluut geen sex gehad. Nu zegt die jongen dat ze hebben gezoend maar mijn vriendin zegt zich daar niets van te herinneren.
Ze zegt zo dronken te zijn geweest dat ze heel veel niet herinnert, en dat ze ook de hele boel onder heeft gekotst.
Ze heeft de dag erna (vandaag) die jongen nog een keer gebeld om te vragen wat ze hebben gedaan, hij houd vol dat ze hebben gezoend (tongzoen). Mijn vriendin zegt zich niets te kunnen herinneren. Wel herinnert ze dat ze in bed lagen en zij op hem zat (kleren aan) en dat ze lepeltje lepeltje houding hebben geslapen. Hij heeft ook in haar nek gezoend zegt ze.
Ik ben nog bozer omdat ik haar aan de telefoon had voordat ze naar die jongens toe ging, en ik natuurlijk al nattigheid aanvoelde en duidelijk heb gezegt : drink niet teveel en ga niet alleen naartoe met 1 jongen ! Aangezien ze dit dus allebei juist wel heeft gedaan ben ik nog bozer.
Het "ik was dronken" en "ik herinneren me niets" verhaal irriteert mij ook enorm, ZOENEN en andere dingen doen in iemands bed kan je je toch wel herinneren ?!?!? Aan de andere kant is mijn vriendin erg eerlijk, ze heeft dit namelijk wel de volgende morgen verteld, dus geloof ik haar wel weer dat ze heel veel is vergeten. Dat betekent natuurlijk niet dat er niets is gebeurt !
Ze heeft ook tegen mij gezegt: misschien verzint die jongen het zoenen wel om ons zou uit elkaar te drijven want hij zou haar wel leuk vinden. Of hij zou het zeggen om op te scheppen oid.
Een ander detail: ze zijn bij die jongens om 02:30 weggegaan, dus waarom zijn ze naar zijn slaapkamer gegaan ? Ik bedoel, ze gaat toch niet zomaar naar iemands slaapkamer ? WAAROM? Had ze slaap ? Waarom ging ze dan niet naar huis om te slapen ? Ik heb nog geen duidelijk antwoord gekregen, ze blijft zeggen dat ze bijna alles niet meer herinnerd.
Je moet begrijpen dat we hiervoor echt heel goed gingen, elke dag bellen, veel intieme gesprekken en het voelde goed. Ze zegt dat ze enorm veel van mij houd en niets wil doen om alles weg te gooien wat we hebben opgebouwd.
Ik krijg tranen in mn ogen als ik me voorbeeld hoe zij op dat bed tegen elkaar hebben gelegen en MOGELIJK hebben gezoend. Wat ik daarmee? Ik weet dus niet zeker of ze gezoend hebben....
Ik heb al een email gestuurd dat ik nu wil weten wat er precies is gebeurt, en dat ze dat maar moet nagaan door goed na te denken of door die jongen weer te bellen.
Dit is mijn eerste liefde en mijn hart heb ik volledig toe vertrouwd aan haar, nu ze dit heeft gedaan valt de grond onder mijn voeten vandaan.
WAT NU ? Ik hou nog van haar, maar dit doet mijn hart breken. Ik wil haar niet kwijt. Een open relatie tot ze terugkomt wil ik ook niet, ik wil niet dat ze met andere jongens gaat zoenen !
Bedankt voor het lezen iig, laat sarcastische/stomme reply's aub achterwege, bedenk dat dit voor mij serieus is.
[ Bericht 0% gewijzigd door zomerbol op 28-03-2005 02:03:47 ]