ja, de webcam op msn stond niet aan, dus ze konden gezamenlijk van alles typenquote:Op maandag 28 maart 2005 02:07 schreef Mr-Mackey het volgende:
Zij zegt niet geneukt te hebben en die gozer zegt hetzelfde.
Wat is dan het probleem
De naïviteit, ze hebben echt niet alleen gezoend. Een geile kerel, een wijf wat al negen maanden geen sex heeft gehad (althans, dat beweert ze dus). Die zijn tot in de late uurtjes bezig geweest om elkaar op alle mogelijke manieren te verwennen. Ga maar snel de dvd van Hans Teeuwen aanschaffen knul.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:54 schreef zomerbol het volgende:
Ik krijg tranen in mn ogen als ik me voorbeeld hoe zij op dat bed tegen elkaar hebben gelegen en MOGELIJK hebben gezoend.
We hebben vaak gepraat over wat wel in niet kan. Zoenen was duidelijk not done en hoewel dat nog niet duidelijk is of ze het wel gedaan hebben heeft ze wel:quote:Op maandag 28 maart 2005 02:07 schreef Mr-Mackey het volgende:
Zij zegt niet geneukt te hebben en die gozer zegt hetzelfde.
Wat is dan het probleem
hoe naïef kan je zijn?quote:Op maandag 28 maart 2005 02:19 schreef zomerbol het volgende:
[..]
We hebben vaak gepraat over wat wel in niet kan. Zoenen was duidelijk not done en hoewel dat nog niet duidelijk is of ze het wel gedaan hebben heeft ze wel:
- op hem gezeten terwijl hij op bed lag (kleren aan...)
- heeft hij in haar nek gezoend
- ze heeft toegegeven dat ze wou dat hij tegen haar aan kwam liggen, en ook gedaan
- zichzelf in deze situatie geplaatst door dronken te worden terwijl ik had gewaarschuwd
Ze kan zich niks meer van de betreffende avond herinneren maar ze weet nog wel dat ze beide hun kleren nog aanhadden, en dat hij haar in de nek gezoend heeft. Geloof je het zelf?quote:Op maandag 28 maart 2005 02:19 schreef zomerbol het volgende:
[..]
We hebben vaak gepraat over wat wel in niet kan. Zoenen was duidelijk not done en hoewel dat nog niet duidelijk is of ze het wel gedaan hebben heeft ze wel:
- op hem gezeten terwijl hij op bed lag (kleren aan...)
- heeft hij in haar nek gezoend
- ze heeft toegegeven dat ze wou dat hij tegen haar aan kwam liggen, en ook gedaan
- zichzelf in deze situatie geplaatst door dronken te worden terwijl ik had gewaarschuwd
preciesquote:Op maandag 28 maart 2005 02:27 schreef Mr-Mackey het volgende:
Ja, zomerbol, ik begrijp dat het moeilijk en vervelend is. Maar is het voldoende om er een punt achter te zetten
Als het vertrouwen blijvend geschaad is, dan zul je wel moeten kiezen voor een breuk. Aan de andere kant: het is betrekkelijk onschuldig geweest, want ze hebben immers geen gemeenschap gehad. Waar jouw grens ligt is iets dat jij zelf moet bepalen. Dat kunnen forumbezoekers niet voor jou doen. Je kunt hooguit om een opinie vragen, maar voor iedere bezoeker liggen de grenzen anders. Ik zou, in jouw situatie, waarschijnlijk flink vloeken, schelden, tieren en blij zijn om een excuus te hebben me weer eens flink te bezatten, maar uiteindelijk de relatie niet beëindigen, aangenomen dat de dame in kwestie inderdaad te vertrouwen is.
Nogmaals: wellicht ben jij een veel principiëler persoon dan ondergetekende en is het voor jou onverteerbaar. Dat zul je voor jezelf moeten invullen.
Ik benijd je in ieder geval niet.
Nogmaal sterkte en neem er nog maar een op mijn gezondheid o.i.d.
Geloof mij dat heb ik meerdere malen gezegt, maar geloof het of niet ze is (was?!) preuts.quote:Op maandag 28 maart 2005 02:32 schreef boebiedoe het volgende:
Misschien was het beter geweest om haar een vibrator mee te geven toen ze naar het buitenland vertrok, dan had je dit kunnen voorkomen..
dude, chill, ga erover slapen, en zeg tegen je meid dat je ongeloofelijke snoeiharde sex met haar wil hebben als ze terug is.quote:Op maandag 28 maart 2005 02:37 schreef zomerbol het volgende:
[..]
Geloof mij dat heb ik meerdere malen gezegt, maar geloof het of niet ze is (was?!) preuts.
Ik stoor mij met steeds grotere mate aan de zeker 2 uur die ze zich niet kan herinneren.
Ik weet dus zeker dat ze NIET hebben geneukt/gepijpt/gebeft want die jongen zegt dat het niet is gebeurt. Waarom zou hij liegen ? Bovendien had hij ook gezegt dat ze hadden gezoend.
tja, dit gaat te verquote:Op maandag 28 maart 2005 02:37 schreef zomerbol het volgende:
[..]
Geloof mij dat heb ik meerdere malen gezegt, maar geloof het of niet ze is (was?!) preuts.
Ik stoor mij met steeds grotere mate aan de zeker 2 uur die ze zich niet kan herinneren.
Ik weet dus zeker dat ze NIET hebben geneukt/gepijpt/gebeft want die jongen zegt dat het niet is gebeurt. Waarom zou hij liegen ? Bovendien had hij ook gezegt dat ze hadden gezoend.
Euuuh, heb je die reserveminnaar persoonlijk gesproken dan?quote:Op maandag 28 maart 2005 02:37 schreef zomerbol het volgende:
Om te voorkomen dat ze zich op SOA's laat testen natuurlijkquote:Op maandag 28 maart 2005 02:37 schreef zomerbol het volgende:
Nee maar ik weet dat het zo is omdat mijn vriendin zich niet meer kan herinneren dat ze hebben gezoend, maar hij heeft tegen haar gezegt dat ze wel hebben gezoend maar verder niets. Als ze meer hadden gedaan had hij het toch ook gezegt.quote:Op maandag 28 maart 2005 02:52 schreef kastanova het volgende:
Euuuh, heb je die reserveminnaar persoonlijk gesproken dan?
Dudequote:Op maandag 28 maart 2005 02:59 schreef zomerbol het volgende:
Nee maar ik weet dat het zo is omdat mijn vriendin zich niet meer kan herinneren dat ze hebben gezoend, maar hij heeft tegen haar gezegt dat ze wel hebben gezoend maar verder niets. Als ze meer hadden gedaan had hij het toch ook gezegt.
Ik heb nog steeds vertrouwen in mijn vriendin dat ze de waarheid spreekt, en daarom geloof ik haar ook als ze zegt dat ze verder niets gedaan hebben. Ze was toch ook eerlijk genoeg om te vertellen wat is er gebeurt, echte bedriegers zouden dat niet vertellen denk ik.
En als je nou seks hebt zonder dat een van de twee klaarkomt dan telt dat toch niet mee?quote:Op maandag 28 maart 2005 03:25 schreef Praag het volgende:
Er bestaat niet zoiets als 'half vreemdgaan'.
In dat geval zijn er veel getrouwde vrouwen die geen sex hebben, als we de statistieken mogen gelovenquote:Op maandag 28 maart 2005 03:36 schreef Xennia het volgende:
[..]
En als je nou seks hebt zonder dat een van de twee klaarkomt dan telt dat toch niet mee?
Dat en obsessief schoenen en kleding verzamelen.quote:Op maandag 28 maart 2005 02:42 schreef sjokkie het volgende:
als de wijven ergens goed in zijn dan is het wel...
andere wijven de grond in boren!
en zeuren en zeiken over alles en nog wat behalve wat interessant is...
Het is geen hondquote:Op maandag 28 maart 2005 10:17 schreef Pony-Lover het volgende:
ik zou d'r toch maar weg doen
Misschien kinderachtig, maar als ik jou zou zijn zou ik gewoon uit wraak met een ander meisje naar bed gaan. Geloof me t lucht op. Natuurlijk biecht je dit op als ze terug in Nederland is en dan staat zij voor precies dezelfde keuze als jij.quote:Op maandag 28 maart 2005 02:59 schreef zomerbol het volgende:
[..]
Nee maar ik weet dat het zo is omdat mijn vriendin zich niet meer kan herinneren dat ze hebben gezoend, maar hij heeft tegen haar gezegt dat ze wel hebben gezoend maar verder niets. Als ze meer hadden gedaan had hij het toch ook gezegt.
Ik heb nog steeds vertrouwen in mijn vriendin dat ze de waarheid spreekt, en daarom geloof ik haar ook als ze zegt dat ze verder niets gedaan hebben. Ze was toch ook eerlijk genoeg om te vertellen wat is er gebeurt, echte bedriegers zouden dat niet vertellen denk ik.
quote:Op maandag 28 maart 2005 11:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Misschien kinderachtig, maar als ik jou zou zijn zou ik gewoon uit wraak met een ander meisje naar bed gaan. Geloof me t lucht op. Natuurlijk biecht je dit op als ze terug in Nederland is en dan staat zij voor precies dezelfde keuze als jij.
Ik zou er iig niet mee kunnen leven wanneer mijn vriendinnetje vreemd is gegaan terwijl ik braaf op haar aant wachten was. Conclusie: vreemdgaan om je relatie te redden![]()
Precies, de grens is steeds meer aan het verschuiven.quote:Op maandag 28 maart 2005 11:39 schreef JeroenV het volgende:
Als je nu nog twijfelt als je weet dat ze heeft liggen droogneuken (en wie zegt dat er niet nog meer gebeurt is als ze dit eerst ook achterhield!?) weet ik niet wat we dan hier nog meer moeten zeggen.
Ik moet zeggen je hebt gelijk. Áls je een slippertje al kunt vergeven dan helemaal als je elkaar een jaar niet ziet. Dat kan in feite iedereen overkomen toch?quote:Op maandag 28 maart 2005 12:48 schreef bambino het volgende:
Gewoon vergeven
Wat zou jij doen een jaar je vriend niet zien en als je een keer dronken word loopt het fout
kan gebeuren toch
als jij echt van haar houd en zij van jou kunnen jullie dit samen wel oplossen
sterkte
Slippertjes 'overkomen' je niet, je bent er zelf bij (ben je opeens controle over jezelf kwijt ofzo?).quote:Op maandag 28 maart 2005 12:54 schreef lelibel het volgende:
[..]
Ik moet zeggen je hebt gelijk. Áls je een slippertje al kunt vergeven dan helemaal als je elkaar een jaar niet ziet. Dat kan in feite iedereen overkomen toch?
Dan nog zou ik wel graag de waarheid willen weten, dat voelt prettiger bij het vergeven. Ik zou mijn vriend er denk ik niet voor kunnen dumpen in zo'n situatie, even if he did it![]()
Ja daar heb je dan wel weer gelijk in, maargoed als je er eenmaal in zit dan kom je er dés te moeilijker weer uit na 3 kwart jaar... Dat lijkt me een vergiffenis waard. Tja ik denk dan meer in de vorm van dat je ontzettend veel van diegene houdt. Als dat niet zo is dan zou ik die handel ook direct dumpen jah!quote:Op maandag 28 maart 2005 13:07 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Slippertjes 'overkomen' je niet, je bent er zelf bij (ben je opeens controle over jezelf kwijt ofzo?).
Ik geef toe... ik ben geen lieverdje; ik (ge/mis)bruik en lieg tegen vrouwen om ze het bed in te krijgen. Maar in een vaste relatie ben ik nog NOOIT veemdgegaan.
Maarja... ik denk dat die lange-afstandsrelaties uiteindelijk toch nooit werken.
Maakt niet zoveel uit, lijkt me.quote:Op maandag 28 maart 2005 14:04 schreef Aventura het volgende:
ps. er was toch ook een vriendin van haar bij, waar was die toen het gebeurde?
het komt net vóór een beetje zwanger..quote:Op maandag 28 maart 2005 14:30 schreef ArmaniMania het volgende:
half vreemd gaan? momentje dat zoek ik op........
exactly, ik weet alleen af en toe niet meer dat ik iets gezegd heb, maar zodra me dat verteld wordt weet ik het vaak heeeel vaagjes nog wel. Dingen die ik doe, helemaal dingen die ik normaal nooit zou doen, zou ik te nimmer niet kûnnen vergeten (al zou ik het willen) wanneer ik dronken was.quote:Op maandag 28 maart 2005 14:35 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Maakt niet zoveel uit, lijkt me.
Ten eerste krijgt niemand spontaan een black-out van alcohol, in grote lijnen weet je echt nog wel wat er gebeurd is. Daar heeft ze die vriendin niet voor nodig. En ten tweede heeft TS aan haar niks als informatiebron, omdat ze toch partij zal kiezen voor haar vriendin en dus exact hetzelfde zal vertellen cq. verzwijgen.
Vind ik ook, maar ik was alleen maar nieuwsgierig. Anyway, ik vind dat jullie beiden er een te big of a deal van maken. Waar ik hier het meest over val is dat ik je vriendin een beetje laf vind. Zeg alles, of zeg niks en probeer je gedrag niet af te zwakken door'verzachtende omstandigheden'.quote:Op maandag 28 maart 2005 14:35 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Maakt niet zoveel uit, lijkt me.
Ten eerste krijgt niemand spontaan een black-out van alcohol, in grote lijnen weet je echt nog wel wat er gebeurd is. Daar heeft ze die vriendin niet voor nodig. En ten tweede heeft TS aan haar niks als informatiebron, omdat ze toch partij zal kiezen voor haar vriendin en dus exact hetzelfde zal vertellen cq. verzwijgen.
Helemaal mee eens. Als ze helemaal niks had gezegd, en ze was na 3 maanden thuisgekomen was zij degene geweest die met het schuldgevoel opgezadeld zou blijven.quote:Op maandag 28 maart 2005 14:47 schreef Aventura het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar ik was alleen maar nieuwsgierig. Anyway, ik vind dat jullie beiden er een te big of a deal van maken. Waar ik hier het meest over val is dat ik je vriendin een beetje laf vind. Zeg alles, of zeg niks en probeer je gedrag niet af te zwakken door'verzachtende omstandigheden'.
Als je wilt bekennen, neem dan ook alle verantwoordig op je, maar doe het niet half-half.
Nu heeft ze het alleen maar erger gemaakt, erger dan het in feite is.
Dat lijkt me wel ja.quote:Op maandag 28 maart 2005 15:28 schreef zomerbol het volgende:
Is het verstandig om te zeggen dat het uit is totdat ze terugkomt en dan gaan we praten?
Ik ben eigenlijk te verward om een goede beslissing te maken.
Ja goed puntquote:Op maandag 28 maart 2005 02:31 schreef NiteSpeed het volgende:
Ze probeert d'rzelf in te dikken met lame smoesjes.
Ze weet alleen de dingen nog die ze vooral niet gedaan heeft.
Een hond doe je ook niet weg als die zich een keer misdraagt.quote:
Niet uitmaken tot ze terugkomt, dan kunnen jullie allebei je gang gaan met anderen (tenminste misschien ziet 1 dat wel zo en de ander niet)! Zet het gewoon op een laag pitje, maar blijf de afspraak houden dat vreemdgaan geen zaak is. Gewoon kijken hoe het gaat als ze terug isquote:Op maandag 28 maart 2005 15:40 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel ja.
Ik heb trouwens jaren gelden ook de smoes gebruikt van "ik kan het me niet meer herinneren"
Dat weet je echt nog wel, of je moet alcoholvergiftiging hebben...
Ik denk dat ze het gebruikt als smoes omdat ze er spijt van heeft en eigenlijk geen idee heeft van waarom ze dit nu heeft gedaan.
Sterkte.
als een hond z'n gedrag niet meer onder controle is (of de hond bvb iemand aanvalt) dan wordt er vaak wel een einde aangemaakt hoor...quote:Op maandag 28 maart 2005 15:42 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Een hond doe je ook niet weg als die zich een keer misdraagt.
Of tegen een ander baasje gaat aanrijden.
Het spijt me, maar bij die beslissing ben je al op de reservebank geschoven. Het kan zijn dat ze van je hield, maar als je vriendin een jaar weg gaat zonder jou, kun je er donder op zeggen dat ze je inwisselbaar vindt.quote:Mijn vriendin zit voor een jaar in het buitenland en komt over 3 maanden terug.
idd, dit is vreemdgaanquote:
Juist, dramatisch gezever.quote:Op maandag 28 maart 2005 18:12 schreef Gert het volgende:
Als ik jouw vriendin was, zou ik het in ieder geval snel uitmaken. Als je zo moeilijk doet over een kleinigheid als dit, dan ben je veel te onzeker en veel te geobesedeerd.. Sjezus man, ze zit een heel jaar in het buitenland en dít is het enige wat er gebeurd is en ze heeft er nog spijt van ook. En ze biecht het nog op ook. Kun je je niet een kléin beetje inleven, dat ze zich een keertje heeft laten gaan (en nog niet eens all the way)? Het is ook maar een mens.
Uhuh, het gebruikelijke dramatische moraalgeblaat van de puistenkoppenbrigade. Ze leren het nog wel, later.quote:Op maandag 28 maart 2005 18:14 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Juist, dramatisch gezever.
Ik mis alle vrolijkheid hier.
quote:Op maandag 28 maart 2005 18:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhuh, het gebruikelijke dramatische moraalgeblaat van de puistenkoppenbrigade. Ze leren het nog wel, later.
Joh zoveel mensen. Hoort bij het leven.quote:Op maandag 28 maart 2005 18:29 schreef Guidoweb5 het volgende:
sterkte ts
heb ongeveer hetzelfde meegemaakt
Je eerste idee is beter, vooral niet uitmaken nu. Ik snap dat je een punt wil maken tegenover haar, maar het nu uitmaken zal hoogstwaarschijnlijk "backfire-ren".quote:Op maandag 28 maart 2005 15:28 schreef zomerbol het volgende:
Het is nooit goed een beslissing te maken wanneer je niet helder meer bent. Bovendien als ik het wil uitmaken, denk ik dat ik me zelf erop moet voorbereiden, nu uitmaken zou me echt gek maken.
Is het verstandig om te zeggen dat het uit is totdat ze terugkomt en dan gaan we praten?
Ik ben eigenlijk te verward om een goede beslissing te maken.
Een stuk wandelen?!?!?!?quote:Op maandag 28 maart 2005 15:34 schreef tonja het volgende:
Dan moet je nu ook geen beslissing nemen. Laat het even.
Probeer iets anders te doen, ga ff een flink stuk wandelen ofzo.
en sterkte ermee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |