abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25798164
Na veel wikken en wegen toch maar een topic geopend, ik zit met een probleem.

Situatie:
Mijn vriendin zit voor een jaar in het buitenland en komt over 3 maanden terug. We bellen bijna elke dag en het voelt goed. Tot vanmorgen: ze is de vorige avond met een vriendin naar 2 jongens gegaan en daar is het fout gegaan. Ze is bij 1 van die jongens in bed beland en zijn een beetje tegen elkaar aan gaan liggen maar hebben absoluut geen sex gehad. Nu zegt die jongen dat ze hebben gezoend maar mijn vriendin zegt zich daar niets van te herinneren.
Ze zegt zo dronken te zijn geweest dat ze heel veel niet herinnert, en dat ze ook de hele boel onder heeft gekotst.

Ze heeft de dag erna (vandaag) die jongen nog een keer gebeld om te vragen wat ze hebben gedaan, hij houd vol dat ze hebben gezoend (tongzoen). Mijn vriendin zegt zich niets te kunnen herinneren. Wel herinnert ze dat ze in bed lagen en zij op hem zat (kleren aan) en dat ze lepeltje lepeltje houding hebben geslapen. Hij heeft ook in haar nek gezoend zegt ze.

Ik ben nog bozer omdat ik haar aan de telefoon had voordat ze naar die jongens toe ging, en ik natuurlijk al nattigheid aanvoelde en duidelijk heb gezegt : drink niet teveel en ga niet alleen naartoe met 1 jongen ! Aangezien ze dit dus allebei juist wel heeft gedaan ben ik nog bozer.

Het "ik was dronken" en "ik herinneren me niets" verhaal irriteert mij ook enorm, ZOENEN en andere dingen doen in iemands bed kan je je toch wel herinneren ?!?!? Aan de andere kant is mijn vriendin erg eerlijk, ze heeft dit namelijk wel de volgende morgen verteld, dus geloof ik haar wel weer dat ze heel veel is vergeten. Dat betekent natuurlijk niet dat er niets is gebeurt !

Ze heeft ook tegen mij gezegt: misschien verzint die jongen het zoenen wel om ons zou uit elkaar te drijven want hij zou haar wel leuk vinden. Of hij zou het zeggen om op te scheppen oid.

Een ander detail: ze zijn bij die jongens om 02:30 weggegaan, dus waarom zijn ze naar zijn slaapkamer gegaan ? Ik bedoel, ze gaat toch niet zomaar naar iemands slaapkamer ? WAAROM? Had ze slaap ? Waarom ging ze dan niet naar huis om te slapen ? Ik heb nog geen duidelijk antwoord gekregen, ze blijft zeggen dat ze bijna alles niet meer herinnerd.

Je moet begrijpen dat we hiervoor echt heel goed gingen, elke dag bellen, veel intieme gesprekken en het voelde goed. Ze zegt dat ze enorm veel van mij houd en niets wil doen om alles weg te gooien wat we hebben opgebouwd.
Ik krijg tranen in mn ogen als ik me voorbeeld hoe zij op dat bed tegen elkaar hebben gelegen en MOGELIJK hebben gezoend. Wat ik daarmee? Ik weet dus niet zeker of ze gezoend hebben....
Ik heb al een email gestuurd dat ik nu wil weten wat er precies is gebeurt, en dat ze dat maar moet nagaan door goed na te denken of door die jongen weer te bellen.

Dit is mijn eerste liefde en mijn hart heb ik volledig toe vertrouwd aan haar, nu ze dit heeft gedaan valt de grond onder mijn voeten vandaan.

WAT NU ? Ik hou nog van haar, maar dit doet mijn hart breken. Ik wil haar niet kwijt. Een open relatie tot ze terugkomt wil ik ook niet, ik wil niet dat ze met andere jongens gaat zoenen !

Bedankt voor het lezen iig, laat sarcastische/stomme reply's aub achterwege, bedenk dat dit voor mij serieus is.

[ Bericht 0% gewijzigd door zomerbol op 28-03-2005 02:03:47 ]
pi_25798199
Ik zou het d'r niet vergeven.

Dronkenheid is geen excuus.
We'll keep on whispering our mantras.
  maandag 28 maart 2005 @ 01:57:32 #3
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_25798203
een e-mail sturen om te weten hoe het precies zit

Ga na haar toe, spreek haar aan op wat ze zegt, en aan haar reactie zie je genoeg.

Met andere woorden, je kan waarschijnlijk een nieuwe vriendin zoeken.
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_25798213
Volgens mij liegt ze en heeft ze gewoon een wilde nacht gehad. Nu heeft ze een schuldgevoel gekregen en probeert het het op slinkse wijze bij zichzelf goed te praten. Maar ja, dat denk ik. En "ik was dronken" is zo slap en afgezaagd, ze had wel wat beters mogen verzinnen. Dat ze gedrogeerd was ofzo. Je denkt toch niet daadwerkelijk dat ze een jaar zonder sex gaat zitten hé. . . .
pi_25798234
Tja, ik moet zeggen dat ik het " ik was dronken" -excuus wel heel mager vind.
Ik zou het zelf niet accepteren als mijn vriend met zo'n verhaal aan komt.
Je zult je moeten afvragen of je haar bijv. ooit nog weer kan vertrouwen en hoezeer je dit wilt gaan pikken.... Misschien doet ze het nog een keer? Of misschien heeft ze er wel erge spijt van...
Ik zou je aanraden om hier goed over na te gaan denken en eens een keer goed met haar te gaan praten (als ze weer terug is?)....
pi_25798253
Ze herinnert zich wel dat ze op hem zat, maar niet dat ze hebben gezoend?
In jouw geval zou ik haar dumpen... Waarom ga je sowieso naar een andere gozer toe als je een vriend hebt en je dan nog helemaal klem zuipen ook.
pi_25798266
Het feit dat het je eerste l iefde is, maakt het je nog moeilijker. Omdat je niet weet hoe je hierop moet reageren, de andere (misschien) meer vertrouwd e.d.. Ik had in jouw geval ook om duidelijkheid gevraagd. 1 ding wat ik in mijn achterhoofd zou houden. Als ze 1 keer kan vreemdgaan, waarom dan geen 2de keer? Drank is nooit een excuus! Je weet heus wel van jezelf of je dronken wordt, en dat er een spanning zou kunnen ontstaan.. Maar dat is mijn mening. Succes iig.
Is it you?
pi_25798282
Klote situatie ja, moet er niet aan denken dat mijn vriendin in een dergelijke situatie beland.
Maar sowieso al het feit dat ze een jaar lang naar het buitenland is gegaan geeft naar mijn inziens al aan dat het een typje met een eigen willetje is. En die daarbij over lijken gaat.
Dronken zijn en niets herinneren zijn inderdaad gewoon lulverhalen je vriendin heeft zichzelf misschien gewoon niet kunnen beheersen en ging misschien bijna te ver met die knul.
Zou kunnen dat ze op het laatste moment een moment van bezinning kreeg en dat ze net geen sex oid gehad hebben.
En wil ze nu eerlijk tegen je zijn.

Misschien maar het beste om deze situatie even voor je uit te schuiven tot over 3 maanden want anders maak je jezelf er gek mee.. en laat je vriendin vooral ff weten dat je gewoon van het weekend even uitgaat om alles te laten bezinken en dergelijken. Dit om haar een beetje jaloers te maken en haar een schuldgevoel te laten krijgen.
Maar val niet tegen haar uit ofzo en blijf haar gewoon vertrouwen totdat ze terug is, you`ve come a long way.. nog 3 mnd en dan heb je zekerheid over alles.
Die zekerheid kun je beter hebben aangezien ze het uit zichzelf opgebiecht heeft.

Maar als je het ff realistisch bekijkt denk ik dat ze al een flinke tijd sex heeft met andere mannen en nu het jaar bijna ten einde komt dat ze eventjes een "decoy" gebruikt om je om de tuin te leiden door te zeggen dat ze zo ongeveer met een ander gezoend heeft.. to blind you from the truth...

suc6, klotesituatie.. ken het gevoel

[ Bericht 10% gewijzigd door Twin1983 op 28-03-2005 02:08:47 ]
pi_25798295
En als je ook van jezelf houdt, moet je natuurlijk wel de eer aan jezelf houden. Tolereer zulke 'ongelukjes' niet.
  maandag 28 maart 2005 @ 02:07:36 #10
57573 Mr-Mackey
Libertariër
pi_25798383
Zij zegt niet geneukt te hebben en die gozer zegt hetzelfde.
Wat is dan het probleem

Als je hen beiden niet gelooft, kap dan met de relatie. Als je hen wel gelooft, is er toch weinig aan de hand, lijkt mij. Ik begrijp dat je er van baalt, maar feitelijk is er weinig voorgevallen. Ik bedoel maar, beiden beweren zelfs niet uit de kleren te zijn gegaan.

Nou ja, sterkte ermee en slaap er een nachtje over (desnoods met je kleren aan )
De progressief en de allochtoon vormen een symbiose.
Dat die parasiteert op de samenleving in zijn geheel, moet natuurlijk verzwegen worden.
pi_25798386
Bij "een jaar in het buitenland" moet ik altijd aan de trefwoorden bikini, zon, geile binken, geile wijven en veel drank denken. En jij maar thuis achter je pc zitten denken dat ze een jaar (!) lang trouw blijft. . Keep dreaming.
pi_25798429
dumpen en nieuwe meisje zoeken
  maandag 28 maart 2005 @ 02:10:45 #13
50936 The_Hives
pi_25798431
quote:
Op maandag 28 maart 2005 02:07 schreef Mr-Mackey het volgende:
Wat is dan het probleem
ja, de webcam op msn stond niet aan, dus ze konden gezamenlijk van alles typen .

Dat verhaaltje van alleen 'zoenen' zou ik dan ook geloven
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_25798445
ze heeft het 9 maanden volgehouden? dan vind ik dat je nog trots mag zijn op je vriendin
overigens mogen sommigen ook wel eens het topic lezen met ga naar haar toe etc.

ze zit in de middle of nowhere, (in een donker afrika) of brazil of weet ik waar. dat weet nog niemand

enfin, ik was n halfjaar weg, en ik heb mijn sociale leven ondersteboven gegooid en verversd, dat zij het 9 maanden volhou, vind ik echt top van haar hoor.

overigens, ik werd best makkelijk in dat halfjaar, misschien zei ook wel.
Was het toevallig nieuw zeeland?

maar serieus, 9 maanden weg van alles maakt je een heel ander persoon, denk daar ook even aan.
dik kans dat het gewoon koek en ei is als ze terug is
-
pi_25798527
Een vrouw die je verlaat en een jaar wegblijft is trouwens ook niet zo serieus bezig met haar relatie, iets dunkt me dat ze dit met voorbedachte rade heeft gedaan.
pi_25798544
quote:
Op maandag 28 maart 2005 01:54 schreef zomerbol het volgende:

Ik krijg tranen in mn ogen als ik me voorbeeld hoe zij op dat bed tegen elkaar hebben gelegen en MOGELIJK hebben gezoend.
De naïviteit, ze hebben echt niet alleen gezoend. Een geile kerel, een wijf wat al negen maanden geen sex heeft gehad (althans, dat beweert ze dus). Die zijn tot in de late uurtjes bezig geweest om elkaar op alle mogelijke manieren te verwennen. Ga maar snel de dvd van Hans Teeuwen aanschaffen knul.
pi_25798562
En waarom gingen ze naar die twee jongens? Vast niet omdat ze zo gezellig homoseksueel zijn en rustig filmpjes wouden wilden kijken met vriendelijk gezelschap.

Die gasten zochten seks, en ze kregen het op een presenteerblaadje aangeboden.
pi_25798566
quote:
Op maandag 28 maart 2005 02:07 schreef Mr-Mackey het volgende:
Wat is dan het probleem
We hebben vaak gepraat over wat wel in niet kan. Zoenen was duidelijk not done en hoewel dat nog niet duidelijk is of ze het wel gedaan hebben heeft ze wel:
- op hem gezeten terwijl hij op bed lag (kleren aan...)
- heeft hij in haar nek gezoend
- ze heeft toegegeven dat ze wou dat hij tegen haar aan kwam liggen, en ook gedaan
- zichzelf in deze situatie geplaatst door dronken te worden terwijl ik had gewaarschuwd
  maandag 28 maart 2005 @ 02:22:27 #19
50936 The_Hives
pi_25798592
quote:
Op maandag 28 maart 2005 02:19 schreef zomerbol het volgende:

[..]

We hebben vaak gepraat over wat wel in niet kan. Zoenen was duidelijk not done en hoewel dat nog niet duidelijk is of ze het wel gedaan hebben heeft ze wel:
- ze heeft toegegeven dat ze wou dat hij tegen haar aan kwam liggen, en ook gedaan
- zichzelf in deze situatie geplaatst door dronken te worden terwijl ik had gewaarschuwd
hoe naïef kan je zijn?

Ze heeft hem geneukt, maar wacht net zo lang totdat ze het recht in je gezicht kan vertellen.
Fok! Federatie
  maandag 28 maart 2005 @ 02:23:19 #20
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_25798599
Zoenen?
Kan je heel ruim opvatten... misschien heeft ze wel zijn lul gezoend, en hij haar poesje...
Sja, het is maar net wat je onder zoenen verstaat, de handelingen zijn hetzelfde.
  maandag 28 maart 2005 @ 02:27:14 #21
57573 Mr-Mackey
Libertariër
pi_25798642
Ja, zomerbol, ik begrijp dat het moeilijk en vervelend is. Maar is het voldoende om er een punt achter te zetten
Als het vertrouwen blijvend geschaad is, dan zul je wel moeten kiezen voor een breuk. Aan de andere kant: het is betrekkelijk onschuldig geweest, want ze hebben immers geen gemeenschap gehad. Waar jouw grens ligt is iets dat jij zelf moet bepalen. Dat kunnen forumbezoekers niet voor jou doen. Je kunt hooguit om een opinie vragen, maar voor iedere bezoeker liggen de grenzen anders. Ik zou, in jouw situatie, waarschijnlijk flink vloeken, schelden, tieren en blij zijn om een excuus te hebben me weer eens flink te bezatten, maar uiteindelijk de relatie niet beëindigen, aangenomen dat de dame in kwestie inderdaad te vertrouwen is.
Nogmaals: wellicht ben jij een veel principiëler persoon dan ondergetekende en is het voor jou onverteerbaar. Dat zul je voor jezelf moeten invullen.

Ik benijd je in ieder geval niet.
Nogmaal sterkte en neem er nog maar een op mijn gezondheid o.i.d.
Dat die parasiteert op de samenleving in zijn geheel, moet natuurlijk verzwegen worden.
pi_25798646
quote:
Op maandag 28 maart 2005 02:19 schreef zomerbol het volgende:

[..]

Ze kan zich niks meer van de betreffende avond herinneren maar ze weet nog wel dat ze beide hun kleren nog aanhadden, en dat hij haar in de nek gezoend heeft. Geloof je het zelf?
  maandag 28 maart 2005 @ 02:27:43 #23
81253 curry684
Windowshippie
pi_25798648
Voor topicstarter: sja als het alleen na 9 maanden eenzaamheid beetje met kleren aan dronken zoenen is zou ik zelf niets bekend hebben en het van m'n vriendin ook niet verwachten, als in dan heb je niets te bekennen of je echt voor te schamen... het feit dat ze dat wel doet doet me juist neigen naar 'daar zit nattigheid achter'

[ Bericht 14% gewijzigd door DarkElf op 28-03-2005 08:17:31 (offtopic verwijderd) ]
pi_25798688
Ze probeert d'rzelf in te dikken met lame smoesjes.
Ze weet alleen de dingen nog die ze vooral niet gedaan heeft .
pi_25798701
Misschien was het beter geweest om haar een vibrator mee te geven toen ze naar het buitenland vertrok, dan had je dit kunnen voorkomen. .
pi_25798734
quote:
Op maandag 28 maart 2005 02:27 schreef Mr-Mackey het volgende:
Ja, zomerbol, ik begrijp dat het moeilijk en vervelend is. Maar is het voldoende om er een punt achter te zetten
Als het vertrouwen blijvend geschaad is, dan zul je wel moeten kiezen voor een breuk. Aan de andere kant: het is betrekkelijk onschuldig geweest, want ze hebben immers geen gemeenschap gehad. Waar jouw grens ligt is iets dat jij zelf moet bepalen. Dat kunnen forumbezoekers niet voor jou doen. Je kunt hooguit om een opinie vragen, maar voor iedere bezoeker liggen de grenzen anders. Ik zou, in jouw situatie, waarschijnlijk flink vloeken, schelden, tieren en blij zijn om een excuus te hebben me weer eens flink te bezatten, maar uiteindelijk de relatie niet beëindigen, aangenomen dat de dame in kwestie inderdaad te vertrouwen is.
Nogmaals: wellicht ben jij een veel principiëler persoon dan ondergetekende en is het voor jou onverteerbaar. Dat zul je voor jezelf moeten invullen.

Ik benijd je in ieder geval niet.
Nogmaal sterkte en neem er nog maar een op mijn gezondheid o.i.d.
precies

en misschien heeft ze het wel gedaan, maar wil ze het niet vertellen,
ik bedoel, 9 maanden is lang hoor
-
pi_25798743
quote:
Op maandag 28 maart 2005 02:32 schreef boebiedoe het volgende:
Misschien was het beter geweest om haar een vibrator mee te geven toen ze naar het buitenland vertrok, dan had je dit kunnen voorkomen. .
Geloof mij dat heb ik meerdere malen gezegt, maar geloof het of niet ze is (was?!) preuts.

Ik stoor mij met steeds grotere mate aan de zeker 2 uur die ze zich niet kan herinneren.

Ik weet dus zeker dat ze NIET hebben geneukt/gepijpt/gebeft want die jongen zegt dat het niet is gebeurt. Waarom zou hij liegen ? Bovendien had hij ook gezegt dat ze hadden gezoend.
pi_25798757
quote:
Op maandag 28 maart 2005 02:37 schreef zomerbol het volgende:

[..]

Geloof mij dat heb ik meerdere malen gezegt, maar geloof het of niet ze is (was?!) preuts.

Ik stoor mij met steeds grotere mate aan de zeker 2 uur die ze zich niet kan herinneren.

Ik weet dus zeker dat ze NIET hebben geneukt/gepijpt/gebeft want die jongen zegt dat het niet is gebeurt. Waarom zou hij liegen ? Bovendien had hij ook gezegt dat ze hadden gezoend.
dude, chill, ga erover slapen, en zeg tegen je meid dat je ongeloofelijke snoeiharde sex met haar wil hebben als ze terug is.

Geloof me, als meiden ergens goed in zijn, dan is het een doel te volgen wat door anderen is opgesteld
-
  maandag 28 maart 2005 @ 02:45:59 #29
50936 The_Hives
pi_25798811
quote:

[..]

tja, dit gaat te ver , een minder opvallende kloon is leuker
Fok! Federatie
pi_25798854
quote:
Euuuh, heb je die reserveminnaar persoonlijk gesproken dan?
I was an atheist until I realized I was God
pi_25798885
quote:
Om te voorkomen dat ze zich op SOA's laat testen natuurlijk
pi_25798893
quote:
Op maandag 28 maart 2005 02:52 schreef kastanova het volgende:
Euuuh, heb je die reserveminnaar persoonlijk gesproken dan?
Nee maar ik weet dat het zo is omdat mijn vriendin zich niet meer kan herinneren dat ze hebben gezoend, maar hij heeft tegen haar gezegt dat ze wel hebben gezoend maar verder niets. Als ze meer hadden gedaan had hij het toch ook gezegt.

Ik heb nog steeds vertrouwen in mijn vriendin dat ze de waarheid spreekt, en daarom geloof ik haar ook als ze zegt dat ze verder niets gedaan hebben. Ze was toch ook eerlijk genoeg om te vertellen wat is er gebeurt, echte bedriegers zouden dat niet vertellen denk ik.
pi_25798912
quote:
Op maandag 28 maart 2005 02:59 schreef zomerbol het volgende:
Nee maar ik weet dat het zo is omdat mijn vriendin zich niet meer kan herinneren dat ze hebben gezoend, maar hij heeft tegen haar gezegt dat ze wel hebben gezoend maar verder niets. Als ze meer hadden gedaan had hij het toch ook gezegt.

Ik heb nog steeds vertrouwen in mijn vriendin dat ze de waarheid spreekt, en daarom geloof ik haar ook als ze zegt dat ze verder niets gedaan hebben. Ze was toch ook eerlijk genoeg om te vertellen wat is er gebeurt, echte bedriegers zouden dat niet vertellen denk ik.
Dude .

Stel nu gewoon ff dat ze zich toch een nachtje heeft laten sufneuken door die vent..
Vervolgens komt ze met allerlei vage kutsmoesjes over een brak geheugen en ontkent ze alles tegen jou...

Denk je dan wel dat ze eerlijk tegen je is als ze zegt dat hij het neuken ook ontkent
Voor hetzelfde geld is hij de porno homevideos van die avond al aan het verkopen, weet jij veel...
Je vriendin zal het je in ieder geval niet vertellen... .
I was an atheist until I realized I was God
  maandag 28 maart 2005 @ 03:07:19 #34
81273 tommytheman
zie ook mijn andere post
pi_25798926
Je vriendin had haar bek moeten houden...weet jij nergens van en alles is ok...zou ik nooit toegeven zoiets..waarom zou je?
pi_25799045
Er bestaat niet zoiets als 'half vreemdgaan'.

All good things must come to an end...
pi_25799137
quote:
Op maandag 28 maart 2005 03:25 schreef Praag het volgende:
Er bestaat niet zoiets als 'half vreemdgaan'.

En als je nou seks hebt zonder dat een van de twee klaarkomt dan telt dat toch niet mee?
  maandag 28 maart 2005 @ 03:43:12 #37
57573 Mr-Mackey
Libertariër
pi_25799175
quote:
Op maandag 28 maart 2005 03:36 schreef Xennia het volgende:

[..]

En als je nou seks hebt zonder dat een van de twee klaarkomt dan telt dat toch niet mee?
In dat geval zijn er veel getrouwde vrouwen die geen sex hebben, als we de statistieken mogen geloven
  maandag 28 maart 2005 @ 04:15:44 #38
106630 finch_meister
Like warm apple pie
pi_25799420
Ik heb het ook wel eens gehad, dat noemen ze een schuldgevoel heel matig goed proberen te lullen

Face it dude, ze heeft je snoeihard bedrogen
"I did fuck your mom"
Trek je niks van ons aan, wij chargeren
  maandag 28 maart 2005 @ 04:24:20 #39
52555 jadelovespat
who lose dreaming, is lost.
pi_25799470
Ja het is moeilijk, iedereen kan wel lekker gillen dat je d'r moet dumpen. Maar als je echt van iemand houd dump je die niet zomaar, dus lekker niet op letten.

Liefde, is niet zwart/wit natuurlijk. Ze is niet zomaar ff bij de eerste de beste dude in bed gesprongen omdat ze daar zo'n behoefte aan had.
Ze heeft het je verteld dat staat ook voor iets, als ze een ongevoelig slet zou zijn zoals de rest beweerd zou ze dat natuurlijk niet doen.
Ja ze heeft een fout gemaakt, ik kan je niet vertellen of dat haar laatste fout zal zijn.
Ik weet niet hoe lang het al goed gaat ( sorry als ik daar overheen heb gelezen)

Ik zou zeggen praat goed met elkaar en kijk hoe je je voelt, misschien ligt er wel een mooie toekomst voor jullie op de weg. Maar misschien ook niet.

Maak niet te snel drastische beslissingen, neem de tijd om na te denken en te kijken hoe het voelt om straks weer bij elkaar te zijn.

Ik zal je zeggen ik heb ook ooit zo'n domme fout gemaakt en heb daar zoveel spijt van gehad. Ik ben vergeven en ben nu super trouw aan mijn vriend al 6 jaar. Dus het kan ook goed komen.

Veel succes, ik hoop dat je vriendin een goeie is! Luister naar je hart
Isn't a smoking area in a restaurant just like a peeing corner in a swimming pool?!!
Can't rain all the time
  maandag 28 maart 2005 @ 04:36:30 #40
89647 Cappy
Gelegenheids dichter
pi_25799546
Je kunt altijd zelf nog voor een jaartje naar het buitenland gaan ;-) ... ik verknalde het al binnen 3 dagen ..

Het zal nu wel pijn doen en alles en je gekrenkt voelen etc etc etc .. maar die kerel heeft je echt een dienst bewezen ... als het eens kan gebeuren ( en ze komt er mee weg .. ze wordt niet gedumpt .. ) kan het altijd gebeuren..

advies; aanhouden totdat ze terug in NL is .. een keer naaien en dumpen .. is goed voor je ego .. de gedachte alleen al dat ze de hele tijd had kunnen feesten en neuken met elke kerel die ze maar wilde, maar dat niet gedaan heeft ( mag je hopen ) omdat jij er was en dan nu bij aankomst gedumpt worden ... is priceless
Success, recognition, and conformity are the bywords of the modern world where everyone seems to crave the anesthetizing security of being identified with the majority.
Martin Luther King, Jr., Strength to Love, 1963.
  maandag 28 maart 2005 @ 04:54:12 #41
52555 jadelovespat
pi_25799637
oww ja nog een tip, misschien wil je de volgende keer niet midden in de nacht zulke dingen posten.
Dan zijn er niet veel "aardige, meelevende" mensen meer wakker.

Dan krijg je dus vooral nutteloze reacties
Isn't a smoking area in a restaurant just like a peeing corner in a swimming pool?!!
Can't rain all the time
pi_25799825
Ik heb haar net gesproken en ze heeft weer iets gezegt wat ik nog niet wist.
Terwijl ze op hem zat heeft ze neukbewegingen gemaakt, drookneuken dus.
Ik wil haar echt geloven als ze zegt dat ze niet kan herinneren dat ze heeft gezoend, maar waarom zou je wel droogneuken maar niet zoenen ?

Ik ben emotioneel echt kapot ik kan niet meer slapen, eten, leren of aan iets anders denken dan dat zij op hem zit en neukbewegingen maakt

Ik wil iedereen die serieuse reply's heeft gegeven nog enorm bedanken !
pi_25799831
En morgen herinnert ze zich waarschijnlijk dat droogneuken in dit geval inhield dat ze niet nat was maar dat ze zich ondanks dat toch liet penetreren........

Het lijkt er toch echt op dat je vriendin all the way is gegaan maar nog wat moeite heeft om dit aan jou te bekennen. Aan jou het besluit wat je hiermee doet. Vergeef je het slippertje of is het onoverkoombaar en kan je maar beter een einde aan de relatie maken?
wat een drama toch....
  maandag 28 maart 2005 @ 07:07:33 #44
17637 spooky1234
Whaazzuuuuup!!
pi_25799833
topicstarter: Ik zal hard zijn maar eerlijk, read at your own risc:

Dronken is nooit een excuus want
* dronken wordt je niet per ongeluk
* dronken wordt je ook niet in 1 minuut en
* eenmaal dronken kan je wellicht niet meer goed autorijden maar je weet echt nog wel iets over jezelf zoals of je een vriend of vriendin hebt en of je hetro, bi of homo bent..
Je moet wel extreem dronken zijn geweest als je je niet meer kan herinneren dat je een paard in zijn kont geneukt hebt.

- ik denk dat je een pussy bent met bijna geen ervaring die krampachtig vast houdt aan een vriendin die duidelijk op je uitgekeken is maar dat mogelijk zelf nog niet realiseert.

- Wees een vent en pak gewoon 5 andere vrouwen.. 1 voor 1 of als je pro bent tegelijk ... En als je een nerdy verlegen typje bent zal dat lastiger zijn maar het is altijd nog beter dan je krampachtig vasthouden aan zo een meisje.

- Waarom moet je een kloon gebruiken voor zo een topic? Kijk als je een genante aandoening hebt zoals genitale wratten ofzo, snap ik dat je even anoniem wilt zijn maar dit is toch niet een kloon waard?? Of ben je niet man genoeg om onder je eigen naam te postten.. mietje
quote:
Op maandag 28 maart 2005 02:42 schreef sjokkie het volgende:
als de wijven ergens goed in zijn dan is het wel...

andere wijven de grond in boren!
en zeuren en zeiken over alles en nog wat behalve wat interessant is...
Dat en obsessief schoenen en kleding verzamelen.

[ Bericht 5% gewijzigd door spooky1234 op 28-03-2005 07:20:35 ]
I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!
pi_25799861
opgeschoond.

[ Bericht 66% gewijzigd door DarkElf op 28-03-2005 08:18:16 ]
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_25799882
en jij slikt het allemaal als zoete koek
Megumi, Crystal k. en Papa Bouba Diop van Fulham
--gedeelte sig verwijderd door FA, niet terugplaatsen--
pi_25800088
Hmz Zomerbol..als ik me even probeer in te leven in jouw situatie zou ik ook emotioneel kapot zijn. Ik ken haar verder niet, en kan dus wat ze zegt niet op waarde schatten.
Máár, ik moet het helaas met kasta eens zijn. Ik denk ook niet dat ze eerlijk is. Waarom herinnert ze zich wel het droogneuken en niet het zoenen? Plus dat jij die jongen geloofd en dat ze dus gezoend hebben.

Dat zou ik al een goede reden vinden om het uit te maken. Je moet je niet laten gebruiken man!
http://forum.fok.nl/topic/710677/ -> Klik hier als je de gulden terug wilt!
pi_25800207
ik zou d'r toch maar weg doen
  maandag 28 maart 2005 @ 10:19:43 #49
108504 Shreever
Tintinnabulation!
pi_25800225
Het is veel te makkelijk om te zeggen dat je dronken was. Hoe bezopen ik ook ben, ik zou niet naast iemand gaan liggen waar ik niet naast wil liggen...
Excuse me... have you seen my sanity...I think I lost it.
  maandag 28 maart 2005 @ 10:20:45 #50
112214 JMB
Klopt als een bus:
pi_25800237
True. Dat ze dronken is, is geen excuus om een beetje bij iemand anders in bed te liggen. Ik zou er eerst maar eens een gesprek met haar hebben en dat is voor mijn doen nog wijs en rustig. Normaal zou ik iemamd gelijk eruit trappen. suc7 m8
'They're not people, they are hippies!'
  maandag 28 maart 2005 @ 10:21:09 #51
3832 SPIRO
De Gek Uut Twente
pi_25800243
quote:
Op maandag 28 maart 2005 10:17 schreef Pony-Lover het volgende:
ik zou d'r toch maar weg doen
Het is geen hond
pi_25800245
Wat een gezeik, 9 maanden al weg, gun der der lolletje, ze vertelt het toch ?
  maandag 28 maart 2005 @ 10:23:01 #53
27929 piere
doe mij maar bier
pi_25800264
Voor een beetje zoenen en tegen iemand aanliggen zou ik haar niet dumpen.

maar dan moet je wel geloven dat haar verhaal waar is
fok you ja!
pi_25800291
quote:
Op maandag 28 maart 2005 10:21 schreef SPIRO het volgende:

[..]

Het is geen hond
Nee, maar ach he
  maandag 28 maart 2005 @ 10:26:25 #55
112214 JMB
Klopt als een bus:
pi_25800295
quote:
Op maandag 28 maart 2005 10:25 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

Nee, maar ach he
Je neukt igg niet met dieren
'They're not people, they are hippies!'
  maandag 28 maart 2005 @ 10:54:37 #56
107016 elgervanderwel
bekend van radio tv & inte
pi_25800665
Ik hoor hier sommigen die er van overtuigd zijn dat ze verder is gegaan dan zoenen: waren ze erbij? En reacties als "dumpen die hap", daar heeft zomerbol niets aan; ik begrijp tenminste uit zijn verhaal dat het écht liefde is...

Enige wat ik je kan vertellen: als je het emotioneel trekt wacht dan tot ze terug is en ga een heel goed gesprek met haar aan. Ik denk dat als je het haar kan vergeven en dat als je geloofd dat het is gegaan zoals ze heeft verteld (dat je haar dus vertrouwd) dat je wel samen doorkunt uiteindelijk. Maar je moet je niet laten bedonderen. Als je het niet aankan om te wachten tot ze terug is, moet je jezelf misschien de pijn en de twijfel besparen en er goed over nadenken of het voor jezelf uiteindelijk niet beter is om er een punt achter te zetten.
  maandag 28 maart 2005 @ 11:22:12 #57
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_25801156
quote:
Op maandag 28 maart 2005 02:59 schreef zomerbol het volgende:

[..]

Misschien kinderachtig, maar als ik jou zou zijn zou ik gewoon uit wraak met een ander meisje naar bed gaan. Geloof me t lucht op. Natuurlijk biecht je dit op als ze terug in Nederland is en dan staat zij voor precies dezelfde keuze als jij.
Ik zou er iig niet mee kunnen leven wanneer mijn vriendinnetje vreemd is gegaan terwijl ik braaf op haar aant wachten was. Conclusie: vreemdgaan om je relatie te redden
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  maandag 28 maart 2005 @ 11:27:47 #58
117709 TopStyle
leeft erop los!
pi_25801274
quote:
Op maandag 28 maart 2005 11:22 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Misschien kinderachtig, maar als ik jou zou zijn zou ik gewoon uit wraak met een ander meisje naar bed gaan. Geloof me t lucht op. Natuurlijk biecht je dit op als ze terug in Nederland is en dan staat zij voor precies dezelfde keuze als jij.
Ik zou er iig niet mee kunnen leven wanneer mijn vriendinnetje vreemd is gegaan terwijl ik braaf op haar aant wachten was. Conclusie: vreemdgaan om je relatie te redden
Oh my Gosh! She's making my imagination run w-wild !
pi_25801516
Als je nu nog twijfelt als je weet dat ze heeft liggen droogneuken (en wie zegt dat er niet nog meer gebeurt is als ze dit eerst ook achterhield!?) weet ik niet wat we dan hier nog meer moeten zeggen.
pi_25802410
Half vreemd
dat is gewoon vreemdgaan.Punt.
pi_25802909
Nou ik vind het niet echt geloofwaardig klinken dat ze zich niets meer herinnerd hoor! Ze weet zich zowaar wel de dingen te herinneren die nog niet zo heel veel uitmaken maar zodra het op de harde feiten aankomt is ze de weg kwijt. Klinkt als bedrog en leugens...

Tenslotte zit ze inmiddels al 3 kwart jaar droog en mij voor te stellen om op dát moment naast een jongen te gaan liggen. Hah! Ik denk dat er weinig meiden zijn die zich dan kunnen inhouden, hoe moeilijk dat ook mag klinken... Ze had gewoon niet intiem moeten gaan doen. Zodra je eenmaal begint hou je vaak niet meer op.

Ik zou toch proberen om haar de waarheid te laten spreken. Laat haar weten dat je nu in dilemma zit en dat als ze dat niet doet je serieus overweegt om er misschien een einde aan te maken. Mocht ze dan echt in huilen uitbarsten, tja dan weet ik nog niet of ik haar ozu geloven, vrouwen kunnen ver gaan in hun leugens als ze er eenmaal 1 hebben gemaakt. Je zit in een lastig parket jongen, iig suxes!
pi_25803060
Gewoon vergeven
Wat zou jij doen een jaar je vriend niet zien en als je een keer dronken word loopt het fout
kan gebeuren toch
als jij echt van haar houd en zij van jou kunnen jullie dit samen wel oplossen
sterkte
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  maandag 28 maart 2005 @ 12:51:35 #63
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_25803117
quote:
Op maandag 28 maart 2005 11:39 schreef JeroenV het volgende:
Als je nu nog twijfelt als je weet dat ze heeft liggen droogneuken (en wie zegt dat er niet nog meer gebeurt is als ze dit eerst ook achterhield!?) weet ik niet wat we dan hier nog meer moeten zeggen.
Precies, de grens is steeds meer aan het verschuiven.
I know you did it, just admit it.

En idd, je kunt ondertussen eens verder kijken naar een andere meid. Als de regels voor haar niet meer gelden, hoef jij je er ook niet aan te houden.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_25803192
quote:
Op maandag 28 maart 2005 12:48 schreef bambino het volgende:
Gewoon vergeven
Wat zou jij doen een jaar je vriend niet zien en als je een keer dronken word loopt het fout
kan gebeuren toch
als jij echt van haar houd en zij van jou kunnen jullie dit samen wel oplossen
sterkte
Ik moet zeggen je hebt gelijk. Áls je een slippertje al kunt vergeven dan helemaal als je elkaar een jaar niet ziet. Dat kan in feite iedereen overkomen toch?

Dan nog zou ik wel graag de waarheid willen weten, dat voelt prettiger bij het vergeven. Ik zou mijn vriend er denk ik niet voor kunnen dumpen in zo'n situatie, even if he did it
  maandag 28 maart 2005 @ 13:07:51 #65
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_25803521
quote:
Op maandag 28 maart 2005 12:54 schreef lelibel het volgende:

[..]

Ik moet zeggen je hebt gelijk. Áls je een slippertje al kunt vergeven dan helemaal als je elkaar een jaar niet ziet. Dat kan in feite iedereen overkomen toch?

Dan nog zou ik wel graag de waarheid willen weten, dat voelt prettiger bij het vergeven. Ik zou mijn vriend er denk ik niet voor kunnen dumpen in zo'n situatie, even if he did it
Slippertjes 'overkomen' je niet, je bent er zelf bij (ben je opeens controle over jezelf kwijt ofzo?).

Ik geef toe... ik ben geen lieverdje; ik (ge/mis)bruik en lieg tegen vrouwen om ze het bed in te krijgen. Maar in een vaste relatie ben ik nog NOOIT veemdgegaan.

Maarja... ik denk dat die lange-afstandsrelaties uiteindelijk toch nooit werken.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_25803905
quote:
Op maandag 28 maart 2005 13:07 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Slippertjes 'overkomen' je niet, je bent er zelf bij (ben je opeens controle over jezelf kwijt ofzo?).

Ik geef toe... ik ben geen lieverdje; ik (ge/mis)bruik en lieg tegen vrouwen om ze het bed in te krijgen. Maar in een vaste relatie ben ik nog NOOIT veemdgegaan.

Maarja... ik denk dat die lange-afstandsrelaties uiteindelijk toch nooit werken.
Ja daar heb je dan wel weer gelijk in, maargoed als je er eenmaal in zit dan kom je er dés te moeilijker weer uit na 3 kwart jaar... Dat lijkt me een vergiffenis waard. Tja ik denk dan meer in de vorm van dat je ontzettend veel van diegene houdt. Als dat niet zo is dan zou ik die handel ook direct dumpen jah!
  maandag 28 maart 2005 @ 14:04:47 #67
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_25805007
Ik vind het zwak van je vriendin dat ze haar alcoholische toestand erbij heeft gehaald. Ze had of moeten zeggen dat ze met iemand anders had gezoend, of niks. Ook egoistisch van haar, want nu wil zij meteen biechten, voelt ze zich schuldig en heeft spijt en ze zadelt jou met al die gevoelens op. Ze had beter haar mond kunnen houden, dan was er niks aan de hand geweest. Sowieso is er weinig aan de hand, ze geeft zelf al aan enorme spijt van te hebben en kan zichzelf wel voor de kop slaan, zo te lezen. Ik zou haar vertellen dat je ervan baalt, maar dat het nu eenmaal gebeurd is en dat je ermee kunt leven (als jij dat kunt/wilt, natuurlijk). Ik zou wel van haar verlangen dat ze wat meer verantwoording neemt voor haar daden.

ps. er was toch ook een vriendin van haar bij, waar was die toen het gebeurde?
  maandag 28 maart 2005 @ 14:29:36 #68
33969 babsjuh
Net zo eigenwijs als groot!
pi_25805600
Hmz... ik vraag me een aantal dingen af:
-heeft ze je uit eigen beweging vertelt dat er "iets" is voorgevallen? Zoals ik het begrijp is het in ieder geval meteen de dag er na ter sprake gekomen. Als ze uit eigen beweging heeft vertelt dat er wat is gebeurd, vind ik dat dan wel weer netjes. Ze weet dat het "not done" is wat ze gedaan heeft, en vertelt het meteen open en eerlijk.
-ze zegt dat ze zich niet kan herinneren of er gezoend is omdat ze dronken was. Gebruikt ze die dronkenschap als een excuus ("ja jezus zeg, ik kan er niks aan doen dat ik het niet meer weet, ik was dronken") of baalt ze daar ook van ("hij zegt dat er gezoend is, ik weet het echt niet meer, ik was dronken, wat baal ik daarvan, dat ik me dat niet kan herinneren").

Zolang zij zichzelf alleen verantwoordelijk stelt voor haar daden, en de dronkenschap niet als excuus gebruikt, en er zelf als eerste over begonnen is (dus eerlijk is geweest), dan zou ik de relatie (nog) niet verbreken maar er eerst een aantal goede gesprekken tegenaan gooien.
I'll stand my ground!
babsjuh.web-log.nl
  † In Memoriam † maandag 28 maart 2005 @ 14:30:33 #69
47213 ArmaniMania
pi_25805614
half vreemd gaan? momentje dat zoek ik op........
  maandag 28 maart 2005 @ 14:35:43 #70
67978 HenryHill
pi_25805726
quote:
Op maandag 28 maart 2005 14:04 schreef Aventura het volgende:
ps. er was toch ook een vriendin van haar bij, waar was die toen het gebeurde?
Maakt niet zoveel uit, lijkt me.

Ten eerste krijgt niemand spontaan een black-out van alcohol, in grote lijnen weet je echt nog wel wat er gebeurd is. Daar heeft ze die vriendin niet voor nodig. En ten tweede heeft TS aan haar niks als informatiebron, omdat ze toch partij zal kiezen voor haar vriendin en dus exact hetzelfde zal vertellen cq. verzwijgen.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_25805777
quote:
Op maandag 28 maart 2005 14:30 schreef ArmaniMania het volgende:
half vreemd gaan? momentje dat zoek ik op........
het komt net vóór een beetje zwanger..
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_25805901
quote:
Op maandag 28 maart 2005 14:35 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Ten eerste krijgt niemand spontaan een black-out van alcohol, in grote lijnen weet je echt nog wel wat er gebeurd is. Daar heeft ze die vriendin niet voor nodig. En ten tweede heeft TS aan haar niks als informatiebron, omdat ze toch partij zal kiezen voor haar vriendin en dus exact hetzelfde zal vertellen cq. verzwijgen.
exactly, ik weet alleen af en toe niet meer dat ik iets gezegd heb, maar zodra me dat verteld wordt weet ik het vaak heeeel vaagjes nog wel. Dingen die ik doe, helemaal dingen die ik normaal nooit zou doen, zou ik te nimmer niet kûnnen vergeten (al zou ik het willen) wanneer ik dronken was.
pi_25805930
zomerbol, heb je je vriendin al weer gesproken inmiddels?
  maandag 28 maart 2005 @ 14:47:40 #74
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_25805976
quote:
Op maandag 28 maart 2005 14:35 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Vind ik ook, maar ik was alleen maar nieuwsgierig. Anyway, ik vind dat jullie beiden er een te big of a deal van maken. Waar ik hier het meest over val is dat ik je vriendin een beetje laf vind. Zeg alles, of zeg niks en probeer je gedrag niet af te zwakken door'verzachtende omstandigheden'.
Als je wilt bekennen, neem dan ook alle verantwoordig op je, maar doe het niet half-half.
Nu heeft ze het alleen maar erger gemaakt, erger dan het in feite is.
pi_25806008
nou, ik heb echt wel een keer flinke zwarte gaten in mijn flashbacks gehad, door drank, maar ik geloof niet dat drank je iets laat doen wat niet al in je zit.
het neemt slechts de rem weg.

en een slippertje als dit is wmb geen doodzonde, kan gebeuren, zeker in deze omstandigheden, bovendien is het eerlijk (aannemende dat) en direct opgebiecht.

neemt niet weg dat die ander weer leren vertrouwen een hels karwei is, wat vaak toch niet lukt en daar loopt de relatie dan alsnog op stuk.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_25806215
Ik weet niet hoor, maar veel hier vergeten haast dat ze al 9 maanden weg is.
En nog eens 3 maanden ook.

Ze had het net zo goed niet hoeven vertellen, niemand die het ooit gemerkt had.
Maar zij was eerlijk, en verteld wat er gebeurd was, TS vroeg vervlgens of die gast er was, blijkt, en die zegt al die dingen, geef mij een reden waarom je zou liegen tegen een gast die je nooit van je leven zal gaan zien.

M.a.w. ik geloof (niemand kan je situatie inschatten, evenals ik) dat je vriendin wel trouw is eigenlijk

en om het hierom nou uit te gaan maken?
-
  maandag 28 maart 2005 @ 14:59:58 #77
67978 HenryHill
pi_25806271
quote:
Op maandag 28 maart 2005 14:47 schreef Aventura het volgende:

[..]

Vind ik ook, maar ik was alleen maar nieuwsgierig. Anyway, ik vind dat jullie beiden er een te big of a deal van maken. Waar ik hier het meest over val is dat ik je vriendin een beetje laf vind. Zeg alles, of zeg niks en probeer je gedrag niet af te zwakken door'verzachtende omstandigheden'.
Als je wilt bekennen, neem dan ook alle verantwoordig op je, maar doe het niet half-half.
Nu heeft ze het alleen maar erger gemaakt, erger dan het in feite is.
Helemaal mee eens. Als ze helemaal niks had gezegd, en ze was na 3 maanden thuisgekomen was zij degene geweest die met het schuldgevoel opgezadeld zou blijven.

Wat zij nu doet (zoals ik het lees) is haar schuldgevoel afkopen door het tegen TS te vertellen, in de hoop dat het haar geweten sust. En blijkbaar werkt het niet om de halve waarheid te vertellen, vandaar dat de grens nu steeds iets opschuift (nee je hoeft je geen zorgen te maken -> hij zegt dat we hebben gezoend -> we hebben liggen droogneuken -> ...?). Bij elk stapje wat wordt opgebiecht hoopt ze ws. dat het wel rust brengt in haar hoofd.
pi_25806281
Ik was dronken word altijd als excuus gebruikt. Ik zou d'r dumpen. Je komt niet zomaar bij iemand in bed terecht.
In certain extreme situations, the law is inadequate.
In order to shame it's inadequacy,it is necessary to act outside the law to pursue natural justice.
pi_25806981
Ze heeft mij vannacht nog gebeld, eigenlijk had ik er geen zin in omdat ik al een goede email had gestuurd om uitleg te vragen.
Voor alle mensen die zeggen dumpen met die handel zal ik nog een keer uitleggen hoe het tussen ons ging. We belde zowat elke dag een uur, we hebben al allemaal plannen gemaakt voor als ze terugkomt. 80% van de keren belde zij mij op !
Ze had niet veel vrienden daar dus was ik haar steun en toeverlaat, andersom ook, midden in de nacht bellen, intieme dingen bespreken gebeurde met regelmaat.
Bovendien vertelde ze het al als een jongen haar bijvoorbeeld vaak aankeek, dan zei ze tegen mij dat ze hem gewoon ging negeren.

Vreemdgaan en jongens (voor mij meiden) hadden we HELE DUIDELIJKE regels voor, gewoon niets, 0 , niks mag. En zij heeft mij meerdere malen verzekerd dat als ik zoiets zou doen dat het dan uit zou zijn.

Vertrouwen, hoogverraad . het is emotionele moord. Maar toch kan ik het nu niet uitmaken, ik droomde hiervoor elke dag en nacht van haar.

Die vriendin had een relatie met 1 van die jongens, dus die waren hoogstwaarschijnlijk ook in een slaapkamer en hebben iig dingen gedaan. Daarom toen ik haar aan de telefoon had zei ik nog ; ZORG DAT ZIJ NIET WEGGAAN DAN BEN JE ALLEEN MET DIE ANDERE JONGEN !

Ik kan aan de telefoon niet meer lief doen tegen haar, ook al bied ze de hele tijd haar excuses aan. Ik wordt boos als ze zegt dat ze het terug wou draaien, ik ben wel 'blij' dat ik weet dat ze dit blijkbaar kan doen.

Het is nooit goed een beslissing te maken wanneer je niet helder meer bent. Bovendien als ik het wil uitmaken, denk ik dat ik me zelf erop moet voorbereiden, nu uitmaken zou me echt gek maken.

Is het verstandig om te zeggen dat het uit is totdat ze terugkomt en dan gaan we praten?
Ik ben eigenlijk te verward om een goede beslissing te maken.
  maandag 28 maart 2005 @ 15:34:29 #80
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_25807128
Dan moet je nu ook geen beslissing nemen. Laat het even.
Probeer iets anders te doen, ga ff een flink stuk wandelen ofzo.

en sterkte ermee
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_25807147
Ik denk het niet als ik jou was. Als je het nu uitmaakt weet je nooit hoe zij dat opvat. Misschien denkt ze wel van nou bullshit dan dan ga ik ook andere dingen doen, en dat wil je ook niet toch? Ik zou het gewoon even in het midden laten, gewoon door blijven gaan met wat je deed (oftewel de afspraak 0 houden) totdat zij terug is, en dan verder zien.
pi_25807247
zet gewoon dit hele voorval in de vriezer, blijf gewoon met elkaar praten over andere onderwerpen, en snij het over 2 weken weer eens aan
-
pi_25807270
Ach meisjes zijn nou eenmaal zo..
je geeft ze al de liefde die in je zit en hun trekken het er uit stampen erop en gooien het weg. zo gaat het nou eenmaal.

Meeste is wel gezegt, vertrouw der maar niet, en die jongen hoef je al helemaal niet te vertrouwen
pi_25807293
quote:
Op maandag 28 maart 2005 15:28 schreef zomerbol het volgende:

Is het verstandig om te zeggen dat het uit is totdat ze terugkomt en dan gaan we praten?
Dat lijkt me wel ja.
Ik heb trouwens jaren gelden ook de smoes gebruikt van "ik kan het me niet meer herinneren"

Dat weet je echt nog wel, of je moet alcoholvergiftiging hebben...
Ik denk dat ze het gebruikt als smoes omdat ze er spijt van heeft en eigenlijk geen idee heeft van waarom ze dit nu heeft gedaan.
Sterkte.
pi_25807300
quote:
Op maandag 28 maart 2005 02:31 schreef NiteSpeed het volgende:
Ze probeert d'rzelf in te dikken met lame smoesjes.
Ze weet alleen de dingen nog die ze vooral niet gedaan heeft .
Ja goed punt
pi_25807344
quote:
Op maandag 28 maart 2005 10:21 schreef SPIRO het volgende:

[..]

Het is geen hond
Een hond doe je ook niet weg als die zich een keer misdraagt.

Of tegen een ander baasje gaat aanrijden.
pi_25807387
quote:
Op maandag 28 maart 2005 15:40 schreef Lolalala het volgende:

[..]

Dat lijkt me wel ja.
Ik heb trouwens jaren gelden ook de smoes gebruikt van "ik kan het me niet meer herinneren"

Dat weet je echt nog wel, of je moet alcoholvergiftiging hebben...
Ik denk dat ze het gebruikt als smoes omdat ze er spijt van heeft en eigenlijk geen idee heeft van waarom ze dit nu heeft gedaan.
Sterkte.
Niet uitmaken tot ze terugkomt, dan kunnen jullie allebei je gang gaan met anderen (tenminste misschien ziet 1 dat wel zo en de ander niet)! Zet het gewoon op een laag pitje, maar blijf de afspraak houden dat vreemdgaan geen zaak is. Gewoon kijken hoe het gaat als ze terug is
  maandag 28 maart 2005 @ 17:50:12 #88
44906 merino
World of Sleepers
pi_25810398
quote:
Op maandag 28 maart 2005 15:42 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Een hond doe je ook niet weg als die zich een keer misdraagt.

Of tegen een ander baasje gaat aanrijden.
als een hond z'n gedrag niet meer onder controle is (of de hond bvb iemand aanvalt) dan wordt er vaak wel een einde aangemaakt hoor...

Het punt is nu dat TS erachter is gekomen dat zijn vriendin gewoon haar gedrag niet altijd onder controle heeft. Je kan nu gewoon verwachten dat er een goede kans is dat het nog een keer gebeurt. Genoeg meisjes zoals haar die geen zelfbeheersing hebben.
Nu is het voor de TS dus hopen dat ze hier zo van geleerd heeft dat het niet nog een keer gebeurd (want reken maar de situaties zullen zich voordoen)...
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  maandag 28 maart 2005 @ 18:04:12 #89
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_25810719
Het hoort erbij. Je hoort een paar keer goed op je bek te gaan. Word je hard en cynisch van.
Oftewel realist.

Je moet niet zo diep willen graven. Wat is er feitelijk nou anders? Julie zijn toch dol op elkaar?
Wees een grote jongen, haal een keer diep adem en ga gezellig verder.

Emotionele moord... Pfff Beetje dramatisch hoor.
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  maandag 28 maart 2005 @ 18:05:02 #90
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_25810738
quote:
Mijn vriendin zit voor een jaar in het buitenland en komt over 3 maanden terug.
Het spijt me, maar bij die beslissing ben je al op de reservebank geschoven. Het kan zijn dat ze van je hield, maar als je vriendin een jaar weg gaat zonder jou, kun je er donder op zeggen dat ze je inwisselbaar vindt.
Ik kan je alleen vertellen wat ik in zo'n geval zou doen. Vertel haar dat je je niet kan vinden in haar verhaal en haar niet meer kan vertrouwen. Aan haar de keus hoe het verder gaat. Verpak het zo dat er nog kans bestaat voor de relatie, maar ik zou als ik jou was jezelf alvast gaan openstellen voor een nieuwe relatie/scharrel. Maar, tenzij het one hell of an opportunity is, zou ik wel wachten daar daadwerkelijk mee te beginnen.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  maandag 28 maart 2005 @ 18:09:27 #91
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_25810849
quote:
Op maandag 28 maart 2005 02:10 schreef DjDev het volgende:
dumpen en nieuwe meisje zoeken
idd, dit is vreemdgaan
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  Moderator maandag 28 maart 2005 @ 18:12:15 #92
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_25810918
Als ik jouw vriendin was, zou ik het in ieder geval snel uitmaken. Als je zo moeilijk doet over een kleinigheid als dit, dan ben je veel te onzeker en veel te geobesedeerd.. Sjezus man, ze zit een heel jaar in het buitenland en dít is het enige wat er gebeurd is en ze heeft er nog spijt van ook. En ze biecht het nog op ook. Kun je je niet een kléin beetje inleven, dat ze zich een keertje heeft laten gaan (en nog niet eens all the way)? Het is ook maar een mens.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  maandag 28 maart 2005 @ 18:14:40 #93
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_25810984
quote:
Op maandag 28 maart 2005 18:12 schreef Gert het volgende:
Als ik jouw vriendin was, zou ik het in ieder geval snel uitmaken. Als je zo moeilijk doet over een kleinigheid als dit, dan ben je veel te onzeker en veel te geobesedeerd.. Sjezus man, ze zit een heel jaar in het buitenland en dít is het enige wat er gebeurd is en ze heeft er nog spijt van ook. En ze biecht het nog op ook. Kun je je niet een kléin beetje inleven, dat ze zich een keertje heeft laten gaan (en nog niet eens all the way)? Het is ook maar een mens.
Juist, dramatisch gezever.

Ik mis alle vrolijkheid hier.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  Moderator maandag 28 maart 2005 @ 18:17:51 #94
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_25811054
quote:
Op maandag 28 maart 2005 18:14 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Juist, dramatisch gezever.

Ik mis alle vrolijkheid hier.
Uhuh, het gebruikelijke dramatische moraalgeblaat van de puistenkoppenbrigade. Ze leren het nog wel, later.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  maandag 28 maart 2005 @ 18:20:42 #95
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_25811144
quote:
Op maandag 28 maart 2005 18:17 schreef Gert het volgende:

[..]

Uhuh, het gebruikelijke dramatische moraalgeblaat van de puistenkoppenbrigade. Ze leren het nog wel, later.
duidelijk een fase in de adolescentie
Donner 1
Donner 2
Streng!
  maandag 28 maart 2005 @ 18:29:02 #96
53272 Guidoweb5
Twent om ûtens
pi_25811325
sterkte ts

heb ongeveer hetzelfde meegemaakt
Me geile wijf moest van Cynix weg..... :'(
.::. Join het FOK! pulse team! And lets beat GOT .::.
http://forum.fok.nl/topic/602257
  maandag 28 maart 2005 @ 18:29:59 #97
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_25811344
quote:
Op maandag 28 maart 2005 18:29 schreef Guidoweb5 het volgende:
sterkte ts

heb ongeveer hetzelfde meegemaakt
Joh zoveel mensen. Hoort bij het leven.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  maandag 28 maart 2005 @ 18:43:05 #98
52555 jadelovespat
pi_25811611
quote:
Op maandag 28 maart 2005 15:28 schreef zomerbol het volgende:

Het is nooit goed een beslissing te maken wanneer je niet helder meer bent. Bovendien als ik het wil uitmaken, denk ik dat ik me zelf erop moet voorbereiden, nu uitmaken zou me echt gek maken.

Je eerste idee is beter, vooral niet uitmaken nu. Ik snap dat je een punt wil maken tegenover haar, maar het nu uitmaken zal hoogstwaarschijnlijk "backfire-ren".
Blijf met haar praten, dit is al erg genoeg voor haar denk ik.
En zolang ze blijf verontschuldigen en "onderdanig" blijft, zit het wel goed.

Echt succes!
Can't rain all the time
  maandag 28 maart 2005 @ 18:48:23 #99
86921 DOGMAN
little teenage whore
pi_25811721
ik zou haar nog een flinke trap nageven
half vreemd gaan
bloemen, daar hou ik van!
pi_25812149
quote:
Op maandag 28 maart 2005 15:34 schreef tonja het volgende:
Dan moet je nu ook geen beslissing nemen. Laat het even.
Probeer iets anders te doen, ga ff een flink stuk wandelen ofzo.

en sterkte ermee
Een stuk wandelen?!?!?!?
In zulks situaties is het beste wat je kan doen meteen naar de kroeg gaan en je zo intiegelijk een stuk in je kloten zuipen dat je daags erna tegen die meid kan zeggen: "Ja....eehehmzz........ik weet het eik niet meer wat er gebeurd is; ik was dronken".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')