Helemaal mee eens. Als ze helemaal niks had gezegd, en ze was na 3 maanden thuisgekomen was zij degene geweest die met het schuldgevoel opgezadeld zou blijven.quote:Op maandag 28 maart 2005 14:47 schreef Aventura het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar ik was alleen maar nieuwsgierig. Anyway, ik vind dat jullie beiden er een te big of a deal van maken. Waar ik hier het meest over val is dat ik je vriendin een beetje laf vind. Zeg alles, of zeg niks en probeer je gedrag niet af te zwakken door'verzachtende omstandigheden'.
Als je wilt bekennen, neem dan ook alle verantwoordig op je, maar doe het niet half-half.
Nu heeft ze het alleen maar erger gemaakt, erger dan het in feite is.
Dat lijkt me wel ja.quote:Op maandag 28 maart 2005 15:28 schreef zomerbol het volgende:
Is het verstandig om te zeggen dat het uit is totdat ze terugkomt en dan gaan we praten?
Ik ben eigenlijk te verward om een goede beslissing te maken.
Ja goed puntquote:Op maandag 28 maart 2005 02:31 schreef NiteSpeed het volgende:
Ze probeert d'rzelf in te dikken met lame smoesjes.
Ze weet alleen de dingen nog die ze vooral niet gedaan heeft.
Een hond doe je ook niet weg als die zich een keer misdraagt.quote:
Niet uitmaken tot ze terugkomt, dan kunnen jullie allebei je gang gaan met anderen (tenminste misschien ziet 1 dat wel zo en de ander niet)! Zet het gewoon op een laag pitje, maar blijf de afspraak houden dat vreemdgaan geen zaak is. Gewoon kijken hoe het gaat als ze terug isquote:Op maandag 28 maart 2005 15:40 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel ja.
Ik heb trouwens jaren gelden ook de smoes gebruikt van "ik kan het me niet meer herinneren"
Dat weet je echt nog wel, of je moet alcoholvergiftiging hebben...
Ik denk dat ze het gebruikt als smoes omdat ze er spijt van heeft en eigenlijk geen idee heeft van waarom ze dit nu heeft gedaan.
Sterkte.
als een hond z'n gedrag niet meer onder controle is (of de hond bvb iemand aanvalt) dan wordt er vaak wel een einde aangemaakt hoor...quote:Op maandag 28 maart 2005 15:42 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Een hond doe je ook niet weg als die zich een keer misdraagt.
Of tegen een ander baasje gaat aanrijden.
Het spijt me, maar bij die beslissing ben je al op de reservebank geschoven. Het kan zijn dat ze van je hield, maar als je vriendin een jaar weg gaat zonder jou, kun je er donder op zeggen dat ze je inwisselbaar vindt.quote:Mijn vriendin zit voor een jaar in het buitenland en komt over 3 maanden terug.
idd, dit is vreemdgaanquote:
Juist, dramatisch gezever.quote:Op maandag 28 maart 2005 18:12 schreef Gert het volgende:
Als ik jouw vriendin was, zou ik het in ieder geval snel uitmaken. Als je zo moeilijk doet over een kleinigheid als dit, dan ben je veel te onzeker en veel te geobesedeerd.. Sjezus man, ze zit een heel jaar in het buitenland en dít is het enige wat er gebeurd is en ze heeft er nog spijt van ook. En ze biecht het nog op ook. Kun je je niet een kléin beetje inleven, dat ze zich een keertje heeft laten gaan (en nog niet eens all the way)? Het is ook maar een mens.
Uhuh, het gebruikelijke dramatische moraalgeblaat van de puistenkoppenbrigade. Ze leren het nog wel, later.quote:Op maandag 28 maart 2005 18:14 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Juist, dramatisch gezever.
Ik mis alle vrolijkheid hier.
quote:Op maandag 28 maart 2005 18:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhuh, het gebruikelijke dramatische moraalgeblaat van de puistenkoppenbrigade. Ze leren het nog wel, later.
Joh zoveel mensen. Hoort bij het leven.quote:Op maandag 28 maart 2005 18:29 schreef Guidoweb5 het volgende:
sterkte ts
heb ongeveer hetzelfde meegemaakt
Je eerste idee is beter, vooral niet uitmaken nu. Ik snap dat je een punt wil maken tegenover haar, maar het nu uitmaken zal hoogstwaarschijnlijk "backfire-ren".quote:Op maandag 28 maart 2005 15:28 schreef zomerbol het volgende:
Het is nooit goed een beslissing te maken wanneer je niet helder meer bent. Bovendien als ik het wil uitmaken, denk ik dat ik me zelf erop moet voorbereiden, nu uitmaken zou me echt gek maken.
Is het verstandig om te zeggen dat het uit is totdat ze terugkomt en dan gaan we praten?
Ik ben eigenlijk te verward om een goede beslissing te maken.
Een stuk wandelen?!?!?!?quote:Op maandag 28 maart 2005 15:34 schreef tonja het volgende:
Dan moet je nu ook geen beslissing nemen. Laat het even.
Probeer iets anders te doen, ga ff een flink stuk wandelen ofzo.
en sterkte ermee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |