abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25806215
Ik weet niet hoor, maar veel hier vergeten haast dat ze al 9 maanden weg is.
En nog eens 3 maanden ook.

Ze had het net zo goed niet hoeven vertellen, niemand die het ooit gemerkt had.
Maar zij was eerlijk, en verteld wat er gebeurd was, TS vroeg vervlgens of die gast er was, blijkt, en die zegt al die dingen, geef mij een reden waarom je zou liegen tegen een gast die je nooit van je leven zal gaan zien.

M.a.w. ik geloof (niemand kan je situatie inschatten, evenals ik) dat je vriendin wel trouw is eigenlijk

en om het hierom nou uit te gaan maken?
-
  maandag 28 maart 2005 @ 14:59:58 #77
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_25806271
quote:
Op maandag 28 maart 2005 14:47 schreef Aventura het volgende:

[..]

Vind ik ook, maar ik was alleen maar nieuwsgierig. Anyway, ik vind dat jullie beiden er een te big of a deal van maken. Waar ik hier het meest over val is dat ik je vriendin een beetje laf vind. Zeg alles, of zeg niks en probeer je gedrag niet af te zwakken door'verzachtende omstandigheden'.
Als je wilt bekennen, neem dan ook alle verantwoordig op je, maar doe het niet half-half.
Nu heeft ze het alleen maar erger gemaakt, erger dan het in feite is.
Helemaal mee eens. Als ze helemaal niks had gezegd, en ze was na 3 maanden thuisgekomen was zij degene geweest die met het schuldgevoel opgezadeld zou blijven.

Wat zij nu doet (zoals ik het lees) is haar schuldgevoel afkopen door het tegen TS te vertellen, in de hoop dat het haar geweten sust. En blijkbaar werkt het niet om de halve waarheid te vertellen, vandaar dat de grens nu steeds iets opschuift (nee je hoeft je geen zorgen te maken -> hij zegt dat we hebben gezoend -> we hebben liggen droogneuken -> ...?). Bij elk stapje wat wordt opgebiecht hoopt ze ws. dat het wel rust brengt in haar hoofd.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_25806281
Ik was dronken word altijd als excuus gebruikt. Ik zou d'r dumpen. Je komt niet zomaar bij iemand in bed terecht.
In certain extreme situations, the law is inadequate.
In order to shame it's inadequacy,it is necessary to act outside the law to pursue natural justice.
pi_25806981
Ze heeft mij vannacht nog gebeld, eigenlijk had ik er geen zin in omdat ik al een goede email had gestuurd om uitleg te vragen.
Voor alle mensen die zeggen dumpen met die handel zal ik nog een keer uitleggen hoe het tussen ons ging. We belde zowat elke dag een uur, we hebben al allemaal plannen gemaakt voor als ze terugkomt. 80% van de keren belde zij mij op !
Ze had niet veel vrienden daar dus was ik haar steun en toeverlaat, andersom ook, midden in de nacht bellen, intieme dingen bespreken gebeurde met regelmaat.
Bovendien vertelde ze het al als een jongen haar bijvoorbeeld vaak aankeek, dan zei ze tegen mij dat ze hem gewoon ging negeren.

Vreemdgaan en jongens (voor mij meiden) hadden we HELE DUIDELIJKE regels voor, gewoon niets, 0 , niks mag. En zij heeft mij meerdere malen verzekerd dat als ik zoiets zou doen dat het dan uit zou zijn.

Vertrouwen, hoogverraad . het is emotionele moord. Maar toch kan ik het nu niet uitmaken, ik droomde hiervoor elke dag en nacht van haar.

Die vriendin had een relatie met 1 van die jongens, dus die waren hoogstwaarschijnlijk ook in een slaapkamer en hebben iig dingen gedaan. Daarom toen ik haar aan de telefoon had zei ik nog ; ZORG DAT ZIJ NIET WEGGAAN DAN BEN JE ALLEEN MET DIE ANDERE JONGEN !

Ik kan aan de telefoon niet meer lief doen tegen haar, ook al bied ze de hele tijd haar excuses aan. Ik wordt boos als ze zegt dat ze het terug wou draaien, ik ben wel 'blij' dat ik weet dat ze dit blijkbaar kan doen.

Het is nooit goed een beslissing te maken wanneer je niet helder meer bent. Bovendien als ik het wil uitmaken, denk ik dat ik me zelf erop moet voorbereiden, nu uitmaken zou me echt gek maken.

Is het verstandig om te zeggen dat het uit is totdat ze terugkomt en dan gaan we praten?
Ik ben eigenlijk te verward om een goede beslissing te maken.
  maandag 28 maart 2005 @ 15:34:29 #80
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_25807128
Dan moet je nu ook geen beslissing nemen. Laat het even.
Probeer iets anders te doen, ga ff een flink stuk wandelen ofzo.

en sterkte ermee
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_25807147
Ik denk het niet als ik jou was. Als je het nu uitmaakt weet je nooit hoe zij dat opvat. Misschien denkt ze wel van nou bullshit dan dan ga ik ook andere dingen doen, en dat wil je ook niet toch? Ik zou het gewoon even in het midden laten, gewoon door blijven gaan met wat je deed (oftewel de afspraak 0 houden) totdat zij terug is, en dan verder zien.
pi_25807247
zet gewoon dit hele voorval in de vriezer, blijf gewoon met elkaar praten over andere onderwerpen, en snij het over 2 weken weer eens aan
-
pi_25807270
Ach meisjes zijn nou eenmaal zo..
je geeft ze al de liefde die in je zit en hun trekken het er uit stampen erop en gooien het weg. zo gaat het nou eenmaal.

Meeste is wel gezegt, vertrouw der maar niet, en die jongen hoef je al helemaal niet te vertrouwen
pi_25807293
quote:
Op maandag 28 maart 2005 15:28 schreef zomerbol het volgende:

Is het verstandig om te zeggen dat het uit is totdat ze terugkomt en dan gaan we praten?
Dat lijkt me wel ja.
Ik heb trouwens jaren gelden ook de smoes gebruikt van "ik kan het me niet meer herinneren"

Dat weet je echt nog wel, of je moet alcoholvergiftiging hebben...
Ik denk dat ze het gebruikt als smoes omdat ze er spijt van heeft en eigenlijk geen idee heeft van waarom ze dit nu heeft gedaan.
Sterkte.
pi_25807300
quote:
Op maandag 28 maart 2005 02:31 schreef NiteSpeed het volgende:
Ze probeert d'rzelf in te dikken met lame smoesjes.
Ze weet alleen de dingen nog die ze vooral niet gedaan heeft .
Ja goed punt
pi_25807344
quote:
Op maandag 28 maart 2005 10:21 schreef SPIRO het volgende:

[..]

Het is geen hond
Een hond doe je ook niet weg als die zich een keer misdraagt.

Of tegen een ander baasje gaat aanrijden.
pi_25807387
quote:
Op maandag 28 maart 2005 15:40 schreef Lolalala het volgende:

[..]

Dat lijkt me wel ja.
Ik heb trouwens jaren gelden ook de smoes gebruikt van "ik kan het me niet meer herinneren"

Dat weet je echt nog wel, of je moet alcoholvergiftiging hebben...
Ik denk dat ze het gebruikt als smoes omdat ze er spijt van heeft en eigenlijk geen idee heeft van waarom ze dit nu heeft gedaan.
Sterkte.
Niet uitmaken tot ze terugkomt, dan kunnen jullie allebei je gang gaan met anderen (tenminste misschien ziet 1 dat wel zo en de ander niet)! Zet het gewoon op een laag pitje, maar blijf de afspraak houden dat vreemdgaan geen zaak is. Gewoon kijken hoe het gaat als ze terug is
  maandag 28 maart 2005 @ 17:50:12 #88
44906 merino
World of Sleepers
pi_25810398
quote:
Op maandag 28 maart 2005 15:42 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Een hond doe je ook niet weg als die zich een keer misdraagt.

Of tegen een ander baasje gaat aanrijden.
als een hond z'n gedrag niet meer onder controle is (of de hond bvb iemand aanvalt) dan wordt er vaak wel een einde aangemaakt hoor...

Het punt is nu dat TS erachter is gekomen dat zijn vriendin gewoon haar gedrag niet altijd onder controle heeft. Je kan nu gewoon verwachten dat er een goede kans is dat het nog een keer gebeurt. Genoeg meisjes zoals haar die geen zelfbeheersing hebben.
Nu is het voor de TS dus hopen dat ze hier zo van geleerd heeft dat het niet nog een keer gebeurd (want reken maar de situaties zullen zich voordoen)...
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  maandag 28 maart 2005 @ 18:04:12 #89
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_25810719
Het hoort erbij. Je hoort een paar keer goed op je bek te gaan. Word je hard en cynisch van.
Oftewel realist.

Je moet niet zo diep willen graven. Wat is er feitelijk nou anders? Julie zijn toch dol op elkaar?
Wees een grote jongen, haal een keer diep adem en ga gezellig verder.

Emotionele moord... Pfff Beetje dramatisch hoor.
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  maandag 28 maart 2005 @ 18:05:02 #90
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_25810738
quote:
Mijn vriendin zit voor een jaar in het buitenland en komt over 3 maanden terug.
Het spijt me, maar bij die beslissing ben je al op de reservebank geschoven. Het kan zijn dat ze van je hield, maar als je vriendin een jaar weg gaat zonder jou, kun je er donder op zeggen dat ze je inwisselbaar vindt.
Ik kan je alleen vertellen wat ik in zo'n geval zou doen. Vertel haar dat je je niet kan vinden in haar verhaal en haar niet meer kan vertrouwen. Aan haar de keus hoe het verder gaat. Verpak het zo dat er nog kans bestaat voor de relatie, maar ik zou als ik jou was jezelf alvast gaan openstellen voor een nieuwe relatie/scharrel. Maar, tenzij het one hell of an opportunity is, zou ik wel wachten daar daadwerkelijk mee te beginnen.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  maandag 28 maart 2005 @ 18:09:27 #91
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_25810849
quote:
Op maandag 28 maart 2005 02:10 schreef DjDev het volgende:
dumpen en nieuwe meisje zoeken
idd, dit is vreemdgaan
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  Moderator maandag 28 maart 2005 @ 18:12:15 #92
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_25810918
Als ik jouw vriendin was, zou ik het in ieder geval snel uitmaken. Als je zo moeilijk doet over een kleinigheid als dit, dan ben je veel te onzeker en veel te geobesedeerd.. Sjezus man, ze zit een heel jaar in het buitenland en dít is het enige wat er gebeurd is en ze heeft er nog spijt van ook. En ze biecht het nog op ook. Kun je je niet een kléin beetje inleven, dat ze zich een keertje heeft laten gaan (en nog niet eens all the way)? Het is ook maar een mens.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  maandag 28 maart 2005 @ 18:14:40 #93
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_25810984
quote:
Op maandag 28 maart 2005 18:12 schreef Gert het volgende:
Als ik jouw vriendin was, zou ik het in ieder geval snel uitmaken. Als je zo moeilijk doet over een kleinigheid als dit, dan ben je veel te onzeker en veel te geobesedeerd.. Sjezus man, ze zit een heel jaar in het buitenland en dít is het enige wat er gebeurd is en ze heeft er nog spijt van ook. En ze biecht het nog op ook. Kun je je niet een kléin beetje inleven, dat ze zich een keertje heeft laten gaan (en nog niet eens all the way)? Het is ook maar een mens.
Juist, dramatisch gezever.

Ik mis alle vrolijkheid hier.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  Moderator maandag 28 maart 2005 @ 18:17:51 #94
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_25811054
quote:
Op maandag 28 maart 2005 18:14 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Juist, dramatisch gezever.

Ik mis alle vrolijkheid hier.
Uhuh, het gebruikelijke dramatische moraalgeblaat van de puistenkoppenbrigade. Ze leren het nog wel, later.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  maandag 28 maart 2005 @ 18:20:42 #95
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_25811144
quote:
Op maandag 28 maart 2005 18:17 schreef Gert het volgende:

[..]

Uhuh, het gebruikelijke dramatische moraalgeblaat van de puistenkoppenbrigade. Ze leren het nog wel, later.
duidelijk een fase in de adolescentie
Donner 1
Donner 2
Streng!
  maandag 28 maart 2005 @ 18:29:02 #96
53272 Guidoweb5
Twent om ûtens
pi_25811325
sterkte ts

heb ongeveer hetzelfde meegemaakt
Me geile wijf moest van Cynix weg..... :'(
.::. Join het FOK! pulse team! And lets beat GOT .::.
http://forum.fok.nl/topic/602257
  maandag 28 maart 2005 @ 18:29:59 #97
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_25811344
quote:
Op maandag 28 maart 2005 18:29 schreef Guidoweb5 het volgende:
sterkte ts

heb ongeveer hetzelfde meegemaakt
Joh zoveel mensen. Hoort bij het leven.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  maandag 28 maart 2005 @ 18:43:05 #98
52555 jadelovespat
who lose dreaming, is lost.
pi_25811611
quote:
Op maandag 28 maart 2005 15:28 schreef zomerbol het volgende:

Het is nooit goed een beslissing te maken wanneer je niet helder meer bent. Bovendien als ik het wil uitmaken, denk ik dat ik me zelf erop moet voorbereiden, nu uitmaken zou me echt gek maken.

Je eerste idee is beter, vooral niet uitmaken nu. Ik snap dat je een punt wil maken tegenover haar, maar het nu uitmaken zal hoogstwaarschijnlijk "backfire-ren".
Blijf met haar praten, dit is al erg genoeg voor haar denk ik.
En zolang ze blijf verontschuldigen en "onderdanig" blijft, zit het wel goed.

Echt succes!
Isn't a smoking area in a restaurant just like a peeing corner in a swimming pool?!!
Can't rain all the time
  maandag 28 maart 2005 @ 18:48:23 #99
86921 DOGMAN
little teenage whore
pi_25811721
ik zou haar nog een flinke trap nageven
half vreemd gaan
bloemen, daar hou ik van!
pi_25812149
quote:
Op maandag 28 maart 2005 15:34 schreef tonja het volgende:
Dan moet je nu ook geen beslissing nemen. Laat het even.
Probeer iets anders te doen, ga ff een flink stuk wandelen ofzo.

en sterkte ermee
Een stuk wandelen?!?!?!?
In zulks situaties is het beste wat je kan doen meteen naar de kroeg gaan en je zo intiegelijk een stuk in je kloten zuipen dat je daags erna tegen die meid kan zeggen: "Ja....eehehmzz........ik weet het eik niet meer wat er gebeurd is; ik was dronken".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')