Laat mij nou eens twijfel zaaien.quote:Op maandag 28 maart 2005 18:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Fout!!!![]()
![]()
Het is goed wat GB schrijft. Het is
Ik wil
Jij wilt
Hij/zij wil
Uh huh!quote:Op maandag 28 maart 2005 18:26 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Laat mij nou eens twijfel zaaien.
Rot toch op!quote:Op maandag 28 maart 2005 18:27 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Weet je wat Marike Maerycke zegt?
Ga met je met dynamiet volgepakte roeibootje naar het Rotterdamse Havengebied.quote:Op maandag 28 maart 2005 18:29 schreef Johan_de_With het volgende:
Waar vind ik de Marine Inlichtingendienst? Of dienen zij mij te vinden?
Ik heb het nummer nogmaals beluisterd en hij zingt toch echt wat ik hierboven schreef...quote:Op maandag 28 maart 2005 18:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Fout!!!![]()
![]()
Het is goed wat GB schrijft. Het is
Ik wil
Jij wilt
Hij/zij wil
Antwoord!quote:Op maandag 28 maart 2005 18:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ga met je met dynamiet volgepakte roeibootje naar het Rotterdamse Havengebied.
Een Rendez-vous is zo geregeld.![]()
Klopt, ik was bij m'n oma.quote:Op maandag 28 maart 2005 17:46 schreef PJORourke het volgende:
[..]
De huilies slaan een middagje over. Dan wordt het hier meteen gezapig.
Het is U voor jou, vlegel!quote:
Pure verveling van die kerel.quote:Op maandag 28 maart 2005 18:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Pberends en de verkeerd opgevatte humor.
Ja, maar ook opmerkingen die parallel aan de uitzending gegeven zijn.quote:Op maandag 28 maart 2005 18:44 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Pure verveling van die kerel.
quote:Op maandag 28 maart 2005 18:45 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
Wat moet de CIA nu weer van mij ?!? opzouten !!
Werkt dat een beetje pearguardian?quote:Op maandag 28 maart 2005 18:55 schreef Drugshond het volgende:
corrected.... FOK! snapt de [ img] .... [/ img] tags niet van imageshack.
Grappig, maar de range 192.168.. is private domain.quote:Op maandag 28 maart 2005 18:55 schreef Drugshond het volgende:
corrected.... FOK! snapt de [ img] .... [/ img] tags niet van imageshack.
Maar in de kolom daarachter staat de oorspronkelijke ipquote:Op maandag 28 maart 2005 19:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Grappig, maar de range 192.168.. is private domain.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |