Vandaag zie ik een boel andere namen in mijn PeerGardian voorbij komen.quote:Topic : [Deel 459]Gedoemd tot borrelpraat
Wat zijn er toch een stel idioten op de wereld.
Naast P2P draai ik ook peergardian als een soort van protectie tegen dat <BIG> zwijntje.
Ik zie in mijn IP lijst de volgende IP terug komen . met de omschrijving
192.84:xxx.xxx:4662 INFN - the National Institute of Nuclear Physics = Italie
http://www.infn.it/indexen.php
Dus ergens staat er een nucleair onderzoekscentrum een computer te p2p filesharen. Waarvan er een poort open staat.
ff met NeoTrace opgezocht wie dat IP adres is.quote:
En nu kijk ik verder door mijn logs en ik dit.quote:
CIA, NATO Headquarters, Nuclear Onderzoekscentrum....... ?!? WTFquote:
De volgende keer neem ik wel nijntje als avatar...quote:Op maandag 28 maart 2005 21:30 schreef DrWolffenstein het volgende:
[afbeelding]
Is it done, comrad Drugshond?
- No, it has only begun.
Je hebt waarschijnlijk een trojan of een worm op je PC staan die de hosts aanvalt die op die laatste afbeelding staan. Het gaat namelijk van binnenuit (192.168.100.1) naar buiten.quote:Op maandag 28 maart 2005 21:35 schreef Drugshond het volgende:
[..]
De volgende keer neem ik wel nijntje als avatar...
Maar DrW... je bent ook IT-expert... wat is dit ?!
Lijkt me sterk..... ik zit hier met PestPatrol, McAfee v9.0 en zowel router als PC hebben een firewall en doe dagelijks een full scan.quote:Op maandag 28 maart 2005 21:38 schreef DrWolffenstein het volgende:
Je hebt waarschijnlijk een trojan of een worm op je PC staan die de hosts aanvalt die op die laatste afbeelding staan. Het gaat namelijk van binnenuit naar buiten.
Ik zei nog zo tegen Drugshond, hoe kan dat?quote:Op maandag 28 maart 2005 21:38 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Je hebt waarschijnlijk een trojan of een worm op je PC staan die de hosts aanvalt die op die laatste afbeelding staan. Het gaat namelijk van binnenuit (192.168.100.1) naar buiten.
Nee, als het daadwerkelijk de CIA en/of de NAVO was zouden ze wel scannen van onbekende hosts. Daarnaast lijkt het me sterk dat de CIA geïntresseerd is in het gedrag / harde schijf-inhoud van een willekeurige internetter. Of heb je soms op andere fora anti-Amerikaanse propaganda geplaatst?quote:Op maandag 28 maart 2005 21:41 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zitten te lurken aan mijn upload en zo mijn vrije poorten aan het zoeken/verkennen zijn.
Ik heb gisteren in POL-SC .... "Jolly Roger" aangehaald als een boekwerkje wat je wel zou moeten lezen. Het gaat over een kookboek......quote:Op maandag 28 maart 2005 21:58 schreef DrWolffenstein het volgende:
Nee, als het daadwerkelijk de CIA en/of de NAVO was zouden ze wel scannen van onbekende hosts. Daarnaast lijkt het me sterk dat de CIA geïntresseerd is in het gedrag / harde schijf-inhoud van een willekeurige internetter. Of heb je soms op andere fora anti-Amerikaanse propaganda geplaatst?
Daarnaast kan een grappenmaker je hebben aangegeven bij: https://comm.cia.gov/cgi/comment_form.cgi
Overigens is niets uit te sluiten. Er gaan nu eenmaal geruchten dat de CIA backdoors in Windows in heeft laten bouwen.
Een paar Alexa data miners gevonden... meer niet.quote:Op maandag 28 maart 2005 21:48 schreef Drugshond het volgende:
Ik ga eens ff scannen met Adware... verwacht er niet veel van..
Dat doe ik ook... alleen de p2p poorten staan open en op een niet default nummer.quote:Op maandag 28 maart 2005 22:25 schreef DrWolffenstein het volgende:
Maar even als serieuze noot: je kunt het beste alle poorten die je niet kent blokkeren met je firewall.![]()
Ze vinden je gewoon leuk. Kun je niet de router herconfigureren dat ze automatisch op 1 van hun eigen pc's uitkomen?quote:Op maandag 28 maart 2005 23:53 schreef Drugshond het volgende:
Owke... na PestPatrol en Ad-Ware professional is hij weer terug.
[afbeelding]
![]()
Dan stuur ik ze nog liever door naar de KGB....quote:Op maandag 28 maart 2005 23:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ze vinden je gewoon leuk. Kun je niet de router herconfigureren dat ze automatisch op 1 van hun eigen pc's uitkomen?
Doen!quote:Op maandag 28 maart 2005 23:59 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dan stuur ik ze nog liever door naar de KGB....
Kan je de afbeeldingen nog fixenquote:Op zondag 7 augustus 2005 00:32 schreef Drugshond het volgende:
Ik zeg ff niks meer.... Enemy of the State #1 .. WTF is dit ?!?
Helaas niet meer.... maar Langley zat erbij... was echt heel grappig.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |