Volgens mij staat daar destination.quote:Op maandag 28 maart 2005 19:14 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Maar in de kolom daarachter staat de oorspronkelijke ip
Dat is mijn router domein....quote:Op maandag 28 maart 2005 19:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Grappig, maar de range 192.168.. is private domain.![]()
Hmm, okay, maar dan val je jezelf nog aan?quote:
Raar dat de CIA je bezoekt en niet de FBI, die daar eerder mee belast zouden worden.quote:Op maandag 28 maart 2005 19:25 schreef Drugshond het volgende:
ff met NeoTrace opgezocht wie dat IP nummer is...
http://img161.exs.cx/my.php?loc=img161ℑ=cia7sq.jpg
Zou dat te maken hebben gehad met dat Italiaans Nucleair Onderzoekscentrum waar ik het gisteren over had ?!? Verbaasd mij ook een beetje.... Van wat heb ik nu weer aan mijn fiets hangen.quote:Op maandag 28 maart 2005 19:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Raar dat de CIA je bezoekt en niet de FBI, die daar eerder mee belast zouden worden.
Ze zien je als mogelijke terrorist!quote:Op maandag 28 maart 2005 19:30 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zou dat te maken hebben gehad met dat Italiaans Nucleair Onderzoekscentrum waar ik het gisteren over had ?!? Verbaasd mij ook een beetje.... Van wat heb ik nu weer aan mijn fiets hangen.
Oh, maar dat is Jeeeep, dat is niet erg.quote:Op maandag 28 maart 2005 19:37 schreef Drugshond het volgende:
Hmmmzzz....
Het moet niet toffer worden.
http://img117.exs.cx/my.php?loc=img117ℑ=politie7hu.jpg
http://img215.exs.cx/my.php?loc=img215ℑ=nato0uf.jpg
Nato Headquarters ?!? WTF
Dit kan gewoon niet waar zijn.......quote:Op maandag 28 maart 2005 19:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ze zien je als mogelijke terrorist!![]()
LOL, Berends en de DDOS kabouters.quote:Op maandag 28 maart 2005 19:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ze dossen ook al fok!, tering wat een traagheid weer, of is dat berends?
quote:Op maandag 28 maart 2005 19:57 schreef PJORourke het volgende:
[..]
LOL, Berends en de DDOS kabouters.
Enemy of the State #1 .. WTF is dit ?!?quote:Op maandag 28 maart 2005 19:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ze dossen ook al fok!, tering wat een traagheid weer, of is dat berends?
Moet je alles in Engels vertalen, stupid yankee pricks.quote:Op maandag 28 maart 2005 20:05 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Enemy of the State #1 .. WTF is dit ?!?
CIA wil weten wat ik schrijf... sorry voor het oponthoud.![]()
Amerikaanse geologen waarschuwen al voor mogelijke tsunami's.quote:Op maandag 28 maart 2005 20:12 schreef Drugshond het volgende:
Zware aardbeving voor de kust van Indonesië
Laten we lekker gaan zwemmen....... O nee....niet weer.
Huh?quote:Op maandag 28 maart 2005 20:33 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Elk deel wordt die serie slechter...
OMFG, wat is die Slarioux voor iemand???quote:Op maandag 28 maart 2005 20:36 schreef George-Butters het volgende:
Enemy of the State #1 .. WTF is dit ?!?
suffe boel daar!
Drugshond corrigeert even. Erg vriendelijk van mquote:Op maandag 28 maart 2005 21:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
OMFG, wat is die Slarioux voor iemand???![]()
![]()
![]()
![]()
LOL!!!quote:Op maandag 28 maart 2005 21:44 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Drugshond corrigeert even. Erg vriendelijk van m
NARFFFF NARFFFquote:Op maandag 28 maart 2005 21:49 schreef Monidique het volgende:
Nrf.
Die heeft geen goed pasen gehad..... waarschijnlijk ligt zijn ex-vriendin met iemand anders te keezen...quote:Op maandag 28 maart 2005 21:44 schreef George-Butters het volgende:
Drugshond corrigeert even. Erg vriendelijk van m
Je zou er best voorbeeld aan kunnen nemen!quote:Op maandag 28 maart 2005 21:51 schreef George-Butters het volgende:
Topic voor metrosexuelen
Show hier je nieuwe kleding Topic #8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |