quote:
Goeiemorgen GB, nu nog koffiequote:Op maandag 28 maart 2005 10:29 schreef George-Butters het volgende:
forum is nu wel mooi rap
@DoG: Yo goedemorgen heer, bak koffie of een biertje?
Oi oiquote:Op maandag 28 maart 2005 11:24 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]Hoe weet je dat ik paar grote groepen Engelsen had
???
Dronken britten zijn goed, daar kan je nog leuk fooi uit trekken
Ik heb gelukkig ervaring met dat volkquote:Op maandag 28 maart 2005 11:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Oi oi
Dronken Britten, dat zeg je tactisch. Dronken Engelsen zijn een fuckin' pain in the ass.
== harde boeren kunnen laten.quote:Op maandag 28 maart 2005 11:33 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig ervaring met dat volk
Toch wel een voordeel als je Pub ervaring hebt en vloeiend brak engels spreekt![]()
Dat deden ze wel na al die Leffe in halve liter glazen zonder schuimquote:Op maandag 28 maart 2005 11:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
== harde boeren kunnen laten.![]()
Oi
Leer mij Engelsen kennen.quote:Op maandag 28 maart 2005 11:36 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Dat deden ze wel na al die Leffe in halve liter glazen zonder schuim
Jij niet, jij hebt meer aan glijmiddel en pleisters.quote:Op maandag 28 maart 2005 11:40 schreef SCH het volgende:
Wat bedoelt Lemmeb als hij ergens werk van gaat maken?
Moet ik nieuwe condooms kopen?
Is Lemmeb zo nauw?quote:Op maandag 28 maart 2005 11:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jij niet, jij hebt meer aan glijmiddel en pleisters.
Ik zou het niet weten, maar ook om een honkbalknuppel past een rubber.quote:
quote:Op maandag 28 maart 2005 11:40 schreef SCH het volgende:
Wat bedoelt Lemmeb als hij ergens werk van gaat maken?
Pim Fortuyn strikes backquote:
quote:
quote:
Mind the space!quote:Op maandag 28 maart 2005 12:04 schreef Johan_de_With het volgende:
SSterf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |