quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:24 schreef Zanderrr het volgende:
Wat is er met Imageshack gebeurd, kun je die niet meer gebruiken voor Fok? Mijn mooie collage in het jazztopic doet 't in ieder geval niet meer...
We've been shagged by Imageshag.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:33 schreef bartrid het volgende:
ziet er naar uit alsof het domein fok door imageshack geband is....
Dat is mooi. Dan mogen ze ons weer spoedig unbannen.quote:Op zondag 30 januari 2005 09:56 schreef nipeng het volgende:
Ik zag in B&H ergens een topic gesloten door Yvonne vanwege deze ban.
Ik heb (iirc) maandag in een MUZ topic nog een op imageshack (naar .jpg hernoemde) mp3 opgeruimd.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Imageshack werkt volgens mij weer. Mooi.
waarschijnlijk om mensen die niets beter hebben te melden en zich vervelen tevreden te stellen , zodat ze niet gaan fronten in centrale forums bijvoorbeeldquote:Op zondag 27 februari 2005 10:01 schreef dwerg het volgende:
Kijk eens onderaan de topiclijst.
Wat luister je nu oude stijl deel 568.
300 posts en 536 views.
Wat is eigenlijk het nut van zo'n topic?
quote:Dit lijkt me nu wel afgehandeld. Slotje om een topickick te voorkomen.
Rot op met je warning, ik laat alleen een fragment zien die te maken heeft met die vragen aan Jan.quote:SPAM.
Consider yourself warned SC.
Spam dus Sun.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:24 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Rot op met je warning, ik laat alleen een fragment zien die te maken heeft met die vragen aan Jan.
Zeikwijf.
Nee, iedere keer dat je hem hoort... In de kledingzaak, bij de bakker, in de bieb.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:34 schreef nipeng het volgende:
Iedere keer dat ik DJ Jean draai zal ik aan jou moeten denken
Bij Tushinkski en De Brabanthallen. Hoezo?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:57 schreef HighLander het volgende:
Zeg sun, uit pure nieuwsgierigheid, al die losse interview-bites,
waar zijn die allemaal opgenomen?
Dan was het Tushinkski dus die ik herkende.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:00 schreef SunChaser het volgende:
Bij Tushinkski en De Brabanthallen. Hoezo?
Dat was voor de film Amazones. Ter gelegenheid van de premiere.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:02 schreef HighLander het volgende:
Maar bedoelde meer ter gelegendheid waarvan.
Bijvoorbeeld welke film Georgina en dinges heengingen.
Dan weet hij dat ook meteen, net als van die copyrightquote:ik kan hem ff niet luisteren, maar als je deze Bert -->bedoeld:
Het is Bert Visscher,
Uiteraard wel, ik associeer Kraftwerk echter meer met het begin van de techno/electro, en techno & electro feesten staan doorgaans in UVT, vandaar. Maar hij staat hier ook primaquote:Op zaterdag 2 april 2005 18:35 schreef nipeng het volgende:
Vind je Kraftwerk geen muziek dan?
Ja, pffrt. Stelletje randdebielen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:47 schreef De-oneven-2 het volgende:
Of iemand even het JAM-DO2 gelul kan wissen in het Jazzfans-topic...
Dank.
En gooi deze maar dicht: Help! Ik zoek een nummer/artiest deel 134quote:Op maandag 11 april 2005 18:46 schreef Berkery het volgende:
Mag Help! Ik zoek een nummer/artiest deel 135 weer sticky?
Als we dan toch zetten gaan herhalen:quote:Op maandag 11 april 2005 20:30 schreef SunChaser het volgende:
Nipeng, dat Naaitopic is expres in MUZ geplaatst omdat t om artiesten gaat in de muziek, t gaat niet over acteurs en tvpresentators, t past dan ook niet in SHO
Graag terug naar MUZ aub
quote:Op maandag 11 april 2005 20:34 schreef static het volgende:
[..]
SHO is niet alleen voor acteurs en presentatoren. Dat zou juist jij moeten weten.
Nou, dan gaat hij weer terug; dacht dat het een leuk SHO topic zou zijn.quote:Op maandag 11 april 2005 22:45 schreef SunChaser het volgende:
Dan herhaal ik ook weer even: ik heb het niet voor niets in MUZ gepost. Omdat ik het een onderwerp vind waar vooral muziekers op reageren en van afweten.
En je ziet dat ik gelijk heb, want in SHO valt het meteen dood. Ik open het niet voor niets in MUZ, ik vind het gewoon een leuk topic voor MUZ, niet voor SHO. Anders had ik het daar wel geopend. In SHO zal dit topic niet verder lopen.
En dat toontje laat je maar gevoegelijk achterwege, sunnie, we kennen elkaar goed genoeg.quote:Vanwaar die arrogantie het zomaar te verplaatsen en het daar te laten staan.
Gevoegelijk nog welquote:Op maandag 11 april 2005 22:56 schreef static het volgende:
En dat toontje laat je maar gevoegelijk achterwege, sunnie, we kennen elkaar goed genoeg.
*kuch*quote:Op maandag 11 april 2005 18:46 schreef Berkery het volgende:
Mag Help! Ik zoek een nummer/artiest deel 135 weer sticky?
Check, denk ik.quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:16 schreef bigshadow het volgende:
Kunnen de linkjes uit het vorige triviadeel misschien gekopieerd worden naar het nieuwe triviadeel??
Fok! Muziek Trivia deel CCCLXVIII = nieuw
Fok! Muziek Trivia deel CCCLXVII = oud
Bij voorbaat dank [14.gif]
Super bedankt. Zal wel even laten weten als we hem geleend hebben.quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik denk dat niemand er bezwaar tegen zal hebben als je hem jat leent
Je bent niet de eerste, [OUD] gebruikt hem ook al een tijdje (loopt niet zo hard)quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:20 schreef WaSTeiL het volgende:
Ik heb een vraagje aan jullie: mogen wij in UVT jullie OP lenen van de Trivia serie?
Hij begint bij ons aardig te lopen: Het UVT Trivia Spel-topic - Deel 1quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:47 schreef Berkery het volgende:
[..]
Je bent niet de eerste, [OUD] gebruikt hem ook al een tijdje (loopt niet zo hard)
FOK! OUDers trivia #12
Pleeeeeaaaase?quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En wil iemand muziekassociatiespel #242 veranderen in deel 424?
Ook Sack_Blabbaths en mijn verzoek?quote:Op woensdag 13 april 2005 22:47 schreef nipeng het volgende:
Gezien.
Denk je een makkelijk deel van het forum te hebben, kunnen die teringusers van hier niet eens een fatsoenlijke topictitel tikkenquote:Op woensdag 13 april 2005 23:30 schreef nipeng het volgende:
Ben ff de draad kwijt, ik neem aan dat het zo goed is. Anders fix ik de rest morgen wel.
Muziekassospel is nu in orde, weet niet wat de vraag van Big Boss Man was.quote:Op woensdag 13 april 2005 23:30 schreef nipeng het volgende:
Ben ff de draad kwijt, ik neem aan dat het zo goed is. Anders fix ik de rest morgen wel.
jij bent zo zielig.quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:49 schreef -Angel- het volgende:
nipeng, is het niet mogelijk om van dit topic: Waarom ..., een sticky te maken. Dit topic verdient meer aandacht.
Jij trapt er zo inquote:
quote:
Reageer eens normaal, op dit soort sfeerverziekende reacties zit ik niet op te wachten.quote:
Euh...is het mogelijk dat de laatste twee topic titels van de trivia serie een beetje worden hersteld in de normale glorie? Ik loop weer eens flink te kloten! Schuldig dusquote:Op woensdag 13 april 2005 23:34 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Denk je een makkelijk deel van het forum te hebben, kunnen die teringusers van hier niet eens een fatsoenlijke topictitel tikken
Muziek Trivia CCCLXXIIquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:31 schreef nipeng het volgende:
Zet een link neer naar de topics en hoe je de titel wilt hebben dan fix ik ze.
Ik word volgens mij verbannen als ik het nog een keer fout doequote:Op vrijdag 15 april 2005 17:18 schreef Summoner het volgende:
De reeks is weer consistent. Je weet het voor de volgende keer, he?![]()
Je maakt er wel werk van he ?quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:11 schreef -Angel- het volgende:
Kan iemand even die foto in de laatste post verwijderen: Waarom ....
Bij voorbaat dank.
Het plaatsen van zo'n foto is niet echt een nuttige bijdrage. Een linkje, daar kan ik de humor nog wel van inzien. Maar waarom daarna nog een foto posten van iemand z'n hoofd? Willekeurig hoofd wel te verstaan, het had net zo goed die van jouw kunnen zijn, ik bedoel maar.quote:
De meest recente vind je hier.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik wil best een nieuw MUZ-trivia-topic maken maar kan nergens een openingspost vinden
Ik zeg altijd maar dat er 1 kutuser moet zijn die de modjes bezig houdtquote:Op woensdag 20 april 2005 18:02 schreef nipeng het volgende:
Check.
Ik vind het ook een erg krappe schatting, slechts 1 kutuser.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:05 schreef nipeng het volgende:
Zo wordt dat aan mijn kant niet ervaren.
Laat ik dat dan maar positief opvattenquote:Op woensdag 20 april 2005 23:05 schreef nipeng het volgende:
Zo wordt dat aan mijn kant niet ervaren.
TS had geen discussie waardig topic gestart, verwacht dan ook niet dat er serieuze reacties komen. Dat de TS er op in gaat op racties moet hij zelf weten.quote:Op maandag 2 mei 2005 18:19 schreef nipeng het volgende:
Mwoah, ten eerste is dat nog geen reden en ten tweede reageert deze enkel op jullie geziek.
Als jij een topic niet ziet zitten hoef je het nog niet te saboteren. Opzettelijk saboteren van topics en sfeer verpesten kunnen we hier niet waarderen.quote:Op maandag 2 mei 2005 23:53 schreef Burner2000 het volgende:
[..]
TS had geen discussie waardig topic gestart, verwacht dan ook niet dat er serieuze reacties komen.
Right. De TS mag niet op zeikreacties reageren.quote:Dat de TS er op in gaat op racties moet hij zelf weten.
Schepje er boven op doen kunnen een aantal zeer goed.![]()
Ja die worden gelezen.quote:Wordt er trouwens door de mods van muziek wel op topicreports gelet?
ach ja , nu wel toch ?quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:03 schreef nipeng het volgende:
Omdat het mij nog niet was opgevallen.
Verdwenen. Dank nog, herenquote:Op woensdag 4 mei 2005 00:32 schreef bukgeit het volgende:
Kan de eerste 'I' uit Fok! Muziek Trivia deel CCCXCIII worden geschrapt?
Ik wil graag hierbij mijn mening zeggen. SouLSeeK programma is oorspronkelijk bedoeld om muziek uit te wisselen tussen mensen die eigen muziek creëren. Daar is niks verboden aan.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
waarom mogen er in de OP van 170 Intalex Drum 'n' Bass pt. 36: Panacea allemaal soulseek nicks staan , terwijl je er bijvoorbeeld in hiphop central niet eens naar mag refereren(of het nou om mixsets gaat of niet)
Dit is geen persoonklijke aanval ofzo , maar als je je eigen muziek wil uitwisselen , dan zou je ook gebruik kunnen maken van de webspace die jezelf beschikbaar zou kunnen/moeten hebben , daar heb je slsk niet voor nodig.quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:31 schreef Burner2000 het volgende:
[..]
Ik wil graag hierbij mijn mening zeggen. SouLSeeK programma is oorspronkelijk bedoeld om muziek uit te wisselen tussen mensen die eigen muziek creëren. Daar is niks verboden aan.
In het topic 170 Intalex Drum 'n' Bass pt. 36: Panacea verwijst er nergens naar dat het om het uitwisselen van illigale muziek bestanden gaat.
Dus als ik mijn eigen muziek uitwissel met iemand anders is daar niks illigaals aan.
Klopt natuurlijk. Dat via soulseek voornamelijk copyrighted spul wordt aangeboden (door personen die dat copyright niet hebben) blijft natuurlijk werkelijkheid.quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:31 schreef Burner2000 het volgende:
[..]
Dus als ik mijn eigen muziek uitwissel met iemand anders is daar niks illigaals aan.
Als er op die site copyrighted spul staat aangeboden zonder toestemming is dat niet vreemd.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
hmme maakt het uit of het "verkeerd" is of niet , staat het niet in de faq/policy , dat je niet naar dat soort proggies mag refereren
(want als dat niet zo is , vraag ik mij af waarom jij reageerde op die link die cosmick postte naar zijn eigen site in de vorige HHC)
Jij, luie man met snor.quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:52 schreef nipeng het volgende:
Welke modjes?
Voor de modjes is het handiger als het via SoulSeek gebeurt, denk ik. Als mensen allemaal linkjes plaatsen naar hun muziek, kan er ook makkelijk een linkje naar copyrighted materiaal tussen komen te staan. Zeker als het om een muzieksoort draait waar modjes weinig/geen verstand van hebben, is dat ook nog eens lastig te controleren.quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dit is geen persoonklijke aanval ofzo , maar als je je eigen muziek wil uitwisselen , dan zou je ook gebruik kunnen maken van de webspace die jezelf beschikbaar zou kunnen/moeten hebben , daar heb je slsk niet voor nodig.
Dat heb je ook met gewone links naar websites. Zolang de TS z'n eigen nummer ter download aanbied is er niks loos. Kwestie van een paar keer kijken of het wel legaal gebeurd. Zo niet, topic dicht op Fok lijkt me. Meer kunnen de mods hier niet doen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 09:54 schreef nipeng het volgende:
Het noemen van een soulseek id an sich is niet illigaal dunkt mij.
[..]
Klopt natuurlijk. Dat via soulseek voornamelijk copyrighted spul wordt aangeboden (door personen die dat copyright niet hebben) blijft natuurlijk werkelijkheid.
[..]
Whehehequote:Op maandag 9 mei 2005 12:30 schreef belsen het volgende:
Hoi lieve modjes,
Kunnen jullie de titel van Oprichter stichting hulp bij zelfmoord vastgezet veranderen naar Fok! Muziek Trivia deel CDI, alvast bedankt!
Done.quote:Op maandag 9 mei 2005 12:30 schreef belsen het volgende:
Hoi lieve modjes,
Kunnen jullie de titel van Fok! Muziek Trivia deel CDI veranderen naar Fok! Muziek Trivia deel CDI, alvast bedankt!
We wachten in spanning af.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:18 schreef Insomaniac het volgende:
Dan zal ik later vandaag even een mooi Ska topic bouwen..
Een ezel stoot zich in het gemeen...quote:
Nou ik heb vanacht dus een paar nummers toegevoegt en in dat topic denken ze doodleuk dat we een geintje maakte omdat het na de menning van de andere users in dat topic slechte muziek zou zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:24 schreef nipeng het volgende:
Waar heb je het over?
Wel vreemd dat er dan maar 1 soort muziek stroming overblijft hequote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:22 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik dacht dat het de bedoeling was dat nummers uit de lijst gehaald worden en er nieuwe in gezet worden. En het lijkt me logisch dat je dan nummers eruit haalt die je slecht vindt.
Ik heb net gekeken en de huidige lijst is een variatie aan muziekstromen hoor, als je zo graag wilt meedoen leef je uit zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:30 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wel vreemd dat er dan maar 1 soort muziek stroming overblijft he![]()
Niet, het is best funquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:24 schreef Zanderrr het volgende:
Dat hele topic is maar nutteloze forumvervuiling, vind ik. Maar goed, als andere mensen het leuk vinden...
hoezo , hij kan toch alleen maar blij zijn dat hij met U2 vergeleken werd tochquote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:15 schreef Zanderrr het volgende:
Misschien had Dinand het commentaar gelezen..![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:19 schreef nipeng het volgende:
Tuurlijk is Dino daar niet blij mee. Kane vergelijken met zo'n kneuzenband als u2.![]()
ach zullen we hem dan de volgende keer vergelijken met een tiesto van de rock , aan ali b van de rock of een special d van de rock dan , word ie misschien gelukkiger vanquote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:19 schreef nipeng het volgende:
Tuurlijk is Dino daar niet blij mee. Kane vergelijken met zo'n kneuzenband als u2.![]()
Het waren de bijna vier mooiste dagen van mijn levenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:28 schreef Zanderrr het volgende:
Ik denk dat we 'blij' mogen zijn als we sowieso ooit nog een nieuwe clip krijgen. Die van Kane heeft er nog geen vier dagen opgestaan, da's wel verdacht kort...
Ik weet niet of er zoiets was. Ik weet wel een website waar je zoiets kan doen. http://www.gnoosic.com, misschien heb je er iets aan. Er is ook nog een site met een planetachtige opbouw, ik ben alleen de url kwijt.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:45 schreef -Jay-20- het volgende:
Vraagje:
Er liep hier in MUZ toch ooit ook eens zo'n topic waarin je een lijstje met bands/muziek kon posten met de vraag wat voor andere bands/muziek jij in die richting nog meer leuk zou kunnen vinden (gebasseerd op dat lijstje dus).
Heb ik dit verzonnen, of bestond (bestaat) dit topic echt? Zo ja, kan iemand mij daar even naar toe verwijzen?
Thanx!
Hmm, leuke site! Thanx voor de tip!quote:Op zondag 15 mei 2005 23:53 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ik weet niet of er zoiets was. Ik weet wel een website waar je zoiets kan doen. http://www.gnoosic.com, misschien heb je er iets aan.
Ik heb dat topic wel eens gezien, maar het liep niet echt stormquote:Op zondag 15 mei 2005 22:45 schreef -Jay-20- het volgende:
Vraagje:
Er liep hier in MUZ toch ooit ook eens zo'n topic waarin je een lijstje met bands/muziek kon posten met de vraag wat voor andere bands/muziek jij in die richting nog meer leuk zou kunnen vinden (gebasseerd op dat lijstje dus).
Heb ik dit verzonnen, of bestond (bestaat) dit topic echt? Zo ja, kan iemand mij daar even naar toe verwijzen?
Dit snap ik nog steeds niet helemaal, op grond van welke wet? Wie is namelijke de verspreider?quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:26 schreef nipeng het volgende:
Gezien. Helaas kunnen we het niet toestaan vanwege het copyright (schending daarvan) gebeuren.
Hehehe doe maar niet, hellend vlakquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:26 schreef DjDev het volgende:
Hmm het mag dus niet maar mag ik bijvoorbeeld wel adres van die site beschrijven OF een link naar een site plaatsen die naar een site linkt en die weer naar de site linkt waar ik um wil hebben?
vond ik ookquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:50 schreef Summoner het volgende:
Ik heb hem maar op slot gegooid, het rottingsproces was al te ver doorgezet.
Toppie!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:17 schreef nipeng het volgende:
Het Grote 'Voeg Een Nummer Toe' topic - deeltje 6
Misschien helpt deze site:quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:22 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb al een lijst van nummers, maar ik kan er natuurlijk een aantal niet vinden.
De laatste.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:21 schreef Seborik het volgende:
Dwerg, vriendje. Welke was je goede mail? Hotmail of WXS?
Bedoel je de url zelf of een media clip/snippet van de url? Streamos.com is een professionele hoster. Ik kom regelmatig daar gehoste clips tegen op websites van artiesten e.d.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:17 schreef -Angel- het volgende:
Is het toegestaan op een stream van 96 kilobits als snippet te plaatsen op Fok!. Als voorbeeld: http://boss.streamos.com/(...)96_gonegoinggone.asx.
Nee, je gebruikt nog steeds het forum om copyrighted materiaal uit te wisselen zonder toestemming van de rechthebbenden (ook al link je niet direct). Voor de duidelijkheid: een link naar een mp3 van de artiest/band/platenmaatschappij mag natuurlijk.quote:En links zoals Obie Trice & The Game - In the hood, een link naar een niet bestaande URL?
Wat voor wedstrijdquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:26 schreef placebeau het volgende:
Is er eigenlijk al ergens een topic over de Koningin Elisabeth wedstrijd in MUZ of TV?
Ik zie het niet direct en ben wat te lui om te zoeken.
Het probleem is dan moet je veel vrije tijd om te gaan checken, welke wel en niet toegestaan is.quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:39 schreef nipeng het volgende:
Waar komt deze url vandaan? Als de link staat op de site van de artiest/platenmaatschappij zal het best in orde zijn.
okee.quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:52 schreef dwerg het volgende:
[..]
http://www.concours-reine-elisabeth.be
En nee, er is nog geen topic over.
Ja beide recent in gepost.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:08 schreef Prep2Fight het volgende:
Heb net gemerkt dat er 2 Neil Young topics zijn:
Neil Young met 3 pagina's
Neil Young met 1 pagina
en om de topics in GC interessant te maken!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:58 schreef nipeng het volgende:
Het primaire nut is dat het CalvHobbes irriteert.
Dat kan nooit de enige reden zijnquote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:58 schreef nipeng het volgende:
Het primaire nut is CalvHobbes irriteren.
Dat weet ik echt nietquote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:02 schreef nipeng het volgende:
Waarom vraag je naar iets waar je het antwoord al op weet?
Zal ik dan maar serieus reageren?quote:Op zondag 29 mei 2005 13:46 schreef livEliveD het volgende:
Mmm ik begrijp dat jullie niet echt staan te springen om het antwoord te geven. ApartHet maakt me nieuwsgierigheid des te groter.
En men kan eventueel een verkapte muzikale tip krijgen als een "bekende" nummers post die je niet kentquote:Op zondag 29 mei 2005 13:54 schreef Jane het volgende:
[..]
Zal ik dan maar serieus reageren?
Kijk, bijna niemand ziet het nut er van, maar het is nu eenmaal zo dat het voor sommige mensen kennelijk van een soort levensbelang is om te kunnen posten wat ze op dat moment draaien. Dat bleek wel toen er ooit een poging is gedaan (met 'Nieuwe stijl') om er een wat interessanter topic van te maken. Dat viel niet in goede aarde, omdat men gewoon geen zin had om wat moeite te doen door wat over de nummers te vertellen. En om nu te zorgen dat dit soort nutteloze posts niet her en der in andere topics worden geplaatst, is 'Oude stijl' toch maar gewoon blijven bestaan.
Ow ik had dit antwoord anders opgevat dan jij had bedoeld.quote:
Dan vind ik 'nieuwe stijl' toch wat nuttiger, de meeste posts in 'oude stijl' zijn inderdaad gewoon asociale postkrikacties waarvan 90% van de geposte tracks ook niet echt iemand ertoe zullen bewegen tot actie. Ik weer die hele reeks totaal, en zal er ook nooit in posten - en ik verwacht er ook geen goede tips uit te halen. Misschien hard en wellicht onterecht, maar zo voelt het voor mij wel aan. Wat mij betreft bonjouren we de hele oude stijl zo naar onzin/slow chat toe. Hetzelfde met de muziekassociatie-reeks, trouwens.quote:Op zondag 29 mei 2005 13:56 schreef bigshadow het volgende:
[..]
En men kan eventueel een verkapte muzikale tip krijgen als een "bekende" nummers post die je niet kent![]()
Mag ik me ook aanmelden, ik zie het al helemaal voor me elk topic dient een raakvlak te hebben met de grootste artiest aller tijden: Vanilla Ice. Anders resoluut een slotje, wat bagger is niet gewenst.quote:
Ach, ik ben het met je eens, maar het is wel leuk om de verveling een beetje te bestrijdenquote:Op zondag 29 mei 2005 14:04 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dan vind ik 'nieuwe stijl' toch wat nuttiger, de meeste posts in 'oude stijl' zijn inderdaad gewoon asociale postkrikacties waarvan 90% van de geposte tracks ook niet echt iemand ertoe zullen bewegen tot actie. Ik weer die hele reeks totaal, en zal er ook nooit in posten - en ik verwacht er ook geen goede tips uit te halen. Misschien hard en wellicht onterecht, maar zo voelt het voor mij wel aan. Wat mij betreft bonjouren we de hele oude stijl zo naar onzin/slow chat toe. Hetzelfde met de muziekassociatie-reeks, trouwens.
Om nog even terug te komen op het punt. Ik zie weinig nut in dit soort posts behalve dan dat het wel leuk is om aan te geven waar je naar luistert. Helaas zijn er wat mensen die dit wat overmatig doen.quote:Op zondag 29 mei 2005 13:58 schreef nipeng het volgende:
Kijk maar eens op wat andere fora en je zal daar soortgelijke topics terugvinden.
Het nut is dat het blijkbaar een behoefte in het userveld bevredigt.
Ik ben al 5 jaar bezig met een goede solliciatiemail, nipeng. Als hij af is zal ik hem versturen.quote:Op zondag 29 mei 2005 14:00 schreef nipeng het volgende:
[..]
De eerste sollicitant heeft zich gemeld!
Nou ja, het gare is dus eigenlijk dat in al die fora het steeds dezelfde mensen zijn die die stomme postkriktopics volspammen (zeg maar de harde kern van het onzin-forum). Vandaar ook mijn gevoel dat het helemaal geen kwaad kan voor de sfeer in het muziekforum als we die reeksen gewoon weren en dumpen in één grote composthoop, zodat de postkrikkers in hun eigen achtertuin hun postaantallen kunnen liefkozen.quote:Op zondag 29 mei 2005 14:11 schreef nipeng het volgende:
[..]
Om nog even terug te komen op het punt. Ik zie weinig nut in dit soort posts behalve dan dat het wel leuk is om aan te geven waar je naar luistert. Helaas zijn er wat mensen die dit wat overmatig doen.
Wat dat betreft denk ik dat het voor het muziekforum eigenlijk weinig uit zal maken. Veel van de 'kern'posters zullen het domme gekrik missen als kiespijn, en ik denk ook niet dat strenger modereren persé nodig zal zijn als je gewoon bepaalde, structurele postkrik-ideëen ontmoedigt. Die 'wat is je favoriete nummer van dit moment' achtige posts hebben over het algemeen ook weinig zin, maar die worden tenminste niet door een groepje van 10 mensen over tientallen delen per week volgespamd met dingen die niemand naderhand zal na willen lezen.quote:Op zondag 29 mei 2005 14:09 schreef Zanderrr het volgende:
Ik heb bij andere fora wel gemerkt dat het de sfeer over het algemeen niet ten goede komt als mods vreselijk streng gaan modereren, en ik denk dat de meeste mensen hier af en toe weleens een 'nutteloze' of flauwe post plaatsen (ik wel in ieder geval..). Als we elke post op een gouden schaaltje gaan wegen en op inhoud gaan beoordelen, dan zou het hier een stuk rustiger en (imo) minder gezellig worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |