Misschien helpt deze site:quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:22 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb al een lijst van nummers, maar ik kan er natuurlijk een aantal niet vinden.
De laatste.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:21 schreef Seborik het volgende:
Dwerg, vriendje. Welke was je goede mail? Hotmail of WXS?
Bedoel je de url zelf of een media clip/snippet van de url? Streamos.com is een professionele hoster. Ik kom regelmatig daar gehoste clips tegen op websites van artiesten e.d.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:17 schreef -Angel- het volgende:
Is het toegestaan op een stream van 96 kilobits als snippet te plaatsen op Fok!. Als voorbeeld: http://boss.streamos.com/(...)96_gonegoinggone.asx.
Nee, je gebruikt nog steeds het forum om copyrighted materiaal uit te wisselen zonder toestemming van de rechthebbenden (ook al link je niet direct). Voor de duidelijkheid: een link naar een mp3 van de artiest/band/platenmaatschappij mag natuurlijk.quote:En links zoals Obie Trice & The Game - In the hood, een link naar een niet bestaande URL?
Wat voor wedstrijdquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:26 schreef placebeau het volgende:
Is er eigenlijk al ergens een topic over de Koningin Elisabeth wedstrijd in MUZ of TV?
Ik zie het niet direct en ben wat te lui om te zoeken.
Het probleem is dan moet je veel vrije tijd om te gaan checken, welke wel en niet toegestaan is.quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:39 schreef nipeng het volgende:
Waar komt deze url vandaan? Als de link staat op de site van de artiest/platenmaatschappij zal het best in orde zijn.
okee.quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:52 schreef dwerg het volgende:
[..]
http://www.concours-reine-elisabeth.be
En nee, er is nog geen topic over.
Ja beide recent in gepost.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:08 schreef Prep2Fight het volgende:
Heb net gemerkt dat er 2 Neil Young topics zijn:
Neil Young met 3 pagina's
Neil Young met 1 pagina
en om de topics in GC interessant te maken!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:58 schreef nipeng het volgende:
Het primaire nut is dat het CalvHobbes irriteert.
Dat kan nooit de enige reden zijnquote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:58 schreef nipeng het volgende:
Het primaire nut is CalvHobbes irriteren.
Dat weet ik echt nietquote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:02 schreef nipeng het volgende:
Waarom vraag je naar iets waar je het antwoord al op weet?
Zal ik dan maar serieus reageren?quote:Op zondag 29 mei 2005 13:46 schreef livEliveD het volgende:
Mmm ik begrijp dat jullie niet echt staan te springen om het antwoord te geven. ApartHet maakt me nieuwsgierigheid des te groter.
En men kan eventueel een verkapte muzikale tip krijgen als een "bekende" nummers post die je niet kentquote:Op zondag 29 mei 2005 13:54 schreef Jane het volgende:
[..]
Zal ik dan maar serieus reageren?
Kijk, bijna niemand ziet het nut er van, maar het is nu eenmaal zo dat het voor sommige mensen kennelijk van een soort levensbelang is om te kunnen posten wat ze op dat moment draaien. Dat bleek wel toen er ooit een poging is gedaan (met 'Nieuwe stijl') om er een wat interessanter topic van te maken. Dat viel niet in goede aarde, omdat men gewoon geen zin had om wat moeite te doen door wat over de nummers te vertellen. En om nu te zorgen dat dit soort nutteloze posts niet her en der in andere topics worden geplaatst, is 'Oude stijl' toch maar gewoon blijven bestaan.
Ow ik had dit antwoord anders opgevat dan jij had bedoeld.quote:
Dan vind ik 'nieuwe stijl' toch wat nuttiger, de meeste posts in 'oude stijl' zijn inderdaad gewoon asociale postkrikacties waarvan 90% van de geposte tracks ook niet echt iemand ertoe zullen bewegen tot actie. Ik weer die hele reeks totaal, en zal er ook nooit in posten - en ik verwacht er ook geen goede tips uit te halen. Misschien hard en wellicht onterecht, maar zo voelt het voor mij wel aan. Wat mij betreft bonjouren we de hele oude stijl zo naar onzin/slow chat toe. Hetzelfde met de muziekassociatie-reeks, trouwens.quote:Op zondag 29 mei 2005 13:56 schreef bigshadow het volgende:
[..]
En men kan eventueel een verkapte muzikale tip krijgen als een "bekende" nummers post die je niet kent![]()
Mag ik me ook aanmelden, ik zie het al helemaal voor me elk topic dient een raakvlak te hebben met de grootste artiest aller tijden: Vanilla Ice. Anders resoluut een slotje, wat bagger is niet gewenst.quote:
Ach, ik ben het met je eens, maar het is wel leuk om de verveling een beetje te bestrijdenquote:Op zondag 29 mei 2005 14:04 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dan vind ik 'nieuwe stijl' toch wat nuttiger, de meeste posts in 'oude stijl' zijn inderdaad gewoon asociale postkrikacties waarvan 90% van de geposte tracks ook niet echt iemand ertoe zullen bewegen tot actie. Ik weer die hele reeks totaal, en zal er ook nooit in posten - en ik verwacht er ook geen goede tips uit te halen. Misschien hard en wellicht onterecht, maar zo voelt het voor mij wel aan. Wat mij betreft bonjouren we de hele oude stijl zo naar onzin/slow chat toe. Hetzelfde met de muziekassociatie-reeks, trouwens.
Om nog even terug te komen op het punt. Ik zie weinig nut in dit soort posts behalve dan dat het wel leuk is om aan te geven waar je naar luistert. Helaas zijn er wat mensen die dit wat overmatig doen.quote:Op zondag 29 mei 2005 13:58 schreef nipeng het volgende:
Kijk maar eens op wat andere fora en je zal daar soortgelijke topics terugvinden.
Het nut is dat het blijkbaar een behoefte in het userveld bevredigt.
Ik ben al 5 jaar bezig met een goede solliciatiemail, nipeng. Als hij af is zal ik hem versturen.quote:Op zondag 29 mei 2005 14:00 schreef nipeng het volgende:
[..]
De eerste sollicitant heeft zich gemeld!
Nou ja, het gare is dus eigenlijk dat in al die fora het steeds dezelfde mensen zijn die die stomme postkriktopics volspammen (zeg maar de harde kern van het onzin-forum). Vandaar ook mijn gevoel dat het helemaal geen kwaad kan voor de sfeer in het muziekforum als we die reeksen gewoon weren en dumpen in één grote composthoop, zodat de postkrikkers in hun eigen achtertuin hun postaantallen kunnen liefkozen.quote:Op zondag 29 mei 2005 14:11 schreef nipeng het volgende:
[..]
Om nog even terug te komen op het punt. Ik zie weinig nut in dit soort posts behalve dan dat het wel leuk is om aan te geven waar je naar luistert. Helaas zijn er wat mensen die dit wat overmatig doen.
Wat dat betreft denk ik dat het voor het muziekforum eigenlijk weinig uit zal maken. Veel van de 'kern'posters zullen het domme gekrik missen als kiespijn, en ik denk ook niet dat strenger modereren persé nodig zal zijn als je gewoon bepaalde, structurele postkrik-ideëen ontmoedigt. Die 'wat is je favoriete nummer van dit moment' achtige posts hebben over het algemeen ook weinig zin, maar die worden tenminste niet door een groepje van 10 mensen over tientallen delen per week volgespamd met dingen die niemand naderhand zal na willen lezen.quote:Op zondag 29 mei 2005 14:09 schreef Zanderrr het volgende:
Ik heb bij andere fora wel gemerkt dat het de sfeer over het algemeen niet ten goede komt als mods vreselijk streng gaan modereren, en ik denk dat de meeste mensen hier af en toe weleens een 'nutteloze' of flauwe post plaatsen (ik wel in ieder geval..). Als we elke post op een gouden schaaltje gaan wegen en op inhoud gaan beoordelen, dan zou het hier een stuk rustiger en (imo) minder gezellig worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |