hoezo , hij kan toch alleen maar blij zijn dat hij met U2 vergeleken werd tochquote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:15 schreef Zanderrr het volgende:
Misschien had Dinand het commentaar gelezen..![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:19 schreef nipeng het volgende:
Tuurlijk is Dino daar niet blij mee. Kane vergelijken met zo'n kneuzenband als u2.![]()
ach zullen we hem dan de volgende keer vergelijken met een tiesto van de rock , aan ali b van de rock of een special d van de rock dan , word ie misschien gelukkiger vanquote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:19 schreef nipeng het volgende:
Tuurlijk is Dino daar niet blij mee. Kane vergelijken met zo'n kneuzenband als u2.![]()
Het waren de bijna vier mooiste dagen van mijn levenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:28 schreef Zanderrr het volgende:
Ik denk dat we 'blij' mogen zijn als we sowieso ooit nog een nieuwe clip krijgen. Die van Kane heeft er nog geen vier dagen opgestaan, da's wel verdacht kort...
Ik weet niet of er zoiets was. Ik weet wel een website waar je zoiets kan doen. http://www.gnoosic.com, misschien heb je er iets aan. Er is ook nog een site met een planetachtige opbouw, ik ben alleen de url kwijt.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:45 schreef -Jay-20- het volgende:
Vraagje:
Er liep hier in MUZ toch ooit ook eens zo'n topic waarin je een lijstje met bands/muziek kon posten met de vraag wat voor andere bands/muziek jij in die richting nog meer leuk zou kunnen vinden (gebasseerd op dat lijstje dus).
Heb ik dit verzonnen, of bestond (bestaat) dit topic echt? Zo ja, kan iemand mij daar even naar toe verwijzen?
Thanx!
Hmm, leuke site! Thanx voor de tip!quote:Op zondag 15 mei 2005 23:53 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ik weet niet of er zoiets was. Ik weet wel een website waar je zoiets kan doen. http://www.gnoosic.com, misschien heb je er iets aan.
Ik heb dat topic wel eens gezien, maar het liep niet echt stormquote:Op zondag 15 mei 2005 22:45 schreef -Jay-20- het volgende:
Vraagje:
Er liep hier in MUZ toch ooit ook eens zo'n topic waarin je een lijstje met bands/muziek kon posten met de vraag wat voor andere bands/muziek jij in die richting nog meer leuk zou kunnen vinden (gebasseerd op dat lijstje dus).
Heb ik dit verzonnen, of bestond (bestaat) dit topic echt? Zo ja, kan iemand mij daar even naar toe verwijzen?
Dit snap ik nog steeds niet helemaal, op grond van welke wet? Wie is namelijke de verspreider?quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:26 schreef nipeng het volgende:
Gezien. Helaas kunnen we het niet toestaan vanwege het copyright (schending daarvan) gebeuren.
Hehehe doe maar niet, hellend vlakquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:26 schreef DjDev het volgende:
Hmm het mag dus niet maar mag ik bijvoorbeeld wel adres van die site beschrijven OF een link naar een site plaatsen die naar een site linkt en die weer naar de site linkt waar ik um wil hebben?
vond ik ookquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:50 schreef Summoner het volgende:
Ik heb hem maar op slot gegooid, het rottingsproces was al te ver doorgezet.
Toppie!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:17 schreef nipeng het volgende:
Het Grote 'Voeg Een Nummer Toe' topic - deeltje 6
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |