Meikequote:Op zondag 15 mei 2005 18:43 schreef SlamD het volgende:
Die donkere (groene) had een bekend gezicht... Ex-Idols?
quote:Op zondag 15 mei 2005 18:43 schreef SlamD het volgende:
ja het is die meike, van idols 2 volgens mij.quote:Op zondag 15 mei 2005 18:43 schreef SlamD het volgende:
dat is zo, maar die kinderpop begint al zo kwaliteitloos te worden. K3 moet ik zeggen heeft veel originele liedjes, maarja daar horen we niks meer van. en dit soort dingen slaat aan. mits het word opgejut word door Jetix of Nickelodeon.quote:Op zondag 15 mei 2005 18:47 schreef descendent1 het volgende:
Ach ja, als er maar en vrolijk deuntje inzit vinden de foxkids t leuk. T is gewoon kinderpop.
Niet serieus nemen, doen ze zelf ook niet.
K3 was al ergquote:Op zondag 15 mei 2005 18:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dat is zo, maar die kinderpop begint al zo kwaliteitloos te worden. K3 moet ik zeggen heeft veel originele liedjes, maarja daar horen we niks meer van. en dit soort dingen slaat aan. mits het word opgejut word door Jetix of Nickelodeon.
Neenee, KUS overtreft zelfs Djumbo in irritantheid!quote:Op zondag 15 mei 2005 18:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat dachten jullie van DJUMBO, die zijn nog stukken erger..
quote:Op zondag 15 mei 2005 18:58 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Neenee, KUS overtreft zelfs Djumbo in irritantheid!
Daar zit tenminste nog 1 lekker wijf in.quote:Op zondag 15 mei 2005 18:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat dachten jullie van DJUMBO, die zijn nog stukken erger..
quote:'t Broertje van m'n beste vriendin
't Broertje van m'n beste vriendin
Ja de broer van m'n beste vriendin
Is opeens een lekker ding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop