Hey, hier hebben wel gelijk een kandidaat! Dat was namelijk de eerste test.quote:
Die komt niet meer terug.quote:Op zondag 29 mei 2005 16:56 schreef bigshadow het volgende:
Ik ben voor de terugkeer van![]()
Succes met het zoeken van nieuwe modjes en Tijn en Nipeng uiteraard bedankt voor de goede zorgen!
net alsof je de interviews wil lezen he.....quote:Op zondag 29 mei 2005 20:15 schreef Seborik het volgende:
Ik ben zelfs niet om te kopen met een waardecheque van 500 euro bij de Get Records en een jaar abonnement op de Playboy in zeven talen.
Of een fluffer.quote:Op zondag 29 mei 2005 20:22 schreef Harry_Sack het volgende:
eigenlijk is een blower de beste keus denk ik
misschien moet jij maar weer gewoon je handschoentjes aantrekken en terug komen op Muzquote:
Bij mij gaan er wel een paar uurtjes per dag in zitten. Je bent niet continu aan het posten maar je leest wel veel.quote:Op zondag 29 mei 2005 19:41 schreef H-blast het volgende:
Hoeveel tijd gaat er in zitten?
Is dat niet saai?quote:Op zondag 29 mei 2005 20:35 schreef nipeng het volgende:
[..]
Bij mij gaan er wel een paar uurtjes per dag in zitten. Je bent niet continu aan het posten maar je leest wel veel.
Wel als ik hem een boek over japanse schoolmeisjes geef, spaghetti voor hem kook en naar Zorn beloof te luisterenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |