Hey, hier hebben wel gelijk een kandidaat! Dat was namelijk de eerste test.quote:
Die komt niet meer terug.quote:Op zondag 29 mei 2005 16:56 schreef bigshadow het volgende:
Ik ben voor de terugkeer van![]()
Succes met het zoeken van nieuwe modjes en Tijn en Nipeng uiteraard bedankt voor de goede zorgen!
net alsof je de interviews wil lezen he.....quote:Op zondag 29 mei 2005 20:15 schreef Seborik het volgende:
Ik ben zelfs niet om te kopen met een waardecheque van 500 euro bij de Get Records en een jaar abonnement op de Playboy in zeven talen.
Of een fluffer.quote:Op zondag 29 mei 2005 20:22 schreef Harry_Sack het volgende:
eigenlijk is een blower de beste keus denk ik
misschien moet jij maar weer gewoon je handschoentjes aantrekken en terug komen op Muzquote:
Bij mij gaan er wel een paar uurtjes per dag in zitten. Je bent niet continu aan het posten maar je leest wel veel.quote:Op zondag 29 mei 2005 19:41 schreef H-blast het volgende:
Hoeveel tijd gaat er in zitten?
Is dat niet saai?quote:Op zondag 29 mei 2005 20:35 schreef nipeng het volgende:
[..]
Bij mij gaan er wel een paar uurtjes per dag in zitten. Je bent niet continu aan het posten maar je leest wel veel.
Wel als ik hem een boek over japanse schoolmeisjes geef, spaghetti voor hem kook en naar Zorn beloof te luisterenquote:
Dan nog niet.quote:Op zondag 29 mei 2005 20:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wel als ik hem een boek over japanse schoolmeisjes geef, spaghetti voor hem kook en naar Zorn beloof te luisteren
Lees je elke reactie na? Dat moet wel boring as hell zijn.quote:Op zondag 29 mei 2005 20:35 schreef nipeng het volgende:
Bij mij gaan er wel een paar uurtjes per dag in zitten. Je bent niet continu aan het posten maar je leest wel veel.
Gelukkig hebben we het feedbacktopic ook nog.quote:Op zondag 29 mei 2005 20:45 schreef nipeng het volgende:
Niet elke reactie hoor. Dat zou wel heel erg zijn.
Ik mis genoeg. Je moet wel regelmatig kijken op het forum, index/topics.
Daar ben ik het wel mee eens. Ik vraag me alleen af of hij topics zoals Waarom ... zal waarderen?quote:Op zondag 29 mei 2005 20:56 schreef dwerg het volgende:
Ik zou de mail van Parodiuzz serieus bekijken, yvonne.
Je hebt het gewoon nog in jequote:Op zondag 29 mei 2005 21:14 schreef Seborik het volgende:
Het gaat niet om wat je als mod waardeert, maar wat toelaatbaar is binnen de policy.
maakt het iets uit of ik het waardeer ? , als ik kritiek wil geven geef ik het. , ik zou op zulke topics iig geen slotje gooien als ik mod zou zijn , ten eerste omdat ik me gewoon dood kan lachen om dat soort topics en ten tweede omdat ik iedereens smaak respecteer ongeacht ik het er mee eens ben of niet.quote:Op zondag 29 mei 2005 21:12 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens. Ik vraag me alleen af of hij topics zoals Waarom ... zal waarderen?
quote:
Well donequote:Op zondag 29 mei 2005 22:34 schreef Berkery het volgende:
Ik durfde het bij de vorige ronde nog niet aan, maar ik heb zojuist ook gesolliciteerd![]()
Hij wilde niet eens TRV mod worden, laat staan muziek mod.quote:Op zondag 29 mei 2005 20:53 schreef yvonne het volgende:
Dwerg for mod
Opgelost, eentje hebben we er al,
nu Jane nog en we zijn rond.
Wow sebbo, dit is een wel erg grote opoffering, ik zou er nog eens over na denken, niets leuker dan yvonne stuiptrekkend op onsamenhangende tonen van een waardeloos artiest op de grond te zien liggen.quote:
Eh wat info over jezelf, je globale online-tijden en een motivatie waarom jij geschikt bent geloof ik.quote:Op maandag 30 mei 2005 09:24 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
*gaat soliciteren vandaag*
by the way wat moet er allemaal in de solicitatie mail staan?
Och toen sebbo mod werd duurde het een poosjequote:Op maandag 30 mei 2005 10:34 schreef JDude het volgende:
Weet iemand trouwens hoe lang het over het algemeen duurt na het sluiten van de sollicitatieronde tot dat er bekend wordt gemaakt wie het geworden is?
Daar is geen simpel antwoord op te geven. Het hangt af van het aantal serieuze kandidaten, wat Summoner van zijn nieuwe collega's denkt, en of de FA's het snel met elkaar eens zijn over wie de nieuwe mod(s) moet(en) worden.quote:Op maandag 30 mei 2005 10:34 schreef JDude het volgende:
Weet iemand trouwens hoe lang het over het algemeen duurt na het sluiten van de sollicitatieronde tot dat er bekend wordt gemaakt wie het geworden is?
I see. Het is wel altijd even wennen hoor, als van die mensen die je maanden/jarenlang blauw gewend was ineens weer zwart zijnquote:Op maandag 30 mei 2005 10:38 schreef dwerg het volgende:
[..]
Daar is geen simpel antwoord op te geven. Het hangt af van het aantal serieuze kandidaten, wat Summoner van zijn nieuwe collega's denkt, en of de FA's het snel met elkaar eens zijn over wie de nieuwe mod(s) moet(en) worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |