ja, op zichzelf wel, maar het melodietje is zo vaak gebruikt dat de lol er bij mij eigenlijk een beetje af is...quote:Op woensdag 20 april 2005 20:07 schreef Avani het volgende:
Peter Ilyich Tchaikovsky - Dance Of The Sugar-Plum Fairy
Mooi![]()
Ik ken nog te weinig klassieke muziek om daar een bezwaar van te kunnen maken.quote:Op woensdag 20 april 2005 20:18 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
ja, op zichzelf wel, maar het melodietje is zo vaak gebruikt dat de lol er bij mij eigenlijk een beetje af is...
zo zijn er nog erg veel nummers te noemen die zo vaak gebruikt worden dat ik zelf geen zin meer heb om ze op te zetten
bijv. de 4 seizoenen van Vivaldi, beethoven, en nog een paar waar ik zelfs de naam niet van kan...
dat is ook wel een probleem bij het cd's uitzoeken want het meeste wat je ziet is de standaard stukken terwijl er veel meer is...
Eindhoven Heuvel Galerie, daar zit een Bullit Klassiek. Die heeft best wat staan.quote:Op woensdag 20 april 2005 20:38 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
zoals welke winkels hebben nog een klassieke muziekafdeling...? ik kom er helaas weinig tegen
ik kijk wel eens bij het kruidvat wat ze hebben liggen, maar het probleem is dat ik te weinig namen ken. Ik heb overwogen zo'n CD box van 14 cd's te kopen voor 80¤, maar dit lijkt me toch niet zo'n tof plan
Vind je zijn liefde voor 'onkrijgbare' dames, zoals aristocraten of getrouwde vrouwen en de daaruit voort vloeiende depressies omdat hij zich realiseerde nooit te zullen trouwen ook goed?quote:Op donderdag 21 april 2005 01:49 schreef Nickthedick het volgende:
Symfonie nr. 9 van Dvorak vin'k goed, alles van Beethoven vin'k goed, 't sacre van Stravinsky, Pictures at an exhibition van Moussorgsky en nog veeeeeel meer.
Wie Beethoven? Tuurlijk, ik hou wel van dat soort verkniptheid (kan ik me goed mee identificeren).quote:Op donderdag 21 april 2005 01:54 schreef JAM het volgende:
[..]
Vind je zijn liefde voor 'onkrijgbare' dames, zoals aristocraten of getrouwde vrouwen en de daaruit voort vloeiende depressies omdat hij zich realiseerde nooit te zullen trouwen ook goed?.
Nick. Onder de tafel lag een briefje, daar stond op geschreven; op wie ben jij verliefd?quote:Op donderdag 21 april 2005 01:57 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Wie Beethoven? Tuurlijk, ik hou wel van dat soort verkniptheid (kan ik me goed mee identificeren).
Sorry, no comprendequote:Op donderdag 21 april 2005 02:02 schreef JAM het volgende:
[..]
Nick. Onder de tafel lag een briefje, daar stond op geschreven; op wie ben jij verliefd?.
Tienes una preferencia para las mujeres casadas y arictocráticas como señor Beethoven, Nickelpollo?quote:
Of ik een voorkeur heb voor onbereikbare en aristoctratische vrouwen net als Beethoven? Nee, de vrouwen zijn wel bereikbaar, alleen vinden ze me na een tijdje zo gek als een deur.quote:Op donderdag 21 april 2005 02:09 schreef JAM het volgende:
[..]
Tienes un preferencia para las mujeres casadas y arictocráticas como señor Beethoven, Nickelpollo?
Ik weet het niet, ik heb de film nooit gezien. Misschien ergens in mijn onderbewuste, dat mijn pappa of mamma hem ooit heeft gezien en dat op mij heeft doorgegeven.quote:Op donderdag 21 april 2005 02:15 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Of ik een voorkeur heb voor onbereikbare en aristoctratische vrouwen net als Beethoven? Nee, de vrouwen zijn wel bereikbaar, alleen vinden ze me na een tijdje zo gek als een deur.
En ik begrijp dat je commentaar gebasseerd is op de film 'immotal beloved'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |