Wat zeg je nou allemaal?quote:Op maandag 2 mei 2005 01:47 schreef meezterman het volgende:
lol, luister tis maar ff dat mocht het zwaar dope worden, het niet zo is, dat jullie het niet wisten
donder op met je lompe geschreeuw van teksten in een microfoon.quote:Op maandag 2 mei 2005 01:47 schreef meezterman het volgende:
lol, luister tis maar ff dat mocht het zwaar dope worden, het niet zo is, dat jullie het niet wisten
Laat 'ie z'n kop ook maar in z'n kont steken. Gelijk van 2 problemen af.quote:Op maandag 2 mei 2005 09:55 schreef Xidori het volgende:
Steek dit topic es in your ass nigga
quote:Op maandag 2 mei 2005 12:46 schreef meezterman het volgende:
pekel is de grootste grappenmaker van allemaal...
domme domme mensen, daar heb ik echt een hekel aan!
Lees de FAQ van muziek maar eens zoals Pekel direct als 1e zei. Muziek FAQ!quote:Op maandag 2 mei 2005 14:31 schreef meezterman het volgende:
nog zo'n loser. sorry dat ik niet al jullie internetregeltjes weet nerds. Ik dacht namelijk dat je ook gewoon kon posten over zoiets, en ipv mij gewoon te vertellen hoe het zit ga niet zo achterlijk lopen doen. Om in de woorden van Opgezwolle te spreken: loop niet te kutten jongen, doe wat nuttigs met je luttele seconden!
Ga jij maar spelen met je metaforen, mijn mensen willen dingen van het echte leven horen.quote:Op maandag 2 mei 2005 14:33 schreef DrDentz het volgende:
de dissen vliegen over en weer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |