Jaaaa! Save Ferris met de cover van Come on Eileen!quote:Op maandag 9 mei 2005 14:59 schreef Rnej het volgende:
als je ska zegt denk ik eigenlijk meteen aan save ferris
support your local ska band - s y l s b
en dus 2x geklikt en fok klaagde niet, mijn excuses
Ze zijn er wel, ik heb ze ook met goog.fok.nl wel kunnen vinden, over een paar in ieder geval, maar die zijn al oud. Tijd voor een vers topic, vind ik.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:14 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en Inso... het is dat de search het niet doet... er zijn al een aantal Ska topics, maar ik kan ze niet vinden
Brilaap geweldig idee van jequote:Op maandag 9 mei 2005 21:23 schreef Brilaap het volgende:
Ja kan er iemand eens een lijstje maken met leuke ska bandjes? Ik ken er eigenlijk niet zoveel en van meer dan de helft weer ik de namen niet. Gewoon ff een top 10 of zo
Strak plan om ook ska bandjes op een lijst te zetten met wie, datum, plaats, waar, kost kaartje, etc. Puik plan.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Brilaap geweldig idee van je. Als iemand weet wanneer een goede skaband komt, kan hij of zij dat evt. ook even vermelden. Het lijkt me wel leuk om een keer live mee te maken.
Deze? Die zijn op 26 juni te zien op het gratis festival Parkpop in Den Haag,quote:Op maandag 9 mei 2005 21:22 schreef Diaan73 het volgende:
Vorig jaar helaasTokyo Ska Paradise Orchestra gemist op Lowlands. Moet heel erg goed zijn geweest.
Als ik een lijstje heb met namen wil ik af en toe wel wat sites afstruinen...quote:Op maandag 9 mei 2005 21:37 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Strak plan om ook ska bandjes op een lijst te zetten met wie, datum, plaats, waar, kost kaartje, etc. Puik plan.
Nu je het zegt, bedenk ik me dat ik het ook wel wist. Maar wij gaan de 26e naar Rockin'Park festival in Nijmegen... en kunnen dus niet naar Parkpop.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Deze? Die zijn op 26 juni te zien op het gratis festival Parkpop in Den Haag,
Mooi, die staat in m'n agenda.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
coolquote:Op maandag 9 mei 2005 21:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik ga de week daarvoor al naar Nijmegen, voor Fields of Rock, dus ga niet ook nog naar dat andere festival (wordt me iets te duur). Daar komt bij dat ik Killing Joke erg graag wil zien, en Parkpop een leuk festival vind. En dan zal ik Tokyo Ska Paradise Orchestra ook maar gaan bekijken.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nu je het zegt, bedenk ik me dat ik het ook wel wist. Maar wij gaan de 26e naar Rockin'Park festival in Nijmegen... en kunnen dus niet naar Parkpop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |