Pleeeeeaaaase?quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En wil iemand muziekassociatiespel #242 veranderen in deel 424?
Ook Sack_Blabbaths en mijn verzoek?quote:Op woensdag 13 april 2005 22:47 schreef nipeng het volgende:
Gezien.
Denk je een makkelijk deel van het forum te hebben, kunnen die teringusers van hier niet eens een fatsoenlijke topictitel tikkenquote:Op woensdag 13 april 2005 23:30 schreef nipeng het volgende:
Ben ff de draad kwijt, ik neem aan dat het zo goed is. Anders fix ik de rest morgen wel.
Muziekassospel is nu in orde, weet niet wat de vraag van Big Boss Man was.quote:Op woensdag 13 april 2005 23:30 schreef nipeng het volgende:
Ben ff de draad kwijt, ik neem aan dat het zo goed is. Anders fix ik de rest morgen wel.
jij bent zo zielig.quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:49 schreef -Angel- het volgende:
nipeng, is het niet mogelijk om van dit topic: Waarom ..., een sticky te maken. Dit topic verdient meer aandacht.
Jij trapt er zo inquote:
quote:
Reageer eens normaal, op dit soort sfeerverziekende reacties zit ik niet op te wachten.quote:
Euh...is het mogelijk dat de laatste twee topic titels van de trivia serie een beetje worden hersteld in de normale glorie? Ik loop weer eens flink te kloten! Schuldig dusquote:Op woensdag 13 april 2005 23:34 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Denk je een makkelijk deel van het forum te hebben, kunnen die teringusers van hier niet eens een fatsoenlijke topictitel tikken
Muziek Trivia CCCLXXIIquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:31 schreef nipeng het volgende:
Zet een link neer naar de topics en hoe je de titel wilt hebben dan fix ik ze.
Ik word volgens mij verbannen als ik het nog een keer fout doequote:Op vrijdag 15 april 2005 17:18 schreef Summoner het volgende:
De reeks is weer consistent. Je weet het voor de volgende keer, he?![]()
Je maakt er wel werk van he ?quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:11 schreef -Angel- het volgende:
Kan iemand even die foto in de laatste post verwijderen: Waarom ....
Bij voorbaat dank.
Het plaatsen van zo'n foto is niet echt een nuttige bijdrage. Een linkje, daar kan ik de humor nog wel van inzien. Maar waarom daarna nog een foto posten van iemand z'n hoofd? Willekeurig hoofd wel te verstaan, het had net zo goed die van jouw kunnen zijn, ik bedoel maar.quote:
De meest recente vind je hier.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik wil best een nieuw MUZ-trivia-topic maken maar kan nergens een openingspost vinden
Ik zeg altijd maar dat er 1 kutuser moet zijn die de modjes bezig houdtquote:Op woensdag 20 april 2005 18:02 schreef nipeng het volgende:
Check.
Ik vind het ook een erg krappe schatting, slechts 1 kutuser.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:05 schreef nipeng het volgende:
Zo wordt dat aan mijn kant niet ervaren.
Laat ik dat dan maar positief opvattenquote:Op woensdag 20 april 2005 23:05 schreef nipeng het volgende:
Zo wordt dat aan mijn kant niet ervaren.
TS had geen discussie waardig topic gestart, verwacht dan ook niet dat er serieuze reacties komen. Dat de TS er op in gaat op racties moet hij zelf weten.quote:Op maandag 2 mei 2005 18:19 schreef nipeng het volgende:
Mwoah, ten eerste is dat nog geen reden en ten tweede reageert deze enkel op jullie geziek.
Als jij een topic niet ziet zitten hoef je het nog niet te saboteren. Opzettelijk saboteren van topics en sfeer verpesten kunnen we hier niet waarderen.quote:Op maandag 2 mei 2005 23:53 schreef Burner2000 het volgende:
[..]
TS had geen discussie waardig topic gestart, verwacht dan ook niet dat er serieuze reacties komen.
Right. De TS mag niet op zeikreacties reageren.quote:Dat de TS er op in gaat op racties moet hij zelf weten.
Schepje er boven op doen kunnen een aantal zeer goed.![]()
Ja die worden gelezen.quote:Wordt er trouwens door de mods van muziek wel op topicreports gelet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |