ach ja , nu wel toch ?quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:03 schreef nipeng het volgende:
Omdat het mij nog niet was opgevallen.
Verdwenen. Dank nog, herenquote:Op woensdag 4 mei 2005 00:32 schreef bukgeit het volgende:
Kan de eerste 'I' uit Fok! Muziek Trivia deel CCCXCIII worden geschrapt?
Ik wil graag hierbij mijn mening zeggen. SouLSeeK programma is oorspronkelijk bedoeld om muziek uit te wisselen tussen mensen die eigen muziek creëren. Daar is niks verboden aan.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
waarom mogen er in de OP van 170 Intalex Drum 'n' Bass pt. 36: Panacea allemaal soulseek nicks staan , terwijl je er bijvoorbeeld in hiphop central niet eens naar mag refereren(of het nou om mixsets gaat of niet)
Dit is geen persoonklijke aanval ofzo , maar als je je eigen muziek wil uitwisselen , dan zou je ook gebruik kunnen maken van de webspace die jezelf beschikbaar zou kunnen/moeten hebben , daar heb je slsk niet voor nodig.quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:31 schreef Burner2000 het volgende:
[..]
Ik wil graag hierbij mijn mening zeggen. SouLSeeK programma is oorspronkelijk bedoeld om muziek uit te wisselen tussen mensen die eigen muziek creëren. Daar is niks verboden aan.
In het topic 170 Intalex Drum 'n' Bass pt. 36: Panacea verwijst er nergens naar dat het om het uitwisselen van illigale muziek bestanden gaat.
Dus als ik mijn eigen muziek uitwissel met iemand anders is daar niks illigaals aan.
Klopt natuurlijk. Dat via soulseek voornamelijk copyrighted spul wordt aangeboden (door personen die dat copyright niet hebben) blijft natuurlijk werkelijkheid.quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:31 schreef Burner2000 het volgende:
[..]
Dus als ik mijn eigen muziek uitwissel met iemand anders is daar niks illigaals aan.
Als er op die site copyrighted spul staat aangeboden zonder toestemming is dat niet vreemd.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
hmme maakt het uit of het "verkeerd" is of niet , staat het niet in de faq/policy , dat je niet naar dat soort proggies mag refereren
(want als dat niet zo is , vraag ik mij af waarom jij reageerde op die link die cosmick postte naar zijn eigen site in de vorige HHC)
Jij, luie man met snor.quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:52 schreef nipeng het volgende:
Welke modjes?
Voor de modjes is het handiger als het via SoulSeek gebeurt, denk ik. Als mensen allemaal linkjes plaatsen naar hun muziek, kan er ook makkelijk een linkje naar copyrighted materiaal tussen komen te staan. Zeker als het om een muzieksoort draait waar modjes weinig/geen verstand van hebben, is dat ook nog eens lastig te controleren.quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dit is geen persoonklijke aanval ofzo , maar als je je eigen muziek wil uitwisselen , dan zou je ook gebruik kunnen maken van de webspace die jezelf beschikbaar zou kunnen/moeten hebben , daar heb je slsk niet voor nodig.
Dat heb je ook met gewone links naar websites. Zolang de TS z'n eigen nummer ter download aanbied is er niks loos. Kwestie van een paar keer kijken of het wel legaal gebeurd. Zo niet, topic dicht op Fok lijkt me. Meer kunnen de mods hier niet doen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 09:54 schreef nipeng het volgende:
Het noemen van een soulseek id an sich is niet illigaal dunkt mij.
[..]
Klopt natuurlijk. Dat via soulseek voornamelijk copyrighted spul wordt aangeboden (door personen die dat copyright niet hebben) blijft natuurlijk werkelijkheid.
[..]
Whehehequote:Op maandag 9 mei 2005 12:30 schreef belsen het volgende:
Hoi lieve modjes,
Kunnen jullie de titel van Oprichter stichting hulp bij zelfmoord vastgezet veranderen naar Fok! Muziek Trivia deel CDI, alvast bedankt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |