Dude! Ik ben serieus! De makers van oude Sega games hebben gewoon Maiden muziek gebruikt voor hun spellen!quote:
Luister eens Losfer Words en zet hem op 0.53.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:06 schreef Zanderrr het volgende:
Het is helemaal niet zo gek gedacht. Als ik van die gitaarshredders hoor, dan moet ik ook altijd aan het intromuziekje van de Power Rangers denken.
Doom is alweer 10 jaar later.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:21 schreef Monidique het volgende:
Dat heb ik nou met Metallica en Doom,.
.
Zeg yvonne, je verbergt toch niet je ware identiteit voor ons he?!quote:
Laten we hopen dat het nooit de "waarde" van De Gillende Keukenmeiden krijgt,quote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:32 schreef xtcocainephedramfetamine het volgende:
[..]
Doom is alweer 10 jaar later.
Vandaar dat Metallica nog niet de helft van de waarde van Iron Maiden heeft.
yvonne niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:34 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Zeg yvonne, je verbergt toch niet je ware identiteit voor ons he?!![]()
Nee, Metallica is al bij de mijlpaal, 'hoe kan ik muziek maken die ze bij sesamstraat kunnen draaien'.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:35 schreef Monidique het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het nooit de "waarde" van De Gillende Keukenmeiden krijgt,.
.
Ja, die zocht ik ook, maar ik kan niet meer op die hoere IRC server om hem te raadplegen.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:38 schreef nipeng het volgende:
Seborik!
Jij kan niet lezen he?quote:Op maandag 28 februari 2005 15:01 schreef Kipman het volgende:
Wat wil je nou precies zeggen dan? Dat Sega zijn deuntjes jat van Maiden of dat Maiden hun riedeltjes jat van Sega?
Je hebt gelijk. Nou, dan ben ik het maar eens met jou.quote:Op maandag 28 februari 2005 15:38 schreef xtcocainephedramfetamine het volgende:
[..]
Jij kan niet lezen he?
metallica sucks, en leer engels.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:35 schreef Monidique het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het nooit de "waarde" van De Gillende Keukenmeiden krijgt,.
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |