Am I Blue dan? Billie Holiday heeft dat o.a. gezongen, of Linda Rondstadt of zoquote:p woensdag 30 maart 2005 16:12 schreef Chasin het volgende:
Haha ff toch blue moon van the marcels gedownload... haha drama zeg :p nee het liedje dat ik bedoel klinkt echt beetje dramatisch, zeker geen vrolijk nummer maar is toch vrij vlot geloof ik.
als ze dus dat einde van blue zegt langdurig, dan lijkt het net alsof haar stem enkele malen overslaat. nu iets duidelijker? volgens mij is het toch echt vrij bekend..
dat is em helaas ook niet, lijkt er wel erg op... of iig dat stukje van blueeeeeeee (dat overigens a 5 seconde duurt en ietwat weg heeft van een 'huilende wolf'quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:10 schreef Charmian het volgende:
Gossie das de tweede keer in rij dat ik een nieuwe moet openen![]()
hier is nummer 133 nog te vinden Help! Ik zoek een nummer/artiest deel 133
[..]
Am I Blue dan? Billie Holiday heeft dat o.a. gezongen, of Linda Rondstadt of zo
misty blue - gladys knight?quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:06 schreef Chasin het volgende:
[..]
dat is em helaas ook niet, lijkt er wel erg op... of iig dat stukje van blueeeeeeee (dat overigens a 5 seconde duurt en ietwat weg heeft van een 'huilende wolf') komt maar niet , zou wel op bepaalde plekken erin kunnen; ipv die trompetsolo's bijv...
maar dit is em dus niet, haar stem lijkt er ook wel erg op. blue bayou van Linda Ronstadt is het btw ook niet![]()
Kan niks vinden op die namen (en simpele variaties...)...quote:Nadia - party
Of nadya
zoiets in ieder geval...
quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:33 schreef Charmian het volgende:
ok laatste poging Leanne Rimes - Blue
Het fluitstukje dat het meest bekend is uit Kill Bill is:quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:52 schreef Rens-at-FOK het volgende:
Vandaag gehoord op Slam FM, een nummertje met het fluitstukje uit kill bill.
Uitvoerende artiest iets van Carolyn of zo. Hier kan ik echter niets op vinden.
Iemand een idee?
The Rembrandts - I'll be there for youquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:54 schreef Qwea het volgende:
Dat nr in het begin van friends.Weet iemand daar de titel en artiest van?
Tic Tac Toe - Und Warumquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:20 schreef Louterman het volgende:
Hallo,
Ik zoek een nr dat een jaar of 7 geleden bekent was, het is een duits nr en gaat over een meisje dat gestorven is aan drugs.
Scotland The Brave bedoel je denk ik. Dat is het onofficiele Schotse volkslied.quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:16 schreef Remzz het volgende:
Ik zoek een schots nummer heeeel erg bekend als ik niet beter zou weten was het het volkslied van Schotland. Zit geen tekst in en word op doedelzakken gespeeld. En word nu gebruikt bij de Gall en Gall reclame(een seconde of 2 dat wel )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |