Ik heb 'm denk ik gevonden : Disco Samba Mega Mix - Fiesteros 2000quote:quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:05 schreef cornutocontente het volgende:
ik ben op zoek naar een braziliaanse dansplaat... erg hoog Samba gehalte. ze zingen :
san suela, san suela met de eerste x meer klemtoon op het eerste woord..
Zoek eens in de hoek van Sergio Mendez. Ik denk dat jij een mix zoekt waar o.a. stukjes in zitten van Pais Tropical, Tristeza en Voce Abuso maar ik weet niet wie die mix gemaakt heeft.
weet je zeker dat er al een nr. 15 uit is hiervan?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:02 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Ik zoek Tracklist of De artiest van Nr. 39 van Après Skihut 15 alvast heel erg bedankt
Outhere Brothers - Boom boom [1995]quote:Op zondag 20 maart 2005 01:20 schreef LennyKravitz het volgende:
tekst is (fonetisch):
boom, boom, boom, let me hear you say "wejo" (en dan echoënd: "wejo")
welk nummer is dit?
Misschien: Starsailor - Four to the Floor? Is wel gewoon uit de jaren nu, maar idd met beetje trieste stem gezongen.quote:Op zondag 20 maart 2005 01:49 schreef bloodymary het volgende:
Ik zoek een nummer uit de jaren 80, denk ik, het is dansbaar en een beetje in de stijl van Depeche Mode, Erasure, New Order.
Met een vrij triestige stem wordt iets gezongen van Force to the Floor.
Eerste ingeving door de titel:quote:Op zondag 20 maart 2005 01:49 schreef bloodymary het volgende:
Ik zoek een nummer uit de jaren 80, denk ik, het is dansbaar en een beetje in de stijl van Depeche Mode, Erasure, New Order.
Met een vrij triestige stem wordt iets gezongen van Force to the Floor.
Goeie zender is dat trouwens. Tevens een abbonementquote:Op zondag 20 maart 2005 02:27 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
(er zijn 2 versies van: de snellere versie wordt veel door Q-Music gedraaid)
Kut, je hebt gelijk. Het zielige stemmetje kwam me al zo bekend voor. Ik was in de war omdat het op een jaren 80 feest gedraaid werd en inderdaad in een andere versie met een jaren 80 beat er onder.............................quote:Op zondag 20 maart 2005 02:25 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Misschien: Starsailor - Four to the Floor? Is wel gewoon uit de jaren nu, maar idd met beetje trieste stem gezongen.
Hmja, maar die versie van Darkraver was echt meer hardstyle/hardcore, maar zal die wel gemixed hebben vermoed ik?quote:Op zondag 20 maart 2005 12:24 schreef Tha_T het volgende:
Marco V vs Bates - Bang Bang (kill bill edit) misschien?
Dat vermoed ik ookquote:Op zondag 20 maart 2005 14:19 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Hmja, maar die versie van Darkraver was echt meer hardstyle/hardcore, maar zal die wel gemixed hebben vermoed ik?
LSD / D-Techquote:Op zondag 20 maart 2005 14:27 schreef JeroenV het volgende:
Voor de hardhouse DJ's onder ons: Hoe heet de nieuwe DHHD?
Guus Meeuwis - Op straat [2004]quote:Op zondag 20 maart 2005 15:47 schreef MichielPH het volgende:
Het nummer van Guus Meeuwis die net op tv is geweest, het is een cover van 'Streets of Londen'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |