Am I Blue dan? Billie Holiday heeft dat o.a. gezongen, of Linda Rondstadt of zoquote:p woensdag 30 maart 2005 16:12 schreef Chasin het volgende:
Haha ff toch blue moon van the marcels gedownload... haha drama zeg :p nee het liedje dat ik bedoel klinkt echt beetje dramatisch, zeker geen vrolijk nummer maar is toch vrij vlot geloof ik.
als ze dus dat einde van blue zegt langdurig, dan lijkt het net alsof haar stem enkele malen overslaat. nu iets duidelijker? volgens mij is het toch echt vrij bekend..
dat is em helaas ook niet, lijkt er wel erg op... of iig dat stukje van blueeeeeeee (dat overigens a 5 seconde duurt en ietwat weg heeft van een 'huilende wolf'quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:10 schreef Charmian het volgende:
Gossie das de tweede keer in rij dat ik een nieuwe moet openen![]()
hier is nummer 133 nog te vinden Help! Ik zoek een nummer/artiest deel 133
[..]
Am I Blue dan? Billie Holiday heeft dat o.a. gezongen, of Linda Rondstadt of zo
misty blue - gladys knight?quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:06 schreef Chasin het volgende:
[..]
dat is em helaas ook niet, lijkt er wel erg op... of iig dat stukje van blueeeeeeee (dat overigens a 5 seconde duurt en ietwat weg heeft van een 'huilende wolf') komt maar niet , zou wel op bepaalde plekken erin kunnen; ipv die trompetsolo's bijv...
maar dit is em dus niet, haar stem lijkt er ook wel erg op. blue bayou van Linda Ronstadt is het btw ook niet![]()
Kan niks vinden op die namen (en simpele variaties...)...quote:Nadia - party
Of nadya
zoiets in ieder geval...
quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:33 schreef Charmian het volgende:
ok laatste poging Leanne Rimes - Blue
Het fluitstukje dat het meest bekend is uit Kill Bill is:quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:52 schreef Rens-at-FOK het volgende:
Vandaag gehoord op Slam FM, een nummertje met het fluitstukje uit kill bill.
Uitvoerende artiest iets van Carolyn of zo. Hier kan ik echter niets op vinden.
Iemand een idee?
The Rembrandts - I'll be there for youquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:54 schreef Qwea het volgende:
Dat nr in het begin van friends.Weet iemand daar de titel en artiest van?
Tic Tac Toe - Und Warumquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:20 schreef Louterman het volgende:
Hallo,
Ik zoek een nr dat een jaar of 7 geleden bekent was, het is een duits nr en gaat over een meisje dat gestorven is aan drugs.
Scotland The Brave bedoel je denk ik. Dat is het onofficiele Schotse volkslied.quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:16 schreef Remzz het volgende:
Ik zoek een schots nummer heeeel erg bekend als ik niet beter zou weten was het het volkslied van Schotland. Zit geen tekst in en word op doedelzakken gespeeld. En word nu gebruikt bij de Gall en Gall reclame(een seconde of 2 dat wel )
quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
The Rembrandts - I'll be there for you
You and me song van he Wannadiesquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:48 schreef thecrook het volgende:
Het nummer dat wordt gebruikt in de "Het is lente" commercial van de NS, ik kan er maar niet opkomen wie dit nou zijn
Terwijl het toch een redelijk bekend nummer is
Bedankt dat is hemquote:Op donderdag 31 maart 2005 19:55 schreef Neleos het volgende:
[..]
Scotland The Brave bedoel je denk ik. Dat is het onofficiele Schotse volkslied.
Een aantal jaren geleden was er in Nederland nog een hit met dat lied erin.
Nunca feat. Pat Krimson - Moving Train.
Ik heb nog eens 25 gulden gewonnen met een weddenschap over dit lied.![]()
Radiohead met Street Spirit!quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:09 schreef defender het volgende:
Ik zoek het muziekje wat gedraaid word in het filmpje dat Yorin draait mbt de aankondiging van de filmmaand. Een stukje tekst hier uit is : Lay down again
Help ! Wie weet het ? Alvast bedankt
Te gek ! Dat is m inderdaad ! Heel erg bedankt !quote:
Drunkenmunkey - Yeahquote:Op vrijdag 1 april 2005 07:52 schreef Saekerhett het volgende:
Ik zoek een dancenummer waarin de hele tijd 'yeah' gezegd wordt. Volgens mij redelijk nieuw, kan het mis hebben.
Niemand een idee ??? Het is een vrij rustig nummer wat vervolgd in een wat meer up tempo nummer. Met duidelijk de tekst (in het rustige gedeelte):quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:56 schreef VilleRoy het volgende:
Ik zoek weer eens een nummer:
Beetje Oasis achtig nummer (zwijmelachtig) met de tekst:
And tell me why oh why (en dan verder met tekst lijkend op de volgende 'melodie na na na na na na naa na na na na na naa)
Zag vandaag ook een soort clip, maar wist niet van wie die was. Wel veel "believe" erin, en volgens mij hebben the chemical brothers ook een single genaamd believe.quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:25 schreef master_X het volgende:
Op de box zie je soms wel eens een klip en zie het volgende
In een fabriek speelt het af en ze dansen daar op van die schoenen {zolen met ijzer plaatje} Een man is dan de hoofd dansers Het valt wel onder trance en ik d8 dat iets met sleeper heet maar heb voor de rest geen iedea van wie die mag zijn. Maar zkr een goed nr heb het 1 keer gezien en voorderest niet meer mischien heeft iemand wel een iedea welke het is alvast bedankt
En ook dit nr maar dan juist een cover ervan
Guns 'n Roses - Knockin' on Heavens Door.
Nee sorry toch niet deze is uit de Grolsch reclame.quote:Op vrijdag 1 april 2005 07:53 schreef Remzz het volgende:
Het nummer heet Open up your eyes. En het is erg vaak gecoverd. De laatste keer door Jamie Cullum(of zoiets) maar dat was die versie niet.
Sorry, maar is het niet. Dank je wel, het is een leuk vrolijk nummer, dus ben er wel blij meequote:Op vrijdag 1 april 2005 20:11 schreef bartrid het volgende:
Zouk Machine - la musique dans la peau?
http://www.paroles.net/chansons/25242.htm
ik weet welke je bedoelt ben alleen ff de naam en artiest ervan kwijt...maar ik heb nu het deuntje in mun hoofd..damnz..hoe heetie nou?quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:30 schreef ikkemikke het volgende:
[..]
Sorry, maar is het niet. Dank je wel, het is een leuk vrolijk nummer, dus ben er wel blij mee![]()
Maar in het refrein zitten echt de woorden baci, baci, bambo of mambo.
Zou geweldig zijn als je erop kunt komen, ik heb namelijk het deuntje in mijn hoofd en raak het niet meer kwijtquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:32 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
ik weet welke je bedoelt ben alleen ff de naam en artiest ervan kwijt...maar ik heb nu het deuntje in mun hoofd..damnz..hoe heetie nou?![]()
ging zoiets van...."baci baci jamboo...ah tjieka tjieka tjieka ..[deel ontbreekt]....come dance with me...[deel ontbreekt]..falling in love" (kweet niet of het engels was maar dat maakte ik er altijd van...)quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:39 schreef ikkemikke het volgende:
[..]
Zou geweldig zijn als je erop kunt komen, ik heb namelijk het deuntje in mijn hoofd en raak het niet meer kwijt![]()
Het is volgens mij toch wel een redelijk grote hit geweest, ik weet alleen niet wanneer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |