desireless- voyage voyagequote:kzoek een nummer wat ik vanmiddag hoorde op veronica fm bij de top ? van de 80's ofzo.
volgensmij frans nummer, vrouwenstem die herhaaldelijk vaya vaya of zoiets zingt...
iemand?
het is wel een heel bekend deuntje.quote:op maandag 11 april 2005 19:04 schreef king_nothing het volgende:
nog eens proberen:
ik ben (nog steeds) op zoek naar de titel van het orginele nummer waarvan ze hier de melodie hebben gebruikt.
en is er toevallig ook niet een nederlandstalig nummer met diezelfde melodie?
(save as doen voor het linkje)
klinkt als "ik heb een tante in marokko" ...quote:op maandag 11 april 2005 19:04 schreef king_nothing het volgende:
nog eens proberen:
ik ben (nog steeds) op zoek naar de titel van het orginele nummer waarvan ze hier de melodie hebben gebruikt.
en is er toevallig ook niet een nederlandstalig nummer met diezelfde melodie?
(save as doen voor het linkje)
jennifer lopez -get rightquote:op maandag 11 april 2005 19:47 schreef #ANONIEM het volgende:
het melodietje is erg kenmerkend want er wordt in gefloten met een vrolijk melodietje. lijkt me niet dat er zoveel nummers zijn waarin dat het geval is en het begint ook met fluiten.
nu vraag ik me dus af welke dat nou precies is. want via kazaa wil het nou niet bepaald super ofzo... iemand die me kan helpen a.u.b.?
uh, heb ik gehoord op tv... wordt daar in het beginstuk in gefloten ofzo?quote:
vertel is wat meer over het nummer is het dance/urban?quote:op maandag 11 april 2005 20:00 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
uh, heb ik gehoord op tv... wordt daar in het beginstuk in gefloten ofzo?maar is hem niet, komt ook haast geen tekst in voor (in het lied dat ik zoek).
deze weet ik dus echt niet hoor.quote:op maandag 11 april 2005 18:54 schreef neleos het volgende:
op yorin draaien ze altijd een nummer bij de aankondiging van een aantal films.
het is een heel bekend nummer, maar ik kan er niet opkomen. iemand een idee:?![]()
tvp hehe
the lovefreekz -shinequote:op maandag 11 april 2005 20:00 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
uh, heb ik gehoord op tv... wordt daar in het beginstuk in gefloten ofzo?maar is hem niet, komt ook haast geen tekst in voor (in het lied dat ik zoek).
mja daar lijkt het wel wat op. maar ik zoek geloof ik toch nog een ander nummerquote:op maandag 11 april 2005 19:36 schreef gambolputty het volgende:
[..]
klinkt als "ik heb een tante in marokko" ...
ja ik weet zelf niet eens in welke categorie het zou moeten passen want ik vind het een heel maf nummer. lijkt wel alsof ie de hele tijd gefloten wordt bijna met een beatje erbij maar verder niet. is wel muziek om op te dansen maar of het dance is weet ik nietquote:op maandag 11 april 2005 20:03 schreef darcmarc het volgende:
vertel is wat meer over het nummer is het dance/urban?
nogmaals the lovefreekz -shinequote:op maandag 11 april 2005 20:08 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
ja ik weet zelf niet eens in welke categorie het zou moeten passen want ik vind het een heel maf nummer. lijkt wel alsof ie de hele tijd gefloten wordt bijna met een beatje erbij maar verder niet. is wel muziek om op te dansen maar of het dance is weet ik niet![]()
al geprobeerd maar is hem niet. klinkt wel een stuk anders die ik gehoord heb, maar misschien is het ook de speciale slamfm versie.. maar dan is die wel echt heel erg aangepast want het deuntje komt er zelfs niet echt meer in terug... laat staan het fluiten.quote:op maandag 11 april 2005 20:07 schreef darcmarc het volgende:
the lovefreekz -shine
geen ideequote:op maandag 11 april 2005 20:11 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
al geprobeerd maar is hem niet. klinkt wel een stuk anders die ik gehoord heb, maar misschien is het ook de speciale slamfm versie.. maar dan is die wel echt heel erg aangepast want het deuntje komt er zelfs niet echt meer in terug... laat staan het fluiten.
quote:op maandag 11 april 2005 00:34 schreef ultralord het volgende:
oh wacht er was dus een speciaal topic voor sorry
maar ik zoek dus een theme song van terminator 3 : rise of the machines.
nummer was op tv toen de t3 film in de bios kwam, clip bestond uit blauwe mannetjes met d8 grote hamers die op drums sloegen, en de zanger / dj die ook zen ding stond te doen.
strak nummer, zat tekst in met als 'going down' en 'ive been waiting for the future'
kan m nergens vinden, wie o wie helpt mij met de naam ervan!
nope zit ie niet tussen..is heel irritant want kan m echt nergens vinden, nummer moet toch wel te vinden zijn? die official soundtrack cd is net zoeits als de matrix original soundtrack, daar zit bijv. niet de muziek van maralyn manson, the prodigy, rob zombie, etc. bij, maar de stukjes muziek uit de film, als neo bijv kogels ontwijkt, of dat trinity een hoge sprong maakt....quote:hier kun je samples luisteren van elke track van de sountrack. dan moet je 'm toch kunnen vinden.
jason nevins ft. holly james - i'm in heaven (2003)quote:op dinsdag 12 april 2005 00:20 schreef ultralord het volgende:
ohjah ik zocht btw ook nog dat nummer waarin in de clib een lekker zwart chickkie in gele bikini in het zwembad ligt en meezingt met dat deuntje van micheal jacksons 'human nature', en ze zingt iets van 'im in heaven with you'
heb gezocht op 'heaven' maar kon ut niet vinden
jason nevins- i'm in heaven?quote:op dinsdag 12 april 2005 00:20 schreef ultralord het volgende:
ohjah ik zocht btw ook nog dat nummer waarin in de clib een lekker zwart chickkie in gele bikini in het zwembad ligt en meezingt met dat deuntje van micheal jacksons 'human nature', en ze zingt iets van 'im in heaven with you'
heb gezocht op 'heaven' maar kon ut niet vinden
blue man group featuring gavin rossdalequote:op maandag 11 april 2005 23:17 schreef ultralord het volgende:
die blauwe mannetjes zijn ook uit een band, tis een heel klein beetje techno erbij.
zit ook iets in met (hoofdartiest...) feat. the blue (nogwat)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |