abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 april 2005 @ 18:45:50 #1
46794 Berkery
Fat bastard
pi_26153088
vervolg op: help! ik zoek een nummer/artiest deel 134
quote:
kzoek een nummer wat ik vanmiddag hoorde op veronica fm bij de top ? van de 80's ofzo.
volgensmij frans nummer, vrouwenstem die herhaaldelijk vaya vaya of zoiets zingt...

iemand?
desireless- voyage voyage

en:

desperate housewives: eels - flyswatter
yorin blockbusters: radiohead - street spirit
No Dukes of Hazzard in the classroom
pi_26153258
dan nog maar hier een keer:

ik zoek een nummer wat ik hoorde in een discotheek in spanje. het deuntje gaat hetzelfde als op nummer 4 van de kill bill 1 ost. maar dan dus in een remix en er gaat ook een vrouw mee lala-en
nummer op kill bill ost heet: bernard hermann - twisted nerve
pi_26153285
op yorin draaien ze altijd een nummer bij de aankondiging van een aantal films.
het is een heel bekend nummer, maar ik kan er niet opkomen. iemand een idee:?

tvp hehe
pi_26153471
nog eens proberen:

ik ben (nog steeds) op zoek naar de titel van het orginele nummer waarvan ze hier de melodie hebben gebruikt.
en is er toevallig ook niet een nederlandstalig nummer met diezelfde melodie?

(save as doen voor het linkje)
Vroeger was ik een twijfelaar, nu ben ik daar niet meer zo zeker van !!
Nee, dat is geen gezwel!
Dat van die rode roos had ze er niet bij hoeven te vertellen.. goh wat was dat mens dik!
pi_26153660
quote:
op maandag 11 april 2005 19:04 schreef king_nothing het volgende:
nog eens proberen:

ik ben (nog steeds) op zoek naar de titel van het orginele nummer waarvan ze hier de melodie hebben gebruikt.

het is wel een heel bekend deuntje.

het eerste wat mij te binnen schiet is:
en we gaan met z'n allen naar de kuip
  maandag 11 april 2005 @ 19:36:25 #6
54096 Gambolputty
von Hautkopft of Ulm
pi_26154266
quote:
op maandag 11 april 2005 19:04 schreef king_nothing het volgende:
nog eens proberen:

klinkt als "ik heb een tante in marokko" ...
And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
pi_26154570
voor de kenners hier moet dit wel eenvoudig zijn, want ik heb zelfs een lijst van de nummers die afgespeelt zijn op de radio waar die dus tussen moet staan (bij slamfm houden ze de playlist bij op internet). ik heb allerlei nummers tussen half 6 vandaag ('s middags) en 6 uur al gedownload en er zijn nog maar 2 mogelijkheden.

namelijk de volgende:

shine (slam!fm radio-edit)
mail en sms filler 02

http://www.slamfm.nl/?pid=120
op deze url moet je dan kijken tussen 17:30 en 18:00.
6 voor 6 hield het nummer op dus het moet wel 1 van de bovenstaande zijn (en heb de rest ook gedownload dus weet zeker dat die het niet zijn).

maar nu staat er dus geen artiest bij en ze beginnen allebei op hetzelfde tijdstip dus daar klopt al iets niet... mail en sms filler kan ik nergens op kazaa vinden en op internet ook niet. maar van shine juist heel veel met de artiest baby maar die werkt elke keer niet.

nu vraag ik me af of het de artiest baby is of toch 1 van de andere artiesten.

het melodietje is erg kenmerkend want er wordt in gefloten met een vrolijk melodietje. lijkt me niet dat er zoveel nummers zijn waarin dat het geval is en het begint ook met fluiten.

nu vraag ik me dus af welke dat nou precies is. want via kazaa wil het nou niet bepaald super ofzo... iemand die me kan helpen a.u.b.?
pi_26154895
quote:
op maandag 11 april 2005 19:47 schreef #ANONIEM het volgende:
het melodietje is erg kenmerkend want er wordt in gefloten met een vrolijk melodietje. lijkt me niet dat er zoveel nummers zijn waarin dat het geval is en het begint ook met fluiten.

nu vraag ik me dus af welke dat nou precies is. want via kazaa wil het nou niet bepaald super ofzo... iemand die me kan helpen a.u.b.?
jennifer lopez -get right
pi_26154951
quote:
op maandag 11 april 2005 19:58 schreef darcmarc het volgende:
jennifer lopez -get right
uh, heb ik gehoord op tv... wordt daar in het beginstuk in gefloten ofzo? maar is hem niet, komt ook haast geen tekst in voor (in het lied dat ik zoek).
pi_26155047
quote:
op maandag 11 april 2005 20:00 schreef #ANONIEM het volgende:

[..]

uh, heb ik gehoord op tv... wordt daar in het beginstuk in gefloten ofzo? maar is hem niet, komt ook haast geen tekst in voor (in het lied dat ik zoek).
vertel is wat meer over het nummer is het dance/urban?
  maandag 11 april 2005 @ 20:04:35 #11
111260 Charmian
a little joy
pi_26155075
quote:
op maandag 11 april 2005 18:54 schreef neleos het volgende:
op yorin draaien ze altijd een nummer bij de aankondiging van een aantal films.
het is een heel bekend nummer, maar ik kan er niet opkomen. iemand een idee:?

tvp hehe
deze weet ik dus echt niet hoor.

alles voor een tvp
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_26155158
quote:
op maandag 11 april 2005 20:00 schreef #ANONIEM het volgende:

[..]

the lovefreekz -shine
  maandag 11 april 2005 @ 20:07:51 #13
38072 King_Nothing
lik mijn taxus
pi_26155174
quote:
op maandag 11 april 2005 19:36 schreef gambolputty het volgende:

[..]

klinkt als "ik heb een tante in marokko" ...
mja daar lijkt het wel wat op. maar ik zoek geloof ik toch nog een ander nummer .
Vroeger was ik een twijfelaar, nu ben ik daar niet meer zo zeker van !!
Nee, dat is geen gezwel!
Dat van die rode roos had ze er niet bij hoeven te vertellen.. goh wat was dat mens dik!
pi_26155199
quote:
op maandag 11 april 2005 20:03 schreef darcmarc het volgende:
vertel is wat meer over het nummer is het dance/urban?
ja ik weet zelf niet eens in welke categorie het zou moeten passen want ik vind het een heel maf nummer. lijkt wel alsof ie de hele tijd gefloten wordt bijna met een beatje erbij maar verder niet. is wel muziek om op te dansen maar of het dance is weet ik niet
pi_26155225
quote:
op maandag 11 april 2005 20:08 schreef #ANONIEM het volgende:

[..]

ja ik weet zelf niet eens in welke categorie het zou moeten passen want ik vind het een heel maf nummer. lijkt wel alsof ie de hele tijd gefloten wordt bijna met een beatje erbij maar verder niet. is wel muziek om op te dansen maar of het dance is weet ik niet
nogmaals the lovefreekz -shine
pi_26155269
quote:
op maandag 11 april 2005 20:07 schreef darcmarc het volgende:
the lovefreekz -shine
al geprobeerd maar is hem niet. klinkt wel een stuk anders die ik gehoord heb, maar misschien is het ook de speciale slamfm versie.. maar dan is die wel echt heel erg aangepast want het deuntje komt er zelfs niet echt meer in terug... laat staan het fluiten.
pi_26157947
quote:
op maandag 11 april 2005 20:11 schreef #ANONIEM het volgende:

[..]

al geprobeerd maar is hem niet. klinkt wel een stuk anders die ik gehoord heb, maar misschien is het ook de speciale slamfm versie.. maar dan is die wel echt heel erg aangepast want het deuntje komt er zelfs niet echt meer in terug... laat staan het fluiten.
geen idee

(tvp)
pi_26159574
mensen wie weet wat voor muziek er in die nieuwe heineken reclame zit?
de mars rover wordt 'deployed' tot bar, er wordt een biertje getapt en dan wordt er zo'n leuk pianomuziekje gedraaid. wat is dat? lijkt me chill om te hebben dat soort muziek voor als er wat maten zijn
  maandag 11 april 2005 @ 23:17:27 #19
118252 UltraLord
BitchSlap Yo Ass
pi_26159808
quote:
op maandag 11 april 2005 00:34 schreef ultralord het volgende:
oh wacht er was dus een speciaal topic voor sorry

maar ik zoek dus een theme song van terminator 3 : rise of the machines.
nummer was op tv toen de t3 film in de bios kwam, clip bestond uit blauwe mannetjes met d8 grote hamers die op drums sloegen, en de zanger / dj die ook zen ding stond te doen.
strak nummer, zat tekst in met als 'going down' en 'ive been waiting for the future'

kan m nergens vinden, wie o wie helpt mij met de naam ervan!
quote:
hier kun je samples luisteren van elke track van de sountrack. dan moet je 'm toch kunnen vinden.
nope zit ie niet tussen..is heel irritant want kan m echt nergens vinden, nummer moet toch wel te vinden zijn? die official soundtrack cd is net zoeits als de matrix original soundtrack, daar zit bijv. niet de muziek van maralyn manson, the prodigy, rob zombie, etc. bij, maar de stukjes muziek uit de film, als neo bijv kogels ontwijkt, of dat trinity een hoge sprong maakt....
dat geld dus ook voor de t3 offical soundtrack cd. de theme songs, of publiciteitsnummers, zitten er niet bij, en das nou jammer!

die blauwe mannetjes zijn ook uit een band, tis een heel klein beetje techno erbij.
zit ook iets in met (hoofdartiest...) feat. the blue (nogwat)

ja ik ben onduidelijk, maar ja, ben straal vergeten hoe het heette en zag kort geleden de film weer, en herrinerde um me toen...

dus de vraag staat nog steeds open!
Burn Baby Burn
  dinsdag 12 april 2005 @ 00:20:05 #20
118252 UltraLord
BitchSlap Yo Ass
pi_26161260
ohjah ik zocht btw ook nog dat nummer waarin in de clib een lekker zwart chickkie in gele bikini in het zwembad ligt en meezingt met dat deuntje van micheal jacksons 'human nature', en ze zingt iets van 'im in heaven with you'

heb gezocht op 'heaven' maar kon ut niet vinden
Burn Baby Burn
pi_26161753
quote:
op dinsdag 12 april 2005 00:20 schreef ultralord het volgende:
ohjah ik zocht btw ook nog dat nummer waarin in de clib een lekker zwart chickkie in gele bikini in het zwembad ligt en meezingt met dat deuntje van micheal jacksons 'human nature', en ze zingt iets van 'im in heaven with you'

jason nevins ft. holly james - i'm in heaven (2003)
[url="http://www.fritz-events.nl/[/url]
  dinsdag 12 april 2005 @ 00:48:14 #22
54096 Gambolputty
von Hautkopft of Ulm
pi_26161760
quote:
op dinsdag 12 april 2005 00:20 schreef ultralord het volgende:

jason nevins- i'm in heaven?
And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
  dinsdag 12 april 2005 @ 00:56:35 #23
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_26162215
quote:
op maandag 11 april 2005 23:17 schreef ultralord het volgende:
die blauwe mannetjes zijn ook uit een band, tis een heel klein beetje techno erbij.
zit ook iets in met (hoofdartiest...) feat. the blue (nogwat)
blue man group featuring gavin rossdale
"the current" ?
  Moderator dinsdag 12 april 2005 @ 08:24:31 #25
18653 crew  D.
pi_26163686
tvp
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')