Sorry, maar ik ga me er ook even mee bemoeien...
Welkom terug Jane. Waren het zware weken?quote:
Dit lijkt me nu wel afgehandeld. Slotje om een topickick te voorkomen.
![]()
Het slotje maakt me geen bal uit. Daar gaat het niet om. Ik was het hele topic alweer vergeten en ik denk iedereen met mij. Geloof dan ook niet dat het gevaar van een topickick levensgroot om de hoek kwam gluren. Dus waarom moest hij nu ineens per se dicht? Uiteindelijk ben jij degene die hem nu kickt en er weer aandacht op vestigt (iig bij de mensen die er ooit in gereageerd hebben via MyAT).
Waarschijnlijk zijn er zo nog honderden topics in Muziek te vinden die inmiddels niet meer relevant zijn of geen serieuze Muziekkwesties aan de orde stelden (zoals bovengemeld topic). Die kun je nu natuurlijk alsnog allemaal preventief op slot gaan gooien. Maar waarom zou je dat doen? Op het moment dat zo'n topic onnodig gekickt wordt is het toch nog vroeg genoeg om er een slotje op te gooien? Nu komt het - sorry dat ik het zeg - een beetje overijverig over. Het search-argument snap ik ook niet helemaal, want als ik de seach gebruik dan staan de gesloten topics er nog steeds gewoon tussen. (Gelukkig ook maar, want anders kon je ze nooit meer vinden. Maar goed, het ging nu niet over de al-dan-niet brakke search.)
Vind het vervelend dat ik nu misschien overkom als een zeikerd, terwijl ik dat totaal niet wil. Ik ben alleen van mening dat een beleid van 'less is more' het beste is wat moderatie van een forum betreft, en dan met name in Muziek. M.a.w, grijp pas in als dat echt nodig is. Door ineens allemaal oude topics op slot te flikkeren zonder dat er iets aan de hand is wek je op één of andere manier een andere indruk en dat vind ik een beetje jammer.