abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24215949

Sony's Playstation®2
's Werelds populairste gameconsole! Er zijn al ruim 75 miljoen exemplaren van verkocht en dit aantal blijft maar toenemen! Met alweer 4 jaren op de Nederlandse markt en een recente cosmetische update, blijft de PS2 een topconsole!

Potentiële toppers:
  • Ace Combat 5
  • Devil May Cry 3
  • Dragon Quest VII
  • Final Fantasy XII
  • Gran Turismo 4
  • God of War
  • MGS3: Snake Eater

Voorgaande PS2-Topics:
    [PS2 01] - [PS2 02] - [PS2 03] - [PS2 04] - [PS2 05] - [PS2 06] - [PS2 07] - [PS2 08] - [PS2 09] - [PS2 10]
    [PS2 11] - [PS2 12] - [PS2 13] - [PS2 14] - [PS2 15] - [PS2 16] - [PS2 17] - [PS2 18] - [PS2 19] - [PS2 20]
    [PS2 21] - [PS2 22] - [PS2 23] - [PS2 24] - [PS2 25] - [PS2 26] - [PS2 27] - [PS2 28] - [PS2 29] - [PS2 30]
    [PS2 31] - [PS2 32] - [PS2 33] - [PS2 34] - [PS2 35]

PSP-Topics:
    [PSP 01] - [PSP 02] - [PSP 03] - [PSP 04]

Links:
  • Officiële Playstation Site (NL)
  • Sony Computer Entertainment Inc.
  • Fok!games
  • IGN
  • Gamespot
  • Eurogamer
  • DGS-Online

Online Gamewinkels:
  • Dimension Plus (NL)
  • GCshop (NL)
  • Nedgame (NL)
  • CD-Wow
  • Play.com

De bron van deze op vind je hier

[ Bericht 3% gewijzigd door Tain op 26-12-2004 13:03:08 (op source bestand erbij gezet) ]
  • pi_24216097
    Ace combat en metal gear 3 ga ik zeker halen...lijken me beide erg goede games...
    en leuk om te zien dat er eindelijk een vast OP is
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
      zondag 26 december 2004 @ 13:00:56 #3
    45511 TimmyAsd
    Raise your hands motherfuckers
    pi_24216229
    Heb me ingeschrreven voor zo'n pakketje van 180 euro...

half januari
    pi_24216282
    Ik heb van de op een source bestandje gemaakt en er in gezet
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_24216414
    quote:
    Op zondag 26 december 2004 12:55 schreef Gamedemon het volgende:
    Ace combat en metal gear 3 ga ik zeker halen...lijken me beide erg goede games...
    en leuk om te zien dat er eindelijk een vast OP is
    Me 2.. Gister op GAMMO de nieuwe ace combat in actie gezien... Dat ziet er echt zwaar mooi uit! Kingdom hearts 2 zal ook wel een keer uitkomen dus die moet ik ook zeker hebben!
    Mijn games
    He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
    pi_24216547
    quote:
    Op zondag 26 december 2004 13:03 schreef Tain het volgende:
    Ik heb van de op een source bestandje gemaakt en er in gezet
    Ik had de source eigenlijk ook wel online kunnen gooien ergens, niet aan gedacht.
    pi_24216905
    Kan iemand pics van de onderkant van nieuwe ps2 laten zien?
    pi_24216973
    quote:
    Op zondag 26 december 2004 13:41 schreef YottaBrain het volgende:
    Kan iemand pics van de onderkant van nieuwe ps2 laten zien?
    Onder-kant?!? Hoezo dàt nou weer?! Ik kan je wel een omschrijving geven... Het is een egaal rechthoekig zwart vlak. Dit geldt zowel voor de oude (behalve de zilveren en de aque) als de nieuwe.

Maar als je dan echt een plaatje wilt hebben... hier
    pi_24217010
    quote:
    Op zondag 26 december 2004 13:44 schreef P-Style het volgende:

[..]

Onder-kant?!? Hoezo dàt nou weer?! Ik kan je wel een omschrijving geven... Het is een egaal rechthoekig zwart vlak. Dit geldt zowel voor de oude (behalve de zilveren en de aque) als de nieuwe.

Maar als je dan echt een plaatje wilt hebben... hier
    Ik wil hem gewoon op de muur hangen. Misschien zitten er gaatjes in.

BTW: ik kan die link niet openen. 360 zonder extensie.

Edit: ik kan hem openen met Irfanview.. Helaas geen gaatjes.

[ Bericht 5% gewijzigd door YottaBrain op 26-12-2004 14:08:13 (na wat gepreuts kon ik die link openen) ]
    pi_24219792
    kheb sinds gister een nieuwe joystick aleen de linker pook piept als ik er mee speel...het word volgens mij wel minder maar gaat het helemaal weg? anders breng ik em morgen terug
    pi_24219834
    quote:
    Op zondag 26 december 2004 16:52 schreef Gamedemon het volgende:
    kheb sinds gister een nieuwe joystick aleen de linker pook piept als ik er mee speel...het word volgens mij wel minder maar gaat het helemaal weg? anders breng ik em morgen terug
    Is het de officiële? Die horen in ieder geval niet te piepen, lijkt me.
    pi_24219894
    quote:
    Op zondag 26 december 2004 16:54 schreef P-Style het volgende:

[..]

Is het de officiële? Die horen in ieder geval niet te piepen, lijkt me.
    ja gewoon officiële...ik dacht mischien is het nieuwigheid...maar na 3 uur gamen is het nieuwe er ook wel af opzich...mischien dat er meer mensen zijn die dit gehad hebben
    pi_24219956
    quote:
    Op zondag 26 december 2004 16:59 schreef Gamedemon het volgende:
    ja gewoon officiële...ik dacht mischien is het nieuwigheid...maar na 3 uur gamen is het nieuwe er ook wel af opzich...mischien dat er meer mensen zijn die dit gehad hebben
    Ik niet in ieder geval. Ik heb nu in totaal 3 Dual Shock 2's gehad (en 2 Dual Shock 1's), maar geen van allen heeft ooit gepiept. Verder weet ik ook niet of ze in de winkel het feit dat 'ie piept reden genoeg vinden om 'm om te ruilen.
    pi_24220000
    tis flink irritant...hij piept bij elke beweging die ik maak met me linker pook...de rest doet het gewoon goed zonder problemen....als ik die link pook indruk en er dan mee beweeg dan gebeurt er niks
    pi_24224342
    Star Ocean bij play.com voor 15.99 GBP... ik blijf maar bestellen
      maandag 27 december 2004 @ 08:20:04 #16
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_24230780
    Mooi plaatje in de OP
    A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
    pi_24233087
    Zit er over te denken om misschien een ps 2 aan te schaffen met wat huisgesnoten. Kan een van jullie wat tips geven over waar dat goedkoop kan? of is tweedehands misschien een betere optie?
    pi_24233149
    quote:
    Op maandag 27 december 2004 12:10 schreef TAR het volgende:
    Zit er over te denken om misschien een ps 2 aan te schaffen met wat huisgesnoten. Kan een van jullie wat tips geven over waar dat goedkoop kan? of is tweedehands misschien een betere optie?
    Ik zou gewoon zo'n nieuwe platte halen. Veel mooier dan die oude modellen en echt duur zijn ze nu ook weer niet.
    "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
    pi_24233583
    quote:
    Op maandag 27 december 2004 12:14 schreef Strolie75 het volgende:
    Ik zou gewoon zo'n nieuwe platte halen. Veel mooier dan die oude modellen en echt duur zijn ze nu ook weer niet.
    ...en binnenkort komt er een pakket uit met een extra controller, dvd-afstandsbediening èn memory card, voor maar ¤30,- meer.
    pi_24239221
    Ze hebben bij de intertoys en dixons geen RGB kabels
    Mijn games
    pi_24240491
    quote:
    Op maandag 27 december 2004 18:25 schreef Hakkert het volgende:
    Ze hebben bij de intertoys en dixons geen RGB kabels
    In wat voor dorp woon jij?! Nou, ja... je kunt misschien de Free Record Shop proberen en anders kun je d'r altijd eentje bestellen natuurlijk.
    pi_24240503
    Daar kwam ik vandaag in Leiden ook achter ja.. Nergens zijn die RGB kabels te krijgen! Wilde eens gaan kijken wat nou het verschil in kwaliteit is tussen de standaard en de RGB, want voordat ik 35 euro uitgeef wil ik toch wel ff overtuigd worden

Kan me namelijk niet voorstellen dat een kabeltje zoveel verschil zou maken..

Maarre even @ P-Style: welke kabel heb jij zelf? Een originele van Sony of kun jij ook een ander (goedkoper) merk aanbevelen? In het geval van een ander merk; waar kun je die dan kopen?
    Dell XPS M1530 | Nokia N81 | Sony PlayStation 3 | xbox 360 HDMI | Sony Bravia 32S3000
    pi_24240684
    quote:
    Op maandag 27 december 2004 19:33 schreef eChOeS_2003 het volgende:
    Daar kwam ik vandaag in Leiden ook achter ja.. Nergens zijn die RGB kabels te krijgen! Wilde eens gaan kijken wat nou het verschil in kwaliteit is tussen de standaard en de RGB, want voordat ik 35 euro uitgeef wil ik toch wel ff overtuigd worden

Kan me namelijk niet voorstellen dat een kabeltje zoveel verschil zou maken..

Maarre even @ P-Style: welke kabel heb jij zelf? Een originele van Sony of kun jij ook een ander (goedkoper) merk aanbevelen? In het geval van een ander merk; waar kun je die dan kopen?
    Ikzelf heb de originele van Sony. Een grijze. Die heb ik voor m'n Playstation 1 gekocht en past gelukkig ook gewoon in m'n PS2. Ik heb er destijds fl.105,- voor betaald! Best duur, tegenwoordig kun je de officiële krijgen voor ¤35,- Ik heb 'm althans voor die prijs ooit bij de dixons gezien. Maar je kunt ook een goedkopere third party kabel kopen. De Blaze-kabel is wel een populaire geloof ik. De bedrading is hetzelfde, dus de kwaliteit zou niet minder moeten zijn.

Maar geloof mij. Het kwaliteitsverschil tussen RGB en het standaard compositekabel (gele tulpje) is ENORM. Welke RGB kabel je ook koopt, het is de aankoop dubbel en dwars waard. Met de RGB-kabel komt de PS2 pas echt tot z'n recht.
      maandag 27 december 2004 @ 19:47:33 #24
    53268 HomerJ
    Your talking to me?
    pi_24240749
    Waarom doen ze RGB kabel gewoon niet standaard?(geld voor alle consoles)
    "the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
    pi_24240840
    quote:
    Op maandag 27 december 2004 19:47 schreef HomerJ het volgende:
    Waarom doen ze RGB kabel gewoon niet standaard?(geld voor alle consoles)
    Ondanks dat vrijwel àlle Europese tv's van de afgelopen 15 jaar RGB-scart ondersteuning hebben, vinden ze het toch nodig om de RGB-kabel als apparte accesoire te verkopen vanwege 1 simpele reden... ze kunnen er extra geld mee verdienen!
      maandag 27 december 2004 @ 20:03:15 #26
    53268 HomerJ
    Your talking to me?
    pi_24241042
    Ik wil best een RGB kabel kopen maar ik heb 3 consoles en 3x 20 euro p.s vind ik overdreven
    "the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
    pi_24241845
    quote:
    Op maandag 27 december 2004 20:03 schreef HomerJ het volgende:
    Ik wil best een RGB kabel kopen maar ik heb 3 consoles en 3x 20 euro p.s vind ik overdreven
    Nou ìs er een kabel met aan de ene kant een scart-connector en aan de andere kant alle av-connectors van de verschillende consoles. De ideale oplossing voor jou. Dat ding is ook helemaal niet duur... ik weet alleen niet meer van welk merk die is Heb 'm wel ooit zien liggen bij de Bart-Smit en Dixons geloof ik.
      maandag 27 december 2004 @ 22:16:55 #28
    34721 BrauN
    U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
    pi_24243685
    Ik heb een "oud" model PS2, dus excl. netwerkadapter. Nu heb ik laatst een USB netwerkadapter gekocht die geschikt zou moeten zijn voor de PS2, het staat er zelfs op... Echter, volgens mij is het de bedoeling dat dat kreng meteen werkt als ik 'm in 1 van de 2 USB poorten plug, maar hij wordt gewoon niet herkend...

Is er iemand anders hier die ook een netwerkadapter heeft in de vorm van een USB apparaat? Hoe krijg ik in godesnaam dat ding werkend..
    pi_24248966
    quote:
    Op maandag 27 december 2004 22:16 schreef BrauN het volgende:
    Ik heb een "oud" model PS2, dus excl. netwerkadapter. Nu heb ik laatst een USB netwerkadapter gekocht die geschikt zou moeten zijn voor de PS2, het staat er zelfs op... Echter, volgens mij is het de bedoeling dat dat kreng meteen werkt als ik 'm in 1 van de 2 USB poorten plug, maar hij wordt gewoon niet herkend...

Is er iemand anders hier die ook een netwerkadapter heeft in de vorm van een USB apparaat? Hoe krijg ik in godesnaam dat ding werkend..
    De verpakking kan beweren wat 'ie wilt, waarschijnlijk zal 'ie het niet doen! De allereerste paar online games op de PS2 wilden nog wel eens een USB-netwerkadapter ondersteunen, maar ga er maar vanuit dat je waarschijnlijk gewoon een officiële netwerkadapter moet kopen.

Je moet sowieso een "netwerkconfiguratiebestand" maken op je memory card, als je gebruik wilt maken van je netwerkadapter (ook de officiële). Hier heb je een "network access disc" voor nodig en die krijg je bij de officiële netwerkadapter of bij de nieuwe PS2, zodra je'm registreert. Programmaatjes om een "netwerkconfiguratiebestand" te maken vind je ook wel eens op de discs van online games.

Heel misschien als je een online game hebt mèt netwerkconfiguratie-programmaatje dat je een netwerkconfiguratiebestand kunt maken voor je USB-netwerkadapter. Maar verwacht niet dat je PS2 dat ding meteen herkent als je'm in je PS2 plugt.
      dinsdag 28 december 2004 @ 08:19:05 #30
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_24250345
    quote:
    Op maandag 27 december 2004 12:14 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

pi_24259940
    Nog meer mensen problemen met Jak2 gehad dat ineens het beeld half weg valt. De achtergrond en dergelijke zijn ineens weg. Sta op het punt het nest in te gaan :S Rare gewaarwording
    Mijn games
      dinsdag 28 december 2004 @ 20:43:12 #32
    44745 Ixnay
    On The Hombre
    pi_24261877
    Ik ben weer eens op zoek naar een nieuwe Adventure (RPG Adventure mag ook) voor op m'n PS2.
    Nog tips?
    pi_24261919
    quote:
    Op dinsdag 28 december 2004 20:43 schreef Ixnay het volgende:
    Ik ben weer eens op zoek naar een nieuwe Adventure (RPG Adventure mag ook) voor op m'n PS2.
    Nog tips?
    Jak3! Of vind je dat geen "adventure"... Of heb je die al?
    pi_24261972
    Star Ocean 3 is ook een aanrader en op play.com best goedkoop
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_24263211
    quote:
    Op dinsdag 28 december 2004 20:47 schreef Tain het volgende:
    Star Ocean 3 is ook een aanrader en op play.com best goedkoop
    Net besteld
    Mijn games
    pi_24268703
    Binnenkort komt ook ICO 2.. Zag dat hij op Play.com op 01/02/2005 staat, dus nog maar iets meer dan een maand

Kan er alleen nog heel weinig over vinden, dus mocht iemand een linkje hebben!

Ik ben trouwens ook nog opzoek naar het origineel van de eerste ICO, dus de PAL-versie.. Als iemand hem heeft en hem wil verkopen, mail me dan even!
    Dell XPS M1530 | Nokia N81 | Sony PlayStation 3 | xbox 360 HDMI | Sony Bravia 32S3000
    pi_24268741
    quote:
    Op woensdag 29 december 2004 01:36 schreef eChOeS_2003 het volgende:
    Binnenkort komt ook ICO 2.. Zag dat hij op Play.com op 01/02/2005 staat, dus nog maar iets meer dan een maand

Kan er alleen nog heel weinig over vinden, dus mocht iemand een linkje hebben!

Ik ben trouwens ook nog opzoek naar het origineel van de eerste ICO, dus de PAL-versie.. Als iemand hem heeft en hem wil verkopen, mail me dan even!
    Ico 2 is toch niet meer Ico 2? Het is toch Wanda and Colossus geworden? Een ander spel met een ander verhaal, een vergelijkbare sfeer en dezelfde developpers.

In ieder geval wel iets om naar uit te kijken! Maar het heet geen "Ico 2"
      woensdag 29 december 2004 @ 09:37:38 #38
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_24271499
    Romaning Saga naar PS2 Meer RPG geweld !

pi_24272550
    quote:
    Op woensdag 29 december 2004 01:39 schreef P-Style het volgende:

[..]

Ico 2 is toch niet meer Ico 2? Het is toch Wanda and Colossus geworden? Een ander spel met een ander verhaal, een vergelijkbare sfeer en dezelfde developpers.

In ieder geval wel iets om naar uit te kijken! Maar het heet geen "Ico 2"
    Naja, het heeft (naar wat ik erover heb gelezen) dezelfde hoofdpersoon en als ik wat screenshots bekijk, lijkt het ontzettend veel op ICO. Daarnaast staat hij ook vaak aangeduid als ICO: Wanda and Colussus..

Maar goed, Wanda and Colossus is natuurlijk ook een prima titel Echt een spel waar ik op zit te wachten!!
    pi_24272952
    Ik zit te twijfelen of ik X-2 moet gaan doen of Splinter Cell: PT
    Mijn games
    pi_24290575
    quote:
    Op woensdag 29 december 2004 11:23 schreef Hakkert het volgende:
    Ik zit te twijfelen of ik X-2 moet gaan doen of Splinter Cell: PT
    Waarom niet allebei?
    pi_24293426
    quote:
    Op donderdag 30 december 2004 01:48 schreef P-Style het volgende:

[..]

Waarom niet allebei?
    Hmmm dat kan natuurlijk ook, maar meestal doe ik maar 1 spel tegelijk en ik ben maar vast begonnen met splinter cell Kzal vanmiddag X-2 er ook eens ingooien
    Mijn games
      vrijdag 31 december 2004 @ 19:28:59 #43
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_24326130
    quote:
    Op donderdag 30 december 2004 01:48 schreef P-Style het volgende:

[..]

Waarom niet allebei?

Ik vond FFX-2 niet zo cool eerlijk gezegd. Beetje chaotisch allemaal maar misschien dat ik hem nog eens ga proberen !
    pi_24334576
    quote:
    Op vrijdag 31 december 2004 19:28 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ik vond FFX-2 niet zo cool eerlijk gezegd. Beetje chaotisch allemaal maar misschien dat ik hem nog eens ga proberen !
    het kutte aan FFX-2 is dat ze het wat sneller hebben willen maken maar het werkte niet.
    Je liep vaak heel snel in je menu te kloten aangezien je niet kon wachten en daarmee maakte je fouten...ik gaf vaak potions aan het verkeerde persoon, of gooide ik magic op de verkeerde vijand...puur omdat ik snel wou zijn aangezien de battle gewoon doorliep.
    ze hadden het beter volledig turn based moeten laten
    pi_24336566
    quote:
    Op zaterdag 1 januari 2005 11:52 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

het kutte aan FFX-2 is dat ze het wat sneller hebben willen maken maar het werkte niet.
    Je liep vaak heel snel in je menu te kloten aangezien je niet kon wachten en daarmee maakte je fouten...ik gaf vaak potions aan het verkeerde persoon, of gooide ik magic op de verkeerde vijand...puur omdat ik snel wou zijn aangezien de battle gewoon doorliep.
    ze hadden het beter volledig turn based moeten laten
    Het vechtsysteem van FFX vond ik erg goed, dat je aan de zijkant kon zien wie er aan de beurt was en dat je bepaalde magic of aanvallen zo moest kiezen dat je zoveel mogelijk aan kon vallen zonder aangevallen te worden, dat systeem moeten ze gewoon houden! FFX-2 was inderdaad veel te gehaast en vaak erg onduidelijk.
    pi_24339632
    Ik snap niet dat zo veel mensen problemen hebben met het vechtsysteem van X-2. Het is gewoon het ATB-systeem dat ook werd gebruikt bij FF6,7,8 en 9 (10 hadden ze turn based gemaakt). Het enige verschil is dat ze niet netjes op een rijtje staan als ze met monsters gaan vechten. Bovendien kun je de snelheid aanpassen en er zelfs voor zorgen dat 'ie pauzeerd als je aan de beurt bent, zodat je rustig je keuze kunt maken. Ik vond vechten bij X-2 juist leuk vanwege al die mogelijkheden met de dress spheres en juist de snelheid!
      zaterdag 1 januari 2005 @ 17:24:04 #47
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_24339730
    quote:
    Op zaterdag 1 januari 2005 17:19 schreef P-Style het volgende:
    Ik snap niet dat zo veel mensen problemen hebben met het vechtsysteem van X-2. Het is gewoon het ATB-systeem dat ook werd gebruikt bij FF6,7,8 en 9 (10 hadden ze turn based gemaakt). Het enige verschil is dat ze niet netjes op een rijtje staan als ze met monsters gaan vechten. Bovendien kun je de snelheid aanpassen en er zelfs voor zorgen dat 'ie pauzeerd als je aan de beurt bent, zodat je rustig je keuze kunt maken. Ik vond vechten bij X-2 juist leuk vanwege al die mogelijkheden met de dress spheres en juist de snelheid!
    Gaat me ook om het menu,.... vrij chaotisch,... weet soms niet wat ik doe en trok het dress sphere gebeuren niet. Kan toch ? Ik wacht met smart op FFXII,.... ! Van alle FF games vond ik alleen FFX-2 en FFCC minder ! De rest heeeeeeerst !! Met name 7, 8 en 9
    pi_24339818
    quote:
    Op zaterdag 1 januari 2005 17:24 schreef Chocobo het volgende:
    Gaat me ook om het menu,.... vrij chaotisch,... weet soms niet wat ik doe en trok het dress sphere gebeuren niet. Kan toch ? Ik wacht met smart op FFXII,.... ! Van alle FF games vond ik alleen FFX-2 en FFCC minder ! De rest heeeeeeerst !! Met name 7, 8 en 9
    Je hebt wel een beetje gelijk hoor. Je moest eigenlijk voor iedere dress sphere het menu uit je kop kennen wilde je een beetje vlotte beslissingen kunnen maken. Maar als je die eenmaal kende ging het prima! (bij mij dan)
    pi_24340375
    quote:
    Op zaterdag 1 januari 2005 17:28 schreef P-Style het volgende:

[..]

Je hebt wel een beetje gelijk hoor. Je moest eigenlijk voor iedere dress sphere het menu uit je kop kennen wilde je een beetje vlotte beslissingen kunnen maken. Maar als je die eenmaal kende ging het prima! (bij mij dan)
    ik wou het altijd te vlot doen en dan gaat het fout...khad er ook al snel geen zin meer in door dat gezeik...de battles waren gewoon niet leuk meer
    pi_24340904
    Ik heb een tijd geleden mn PS2 geregistreerd voor zon network acces disc.
    Heb ik laatst wel een brief gekregen met mn code voor central station, maar die acces disc heb ik nog steeds niet
    If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
    http://www.myspace.com/trakston
    pi_24341096
    quote:
    Op dinsdag 28 december 2004 19:18 schreef Hakkert het volgende:
    Nog meer mensen problemen met Jak2 gehad dat ineens het beeld half weg valt. De achtergrond en dergelijke zijn ineens weg. Sta op het punt het nest in te gaan :S Rare gewaarwording
    Hm. nee geen last van gehad, ik had alleen dat mn PS2 (of het spel) vastliep na een paar uur Jak 2. Ontzettend gaaf spel btw, Jak 1 is ook erg leuk met Daxter zijn humor
    I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
    [i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
    pi_24347340
    quote:
    Op zaterdag 1 januari 2005 18:29 schreef peristilius het volgende:
    Ik heb een tijd geleden mn PS2 geregistreerd voor zon network acces disc.
    Heb ik laatst wel een brief gekregen met mn code voor central station, maar die acces disc heb ik nog steeds niet
    Bij mij is het precies andersom gegaan.. Ik heb de Network Access-disc en m'n PlayStation ID-card, maar ik mis m'n 10-cijferige PIN-code nog om definitief te kunnen registreren. Heb al met Sony gebeld, maar die zeggen dat ik gewoon die PIN-code moet afwachten. Helaas heb ik nog maar 4 dagen om hem definitief te activeren...
      zondag 2 januari 2005 @ 08:23:46 #53
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_24351124
    quote:
    Op zaterdag 1 januari 2005 17:58 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

ik wou het altijd te vlot doen en dan gaat het fout...khad er ook al snel geen zin meer in door dat gezeik...de battles waren gewoon niet leuk meer
    Ik had precies hetzelfde !
      dinsdag 4 januari 2005 @ 20:14:30 #54
    74523 BaggerUser
    ModderFokker!
    pi_24398007
    zo'n pakket van 180 euro
    ( met 2 controllers en memory kaartje) kan je je daar nog voor opgeven ?..

en zo ja waar ?..

[ Bericht 12% gewijzigd door BaggerUser op 04-01-2005 20:23:05 ]
    De enige echte BaggerUser!
    Riemen
    fiets kopen
    pi_24398210
    --nee --

[ Bericht 46% gewijzigd door Tain op 04-01-2005 20:34:41 ]
      dinsdag 4 januari 2005 @ 20:42:46 #56
    45511 TimmyAsd
    pi_24398563
    quote:
    Op dinsdag 4 januari 2005 20:14 schreef BaggerUser het volgende:
    zo'n pakket van 180 euro
    ( met 2 controllers en memory kaartje) kan je je daar nog voor opgeven ?..

en zo ja waar ?..
    E-plaza volgens mij..

Hier in A'dam-Osdorp kon het nog..
      dinsdag 4 januari 2005 @ 20:48:27 #57
    74523 BaggerUser
    ModderFokker!
    pi_24398687
    bij welke winkel dan?
    Riemen
    fiets kopen
      donderdag 6 januari 2005 @ 23:51:40 #58
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_24442647
    Nieuwe platformer Vind het wel iets teveel platforming als ik zo de movies zie, maar hoe dan ook,... het ziet er wel leuk uit Mag nog wel wat afwerking gebruiken als ze het willen opnemen tegen J&D3 enzo.

http://www.legendofkay.de/hp_en/indexen.html

donderdag 6 januari 2005 @ 23:59:14 #59
    45511 TimmyAsd
    pi_24442847
    quote:
    Op dinsdag 4 januari 2005 20:48 schreef BaggerUser het volgende:
    bij welke winkel dan?
    E-plaza...
      vrijdag 7 januari 2005 @ 00:00:53 #60
    74523 BaggerUser
    ModderFokker!
    pi_24442876
    quote:
    Op donderdag 6 januari 2005 23:59 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

E-plaza...
    oh ik dacht dat dat via internet was
    Riemen
    fiets kopen
      vrijdag 7 januari 2005 @ 00:07:26 #61
    45511 TimmyAsd
    pi_24443052
    quote:
    Op vrijdag 7 januari 2005 00:00 schreef BaggerUser het volgende:

[..]

oh ik dacht dat dat via internet was
    whehe geeft niet
      vrijdag 7 januari 2005 @ 00:54:26 #62
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_24444341
    Goh Mis ik al weer het hele begin van dit topic Mooie OP iig!

Ik wacht met smart nog steeds op DQVIII en FFXII. In de tussentijd gaat de PS2 niet meer aan, enkel voor de Eye-Toy zo af en toe
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
    pi_24444434
    Ik heb eindelijk mn network acces disc
    Aanmelden was echt makkelijk, een paar keer op volgende drukken en klaar. Duurde hooguit 5 minuten
    If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
    pi_24446262
    quote:
    Op vrijdag 7 januari 2005 00:54 schreef Notorious_Roy het volgende:

Ik wacht met smart nog steeds op DQVIII en FFXII. In de tussentijd gaat de PS2 niet meer aan, enkel voor de Eye-Toy zo af en toe
    Dus je raakt je PS2 serieus een jaar niet meer aan?
      vrijdag 7 januari 2005 @ 05:07:00 #65
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_24446961
    quote:

Ik wacht op deze PS2 games

Dirge of Cerberus: Final Fantasy VII
    Dragon Warrior VIII
    Final Fantasy XII
    Kingdom Hearts II
    Metal Gear Solid 3: Snake Eater Konami
    Rise of the Kasai
    Shadow Hearts: Covenant
    Suikoden IV
    Wanda and Colossus
    pi_24448244
    quote:

anders ga je je even schamen in een hoekje! Ik ben weer wat fanatieker bezig met de ps2.. Splinter Cell PT is echt weer een cool spel! Heerlijk sneaken en lui afmaken.. geweldig weer

Kent iemand trouwens flipnic?
    Mijn games
      zaterdag 8 januari 2005 @ 10:17:48 #67
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_24460359
      zaterdag 8 januari 2005 @ 10:21:52 #68
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_24460382
    quote:
    Op vrijdag 7 januari 2005 05:07 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ik wacht op deze PS2 games

Dirge of Cerberus: Final Fantasy VII
    Dragon Warrior VIII
    Final Fantasy XII
    Kingdom Hearts II
    Metal Gear Solid 3: Snake Eater Konami
    Rise of the Kasai
    Shadow Hearts: Covenant
    Suikoden IV
    Wanda and Colossus
    http://ps2.ign.com/articles/577/577889p1.html
      zaterdag 8 januari 2005 @ 10:34:39 #69
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_24460460
    quote:
    Die is nog positief over Suikoden 4

Dirge of Cerberus haal ik niet, ik hoef geen Square actie game met Vincent. Hoe cool die character ook is.
    quote:
    Op vrijdag 7 januari 2005 03:34 schreef P-Style het volgende:

[..]

Dus je raakt je PS2 serieus een jaar niet meer aan?
    Zo af en toe voor de Eyetoy dus. Misschien een enkele review game, maar ik ga dit jaar geen PS2 titels kopen behalve de Twee Machtige RPG's (die maar zsm moeten komen).
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
      zaterdag 8 januari 2005 @ 11:24:09 #70
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_24460951
    quote:
    Op zaterdag 8 januari 2005 10:34 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Die is nog positief over Suikoden 4
    Ja maar er komt zoveel dit jaar,... ik haal alleen nog maar de beste Gijs..... anders kan ik alles wel kopen
      zondag 9 januari 2005 @ 09:56:06 #71
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_24480213
    Een bordspel met FF en DQ characters ?

zondag 9 januari 2005 @ 10:44:57 #72
    59896 Asskicker14
    Suk a dog dik
    pi_24480501
    Chocobo's
    Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
    Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
    Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
    Is he neither able nor willing? Then why call him God?
    pi_24482846
    Hoi ik wou deze spellen kopen maar wou advies omtrent deze spellen leuk zijn?

Sly Racoon
    PRINCE OF PERSIA 2
    SPYRO 4 A HEROES TALE
    THE INCREDIBLES
    GRAND THEFT AUTO SAN ANDREAS
    HARRY POTTER AND THE PRISONER OF AZKABAN (NL)
    SMARH COURT TENNIS 2
    FINDING MEMO
    DISNEY KNORRETJE'S BIG GAME
    RAYMAN 3
    SPYRO 3
    COMMANDOS 2

Als iemand een spel af raad welk alternatief is er dan? In dezelfde genre

Weet iemand een site waar je alle PS2 spellen kunt terugvinden + screenshots?
    Walk on, walk on, with hope in your heart,
    And you'll never walk alone...
    You'll never walk alone.
      zondag 9 januari 2005 @ 13:29:00 #74
    55347 PsychoMantis
    "You! You doubt my power?
    pi_24482946
    quote:
    Op zondag 9 januari 2005 09:56 schreef Chocobo het volgende:
    Een bordspel met FF en DQ characters ?

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
    Cloud Chocobo's
    "No, there's no need for words Snake...I am Psycho Mantis!"
    "Now I will show you why I am the most powerful practicioner of psychokenesis and telepathy in the world!"
    pi_24486761
    quote:
    Op zondag 9 januari 2005 13:22 schreef stevengerrard het volgende:
    Hoi ik wou deze spellen kopen maar wou advies omtrent deze spellen leuk zijn?

Sly Racoon
    PRINCE OF PERSIA 2
    SPYRO 4 A HEROES TALE
    THE INCREDIBLES
    GRAND THEFT AUTO SAN ANDREAS
    HARRY POTTER AND THE PRISONER OF AZKABAN (NL)
    SMARH COURT TENNIS 2
    FINDING MEMO
    DISNEY KNORRETJE'S BIG GAME
    RAYMAN 3
    SPYRO 3
    COMMANDOS 2

Als iemand een spel af raad welk alternatief is er dan? In dezelfde genre

Weet iemand een site waar je alle PS2 spellen kunt terugvinden + screenshots?
    Schrap alle Disneyspellen maar! Verder zou ik de Spyro's, Harry Potter en Commando's ook niet kopen. Alternatieven: Jak3, Ratchet & Clank 3, Sly 2. Maar waarom wil je per se twáálf spellen kopen?!? Links naar sites waar je spellen terug kunt vinden staan in de OP.
    pi_24490502
    quote:
    Op zondag 9 januari 2005 17:23 schreef P-Style het volgende:

[..]

Schrap alle Disneyspellen maar! Verder zou ik de Spyro's, Harry Potter en Commando's ook niet kopen. Alternatieven: Jak3, Ratchet & Clank 3, Sly 2. Maar waarom wil je per se twáálf spellen kopen?!? Links naar sites waar je spellen terug kunt vinden staan in de OP.
    vind je knorretje niet cool

Star ocean is onderweg!
    Mijn games
    pi_24490914
    Welke van deze spellen zou ik het beste kunnen kopen: Pro Evolution Soccer 4, Fifa 2005 of PoP WW?
      zondag 9 januari 2005 @ 21:24:19 #78
    59896 Asskicker14
    Suk a dog dik
    pi_24491135
    Prince of Persia: The Warrior Within
      zondag 9 januari 2005 @ 21:45:09 #79
    45511 TimmyAsd
    pi_24491504
    quote:
    Op zondag 9 januari 2005 21:10 schreef ZigoSOS het volgende:
    Welke van deze spellen zou ik het beste kunnen kopen: Pro Evolution Soccer 4, Fifa 2005 of PoP WW?
    Nou mooet ik eerlijk zeggen dat ik PoP alleen van naam ken, maar dat is toch wel een heel ander soort spel dan PES en Fifa. Tussen die twee laatste spellen kiezen is makkelijk: PES 4.
    pi_24492398
    Damn, lees net op play.com dat Wanda & Colossus is uitgesteld tot 1 mei 2005
    Hij stond voor 1 februari gepland, maar dat was misschien ook eigenlijk wel te mooi om waar te zijn..
    pi_24495350
    80 Miljoen PS2's verscheept!!!

Ik ben trots op je Sony! Tijd om de OP maar weer eens aan te passen.
    pi_24495874
    Net MGS3 uitgespeeld. Wat een uberspel. Vond em beter dan MGS2.
    pi_24495891
    quote:
    Op maandag 10 januari 2005 01:31 schreef FrikandelSpecialist het volgende:
    Net MGS3 uitgespeeld. Wat een uberspel. Vond em beter dan MGS2.
    Ik ben blij voor je. (en ik maar braaf wachten op de PAL-release... )
    pi_24495970
    USA import plus modchip wil wel eens de zaak opspeeden. Ik wacht nu op GT4-USA.

PS2 doet nog leuk mee. Killzone, JakIII en MGS3 verbaasden me weer.
      maandag 10 januari 2005 @ 09:51:43 #85
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_24498295
    quote:
    Op maandag 10 januari 2005 01:33 schreef P-Style het volgende:

[..]

Ik ben blij voor je. (en ik maar braaf wachten op de PAL-release... )
    Ik ook,... 3 maart is het zover
    pi_24499802
    Killzone valt mij trouwens ook erg mee, vind het echt een goed spel en ik vind de reviews over het algemeen echt te negatief. Erg mooi leveldesign (vooral het gedeelte in het park is echt heel mooi gedaan) en de wapens zijn ook bruut, besturing voelt in het begin niet echt lekker soepel aan maar dit went snel, maakt het ook wat moeilijker wat ik wel leuk vind.

En het speelt gewoon lekker weg, wil gewoon blijven doorspelen. Veel goeie shootouts, goede AI, vijanden zijn ook wel sterk en meestal niet zo makkelijk te doden als in andere shooters.

Ik vind het echt een topper!
    pi_24502557
    Bijna half januari
    Dan krijg ik eindelijk mn Playstation Two pakket, die van E. 180,-
    Meteen wat gave spellen erbij kopen, maar weet dus niet echt welke ik moet kiezen tussen PoP WW, PES 4 en FIFA 2005... De andere spellen weet ik wel al.
    pi_24504179
    Hou je van adventure, kies voor Prince of Persia, hou je van voetbal...kies PES4
    pi_24505694
    quote:
    Op maandag 10 januari 2005 11:41 schreef jap85 het volgende:
    Killzone valt mij trouwens ook erg mee, vind het echt een goed spel en ik vind de reviews over het algemeen echt te negatief. Erg mooi leveldesign (vooral het gedeelte in het park is echt heel mooi gedaan) en de wapens zijn ook bruut, besturing voelt in het begin niet echt lekker soepel aan maar dit went snel, maakt het ook wat moeilijker wat ik wel leuk vind.

En het speelt gewoon lekker weg, wil gewoon blijven doorspelen. Veel goeie shootouts, goede AI, vijanden zijn ook wel sterk en meestal niet zo makkelijk te doden als in andere shooters.

Ik vind het echt een topper!
    Ik snap dat gezeik ook totaal niet op dat spel. Vind vooral de AI erg goed gedaan, met veel afwisseling in de reactie's van de enemies. Vaak verschuilen ze zich heel lang, soms vallen ze aggressief aan, vind het erg goed gedaan met een hoog humanfactor gevoel. Soms zitten er wel momenten bij dat het niet helemaal klopt (vooral close combatfights staan ze soms verkeerd te kijken) maar over het algemeen heb ik echt steeds het idee dat ik met vrij slimme onberkenbare tegenstanders te maken heb. Graphcis zijn toppie (omgeving en tegenstanders), geluid ook (geen muziek met veel oorlogs sound effecten is zwaar sfeerverhogend ingame), animatie's idemdito zeer oke.

Zelfs de keuze voor dat klimmen over objecten met een aparte 'action-knop' is veel beter dan zo'n UnrealTournament-jump die er niet uitziet. Enige nadeel is dat ze dat op veel meer objecten en obstakels hadden moeten uitwerken i.p.v. die paar dat het nu kan, dat is wel wat irri. Oja, ook de CGI tussenscenes vind ik bij de beste horen die ik gezien heb. Veel gezeik op framereates vat ik ook niet, ik ga soms haast denken dat sommige een andere PS2 hebben die trager is, of dat reviews van een alphaversie zijn.

Persoonlijk vind ik Killzone beter dan HL2, mede doordat de oorlogssfeer er goed inzit en omdat ik een hekel heb aan headcrabs, sandantz en al die alien crap. Als je het hebt over AI, dan is die daar juist niet te vinden. Er kan veel verbeterd worden aan Killzone, en er zitten wat bugs in, maar dit spel blijft makkelijk overeind t.o.v. veel FPS spellen. Ook op de PC. Vond alleen Far Cry nog sfeervoller.
      † In Memoriam † dinsdag 11 januari 2005 @ 11:01:14 #90
    37843 lady-wrb
    kortaf
    pi_24514849
    wie heeft er ervaring met de eye toy? wat zijn de mogelijkheden en zijn ver veel spellen die erbij passen?
    pi_24515053
    quote:
    Op dinsdag 11 januari 2005 11:01 schreef lady-wrb het volgende:
    wie heeft er ervaring met de eye toy? wat zijn de mogelijkheden en zijn ver veel spellen die erbij passen?
    Ik! Wat zijn de mogelijkheden? Dat hangt volledig af van de spelletjes. Er zijn al aardig wat eyetoy spellen op de markt en ook dit jaar zullen er vele nieuwe eyetoy-titels verschijnen.
      dinsdag 11 januari 2005 @ 11:34:58 #92
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_24515328
    De eyetoy is cooool Je staat echt als een idioot te springen en te bewegen voor je tv. Er zijn steeds meer titels te verkrijgen waarbij op dit moment Eyetoy Play 2 en Sega Superstars de beste 2 zijn.
      dinsdag 11 januari 2005 @ 11:48:24 #93
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_24515521
    quote:
    Op dinsdag 11 januari 2005 11:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
    De eyetoy is cooool Je staat echt als een idioot te springen en te bewegen voor je tv. Er zijn steeds meer titels te verkrijgen waarbij op dit moment Eyetoy Play 2 en Sega Superstars de beste 2 zijn.
    Ik haal hem puur voor op de vakantie straks met al die gasten
    pi_24515546
    quote:
    Op dinsdag 11 januari 2005 11:48 schreef Chocobo het volgende:
    Ik haal hem puur voor op de vakantie straks met al die gasten
    Zou ik eerder een dansmat met Dance Dance Revolution halen. Of die microfoon. Lach je je helemaal kapot.
      dinsdag 11 januari 2005 @ 11:50:53 #95
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_24515566
    quote:
    Op dinsdag 11 januari 2005 11:50 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Zou ik eerder een dansmat met Dance Dance Revolution halen. Of die microfoon. Lach je je helemaal kapot.
    Ooook cool
      dinsdag 11 januari 2005 @ 11:53:51 #96
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_24515604
    DDR ok, maar die microfoons gaan snel vervelen. Er zijn maar weinig nummers die echt leuk zijn Voordeel van de eyetoy is ook dat het allemaal verschillende games zijn, van vechten tot zwaaien tot dansen.
      dinsdag 11 januari 2005 @ 20:58:08 #97
    83139 Alessandro
    Vivere ora dare
    pi_24521034
    Waarom kan je ps1 spellen niet opslaan op een ps2 8mb memorycard. Ik vind dat zo dom, moet ik nu zeker een ps1 memorycard gaan kopen terwijl er genoeg ruimte zit op mijn 8mb card. SONY zuigt
    Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
    pi_24522224
    quote:
    Op dinsdag 11 januari 2005 20:58 schreef Alessandro het volgende:
    Waarom kan je ps1 spellen niet opslaan op een ps2 8mb memorycard. Ik vind dat zo dom, moet ik nu zeker een ps1 memorycard gaan kopen terwijl er genoeg ruimte zit op mijn 8mb card. SONY zuigt
    Wees blij! Als ze de Memorycard voor de PS2 backwards compatible hadden gehouden, dan waren ze veel slechter geweest. En wees blij dat de PS2 en veel van z'n randapparatuur verder wèl backwardcompatible is!
    pi_24522625
    YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSS!!!!
    quote:
    Op de officiële website van Square Enix heeft men bevestigd dat het rollenspel Dragon Quest VIII ook in Noord-Amerika zal verschijnen. Details zijn nog niet vrijgegeven. Door deze aankondiging is de kans ook wat groter dat het spel in Europa verschijnt.

Dragon Quest VIII zal exclusief voor de PlayStation 2 verschijnen. Dit spel, dat onlangs in Japan werd gelanceerd, werd goed ontvangen door de pers en stond een aantal weken op de eerste plaats in de Japanse verkooplijsten.

dinsdag 11 januari 2005 @ 22:59:54 #100
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_24523196
    quote:
    Op dinsdag 11 januari 2005 22:29 schreef Strolie75 het volgende:
    YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSS!!!!
    [..]

Dit spel lijkt me zooooo goed Ik hoop zo op een PAL release
    pi_24523411
    quote:
    Op dinsdag 11 januari 2005 22:59 schreef Chocobo het volgende:
    Dit spel lijkt me zooooo goed Ik hoop zo op een PAL release
    Ik ben ook wel zeer benieuwd naar dit spel en als er een PAL release komt, dan zal ik de aankoop zeker overwegen! Maar despellen die op dit moment bij mij het hoogst op m'n verlanglijstje staan zijn toch wel Metal Gear Solid 3 en Gran Turismo 4! (...en Final Fantasy XII maar dat duurt nog een hele tijd!)

Ik weet het, het zijn allemaal "deel-zoveels" in reeksen die ik al speel sinds het Playstation 1 tijdperk, maar het zijn gewoon zúlke goeie reeksen!
      woensdag 12 januari 2005 @ 00:05:05 #102
    83139 Alessandro
    Vivere ora dare
    pi_24524113
    Metal gear solid 3,. megaman x8 en devil may cry 3 die wil ik zo graag. Nu nog wachten tot ze pal klaar zijn
    pi_24525467
    Even voor de goede orde, de PS2 kan toch géén gebrande DVD-r of DVD+r afspelen?
      woensdag 12 januari 2005 @ 01:17:50 #104
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_24525508
    Jawel
    pi_24525556
    quote:
    Op woensdag 12 januari 2005 01:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Jawel
    Wel??

O mijn god... DVD-r ?
    pi_24525775
    quote:
    Op woensdag 12 januari 2005 01:20 schreef Poepoog het volgende:
    Wel??

O mijn god... DVD-r ?
    De nieuwste 2 versies wel in ieder geval.
    pi_24526133
    quote:
    Op woensdag 12 januari 2005 01:33 schreef P-Style het volgende:

[..]

De nieuwste 2 versies wel in ieder geval.
    De ouwe dus
    pi_24527422
    quote:
    Op woensdag 12 januari 2005 01:55 schreef Poepoog het volgende:
    De ouwe dus
    Je bedoelt dat jij een ouwe versie hebt?
      woensdag 12 januari 2005 @ 10:36:06 #109
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_24529260
    De ouwe speelt iig DVD+r
    pi_24530512
    quote:
    Op woensdag 12 januari 2005 10:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
    De ouwe speelt iig DVD+r
    Ok dan branden we het maar even op een DVD+r
    pi_24550626
    DVD +R dan juist moeizamer dacht ik, dan moet je echt een goed merk en goeie brander hebben, en traag branden. DVD-R en -RW wordt altijd het meest aanbevolen, en dan eigenlijk ook RitekG04 en G05 mediacodes. Die kun je krassen tot je een ons weegt, maar blijven het doen, en geven het minste problemen met lezen. Beetje zoals een originele game-DVD of videotheek DVD zijn die.
      vrijdag 14 januari 2005 @ 09:54:38 #112
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_24558595
    Rise of the Kasai screens (Mark of Kri 2)

Meer,... : http://media.ps2.ign.com/media/640/640602/imgs_1.html
    pi_24559243
      vrijdag 14 januari 2005 @ 10:38:04 #114
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_24559257
    Mark of Kri was erg cool qua stijl, maar die besturing Fuck dat richten met 2e analoge stick
      vrijdag 14 januari 2005 @ 11:17:30 #115
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_24559985
    quote:
    Op vrijdag 14 januari 2005 10:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Mark of Kri was erg cool qua stijl, maar die besturing Fuck dat richten met 2e analoge stick
    Huh ! Geen problemen mee gehad Weet niet eens waar je het over hebt !
    pi_24560136
    quote:
    Op vrijdag 14 januari 2005 10:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Anders moet je eens wat minder met trommels gamen.
      vrijdag 14 januari 2005 @ 11:37:44 #117
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_24560384
    quote:
    Op vrijdag 14 januari 2005 11:24 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Anders moet je eens wat minder met trommels gamen.
    Godver
      vrijdag 14 januari 2005 @ 11:49:02 #118
    45511 TimmyAsd
    pi_24560595
    * TimmyAsd wacht nog steeds op een belletje om zijn PS2 mini pakketje op te halen
      vrijdag 14 januari 2005 @ 13:30:03 #119
    74523 BaggerUser
    ModderFokker!
    pi_24562653

ik ben vandaag bij de dixons , de intertoys, frs, bart smti geweest en nergens hadden ze een rgb kabel
    en bij de dixons wisten ze niet precies wat ik bedoelde maar ze hadden ze volgens mij ook niet maar wel voor de xbox

ik zou niet weten waar ik hier nog meer kan kijken heb volgens mi jalle zaken waar ze ps2's verkopen wel gehad
    Riemen
    fiets kopen
      vrijdag 14 januari 2005 @ 13:32:04 #120
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_24562686
    quote:
    Op vrijdag 14 januari 2005 13:30 schreef BaggerUser het volgende:

ik ben vandaag bij de dixons , de intertoys, frs, bart smti geweest en nergens hadden ze een rgb kabel
    en bij de dixons wisten ze niet precies wat ik bedoelde maar ze hadden ze volgens mij ook niet maar wel voor de xbox

ik zou niet weten waar ik hier nog meer kan kijken heb volgens mi jalle zaken waar ze ps2's verkopen wel gehad
    Waar woon je ?
      vrijdag 14 januari 2005 @ 13:35:40 #121
    74523 BaggerUser
    ModderFokker!
    pi_24562757
    quote:
    Op vrijdag 14 januari 2005 13:32 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Waar woon je ?
    hoogeveen, drenthe
    Riemen
    fiets kopen
      vrijdag 14 januari 2005 @ 13:41:17 #122
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_24562875
    quote:
    Op vrijdag 14 januari 2005 13:35 schreef BaggerUser het volgende:

[..]

hoogeveen, drenthe
    Oh daar ken ik niet zoveel shops Ik zou hem gewoon even online bestellen bij dimplus.nl ofzo,.. heb je hem over een paar dagen !
      vrijdag 14 januari 2005 @ 13:44:24 #123
    74523 BaggerUser
    ModderFokker!
    pi_24562927
    ik zie hem op dimplus ook niet bij het rijtje staan ?

of is het 1 van deze 2:
    Scart Cable with DVD Switch -3rd party-
    Scart Cable: Ultimate (Blaze)
    Riemen
    fiets kopen
      vrijdag 14 januari 2005 @ 14:10:10 #124
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_24563187
    quote:
    Op vrijdag 14 januari 2005 13:44 schreef BaggerUser het volgende:
    ik zie hem op dimplus ook niet bij het rijtje staan ?

of is het 1 van deze 2:
    Scart Cable with DVD Switch -3rd party-
    Scart Cable: Ultimate (Blaze)
    De ultimate Blaze kabel die is top
      vrijdag 14 januari 2005 @ 15:00:14 #125
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_24564033
      vrijdag 14 januari 2005 @ 16:04:46 #126
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_24565100
    Brother in Arms screens

pi_24565414
    _________________________O____________________________
    pi_24565567
    Ik wacht ook nog steeds op een telefoontje zodat ik mijn Playstation Starters Pack kan ophalen.
    pi_24566016
    quote:
    Dat ziet er toch wel geinig uit!
      vrijdag 14 januari 2005 @ 17:29:44 #130
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_24566326
    quote:
    Op vrijdag 14 januari 2005 09:54 schreef Chocobo het volgende:
    Rise of the Kasai screens (Mark of Kri 2)

[afbeelding]

[afbeelding]

Meer,... : http://media.ps2.ign.com/media/640/640602/imgs_1.html
    hms ik wacht ook met deze ff tot ie een euro of 20 is , meer was die eerste ook niet waard,
    en met dat mikkenmet die 2de stick bedoelde hij locken op die vijanden...ik vond het een zwaar relaxt systeem...
    En ffs post is een keer 2 posts zonder het staat heel irritant
    pi_24567307
    Ik heb een vraag:

Is er een manier om psx spellen te kunnen opslaan op je Playstation 2??? Ik heb namelijk nog leuke psx spellen liggen maar als ik niet meer kan opslaan heb ik er niks aan.
    Walk on, walk on, with hope in your heart,
    And you'll never walk alone...
    You'll never walk alone.
      vrijdag 14 januari 2005 @ 18:48:12 #132
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_24567519
    quote:
    Op vrijdag 14 januari 2005 18:31 schreef stevengerrard het volgende:
    Ik heb een vraag:

Is er een manier om psx spellen te kunnen opslaan op je Playstation 2??? Ik heb namelijk nog leuke psx spellen liggen maar als ik niet meer kan opslaan heb ik er niks aan.
    door een ps1 memory kaart te gebruiken voor ps1 spellen...ps2 memory kaarten werken niet met de ps1 games
    pi_24567536
    quote:
    Op vrijdag 14 januari 2005 18:31 schreef stevengerrard het volgende:
    Ik heb een vraag:

Een manier...? Stop 'm in je PS2 en spelen maar! Je hebt alleen wel een PS1 memorycard nodig (die zijn nog steeds te koop, voor als je er geen hebt)
      vrijdag 14 januari 2005 @ 18:50:42 #134
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_24567553
    Weet iemand waar ik ICO nog kan kopen? .
    -
      vrijdag 14 januari 2005 @ 18:53:11 #135
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_24567579
    quote:
    Op vrijdag 14 januari 2005 18:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
    Wat hij zei
      vrijdag 14 januari 2005 @ 19:24:14 #136
    83139 Alessandro
    Vivere ora dare
    pi_24568033
    quote:
    Op vrijdag 14 januari 2005 18:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
    Lol ze waren een hele tijd bij de freerecordshop te koop zie http://www.freerecordshop(...)asp?productid=116288

Ik had hem 'gelukkig' toen gekocht , maar na 1 keer uitspelen heb ik hem nooit meer aangeraakt. Viel vies tegen Zelfs 5 euro is dan duur
      vrijdag 14 januari 2005 @ 19:28:16 #137
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_24568104
    quote:
    Op vrijdag 14 januari 2005 19:24 schreef Alessandro het volgende:

[..]

Lol ze waren een hele tijd bij de freerecordshop te koop zie http://www.freerecordshop(...)asp?productid=116288

Ik had hem 'gelukkig' toen gekocht , maar na 1 keer uitspelen heb ik hem nooit meer aangeraakt. Viel vies tegen Zelfs 5 euro is dan duur
    Verkoop je um? .
    -
      vrijdag 14 januari 2005 @ 20:52:40 #138
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_24569394
    quote:
    Op vrijdag 14 januari 2005 19:24 schreef Alessandro het volgende:

[..]

ik geef je er 10 voor ex verzendkosten
      zaterdag 15 januari 2005 @ 07:28:37 #139
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_24576653
    quote:
    Op vrijdag 14 januari 2005 17:29 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

hms ik wacht ook met deze ff tot ie een euro of 20 is , meer was die eerste ook niet waard,
    en met dat mikkenmet die 2de stick bedoelde hij locken op die vijanden...ik vond het een zwaar relaxt systeem...
    En ffs post is een keer 2 posts zonder het staat heel irritant
    Pik ik vind je hele bestaan op Fok irritant

pi_24576763
    quote:
    Op zaterdag 15 januari 2005 07:28 schreef Chocobo het volgende:

Niks persoonlijks hoor... maar het is wel door jou dat ik een hekel heb gekregen aan de -smiley, terwijl ik 'm eerst wel grappig vond.
      zaterdag 15 januari 2005 @ 09:20:39 #141
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_24576861
    quote:
    Op zaterdag 15 januari 2005 08:48 schreef P-Style het volgende:

[..]

Niks persoonlijks hoor... maar het is wel door jou dat ik een hekel heb gekregen aan de -smiley, terwijl ik 'm eerst wel grappig vond.
    What can I say ?

Serieus,...... je hebt geen idee hoeveel poep ik aan deze reacties heb. Post lekker gewoon PS2 of anders nieuws in GAM en smilie er op los zou ik zeggen . Who cares welke icon sommige mensen gebruiken. Ben gewoon een enthousiaste jongen

Alhoewel ik wel moet zeggen dat jullie me nu stimuleren de worshippie nog meer te gebruiken
      zaterdag 15 januari 2005 @ 10:15:09 #142
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_24577123
    quote:
    Op zaterdag 15 januari 2005 09:20 schreef Chocobo het volgende:

Alhoewel ik wel moet zeggen dat jullie me nu stimuleren de worshippie nog meer te gebruiken
    Of z'n grote broer

_________O_________
    pi_24577528
    quote:
    Op zaterdag 15 januari 2005 07:28 schreef Chocobo het volgende:

[..]

pi_24578398
    quote:
    Op zaterdag 15 januari 2005 08:48 schreef P-Style het volgende:

[..]

Jij als uberfanboy weet niet waar ik ICO kan kopen?
    Nepper .
    -
    pi_24578421
    En fuck niet met Choq .
    -
    pi_24578883
    Chocobo, word jij ondertussen niet gek van jezelf met je smilie?
      zaterdag 15 januari 2005 @ 12:36:32 #147
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_24578907
    quote:
    Op zaterdag 15 januari 2005 12:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
    En fuck niet met Choq .

zaterdag 15 januari 2005 @ 12:39:44 #148
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_24578972
    Bijna nergens meer te verkijgen Daggla Hier vond ik nog een paar nieuwe en gebruikte:

http://www.amazon.co.uk/e(...)/026-1667829-2778823
    pi_24579727
    quote:
    Op zaterdag 15 januari 2005 12:39 schreef Chocobo het volgende:
    Bijna nergens meer te verkijgen Daggla Hier vond ik nog een paar nieuwe en gebruikte:

http://www.amazon.co.uk/e(...)/026-1667829-2778823
    87 pond voor een oud spel...die gasten zijn echt gestoord daar
    pi_24579781
      zaterdag 15 januari 2005 @ 16:22:08 #151
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_24582441
    quote:
    Op zaterdag 15 januari 2005 13:20 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

87 pond voor een oud spel...die gasten zijn echt gestoord daar
    Ja ik vind het ook wel duur, maar ik kan me het wel voorstellen. Spel is amper te krijgen en is een soort van cult titel,... ik vind het een bijzonder magisch spel ! Tis echt een heb spel
    pi_24582528
    Ik wil nog steeds die versie in dat kartonnen hoesje.
    pi_24583152
    Voor alle mensen die de kleine Playstation 2 bij de Intertoys ( ) hebben besteld: ze komen bij Intertoys Nederland binnen rond dinsdag, en dan worden ze via de post naar alle winkels verstuurd en daar krijgen ze de Playstations binnen op woensdag of donderdag.

Kan niet wachten....
    pi_24596057
    Hmmmm ik heb star ocean ook binnen... net ff gespeeld.... wrom suckt het begin van rpg's altijd
    Mijn games
    pi_24597203
    Ik heb die kartonnen versie van ICO een jaar geleden van marktplaats gepikt voor 25 euri. Dat lijkt mij ook de beste plaats om hem opnieuw te scoren, vooral met die alles-opruim-advertentie's die hun hele PS2 + gamescollectie wegdoen. Dat soort advertentie's gewoon ff nastruinen met de search of zelf een gezocht-ad plaatsen. Ik zie hem nu nog een stuk of 3 keer te koop staan, weet alleen niet welke versie.
    pi_24616269
    Ps2 controller... Wat kost die?De goedkoopste dan he
    Mijn konijn heeft die van mij kapotgebeten
      maandag 17 januari 2005 @ 23:18:56 #157
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_24616363
    Originele kosten zo rond de 30 euro
      maandag 17 januari 2005 @ 23:55:19 #158
    83139 Alessandro
    Vivere ora dare
    pi_24616972
    tussen de 29.95 en 35 euro kosten ze originele dan he. EN voor de mensen die mijn ICO willen kopen. Ik had hem meteen aan mijn neefje gegeven.
      dinsdag 18 januari 2005 @ 00:30:16 #159
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_24617729
    quote:
    Op maandag 17 januari 2005 23:55 schreef Alessandro het volgende:
    En voor de mensen die mijn ICO willen kopen. Ik had hem meteen aan mijn neefje gegeven.
    Nu moeten ze verder zoeken Oh en voor de controller dude... MM heeft ze wel eens voor 19 euro
      dinsdag 18 januari 2005 @ 09:50:02 #160
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_24621250
    Coole nieuwe trailer van 'Legend of Kay'

http://www.gametrailers.com/download.php?id=4497&type=wmv&f=

pi_24621334
    quote:
    Op dinsdag 18 januari 2005 09:50 schreef Chocobo het volgende:

[afbeelding]
    Ziet er erg goed uit
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      dinsdag 18 januari 2005 @ 10:20:03 #162
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_24621732
    quote:

[afbeelding]

Dat lijkt wel een toffe game
      dinsdag 18 januari 2005 @ 10:29:26 #163
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_24621862
    quote:
    Op dinsdag 18 januari 2005 10:20 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dat lijkt wel een toffe game
    Mij ook, echter hoop ik dat er niet teveel nadruk gelegd wordt op het extreme slinger platformen. In deze trailer valt het wel mee maar in een andere trailer zag ik vreselijke trial and error sprongen boven lava etc etc
      dinsdag 18 januari 2005 @ 10:35:04 #164
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_24621957
    quote:
    Op dinsdag 18 januari 2005 10:29 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Mij ook, echter hoop ik dat er niet teveel nadruk gelegd wordt op het extreme slinger platformen. In deze trailer valt het wel mee maar in een andere trailer zag ik vreselijke trial and error sprongen boven lava etc etc
    Das iets minder inderdaad. Ik sla deze game ook gewoon over vanwege tijd, maar het lijkt me wel een leuke titel iig
    pi_24628595
    Nou ik heb er een gekocht Een nepperd
    Maar met afstandsbediening en een standaard en een verlengkabel voor 17,99¤
      dinsdag 18 januari 2005 @ 21:31:00 #166
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_24629123
    quote:

[afbeelding]
    kzag em vandaag op TV bij TMF draaien...ziet er niet verkeerd uit , ik wacht ff de reviews af maar mischien word dit er wel 1 die ik ga halen
    Ratchet and clank en jak and daxter zijn ook al zulke vette platformers...die games zijn beter dan Mario imo
    pi_24630108
    quote:
    Op dinsdag 18 januari 2005 21:00 schreef HeaRt_woRm het volgende:
    Dus nu heb je een nep-controller, een nep-afstandsbediening een nepstandaard en een overbodige verlengkabel? Ik hoop dat je er blij mee bent. Ik hou niet zo van nepperts als het op controllers of memorycards aankomt.
      dinsdag 18 januari 2005 @ 22:58:17 #168
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_24630507
    quote:
    die games zijn beter dan Mario imo
    Waarom moet je toch altijd erbij zeggen dat je Nintendo games minder vind? Je frustratie zit diep he?
      dinsdag 18 januari 2005 @ 23:09:48 #169
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_24630725
    quote:
    Op dinsdag 18 januari 2005 22:58 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Waarom moet je toch altijd erbij zeggen dat je Nintendo games minder vind? Je frustratie zit diep he?
    in dit geval omdat nintendo als platformer koning word gezien.
    ik vind persoonlijk dat Ratchet and clank en Jak 1 mario toch echt van zen troon hebben gekickt na het matige super mario sunshine
    pi_24630823
    Wat was er dan matig aan MS ? Hij is niet beter dan Mario 64 ( maar die was ook revolutionair en zoiets kan je dan moeilijk overtreffen ) maar ik vind MS beter dan Jak&Daxter ( wat gewoon een standaard platform game is, ik heb hem trouwens dus ik weet waar ik over praat ) en Ratchet&Clank ( alhoewel die reeks best goed is ) . Enige platformer die op gelijk niveau zit met MS is Maximo : ghost to glory imo .
      dinsdag 18 januari 2005 @ 23:25:41 #171
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_24631010
    kheb maximo niet gespeeld dus kan ik niet over oordelen.
    voorderest wil ik niet in discussie hierover het is hier niet het geschikte topic voor
      woensdag 19 januari 2005 @ 07:37:49 #172
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_24635023
    quote:
    Op dinsdag 18 januari 2005 21:31 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

kzag em vandaag op TV bij TMF draaien...ziet er niet verkeerd uit , ik wacht ff de reviews af maar mischien word dit er wel 1 die ik ga halen
    Ratchet and clank en jak and daxter zijn ook al zulke vette platformers...die games zijn beter dan Mario imo
    Ratchet and Clank trok ik niet echt,..... J&D aan de andere kant wel, en dat vind ik de beste en coolste platformer op PS2.... wil deel 2 en 3 ook nog steeds een keer halen als ze wat goedkoper zijn en als ik tijd heb.
    pi_24635148
    quote:
    Op woensdag 19 januari 2005 07:37 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ratchet and Clank trok ik niet echt,..... J&D aan de andere kant wel, en dat vind ik de beste en coolste platformer op PS2.... wil deel 2 en 3 ook nog steeds een keer halen als ze wat goedkoper zijn en als ik tijd heb.
    hou er rekening mee dat 2 en 3 heel anders spelen als 1...je speelt met dezelfde characters en je hebt dezelfde platform moves en dat was het eigenlijk
      woensdag 19 januari 2005 @ 08:14:45 #174
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_24635252
    quote:
    Op woensdag 19 januari 2005 08:00 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

hou er rekening mee dat 2 en 3 heel anders spelen als 1...je speelt met dezelfde characters en je hebt dezelfde platform moves en dat was het eigenlijk
    Ja ik geloof dat Jak 2 iets van een GTA achtige bedoeling was !
    pi_24636337
    quote:
    Op woensdag 19 januari 2005 08:00 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Daxter is nog steeds wel erg kewl .. Kvond dat geouwehoer met die wagentjes wel wat minder Maar toch een leuk spel! 3 ga ik binnenkort gamen, maar moet eerst nog splinter cell PT uitspelen..
    Mijn games
    pi_24638843
    Jak&daxter vind ik persoonlijk wel weer beter dan Jak 2 . Jak 2 wilt gewoon teveel te gelijk zijn en geen één punt is goed uitgewerkt . Er zitten ook teveel frustrerende punten in ( de race missies bv ) . Jak 3 heb ik nog niet gespeeld , dus daar kan ik nog niet over oordelen .
    pi_24650925
    IGN heeft een hands-on preview van de opvolger van The Mark of Kri: Rise of the Kasai

Veel nieuwe pics en video's

http://ps2.ign.com/articles/580/580444p1.html
    pi_24653468
    Ik heb een probleem met mijn PS2. Hij speelt namelijk niet goed PS1 games meer af, terwijl ik net bij Sephiroth ben . Als ik de cd erin doe wil hij met moeite en veel laadgeluiden nog net opstarten, maar als je eenmaal in het spel zit en hij hoeft ook maar iets te laden, gaat hij harde vreemde laadgeluiden maken (klinkt niet goed), en dan doet hij verder niet veel meer. Weet iemand daar iets over??
    Sold my Soul to Sony
    pi_24654104
    quote:
    Op donderdag 20 januari 2005 17:26 schreef Jebus het volgende:
    Ik heb een probleem met mijn PS2. Hij speelt namelijk niet goed PS1 games meer af, terwijl ik net bij Sephiroth ben . Als ik de cd erin doe wil hij met moeite en veel laadgeluiden nog net opstarten, maar als je eenmaal in het spel zit en hij hoeft ook maar iets te laden, gaat hij harde vreemde laadgeluiden maken (klinkt niet goed), en dan doet hij verder niet veel meer. Weet iemand daar iets over??
    Of je lens is gewoon vies, òf je hele lens-focus-systeem is kapot. Je kunt proberen je lens schoon te maken.
    pi_24654618
    Is daar een manier voor zonder dat je zon clean disk hebt? of moet ik dan zon clean disk halen. Ik denk btw niet dat het hele lens focus systeem stuk is, want ps2 spellen kan ie nog wel lezen.
    Sold my Soul to Sony
    pi_24654956
    quote:
    Op woensdag 19 januari 2005 08:14 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ja ik geloof dat Jak 2 iets van een GTA achtige bedoeling was !
    mwah zoiets
    pi_24655133
    quote:
    Op donderdag 20 januari 2005 19:02 schreef Jebus het volgende:
    Is daar een manier voor zonder dat je zon clean disk hebt? of moet ik dan zon clean disk halen. Ik denk btw niet dat het hele lens focus systeem stuk is, want ps2 spellen kan ie nog wel lezen.
    Maak 'm open (als je geen garantie meer hebt). Dat is de enige manier die ik kan bedenken zonder een cleandisc te gebruiken.

En de reden dat 'ie nog wel PS2-discs kan lezen is omdat (vrijwel alle) PS2 spellen op DVD-ROM staan en alle PS1 spellen nog op CD-ROM staan. Om de CD-ROM te kunnen lezen met dezelfde laser-unit moet 'ie èn een andere lichtfrequentie gebruiken en anders focussen. Het is een vrij veel voorkomend probleem bij oudere PS2's dat 'ie nog wel DVD's kan lezen en geen CD's meer (fatsoenlijk). Heb je al een muziek-cd geprobeerd trouwens?
    pi_24655449
    Mmm ik heb Rez ff geprobeert, die staat op cd, en die deed het wel gewoon. Daarna Vagrant Story, en die deed het ook niet, het ligt dus echt de ps1 cd's. het geluid lijkt op alsof de cd ergens langsschuurt ofzo, beetje vreemd. Openmaken durf ik niet met MGS3 in het verstek, dus ik haal wel ergens een keer zon diskcleaner. thx for the help anyway.

edit: niet ICO maar Rez.
    Sold my Soul to Sony
      donderdag 20 januari 2005 @ 20:17:21 #184
    83139 Alessandro
    Vivere ora dare
    pi_24655714
    Die van mij maakte ook zulke geluiden en heb hem laten maken toen want ene keer speelde hij alles goed af en andere keer bleef ik tijdens het spelen vast zitten en maakte hij weer van die geluiden. Reparatie was 25 euro en lens of iets dergelijks bleek los te zitten of zat los (was) vies ,..hij wou niet echt zeggen wat hij eraan had gedaan maar hij deed het weer.
      donderdag 20 januari 2005 @ 20:23:53 #185
    83139 Alessandro
    Vivere ora dare
    pi_24655826
    quote:
    Op dinsdag 18 januari 2005 21:00 schreef HeaRt_woRm het volgende:
    Ik had een keer eentje van trust gehaald 15 euro was die zo'n harry potter geval. Nou ik heb het geweten na twee keer spelen lag die hele analoge ding los. En het gekke is je kon sommige spellen niet goed spelen zoals gta vice city<....... gevoel was gewoon anders en met fifa verloor ik altijd van iemand die wel met een originele sony controller speelde.. Maar een keer en nooit meer TRUST

[ Bericht 8% gewijzigd door Alessandro op 20-01-2005 20:29:52 ]
    pi_24656576
    quote:
    Op donderdag 20 januari 2005 20:17 schreef Alessandro het volgende:
    Die van mij maakte ook zulke geluiden en heb hem laten maken toen want ene keer speelde hij alles goed af en andere keer bleef ik tijdens het spelen vast zitten en maakte hij weer van die geluiden. Reparatie was 25 euro en lens of iets dergelijks bleek los te zitten of zat los (was) vies ,..hij wou niet echt zeggen wat hij eraan had gedaan maar hij deed het weer.
    Had je het ook alleen met ps1 spellen of ook met ps2 spellen? Ja het kan wel dat er iets los zit, het klinkt wel een beetje zo alsof er iets snel trillt ofzo. Mmm misschien moet ik dan toch maar ff langs de winkel.
    Sold my Soul to Sony
      donderdag 20 januari 2005 @ 21:42:13 #187
    83139 Alessandro
    Vivere ora dare
    pi_24657166
    quote:
    Op donderdag 20 januari 2005 21:07 schreef Jebus het volgende:

[..]

Had je het ook alleen met ps1 spellen of ook met ps2 spellen? Ja het kan wel dat er iets los zit, het klinkt wel een beetje zo alsof er iets snel trillt ofzo. Mmm misschien moet ik dan toch maar ff langs de winkel.
    Wat ik weet deed hij met alles zo. Hij speelde ze wel af maar met veel geluid en vaak bleef hij vast(spel) met heel veel geluid. Ik drukte weleens op de bovenkant< waardoor het geluid verdween maar mijn spellen en dvd filmpjes zulke krassen hadden dat ze kapot waren.
      donderdag 20 januari 2005 @ 23:37:01 #188
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_24659287
    quote:
    Op donderdag 20 januari 2005 14:08 schreef Strolie75 het volgende:
    IGN heeft een hands-on preview van de opvolger van The Mark of Kri: Rise of the Kasai

[afbeelding]

Veel nieuwe pics en video's

http://ps2.ign.com/articles/580/580444p1.html
    Gezien,.... nog niet echt vernieuwend maar het ziet er cool uit
      vrijdag 21 januari 2005 @ 00:20:42 #189
    76525 kulandra
    Rondom 10 rules
    pi_24660241
    Tering, die Ico in kartonnen hoes verkochten ze een tijdje terug voor 25 euro bij Dr. Games in Utrecht..... Had ik dat maar geweten...
    Fok! Groentje
    pi_24666957
    Ico is een net zo'n leuk spel als tie in een normaal hoesje zit hoor :s
    Mijn games
      vrijdag 21 januari 2005 @ 12:55:51 #191
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_24667567
    quote:
    Op vrijdag 21 januari 2005 12:23 schreef Hakkert het volgende:
    Ico is een net zo'n leuk spel als tie in een normaal hoesje zit hoor :s
    Nee, als ik het kartonnen hoesje had gehad had ik de game niet verkocht. Nu wel. Het spel zelf zuigt namelijk best wel Trage kut gameplay
    pi_24667924
    quote:
    Op vrijdag 21 januari 2005 12:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Nee, als ik het kartonnen hoesje had gehad had ik de game niet verkocht. Nu wel. Het spel zelf zuigt namelijk best wel Trage kut gameplay
    Het kartonnen hoesje zorgt er namelijk voor dat de gameplay enorm verbetert!
      vrijdag 21 januari 2005 @ 13:21:02 #193
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_24668019
    quote:
    Op vrijdag 21 januari 2005 13:15 schreef P-Style het volgende:

[..]

Het kartonnen hoesje zorgt er namelijk voor dat de gameplay enorm verbetert!
    Nee, die plastic hoes had geen verzamelwaarde
      vrijdag 21 januari 2005 @ 14:38:04 #194
    83139 Alessandro
    Vivere ora dare
    pi_24669315
    Ik snap nog steeds niet wat mensen zo leuk aan ICO vonden, Iedereen zeurde aan mijn kop van je moet hem kopen want anders mis je wat. En ik echt overal zoeken en toen ik hem aan het spelen was werd ik gek. Kutpuzzels soms onmogelijk en telkens weer van die zelfde zwarte monster spoken. Ik had een cheat boek bij mij want de puzzels waren onmogelijk en nee ik ga geen jaren zoeken om een deur te openen(heb ook nog een leven). En Gewoon een saai kutspel. Het zag er wel ok uit dat wel maar verder WAT SAAI EN SAAI EN TRAAG. Zo dat moest er even uit
    pi_24669843
    Ik vond het wel vet . Ja 't is dan ook een beetje de david lynch onder de videogames. Niet iedereen houdt alleen maar van Arnold films (niet dat ik die niet vet vind )
    Sold my Soul to Sony
    pi_24670544
    Goeie OP (special for P-style)

Verder niet zoveel te melden, behalve dan dat ik DTM2 uit heb (100%)
    Lurf is the message and the message is Lurf
    pi_24671488
    Zijn er eigenlijk nog meer ps2 spellen zoals ICO die nu al zeldzaam zijn?
    Sold my Soul to Sony
      vrijdag 21 januari 2005 @ 18:24:44 #198
    83139 Alessandro
    Vivere ora dare
    pi_24672967
    quote:
    Op vrijdag 21 januari 2005 17:00 schreef Jebus het volgende:
    ICO2
    pi_24674703
    quote:
    Op vrijdag 21 januari 2005 18:24 schreef Alessandro het volgende:
    ICO2
    Die moet alleen nog uitkomen en krijgt een andere naam en andere personages.
      vrijdag 21 januari 2005 @ 20:01:52 #200
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_24674828
    quote:
    Op vrijdag 21 januari 2005 14:38 schreef Alessandro het volgende:
    Ik snap nog steeds niet wat mensen zo leuk aan ICO vonden, Iedereen zeurde aan mijn kop van je moet hem kopen want anders mis je wat. En ik echt overal zoeken en toen ik hem aan het spelen was werd ik gek. Kutpuzzels soms onmogelijk en telkens weer van die zelfde zwarte monster spoken. Ik had een cheat boek bij mij want de puzzels waren onmogelijk en nee ik ga geen jaren zoeken om een deur te openen(heb ook nog een leven). En Gewoon een saai kutspel. Het zag er wel ok uit dat wel maar verder WAT SAAI EN SAAI EN TRAAG. Zo dat moest er even uit
    Wel sfeervol, maar dat kon het niet redden dit keer
      vrijdag 21 januari 2005 @ 20:18:56 #201
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_24675167
    quote:
    Op vrijdag 21 januari 2005 20:01 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Wel sfeervol, maar dat kon het niet redden dit keer
    ik heb aleen de demo van ico gespeeld...ik snapte er geen kut van en kwam er ook absoluut niet uit.
    vond het er ook niet boeiend uitzien ofzo...maargoed als ik em een keer tegen kom dan koop ik em wel puur om te kijken waar al dat gehype vandaan komt
      vrijdag 21 januari 2005 @ 20:26:16 #202
    83139 Alessandro
    Vivere ora dare
    pi_24675298
    quote:
    Op vrijdag 21 januari 2005 19:55 schreef P-Style het volgende:

[..]

Die moet alleen nog uitkomen en krijgt een andere naam en andere personages.
    Weet ik dude, kan hij nog wel zeldzaam zijn voor hij uit is En dan nog,.. ook al speel je met andere personages dan kan het toch wel een zeldzaam spel zijn? Hij vroeg of er nog zo'n spel was en die op ICO leek nou hier heeft hij hem. En de mensen hebben ICO2 nu al zo zeldzaam gemaakt(gehyped) voor hij al uit is dat het niet anders dan een tegenvaller zal worden(hoop het niet voor de fans)
      zaterdag 22 januari 2005 @ 07:49:13 #203
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_24683888
    quote:
    Op vrijdag 21 januari 2005 14:38 schreef Alessandro het volgende:
    Ik kocht hem ook omdat een hoop mensen die aanraadde, maar ik vond het na level 3 wel welletjes.... trok hem ook niet echt
    pi_24684010
    quote:
    Op zaterdag 22 januari 2005 07:49 schreef Chocobo het volgende:
    Ik kocht hem ook omdat een hoop mensen die aanraadde, maar ik vond het na level 3 wel welletjes.... trok hem ook niet echt
      zaterdag 22 januari 2005 @ 08:45:06 #205
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_24684017
    quote:
    Op zaterdag 22 januari 2005 08:40 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ja dat kan gebeuren Gijs,........

Maar Mark of Kri aan de andere kant weer
    pi_24684026
    quote:
    Op zaterdag 22 januari 2005 08:45 schreef Chocobo het volgende:
    Ja dat kan gebeuren Gijs,........
    Niemand is perfect ©

pi_24685967
    EA In 2005

Veel vervolgen, maar ook interessant spul.
    pi_24688103
    quote:
    Op zaterdag 22 januari 2005 12:09 schreef Thomper het volgende:
    EA In 2005

Veel vervolgen, maar ook interessant spul.
    Red Alert 3!!! Maar... da's natuurlijk geen PS2 spel. Real Time Strategy spellen zijn overigens ook de énige spellen die ik op een pc speel. Daar is een PC dan ook uitermate geschikt voor! Maar wie weet? Als de PS3 straks HDTV resoluties van 1920x1080 ondersteunt dan zul je er met een USB-keyboard & muis prima RTS-spellen op kunnen spelen!

Verder interesseert EA me niet zo. En is er ècht alweer een nieuwe Burnout nodig?
    pi_24689039
    Dat Star Ocean, is dat wat als RPG? Turn-based of real-time?

Kheb net een PS2 een week maar heb nog geen spellen
    Dus nu beetje aan het rondkijken en RPG's boeien me altijd wel (zolang ze niet turnbased zijn ).
    pi_24692098
    Tekken 5 introfilmpje

Arme Heihachi!!!
    pi_24692403
    quote:
    Op zaterdag 22 januari 2005 15:27 schreef DaFan het volgende:

Dus nu beetje aan het rondkijken en RPG's boeien me altijd wel (zolang ze niet turnbased zijn ).
    tis niet turnbased...maar ook niet volledig vrij...tis iig geen ffx
    pi_24692686
    Net splinter cell PT uitgespeeld.. Het eind had wel wat spannender mogen zijn, maar al met al een leuk spel !
    Mijn games
      zaterdag 22 januari 2005 @ 19:48:19 #213
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_24693272
    quote:
    Op zaterdag 22 januari 2005 18:42 schreef P-Style het volgende:
    Tekken 5 introfilmpje

Arme Heihachi!!!
    Zo ja Ik zag hem van de week al maar kon het me niet voorstellen dat het werkelijk gebeurde zeg maar. Er is vast iets waardoor die nog leeft
    pi_24693395
    quote:
    Op zaterdag 22 januari 2005 19:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Zo ja Ik zag hem van de week al maar kon het me niet voorstellen dat het werkelijk gebeurde zeg maar. Er is vast iets waardoor die nog leeft
    Misschien komt er in Tekken 6 wel een cyborg-Heihachi a la Gun Jack.
      zondag 23 januari 2005 @ 10:09:55 #215
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_24702392
    quote:
    Op zaterdag 22 januari 2005 15:27 schreef DaFan het volgende:

Nee deze is semi realtime,.... Prima RPG als ik zo de verhalen hoor en lekker lang !
    pi_24703733
    quote:
    Op zaterdag 22 januari 2005 18:42 schreef P-Style het volgende:
    Tekken 5 introfilmpje

Arme Heihachi!!!
    Tekken zonder Heihachi

Maar ik ben benieuwd of ze Soul Caliber II kunnen verslaan met deeltje 5
    Lurf is the message and the message is Lurf
    pi_24706195
    quote:
    Op zondag 23 januari 2005 10:09 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Nee deze is semi realtime,.... Prima RPG als ik zo de verhalen hoor en lekker lang !
    Keertje huren dan maar om te zien wat het is

Hoeveel games/saves kan je eigenlijk kwijt op een 8MB memorycard (n00b is )
      zondag 23 januari 2005 @ 14:56:53 #218
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_24706836
    quote:
    Op zondag 23 januari 2005 14:18 schreef DaFan het volgende:

[..]

Keertje huren dan maar om te zien wat het is

Hoeveel games/saves kan je eigenlijk kwijt op een 8MB memorycard (n00b is )
    hangt ervanaf...elke game heeft zen eigen grote van save games....
    socom is bijvoorbeeld 2 mb...maar een stuk of 16 moet lukken
    pi_24708763
    quote:
    Op zondag 23 januari 2005 12:08 schreef lurf_doctor het volgende:
    Tekken zonder Heihachi

Maar ik ben benieuwd of ze Soul Caliber II kunnen verslaan met deeltje 5
    Dat zal moeilijk worden. Soul Calibur II is extreem goed! Als je Tekken 5 online kunt spelen, dan koop ik 'm direct (maar ik ben bang van niet, want er is nog niks over aangekondigd ). Dat zou wel weer toegevoegde waarde zijn! Tekken Tag was leuk... maar precies hetzelfde als Tekken 3. Dezelfde animaties, dezelfde geluiden, alleen de mannetjes hadden wat meer polygonen. Tekken 4 heb ik nooit gekocht, wel een keer geleend van iemand, maar ik vond 'm in geen enkel opzicht beter dan Tekken 3/Tag. Ik hoop trouwens wel dat ze de tag-optie weer toevoegen bij 5, dan kan ik m'n multitap ook weer nuttig maken!
    pi_24711784
    Iemand ervaringen met de .Hack serie? Ik heb net deeltje 1 gekocht namelijk ben wel benieuwd wat jullie er van vinden
    Mijn games
      zondag 23 januari 2005 @ 22:06:13 #221
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_24712307
    quote:
    Op zondag 23 januari 2005 20:41 schreef Hakkert het volgende:
    Iemand ervaringen met de .Hack serie? Ik heb net deeltje 1 gekocht namelijk ben wel benieuwd wat jullie er van vinden
    Het leek me wel een leuke opzet maar door tijdgebrek nooit gekocht en gespeeld. Vertel maar wat jij ervan vindt. Misschien kan je me overhalen ze alsnog te kopen
    pi_24712504
    edit : dubbelpost

[ Bericht 98% gewijzigd door Luiss op 23-01-2005 22:26:30 ]
    pi_24712511
    quote:
    Op vrijdag 21 januari 2005 17:00 schreef Jebus het volgende:
    REZ
    Gitaroo Man

ICO in normale doos schijnt trouwens zeldzamer te zijn dan die kartonnen versie . Die kartonnen versie is in veel grotere oplage .
    pi_24716583
    quote:
    Op zondag 23 januari 2005 14:56 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

hangt ervanaf...elke game heeft zen eigen grote van save games....
    socom is bijvoorbeeld 2 mb...maar een stuk of 16 moet lukken
    Danku

(Ik probeer op de hoogte te blijven _
    pi_24718269
    quote:
    Op zondag 23 januari 2005 22:16 schreef Luiss het volgende:
    ICO in normale doos schijnt trouwens zeldzamer te zijn dan die kartonnen versie . Die kartonnen versie is in veel grotere oplage .
    Ruilen?
    pi_24718510
    Voorlopig zou ik een moord doen (bij wijze van spreken ) om uberhaupt ICO in m'n bezit te krijgen.. Dus mocht iemand hem kwijt willen, geef mij ff een mailtje of, liever nog, reageer op ICQ: 5467995.
      maandag 24 januari 2005 @ 09:32:14 #227
    45511 TimmyAsd
    pi_24719084
    Ff een vraagje, kan een PS2 mini gekopieerde dvd's bekijken. Het lukte wel, maar de film was zwart/wit, en dat was niet de bedoeling.

Iemand die mij hier meer over kan vertellen?
    pi_24719505
    quote:
    Op zondag 23 januari 2005 22:06 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Het leek me wel een leuke opzet maar door tijdgebrek nooit gekocht en gespeeld. Vertel maar wat jij ervan vindt. Misschien kan je me overhalen ze alsnog te kopen
    Komt voor de bakker... alleen heb ik ook last van tijdgebrek.. Ik moet nu nog beginnen met star ocean en X-2 moet ik ook nog steeds doen. Gelukkig heb ik splinter cell nu uit dus ik kan weer aan wat nieuws beginnen.. Heb jij eigenlijk star ocean?
    Mijn games
      maandag 24 januari 2005 @ 10:27:35 #229
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_24719810
    Nee, Star Ocean heb ik ook niet om dezelfde reden dat ik .Hack niet heb. Tijdgebrek.
    pi_24721527
    quote:
    Op maandag 24 januari 2005 09:32 schreef TimmyAsd het volgende:
    Ff een vraagje, kan een PS2 mini gekopieerde dvd's bekijken. Het lukte wel, maar de film was zwart/wit, en dat was niet de bedoeling.

Iemand die mij hier meer over kan vertellen?
    Dat ligt aan je TV. De dvd is dan NTSC, en je TV kan het niet aan, of je hebt de scart in het verkeerde gat gestoken.
    Sold my Soul to Sony
    pi_24721706
    quote:
    Op zondag 23 januari 2005 20:41 schreef Hakkert het volgende:
    Ik heb 'm met kerst gekregen en ben er al wel aan begonnen, maar heb tussendoor FFIX nog even (voor de 2e keer ) uitgespeeld en FFX-2 moet ook nog (nu op Via Infinito). Wat .hack betreft vind ik het wel jammer dat het 'spel in het spel' (The World) slecht is uitgewerkt. The World heeft geen verhaal, geen doel, het is echt alleen maar levellen. Het had 't spel een hoop extra kunnen geven als hieraan ook aandacht was besteed.
    Meer later als ik verder ben met spelen
    "Do you know the difference between who and what you are?" - Transatlantic
    pi_24721908
    quote:
    Op maandag 24 januari 2005 12:21 schreef Dark_Desires het volgende:

[..]

Ik heb 'm met kerst gekregen en ben er al wel aan begonnen, maar heb tussendoor FFIX nog even (voor de 2e keer ) uitgespeeld en FFX-2 moet ook nog (nu op Via Infinito). Wat .hack betreft vind ik het wel jammer dat het 'spel in het spel' (The World) slecht is uitgewerkt. The World heeft geen verhaal, geen doel, het is echt alleen maar levellen. Het had 't spel een hoop extra kunnen geven als hieraan ook aandacht was besteed.
    Maar op zich is het dus wel een leuk spel! Ik ben benieuwd
    Mijn games
      maandag 24 januari 2005 @ 12:34:30 #233
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_24721947
    quote:
    Op maandag 24 januari 2005 12:21 schreef Dark_Desires het volgende:

[..]

kheb .hack even gespeeld bij een vriend van me maar ik vind het maar zuigen
    een game die zichzelf een offline MMORPG noemt moet veel menselijker spelen en ogen...
    het waren gewoon super domme bots...en het verhaal wat erinzit komt niet overeen met een echte mmorpg...
      maandag 24 januari 2005 @ 15:58:18 #234
    45511 TimmyAsd
    pi_24725198
    quote:
    Op maandag 24 januari 2005 12:10 schreef Jebus het volgende:

[..]

Dat ligt aan je TV. De dvd is dan NTSC, en je TV kan het niet aan, of je hebt de scart in het verkeerde gat gestoken.
    Thnx
    pi_24752354
    IGN meldt geruchten over een nieuwe zilverkleurige 70000-serie PS2 die wellicht binnenkort hier in Europa in de winkels zou kunnen verschijnen.

Let wel: Het gaat hier om een gerucht, het is niet bevestigd door Sony (ook niet ontkend)! Doorgaans hecht ik amper waarde aan geruchten maar het zou wel cool zijn. Ik denk dat ik er dan maar eindelijk eentje ga aanschaffen!

De plaatjes in de link zijn overigens overduidelijk nep! Zilverkleurige infrarood ontvanger, controller- en USB-poorten lijken me niet zo realistisch.
      woensdag 26 januari 2005 @ 00:51:59 #236
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_24752822
    Eurogamer meldt het volgende:
    quote:
    Sony has described reports that it plans to release a silver version of its slimline PlayStation 2 in Europe as "purely speculative" and described images of the unit circulating the Internet as "completely unofficial".
    pi_24752952
    quote:
    Op woensdag 26 januari 2005 00:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Eurogamer meldt het volgende:
    Hmmm... Niet echt een verrassing...
    pi_24753467
    ...en trouwens. Ik denk sowieso niet dat Sony nog een zilveren PS2 gaat uitbrengen. Ze hebben net de 70000 op de markt gebracht en die verkoopt toch wel. Ze zullen zich nu vooral bezig houden met de PSP en de voorbereidingen voor de PS3! Geen enkele reden om nog een kleine zilverkleurige PS2 uit te brengen dus!
    pi_24758891
    Ik zoek leuke games voor een jongen van 10(mijn broertje), maar hij is dus al flink volwassen.

Spellen die hij leuk vindt/vond :

Gta : alle versies
    Driv3r
    Getaway
    Devil may cry
    SSX 3
    Metal gear
    Mark of Kri
    Max Payne

Spellen die hij niet leuk vond/vindt
    Jak & Daxter (platformgames in het algemeen vindt ie ruk, tenzij ze 2D zijn)
    Final Fantasy
    sportgames(met uitzondering van Extreme sports.)

Welke spellen kunnen jullie mij aanraden voor hem ?
    Het liefst dus vette aktiegames, met Matrix effecten tijdens filmpjes of spel zelf (issie helemaal weg van )
      woensdag 26 januari 2005 @ 14:41:19 #240
    83139 Alessandro
    Vivere ora dare
    pi_24760384
    quote:
    Op woensdag 26 januari 2005 13:20 schreef Gamephreek het volgende:
    Ik zoek leuke games voor een jongen van 10(mijn broertje), maar hij is dus al flink volwassen.

Spellen die hij leuk vindt/vond :

Gta : alle versies
    Driv3r
    Getaway
    Devil may cry
    SSX 3
    Metal gear
    Mark of Kri
    Max Payne

Spellen die hij niet leuk vond/vindt
    Jak & Daxter (platformgames in het algemeen vindt ie ruk, tenzij ze 2D zijn)
    Final Fantasy
    sportgames(met uitzondering van Extreme sports.)

Welke spellen kunnen jullie mij aanraden voor hem ?
    Het liefst dus vette aktiegames, met Matrix effecten tijdens filmpjes of spel zelf (issie helemaal weg van )
    nieuwe spellen: metal gear solid 3 of megaman x8, devil may cr 3,

iets oudere spellen: contra, megaman x7, castlevania,
    pi_24762616
    quote:
    Op woensdag 26 januari 2005 13:20 schreef Gamephreek het volgende:
    Een jongen van 10 die flink volwassen is?!? En ik me maar druk maken om users in R&P die beweren dat 15-jarige meisjes al volwassen kunnen zijn!

[ Bericht 2% gewijzigd door P-Style op 26-01-2005 17:27:23 ]
    pi_24762673
    Hmmm... Xenosaga II ligt alweer bijna in de Amerikaanse winkelschappen. Ik snap nog steeds niet waarom Namco die Xenosaga-reeks niet in Europa uitbrengt! Ik wil me d'r ook wel eens aan wagen en ik denk dat zo'n spel als Xenosaga het best goed doet in Europa!
      woensdag 26 januari 2005 @ 17:18:47 #243
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_24762681
    Sowieso, iemand van 10 GTA en Max Payne laten gamen vind ik nou niet echt verstandig
      woensdag 26 januari 2005 @ 18:58:53 #244
    83139 Alessandro
    Vivere ora dare
    pi_24764251
    quote:
    Op woensdag 26 januari 2005 17:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Sowieso, iemand van 10 GTA en Max Payne laten gamen vind ik nou niet echt verstandig
    psst...maar hij is dus al flink volwassen
    pi_24767522
    quote:
    Op woensdag 26 januari 2005 17:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Hypocriet gelul....... Maar het is wel oke dat ie een film ziet met Schwarzenegger die iedereen afknalt om geen enkele reden.

geweld is overal, kijk alleen maar naar kindertekenfilms. die gaan tegenwoordig ook alleen maar over gevechten met Pokemon/monsters of wat dan ook.

Mario slaat tegenwoordig ook iedereen maar in elkaar (Mario 64/Smash Bros. Melee)

Met volwassen bedoel ik dus dat hij duidelijk het verschil weet tussen nep en echt, plus hij heeft een goed idee van wat er in de wereld gebeurt.

maar goed, ik vroeg dus om aanbevelingen niet om lectures....
    pi_24767857
    quote:
    Op woensdag 26 januari 2005 21:34 schreef Gamephreek het volgende:

[..]

Hypocriet gelul....... Maar het is wel oke dat ie een film ziet met Schwarzenegger die iedereen afknalt om geen enkele reden.
    Hoezo hypocriet gelul, hij zegt toch niet dat ie wel naar geweldadige films mag kijken?
    quote:
    geweld is overal, kijk alleen maar naar kindertekenfilms. die gaan tegenwoordig ook alleen maar over gevechten met Pokemon/monsters of wat dan ook.

Mario slaat tegenwoordig ook iedereen maar in elkaar (Mario 64/Smash Bros. Melee)
    het is niet zo dat je mario of pokemon elke dag tegenkomt op straat
    quote:
    Met volwassen bedoel ik dus dat hij duidelijk het verschil weet tussen nep en echt, plus hij heeft een goed idee van wat er in de wereld gebeurt.

Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      woensdag 26 januari 2005 @ 23:07:32 #247
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_24769567
    quote:
    Op woensdag 26 januari 2005 21:34 schreef Gamephreek het volgende:

[..]

Heeft ie Kill Bill al gezien? Zit lekker veel bloed in en genoeg stijlvol geweld
    quote:
    Je moet het ook lekker zelf weten hoor, maar ik denk dat Manhunt wel een toffe game is voor je volwassen broertje
      woensdag 26 januari 2005 @ 23:28:53 #248
    83139 Alessandro
    Vivere ora dare
    pi_24770044
    quote:
    Op woensdag 26 januari 2005 23:07 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Heeft ie Kill Bill al gezien? Zit lekker veel bloed in en genoeg stijlvol geweld
    [..]

Je moet het ook lekker zelf weten hoor, maar ik denk dat Manhunt wel een toffe game is voor je volwassen broertje
      donderdag 27 januari 2005 @ 09:40:15 #249
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_24773755
    quote:
    Op woensdag 26 januari 2005 17:18 schreef P-Style het volgende:
    Hmmm... Xenosaga II ligt alweer bijna in de Amerikaanse winkelschappen. Ik snap nog steeds niet waarom Namco die Xenosaga-reeks niet in Europa uitbrengt! Ik wil me d'r ook wel eens aan wagen en ik denk dat zo'n spel als Xenosaga het best goed doet in Europa!
    Heb Xenosaga 1 gespeeld... mega goede RPG Echter ging mijn aangepaste PS2 toen stuk en ik ga mijn nieuwe niet aanpassen... HOE zeer ik ook zin het in deel 2 want die schijnt erg goed te zijn !

Shadow Hearts 2 komt wel hier,.... die is ook goed
    pi_24774486
    Ik heb REZ weten te bemachtigen op eBay voor nog geen 20 euro .
    Nu alleen nog ICO en dan heb ik ze beide .
    -
    pi_24775165
    Ik zit nu in mijn oude REZ T-shirt
    Sold my Soul to Sony
    pi_24775462
    quote:
    Op donderdag 27 januari 2005 11:12 schreef Jebus het volgende:
    Ik zit nu in mijn oude REZ T-shirt
    Is REZ echt zo tof als ik denk? .
    -
      donderdag 27 januari 2005 @ 11:56:50 #253
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_24776145
    Nee, Rez sucked een beetje wa? Tis leuk hoor, maar te bizar en te eentonig
    pi_24776396
    Bizar is goed. Me like, me like.
    -
      donderdag 27 januari 2005 @ 12:13:04 #255
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_24776529
    Het lijkt inderdaad een beetje op een uit de hand gelopen paddo trip
      donderdag 27 januari 2005 @ 15:11:40 #256
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_24779963
    Photo mode in GT4,...... ziet er strak uit ! Uiteraard maar een extra'tje maar best cool !

http://ps2.ign.com/articles/582/582926p1.html

pi_24781641
    quote:
    Op donderdag 27 januari 2005 15:11 schreef Chocobo het volgende:
    Photo mode in GT4,...... ziet er strak uit ! Uiteraard maar een extra'tje maar best cool !

http://ps2.ign.com/articles/582/582926p1.html

[afbeelding]
    Psssst... http://forum.fok.nl/topic/627983
      donderdag 27 januari 2005 @ 18:08:48 #258
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_24781968
    quote:
    Op donderdag 27 januari 2005 17:45 schreef P-Style het volgende:

[..]

Psssst... [PS2] Gran Turismo 4: TRDS (Deel 2)
    Ja niet iedereen komt daar zeg maar......... PS2 topic is er ook prima voor Of zal ik anders voor elk spel wat ik hier post een topic aanmaken

pi_24782060
    quote:
    Op donderdag 27 januari 2005 18:08 schreef Chocobo het volgende:
    Ja niet iedereen komt daar zeg maar......... PS2 topic is er ook prima voor Of zal ik anders voor elk spel wat ik hier post een topic aanmaken

Zolang je maar geen " " in plaatst! Maar je snapt natuurlijk wel dat de mensen die in GT4 geïnteresseerd zijn wèl in de GT4-topics komen! En de mensen die niet in de GT4 topics komen, waarschijnlijk niet zo in GT4 geïnteresseerd zijn. En als er dan tòch al een GT4-topic is, dan kun je dáár je GT4-info/nieuwtjes/vragen in kwijt!

En verder ben ik natuurlijk m'n GT4-topic aan het promoten!
      donderdag 27 januari 2005 @ 18:14:49 #260
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_24782082
    quote:
    Op donderdag 27 januari 2005 18:13 schreef P-Style het volgende:

[..]

Zolang je maar geen " " in plaatst! Maar je snapt natuurlijk wel dat de mensen die in GT4 geïnteresseerd zijn wèl in de GT4-topics komen! En de mensen die niet in de GT4 topics komen, waarschijnlijk niet zo in GT4 geïnteresseerd zijn. En als er dan tòch al een GT4-topic is, dan kun je dáár je GT4-info/nieuwtjes/vragen in kwijt!

En verder ben ik natuurlijk m'n GT4-topic aan het promoten!
    Ik post wat ik wil waar ik wil en speciaal voor jou zet ik hem ook in dat topic !
    pi_24782108
    quote:
    Op donderdag 27 januari 2005 18:14 schreef Chocobo het volgende:
    Ik post wat ik wil waar ik wil en speciaal voor jou zet ik hem ook in dat topic !
    Goedzo!

...en natuurlijk ben ik het met je eens dat je hier óók GT4-stuff mag posten!
    pi_24784962
    Post hem anders ook ff in het Gamecube topic, kan je lachen
    pi_24802896
    Eindelijk.. ik heb vandaag ICO binnen gekregen! Wat gaat dit een heerlijk weekend worden
      vrijdag 28 januari 2005 @ 19:46:38 #264
    83139 Alessandro
    Vivere ora dare
    pi_24803630
    quote:
    Op vrijdag 28 januari 2005 19:04 schreef eChOeS_2003 het volgende:
    Eindelijk.. ik heb vandaag ICO binnen gekregen! Wat gaat dit een heerlijk weekend worden
    LOL ga maar vast een site zoeken die je puzzels kan oplossen,.. anders kan het nog wel een hele lange vermoeide weekend worden
    pi_24814513
    quote:
    Op vrijdag 28 januari 2005 19:46 schreef Alessandro het volgende:

[..]

LOL ga maar vast een site zoeken die je puzzels kan oplossen,.. anders kan het nog wel een hele lange vermoeide weekend worden
    dat valt nou ook wel weer mee...
    Mijn games
      zaterdag 29 januari 2005 @ 14:58:19 #266
    74523 BaggerUser
    ModderFokker!
    pi_24815244
    yay ik heb jak3 uitgespeeld
    wel in 20 uur (het dubbele van het normale volgens mij maar toch ) veel plezier aan beleefd
    en 1 van de 1e spellen die ik niet zat was voordat ik het had uitgespeeld en zonder codes
    Riemen
    fiets kopen
    pi_24816350
    quote:
    Op zaterdag 29 januari 2005 14:58 schreef BaggerUser het volgende:
    yay ik heb jak3 uitgespeeld
    wel in 20 uur (het dubbele van het normale volgens mij maar toch ) veel plezier aan beleefd
    en 1 van de 1e spellen die ik niet zat was voordat ik het had uitgespeeld en zonder codes
    ik deed et in 8 uur
    pi_24821310
    quote:
    Op zaterdag 29 januari 2005 16:07 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

ik deed et in 8 uur
    Maar jij bent dan ook extreem goed

Ik krijg hem met een paar weken van m'n broer.. ben erg benieuwd
    Mijn games
    pi_24824319
    quote:
    Op zaterdag 29 januari 2005 20:32 schreef Hakkert het volgende:

[..]

Maar jij bent dan ook extreem goed

Ik krijg hem met een paar weken van m'n broer.. ben erg benieuwd
    dat wil ik ook niet beweren ik vond wel dat jak 2 moeilijker was dus mischien vandaar
    pi_24824393
    Ik deed er toch 30 uur over... Maar ik heb dan ook veel van precursor eggs-spelletjes gedaan.
    pi_24827721
    Metal Gear Solid 3 nieuws!
      zondag 30 januari 2005 @ 02:54:17 #272
    82207 Chokeme
    DIY Viroloog
    pi_24827817
    Mijn PS2 doet het niet meer
    Bij San Andreas gaf hij steeds 'error reading the disc blablabla', maar af en toe als ik hem opnieuw opstartte deed hij het weer wel. Hij klinkt alsof er iets aanloopt ofzo.
    Later heb ik heb met GT3 geprobeerd en hij maakte weer het geluid en ik kon geen endurance races doen

It's okay to be white
    pi_24827856
    quote:
    Op zondag 30 januari 2005 02:54 schreef Chokeme het volgende:
    Mijn PS2 doet het niet meer
    Bij San Andreas gaf hij steeds 'error reading the disc blablabla', maar af en toe als ik hem opnieuw opstartte deed hij het weer wel. Hij klinkt alsof er iets aanloopt ofzo.
    Later heb ik heb met GT3 geprobeerd en hij maakte weer het geluid en ik kon geen endurance races doen
    Ben bang dat 'ie gewoon versleten is! Helaas, niks aan te doen. Hoe oud is 'ie? Staat 'ie verticaal of horizontaal?
      zondag 30 januari 2005 @ 03:18:13 #274
    82207 Chokeme
    DIY Viroloog
    pi_24827968
    Nog geen 2 jaar oud ohja, als ik er een flinke ram op geef doet hij het bij gran turismo weer 5 minuten ofzo.. Maar om nou de hele tijd op dat ding te rammen..
    It's okay to be white
    pi_24827997
    quote:
    Op zondag 30 januari 2005 03:18 schreef Chokeme het volgende:
    Nog geen 2 jaar oud ohja, als ik er een flinke ram op geef doet hij het bij gran turismo weer 5 minuten ofzo.. Maar om nou de hele tijd op dat ding te rammen..
    Hmmm... dat is nog niet zo oud. Vreemd.
      zondag 30 januari 2005 @ 03:50:29 #276
    82207 Chokeme
    DIY Viroloog
    pi_24828115
    Inderdaad.
    Dan maar verder met de X-Box
    It's okay to be white
      zondag 30 januari 2005 @ 14:21:16 #277
    82207 Chokeme
    DIY Viroloog
    pi_24832610
    Oh trouwens, hij staat horizontaal.
    It's okay to be white
    pi_24838181
    quote:
    Op zondag 30 januari 2005 14:21 schreef Chokeme het volgende:
    Oh trouwens, hij staat horizontaal.
    Dan is 'ie waarschijnlijk echt gewoon versleten... Sorry.
      zondag 30 januari 2005 @ 19:55:32 #279
    82207 Chokeme
    DIY Viroloog
    pi_24838324

Zou ie verticaal minder snel slijten dan ?
    Bah frustrerend..Net al die dure troep gaat kapot..zelfs nieuwe spullen. Mp3 speler, discman, laptop start niet op, brommer loopt niet mooi, wordt er helemaal geflipt van Ohja, mn radio doet et ook niet maar die heb ik zelf gemold
    It's okay to be white
      zondag 30 januari 2005 @ 20:39:18 #280
    83139 Alessandro
    Vivere ora dare
    pi_24838802
    quote:
    Op zondag 30 januari 2005 19:55 schreef Chokeme het volgende:

Zou ie verticaal minder snel slijten dan ?
    Bah frustrerend..Net al die dure troep gaat kapot..zelfs nieuwe spullen. Mp3 speler, discman, laptop start niet op, brommer loopt niet mooi, wordt er helemaal geflipt van Ohja, mn radio doet et ook niet maar die heb ik zelf gemold
    Je lens of zo zit los. Bij mij maakte het ook heelt ijd geluiden en disc error. En als ik er op sloeg deed hij het weer even en dan weer krakend geluid. Bij gameboer gebracht en 25 euro armer en hij was weer nieuw
      zondag 30 januari 2005 @ 20:48:27 #281
    82207 Chokeme
    DIY Viroloog
    pi_24838977
    Oef, blij te horen dat het weer klaar kan Wel lame dat het niet via de Bart Smit kan, nja, dan maar via Sony doen.

Trouwens..ik dacht in de eerste instantie dat het aan de disc van SA lag..ben dus naar CD Center gegaan en heb met heel veel pijn en moeite (baas erbij enzo) een nieuw spel weer gekregen
    Dus, baas van de CD Center, mijn excuses
    It's okay to be white
    pi_24841458
    quote:
    Op zondag 30 januari 2005 19:55 schreef Chokeme het volgende:
    Hmmm... misschien ligt het dan toch aan de gebruiker?
      maandag 31 januari 2005 @ 00:40:31 #283
    82207 Chokeme
    DIY Viroloog
    pi_24843115
    Haha nee ben zuinig op mn spullen
    It's okay to be white
      maandag 31 januari 2005 @ 11:36:17 #284
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_24847839
    Deze week aan Onimusha 3 beginnen. Vond de vorige delen ook cool, maar deze trekt me misschien het meeste vanwege de 3D engine
      maandag 31 januari 2005 @ 12:39:34 #285
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_24848796
    quote:
    Op maandag 31 januari 2005 11:36 schreef Chocobo het volgende:
    Deze week aan Onimusha 3 beginnen. Vond de vorige delen ook cool, maar deze trekt me misschien het meeste vanwege de 3D engine
    tis een erg vet spel.
    als je de vorige delen cool vond vind je deze super cool
    door de nieuwe besturing kan je beter knokken met vijanden.
    en het verschil in tijd is ook leuk gedaan...
    Die Jean reno gast doet in het verleden iets en in de toekomst zie je het dan ook als je weer met samonsuke speelt aleen dan zie je dat het sterk veroudert is , zoals een brug waar dan allemaal mos om zit enzo...erg cool spel
      maandag 31 januari 2005 @ 23:41:35 #286
    82207 Chokeme
    DIY Viroloog
    pi_24855087
    Vandaag heb ik met Sony gebeld wat ze voor mij (en mijn kapotte psx2) kunnen betekenen. Wat een kneuzenclub daar zeg Na 7 minuten bellen kwam het er op neer dat ik of een gereviseerde voor 80 euro kon kopen (en als ik het goed begrepen heb moest ik dan mijn oude nog opsturen ook) of een nieuwe. Ze bouwen ze wel maar repareren ze niet

Alessandro, waar heb jij hem dan laten repareren ? Ook Bart Smit kan niks voor me doen, grmbl
    It's okay to be white
    pi_24855149
    quote:
    Op maandag 31 januari 2005 23:41 schreef Chokeme het volgende:
    Vandaag heb ik met Sony gebeld wat ze voor mij (en mijn kapotte psx2) kunnen betekenen. Wat een kneuzenclub daar zeg Na 7 minuten bellen kwam het er op neer dat ik of een gereviseerde voor 80 euro kon kopen (en als ik het goed begrepen heb moest ik dan mijn oude nog opsturen ook) of een nieuwe. Ze bouwen ze wel maar repareren ze niet

Alessandro, waar heb jij hem dan laten repareren ? Ook Bart Smit kan niks voor me doen, grmbl
    Je mag mij ouwe ook wel kopen voor ¤75,-! Dan koop ikzelf wel een nieuwe 70004!
      maandag 31 januari 2005 @ 23:46:58 #288
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_24855191
    Je hebt een jaar garantie, das met alle apparaten zo. Gaat er buiten de garantie periode iets kapot dan moet je betalen.
    pi_24855235
    quote:
    Op maandag 31 januari 2005 23:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Je hebt een jaar garantie, das met alle apparaten zo. Gaat er buiten de garantie periode iets kapot dan moet je betalen.
    Da's helemaal waar... en eigenlijk valt die ¤80,- nog wel mee. Je kunt natuurlijk ook voor ¤149,- een gloednieuwe kopen.
      maandag 31 januari 2005 @ 23:50:10 #290
    82207 Chokeme
    DIY Viroloog
    pi_24855266
    Haha

Valt me toch wel vies tegen eigenlijk dat ze die dingen niet repareren. Stel: Ik koop mercedes, rij 2 jaar rond, mercedes nokt ermee. Ik ga naar garage, ja, mercedes doet het niet meer. Dealer: sja, je kunt of een 2ehandse of een nieuwe kopen. Ik:
    It's okay to be white
    pi_24855351
    quote:
    Op maandag 31 januari 2005 23:50 schreef Chokeme het volgende:
    Haha

Valt me toch wel vies tegen eigenlijk dat ze die dingen niet repareren. Stel: Ik koop mercedes, rij 2 jaar rond, mercedes nokt ermee. Ik ga naar garage, ja, mercedes doet het niet meer. Dealer: sja, je kunt of een 2ehandse of een nieuwe kopen. Ik:
    Waarschijnlijk omdat de reparatiekosten nòg hoger zijn! (man-uren enzo...)
    pi_24858345
    Lekkere vergelijking trouwens.. Een PlayStation 2 van 149 euro of een Mercedes van enkele duizenden eurie's
    pi_24861790
    quote:
    Op dinsdag 1 februari 2005 09:42 schreef eChOeS_2003 het volgende:
    Lekkere vergelijking trouwens.. Een PlayStation 2 van 149 euro of een Mercedes van enkele duizenden eurie's
    Kwa "emotionele waarde" zijn ze ongeveer evenveel waard.
      dinsdag 1 februari 2005 @ 14:15:18 #294
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_24862984
    He HEEEERLIJK !!!

Ons continent krijgt vaak als laatste de nieuwste games in de winkel, maar soms heeft dat zo z'n voordelen. Konami heeft vandaag bekend gemaakt dat de Europese versie van Metal Gear Solid 3: Snake Eater vier extra's krijgt, waaronder een nieuwe moeilijkheidsgraad en meer camouflagemogelijkheden:

- The PAL version will also feature many face paint designs not seen in the existing versions of the game, while the winning designs from Konami's global camouflage creation competition will also be included.

- European gamers will also enjoy a new 'European Extreme' difficulty level, which is designed for hardened veterans of Snake's jungle environment, while there are two new levels in the light-hearted 'Snake Vs Monkey' mode, wherein the Metal Gear Solid hero finds himself chasing and trying to catch errant monkeys!

- PAL versions of Metal Gear Solid 3: Snake Eater will feature a new 'DUEL MODE' which allows players to battle through the game's 'Boss Fights' independently, and details the rich variety of adversaries Snake faces during the course of the game.

- A 'DEMO THEATRE' has also been created, and can be used to play the game's stunning link sequences in order to enjoy the many dramatic plot twists in order.

3 maart
      dinsdag 1 februari 2005 @ 14:19:54 #295
    82207 Chokeme
    DIY Viroloog
    pi_24863087
    quote:
    Op dinsdag 1 februari 2005 09:42 schreef eChOeS_2003 het volgende:
    Omdat een psx2 'maar' 150 euro kost hoef je geen service te bieden ?
    Weet je hoelang ik voor dat ding gespaard heb
    It's okay to be white
    pi_24863088
    quote:
    Op dinsdag 1 februari 2005 14:15 schreef Chocobo het volgende:
    He HEEEERLIJK !!!

Ons continent krijgt vaak als laatste de nieuwste games in de winkel, maar soms heeft dat zo z'n voordelen. Konami heeft vandaag bekend gemaakt dat de Europese versie van Metal Gear Solid 3: Snake Eater vier extra's krijgt, waaronder een nieuwe moeilijkheidsgraad en meer camouflagemogelijkheden:

- The PAL version will also feature many face paint designs not seen in the existing versions of the game, while the winning designs from Konami's global camouflage creation competition will also be included.

- European gamers will also enjoy a new 'European Extreme' difficulty level, which is designed for hardened veterans of Snake's jungle environment, while there are two new levels in the light-hearted 'Snake Vs Monkey' mode, wherein the Metal Gear Solid hero finds himself chasing and trying to catch errant monkeys!

- PAL versions of Metal Gear Solid 3: Snake Eater will feature a new 'DUEL MODE' which allows players to battle through the game's 'Boss Fights' independently, and details the rich variety of adversaries Snake faces during the course of the game.

- A 'DEMO THEATRE' has also been created, and can be used to play the game's stunning link sequences in order to enjoy the many dramatic plot twists in order.

[afbeelding]

3 maart
    Dit wordt het volgende spel dat ik ga kopen! En 5 dagen daarna GT4! Was het trouwens niet 4 maart dat MGS3 uit komt?

([PS2] Metal Gear Solid 3: Snake Eater )
      dinsdag 1 februari 2005 @ 14:21:52 #297
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_24863116

pi_24863131
    quote:
    Op dinsdag 1 februari 2005 14:21 schreef Chocobo het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
    Zie ik daar nou serieus een Raiden-masker tussen zitten?
      dinsdag 1 februari 2005 @ 14:26:32 #299
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_24863197
    pi_24863251
    quote:
    Op dinsdag 1 februari 2005 14:26 schreef Chocobo het volgende:
    Romancing Saga
    Deze kende ik nog niet... ziet er wel leuk uit!
    pi_24863302
    Tijd voor een nieuwe...
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')