quote:Op vrijdag 19 november 2004 00:02 schreef CosmoKramer het volgende:
Ik ben benieuwd wat de rol van Big Boss is. Ik wacht de recensies overigens nog maar even af, ik heb er een beetje een raar gevoel bij. Die jungle trekt me toch niet zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
Hij's uit in de VS sinds gisteren en de reviews die ik tot nu toe heb gelezen waren zéér goed!quote:Op vrijdag 19 november 2004 00:02 schreef CosmoKramer het volgende:
Ik wacht de recensies overigens nog maar even af, ik heb er een beetje een raar gevoel bij. Die jungle trekt me toch niet zo.
quote:Op vrijdag 19 november 2004 00:25 schreef Gamedemon het volgende:Dat is in ieder geval het gerucht dat al speelt sinds de eerste bekendmaking van MGS3, tijdens de E3 van 2003.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet alleen dat het verhaal stukken minder vaag is dan MGS2.quote:Op vrijdag 19 november 2004 10:26 schreef P-Style het volgende:
Wat zijn er toch veel mensen met weinig geduld (en met PS2's die NTSC disc's af kunnen spelen)!Ik wacht wel weer.
Hopelijk kom ik niet tè veel te weten over het verhaal in de tussentijd. Maar MGS2 heb ik ook pas in de zomer van 2003 gekocht (toen was Substance er al) zonder dat ik veel van het verhaal af wist. Het spel was toen al een behoorlijke tijd op de markt!
En gelukkig maar!quote:Op vrijdag 19 november 2004 10:27 schreef Strolie75 het volgende:
Ik weet alleen dat het verhaal stukken minder vaag is dan MGS2.![]()
quote:Op vrijdag 19 november 2004 02:45 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval het gerucht dat al speelt sinds de eerste bekendmaking van MGS3, tijdens de E3 van 2003.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:33 schreef Gamedemon het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:33 schreef Gamedemon het volgende:Dat argument is uiteraard al net zo oud als het gerucht. Je zult er vanzelf achterkomen wat de waarheid is, zodra je het spel speelt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De codec is er dus nog wel? Ik bedoel... àl wel in 1960?quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:28 schreef John_Cena het volgende:
...Ook was er alweer gelijk zo'n dodelijk saai en lang gesprek via die codec met een of andere muts![]()
Op de hoogste moeilijkheidsgraad bij MGS1 had je ook geen radar!quote:Op zaterdag 20 november 2004 15:23 schreef GF het volgende:
Dat je geen radar hebt is iig wel ff wennen
quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:54 schreef John_Cena het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
Mja, dat welquote:Op zaterdag 20 november 2004 16:21 schreef P-Style het volgende:
[..]
Op de hoogste moeilijkheidsgraad bij MGS1 had je ook geen radar!Net als bij de moeilijkere VR-missies bij MGS2:Substance. Maakt het spel wat uitdagender!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste PS2 game van dit jaar. Het is gewoon bizar wat Konami heeft geflikt.Of toch niet?
quote:Op dinsdag 23 november 2004 02:14 schreef Eitjes het volgende:
Ik heb hem zojuist uitgespeeld. Ik ben enorm onder de indruk van het spel / verhaal. Dit is absoluut het beste deel uit de serie.Hoe zit het met de "replayability"? Ik weet nog dat ik MGS2 zo 6x achter elkaar heb gespeeld en het bleef leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste PS2 game van dit jaar. Het is gewoon bizar wat Konami heeft geflikt.![]()
Voor de zekerheid maar in spoiler tags :quote:Op dinsdag 23 november 2004 06:41 schreef P-Style het volgende:
Hoe zit het met de "replayability"? Ik weet nog dat ik MGS2 zo 6x achter elkaar heb gespeeld en het bleef leuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of toch niet?
quote:Op dinsdag 23 november 2004 06:48 schreef Eitjes het volgende:
Voor de zekerheid maar in spoiler tags :Mooizo! 2005 wordt een goed jaar voor de PS2-fans!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |