Ja ik vind het ook wel duur, maar ik kan me het wel voorstellen. Spel is amper te krijgen en is een soort van cult titel,... ik vind het een bijzonder magisch spel ! Tis echt een heb spelquote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:20 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
87 pond voor een oud spel...die gasten zijn echt gestoord daar
Nu moeten ze verder zoekenquote:Op maandag 17 januari 2005 23:55 schreef Alessandro het volgende:
En voor de mensen die mijn ICO willen kopen. Ik had hem meteen aan mijn neefje gegeven.
Ziet er erg goed uitquote:Op dinsdag 18 januari 2005 09:50 schreef Chocobo het volgende:
Coole nieuwe trailer van 'Legend of Kay'
http://www.gametrailers.com/download.php?id=4497&type=wmv&f=
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 09:50 schreef Chocobo het volgende:
[afbeelding]
Mij ook, echter hoop ik dat er niet teveel nadruk gelegd wordt op het extreme slinger platformen. In deze trailer valt het wel mee maar in een andere trailer zag ik vreselijke trial and error sprongen boven lava etc etcquote:Op dinsdag 18 januari 2005 10:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat lijkt wel een toffe game
Das iets minder inderdaad. Ik sla deze game ook gewoon over vanwege tijd, maar het lijkt me wel een leuke titel iigquote:Op dinsdag 18 januari 2005 10:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mij ook, echter hoop ik dat er niet teveel nadruk gelegd wordt op het extreme slinger platformen. In deze trailer valt het wel mee maar in een andere trailer zag ik vreselijke trial and error sprongen boven lava etc etc
kzag em vandaag op TV bij TMF draaien...ziet er niet verkeerd uit , ik wacht ff de reviews af maar mischien word dit er wel 1 die ik ga halenquote:Op dinsdag 18 januari 2005 09:50 schreef Chocobo het volgende:
[afbeelding]
Dus nu heb je een nep-controller, een nep-afstandsbediening een nepstandaard en een overbodige verlengkabel? Ik hoop dat je er blij mee bent.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:00 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Nou ik heb er een gekochtEen nepperd
![]()
Maar met afstandsbediening en een standaard en een verlengkabel voor 17,99¤
Waarom moet je toch altijd erbij zeggen dat je Nintendo games minder vind?quote:die games zijn beter dan Mario imo
in dit geval omdat nintendo als platformer koning word gezien.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waarom moet je toch altijd erbij zeggen dat je Nintendo games minder vind?Je frustratie zit diep he?
Ratchet and Clank trok ik niet echt,..... J&D aan de andere kant wel, en dat vind ik de beste en coolste platformer op PS2.... wil deel 2 en 3 ook nog steeds een keer halen als ze wat goedkoper zijn en als ik tijd heb.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:31 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
kzag em vandaag op TV bij TMF draaien...ziet er niet verkeerd uit , ik wacht ff de reviews af maar mischien word dit er wel 1 die ik ga halen
Ratchet and clank en jak and daxter zijn ook al zulke vette platformers...die games zijn beter dan Mario imo
hou er rekening mee dat 2 en 3 heel anders spelen als 1...je speelt met dezelfde characters en je hebt dezelfde platform moves en dat was het eigenlijkquote:Op woensdag 19 januari 2005 07:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ratchet and Clank trok ik niet echt,..... J&D aan de andere kant wel, en dat vind ik de beste en coolste platformer op PS2.... wil deel 2 en 3 ook nog steeds een keer halen als ze wat goedkoper zijn en als ik tijd heb.
Ja ik geloof dat Jak 2 iets van een GTA achtige bedoeling was !quote:Op woensdag 19 januari 2005 08:00 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
hou er rekening mee dat 2 en 3 heel anders spelen als 1...je speelt met dezelfde characters en je hebt dezelfde platform moves en dat was het eigenlijk
Daxter is nog steeds wel erg kewlquote:Op woensdag 19 januari 2005 08:00 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
hou er rekening mee dat 2 en 3 heel anders spelen als 1...je speelt met dezelfde characters en je hebt dezelfde platform moves en dat was het eigenlijk
Of je lens is gewoon vies, òf je hele lens-focus-systeem is kapot. Je kunt proberen je lens schoon te maken.quote:Op donderdag 20 januari 2005 17:26 schreef Jebus het volgende:
Ik heb een probleem met mijn PS2. Hij speelt namelijk niet goed PS1 games meer af, terwijl ik net bij Sephiroth ben. Als ik de cd erin doe wil hij met moeite en veel laadgeluiden nog net opstarten, maar als je eenmaal in het spel zit en hij hoeft ook maar iets te laden, gaat hij harde vreemde laadgeluiden maken (klinkt niet goed), en dan doet hij verder niet veel meer. Weet iemand daar iets over??
mwah zoietsquote:Op woensdag 19 januari 2005 08:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik geloof dat Jak 2 iets van een GTA achtige bedoeling was !
Maak 'm open (als je geen garantie meer hebt). Dat is de enige manier die ik kan bedenken zonder een cleandisc te gebruiken.quote:Op donderdag 20 januari 2005 19:02 schreef Jebus het volgende:
Is daar een manier voor zonder dat je zon clean disk hebt? of moet ik dan zon clean disk halen. Ik denk btw niet dat het hele lens focus systeem stuk is, want ps2 spellen kan ie nog wel lezen.
Ik had een keer eentje van trust gehaald 15 euro was die zo'n harry potter geval. Nou ik heb het geweten na twee keer spelen lag die hele analoge ding los. En het gekke is je kon sommige spellen niet goed spelen zoals gta vice city<....... gevoel was gewoon anders en met fifa verloor ik altijd van iemand die wel met een originele sony controller speelde.. Maar een keer en nooit meer TRUSTquote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:00 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Nou ik heb er een gekochtEen nepperd
![]()
Maar met afstandsbediening en een standaard en een verlengkabel voor 17,99¤
Had je het ook alleen met ps1 spellen of ook met ps2 spellen? Ja het kan wel dat er iets los zit, het klinkt wel een beetje zo alsof er iets snel trillt ofzo. Mmm misschien moet ik dan toch maar ff langs de winkel.quote:Op donderdag 20 januari 2005 20:17 schreef Alessandro het volgende:
Die van mij maakte ook zulke geluiden en heb hem laten maken toen want ene keer speelde hij alles goed af en andere keer bleef ik tijdens het spelen vast zitten en maakte hij weer van die geluiden. Reparatie was 25 euro en lens of iets dergelijks bleek los te zitten of zat los (was) vies ,..hij wou niet echt zeggen wat hij eraan had gedaan maar hij deed het weer.
Wat ik weet deed hij met alles zo. Hij speelde ze wel af maar met veel geluid en vaak bleef hij vast(spel) met heel veel geluid. Ik drukte weleens op de bovenkant< waardoor het geluid verdween maar mijn spellen en dvd filmpjes zulke krassen hadden dat ze kapot waren.quote:Op donderdag 20 januari 2005 21:07 schreef Jebus het volgende:
[..]
Had je het ook alleen met ps1 spellen of ook met ps2 spellen? Ja het kan wel dat er iets los zit, het klinkt wel een beetje zo alsof er iets snel trillt ofzo. Mmm misschien moet ik dan toch maar ff langs de winkel.
Gezien,.... nog niet echt vernieuwend maar het ziet er cool uitquote:Op donderdag 20 januari 2005 14:08 schreef Strolie75 het volgende:
IGN heeft een hands-on preview van de opvolger van The Mark of Kri: Rise of the Kasai
[afbeelding]
Veel nieuwe pics en video's
http://ps2.ign.com/articles/580/580444p1.html
Nee, als ik het kartonnen hoesje had gehad had ik de game niet verkocht. Nu wel. Het spel zelf zuigt namelijk best welquote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:23 schreef Hakkert het volgende:
Ico is een net zo'n leuk spel als tie in een normaal hoesje zit hoor :s
Het kartonnen hoesje zorgt er namelijk voor dat de gameplay enorm verbetert!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, als ik het kartonnen hoesje had gehad had ik de game niet verkocht. Nu wel. Het spel zelf zuigt namelijk best welTrage kut gameplay
Nee, die plastic hoes had geen verzamelwaardequote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:15 schreef P-Style het volgende:
[..]
Het kartonnen hoesje zorgt er namelijk voor dat de gameplay enorm verbetert!
ICO2quote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:00 schreef Jebus het volgende:
Zijn er eigenlijk nog meer ps2 spellen zoals ICO die nu al zeldzaam zijn?
Die moet alleen nog uitkomen en krijgt een andere naam en andere personages.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:24 schreef Alessandro het volgende:
ICO2
Wel sfeervol, maar dat kon het niet redden dit keerquote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:38 schreef Alessandro het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat mensen zo leuk aan ICO vonden, Iedereen zeurde aan mijn kop van je moet hem kopen want anders mis je wat. En ik echt overal zoeken en toen ik hem aan het spelen was werd ik gek. Kutpuzzels soms onmogelijk en telkens weer van die zelfde zwarte monster spoken. Ik had een cheat boek bij mij want de puzzels waren onmogelijk en nee ik ga geen jaren zoeken om een deur te openen(heb ook nog een leven). En Gewoon een saai kutspel. Het zag er wel ok uit dat wel maar verder WAT SAAI EN SAAI EN TRAAG. Zo dat moest er even uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |