abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 december 2004 @ 20:03:15 #26
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_24241042
Ik wil best een RGB kabel kopen maar ik heb 3 consoles en 3x 20 euro p.s vind ik overdreven
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_24241845
quote:
Op maandag 27 december 2004 20:03 schreef HomerJ het volgende:
Ik wil best een RGB kabel kopen maar ik heb 3 consoles en 3x 20 euro p.s vind ik overdreven
Nou ìs er een kabel met aan de ene kant een scart-connector en aan de andere kant alle av-connectors van de verschillende consoles. De ideale oplossing voor jou. Dat ding is ook helemaal niet duur... ik weet alleen niet meer van welk merk die is Heb 'm wel ooit zien liggen bij de Bart-Smit en Dixons geloof ik.
  maandag 27 december 2004 @ 22:16:55 #28
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_24243685
Ik heb een "oud" model PS2, dus excl. netwerkadapter. Nu heb ik laatst een USB netwerkadapter gekocht die geschikt zou moeten zijn voor de PS2, het staat er zelfs op... Echter, volgens mij is het de bedoeling dat dat kreng meteen werkt als ik 'm in 1 van de 2 USB poorten plug, maar hij wordt gewoon niet herkend...

Is er iemand anders hier die ook een netwerkadapter heeft in de vorm van een USB apparaat? Hoe krijg ik in godesnaam dat ding werkend..
pi_24248966
quote:
Op maandag 27 december 2004 22:16 schreef BrauN het volgende:
Ik heb een "oud" model PS2, dus excl. netwerkadapter. Nu heb ik laatst een USB netwerkadapter gekocht die geschikt zou moeten zijn voor de PS2, het staat er zelfs op... Echter, volgens mij is het de bedoeling dat dat kreng meteen werkt als ik 'm in 1 van de 2 USB poorten plug, maar hij wordt gewoon niet herkend...

Is er iemand anders hier die ook een netwerkadapter heeft in de vorm van een USB apparaat? Hoe krijg ik in godesnaam dat ding werkend..
De verpakking kan beweren wat 'ie wilt, waarschijnlijk zal 'ie het niet doen! De allereerste paar online games op de PS2 wilden nog wel eens een USB-netwerkadapter ondersteunen, maar ga er maar vanuit dat je waarschijnlijk gewoon een officiële netwerkadapter moet kopen.

Je moet sowieso een "netwerkconfiguratiebestand" maken op je memory card, als je gebruik wilt maken van je netwerkadapter (ook de officiële). Hier heb je een "network access disc" voor nodig en die krijg je bij de officiële netwerkadapter of bij de nieuwe PS2, zodra je'm registreert. Programmaatjes om een "netwerkconfiguratiebestand" te maken vind je ook wel eens op de discs van online games.

Heel misschien als je een online game hebt mèt netwerkconfiguratie-programmaatje dat je een netwerkconfiguratiebestand kunt maken voor je USB-netwerkadapter. Maar verwacht niet dat je PS2 dat ding meteen herkent als je'm in je PS2 plugt.
  dinsdag 28 december 2004 @ 08:19:05 #30
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24250345
quote:
Op maandag 27 december 2004 12:14 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ik zou gewoon zo'n nieuwe platte halen. Veel mooier dan die oude modellen en echt duur zijn ze nu ook weer niet.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_24259940
Nog meer mensen problemen met Jak2 gehad dat ineens het beeld half weg valt. De achtergrond en dergelijke zijn ineens weg. Sta op het punt het nest in te gaan :S Rare gewaarwording
Mijn games
He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
  dinsdag 28 december 2004 @ 20:43:12 #32
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_24261877
Ik ben weer eens op zoek naar een nieuwe Adventure (RPG Adventure mag ook) voor op m'n PS2.
Nog tips?
pi_24261919
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 20:43 schreef Ixnay het volgende:
Ik ben weer eens op zoek naar een nieuwe Adventure (RPG Adventure mag ook) voor op m'n PS2.
Nog tips?
Jak3! Of vind je dat geen "adventure"... Of heb je die al?
pi_24261972
Star Ocean 3 is ook een aanrader en op play.com best goedkoop
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_24263211
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 20:47 schreef Tain het volgende:
Star Ocean 3 is ook een aanrader en op play.com best goedkoop
Net besteld
Mijn games
pi_24268703
Binnenkort komt ook ICO 2.. Zag dat hij op Play.com op 01/02/2005 staat, dus nog maar iets meer dan een maand

Kan er alleen nog heel weinig over vinden, dus mocht iemand een linkje hebben!

Ik ben trouwens ook nog opzoek naar het origineel van de eerste ICO, dus de PAL-versie.. Als iemand hem heeft en hem wil verkopen, mail me dan even!
Dell XPS M1530 | Nokia N81 | Sony PlayStation 3 | xbox 360 HDMI | Sony Bravia 32S3000
pi_24268741
quote:
Op woensdag 29 december 2004 01:36 schreef eChOeS_2003 het volgende:
Binnenkort komt ook ICO 2.. Zag dat hij op Play.com op 01/02/2005 staat, dus nog maar iets meer dan een maand

Kan er alleen nog heel weinig over vinden, dus mocht iemand een linkje hebben!

Ik ben trouwens ook nog opzoek naar het origineel van de eerste ICO, dus de PAL-versie.. Als iemand hem heeft en hem wil verkopen, mail me dan even!
Ico 2 is toch niet meer Ico 2? Het is toch Wanda and Colossus geworden? Een ander spel met een ander verhaal, een vergelijkbare sfeer en dezelfde developpers.

In ieder geval wel iets om naar uit te kijken! Maar het heet geen "Ico 2"
  woensdag 29 december 2004 @ 09:37:38 #38
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24271499
Romaning Saga naar PS2 Meer RPG geweld !

pi_24272550
quote:
Op woensdag 29 december 2004 01:39 schreef P-Style het volgende:

[..]

Ico 2 is toch niet meer Ico 2? Het is toch Wanda and Colossus geworden? Een ander spel met een ander verhaal, een vergelijkbare sfeer en dezelfde developpers.

In ieder geval wel iets om naar uit te kijken! Maar het heet geen "Ico 2"
Naja, het heeft (naar wat ik erover heb gelezen) dezelfde hoofdpersoon en als ik wat screenshots bekijk, lijkt het ontzettend veel op ICO. Daarnaast staat hij ook vaak aangeduid als ICO: Wanda and Colussus..

Maar goed, Wanda and Colossus is natuurlijk ook een prima titel Echt een spel waar ik op zit te wachten!!
Dell XPS M1530 | Nokia N81 | Sony PlayStation 3 | xbox 360 HDMI | Sony Bravia 32S3000
pi_24272952
Ik zit te twijfelen of ik X-2 moet gaan doen of Splinter Cell: PT
Mijn games
pi_24290575
quote:
Op woensdag 29 december 2004 11:23 schreef Hakkert het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik X-2 moet gaan doen of Splinter Cell: PT
Waarom niet allebei?
pi_24293426
quote:
Op donderdag 30 december 2004 01:48 schreef P-Style het volgende:

[..]

Waarom niet allebei?
Hmmm dat kan natuurlijk ook, maar meestal doe ik maar 1 spel tegelijk en ik ben maar vast begonnen met splinter cell Kzal vanmiddag X-2 er ook eens ingooien
Mijn games
  vrijdag 31 december 2004 @ 19:28:59 #43
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24326130
quote:
Op donderdag 30 december 2004 01:48 schreef P-Style het volgende:

[..]

Waarom niet allebei?

Ik vond FFX-2 niet zo cool eerlijk gezegd. Beetje chaotisch allemaal maar misschien dat ik hem nog eens ga proberen !
pi_24334576
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 19:28 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ik vond FFX-2 niet zo cool eerlijk gezegd. Beetje chaotisch allemaal maar misschien dat ik hem nog eens ga proberen !
het kutte aan FFX-2 is dat ze het wat sneller hebben willen maken maar het werkte niet.
Je liep vaak heel snel in je menu te kloten aangezien je niet kon wachten en daarmee maakte je fouten...ik gaf vaak potions aan het verkeerde persoon, of gooide ik magic op de verkeerde vijand...puur omdat ik snel wou zijn aangezien de battle gewoon doorliep.
ze hadden het beter volledig turn based moeten laten
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_24336566
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 11:52 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

het kutte aan FFX-2 is dat ze het wat sneller hebben willen maken maar het werkte niet.
Je liep vaak heel snel in je menu te kloten aangezien je niet kon wachten en daarmee maakte je fouten...ik gaf vaak potions aan het verkeerde persoon, of gooide ik magic op de verkeerde vijand...puur omdat ik snel wou zijn aangezien de battle gewoon doorliep.
ze hadden het beter volledig turn based moeten laten
Het vechtsysteem van FFX vond ik erg goed, dat je aan de zijkant kon zien wie er aan de beurt was en dat je bepaalde magic of aanvallen zo moest kiezen dat je zoveel mogelijk aan kon vallen zonder aangevallen te worden, dat systeem moeten ze gewoon houden! FFX-2 was inderdaad veel te gehaast en vaak erg onduidelijk.
pi_24339632
Ik snap niet dat zo veel mensen problemen hebben met het vechtsysteem van X-2. Het is gewoon het ATB-systeem dat ook werd gebruikt bij FF6,7,8 en 9 (10 hadden ze turn based gemaakt). Het enige verschil is dat ze niet netjes op een rijtje staan als ze met monsters gaan vechten. Bovendien kun je de snelheid aanpassen en er zelfs voor zorgen dat 'ie pauzeerd als je aan de beurt bent, zodat je rustig je keuze kunt maken. Ik vond vechten bij X-2 juist leuk vanwege al die mogelijkheden met de dress spheres en juist de snelheid!
  zaterdag 1 januari 2005 @ 17:24:04 #47
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24339730
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 17:19 schreef P-Style het volgende:
Ik snap niet dat zo veel mensen problemen hebben met het vechtsysteem van X-2. Het is gewoon het ATB-systeem dat ook werd gebruikt bij FF6,7,8 en 9 (10 hadden ze turn based gemaakt). Het enige verschil is dat ze niet netjes op een rijtje staan als ze met monsters gaan vechten. Bovendien kun je de snelheid aanpassen en er zelfs voor zorgen dat 'ie pauzeerd als je aan de beurt bent, zodat je rustig je keuze kunt maken. Ik vond vechten bij X-2 juist leuk vanwege al die mogelijkheden met de dress spheres en juist de snelheid!
Gaat me ook om het menu,.... vrij chaotisch,... weet soms niet wat ik doe en trok het dress sphere gebeuren niet. Kan toch ? Ik wacht met smart op FFXII,.... ! Van alle FF games vond ik alleen FFX-2 en FFCC minder ! De rest heeeeeeerst !! Met name 7, 8 en 9
pi_24339818
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 17:24 schreef Chocobo het volgende:
Gaat me ook om het menu,.... vrij chaotisch,... weet soms niet wat ik doe en trok het dress sphere gebeuren niet. Kan toch ? Ik wacht met smart op FFXII,.... ! Van alle FF games vond ik alleen FFX-2 en FFCC minder ! De rest heeeeeeerst !! Met name 7, 8 en 9
Je hebt wel een beetje gelijk hoor. Je moest eigenlijk voor iedere dress sphere het menu uit je kop kennen wilde je een beetje vlotte beslissingen kunnen maken. Maar als je die eenmaal kende ging het prima! (bij mij dan)
pi_24340375
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 17:28 schreef P-Style het volgende:

[..]

Je hebt wel een beetje gelijk hoor. Je moest eigenlijk voor iedere dress sphere het menu uit je kop kennen wilde je een beetje vlotte beslissingen kunnen maken. Maar als je die eenmaal kende ging het prima! (bij mij dan)
ik wou het altijd te vlot doen en dan gaat het fout...khad er ook al snel geen zin meer in door dat gezeik...de battles waren gewoon niet leuk meer
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_24340904
Ik heb een tijd geleden mn PS2 geregistreerd voor zon network acces disc.
Heb ik laatst wel een brief gekregen met mn code voor central station, maar die acces disc heb ik nog steeds niet
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')