Hm. nee geen last van gehad, ik had alleen dat mn PS2 (of het spel) vastliep na een paar uur Jak 2. Ontzettend gaaf spel btw, Jak 1 is ook erg leuk met Daxter zijn humorquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:18 schreef Hakkert het volgende:
Nog meer mensen problemen met Jak2 gehad dat ineens het beeld half weg valt. De achtergrond en dergelijke zijn ineens weg. Sta op het punt het nest in te gaan :S Rare gewaarwording
Bij mij is het precies andersom gegaan.. Ik heb de Network Access-disc en m'n PlayStation ID-card, maar ik mis m'n 10-cijferige PIN-code nog om definitief te kunnen registreren. Heb al met Sony gebeld, maar die zeggen dat ik gewoon die PIN-code moet afwachten. Helaas heb ik nog maar 4 dagen om hem definitief te activeren...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:29 schreef peristilius het volgende:
Ik heb een tijd geleden mn PS2 geregistreerd voor zon network acces disc.
Heb ik laatst wel een brief gekregen met mn code voor central station, maar die acces disc heb ik nog steeds niet
Ik had precies hetzelfde !quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:58 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik wou het altijd te vlot doen en dan gaat het fout...khad er ook al snel geen zin meer in door dat gezeik...de battles waren gewoon niet leuk meer
E-plaza volgens mij..quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:14 schreef BaggerUser het volgende:
zo'n pakket van 180 euro
( met 2 controllers en memory kaartje) kan je je daar nog voor opgeven ?..
en zo ja waar ?..
E-plaza...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:48 schreef BaggerUser het volgende:
bij welke winkel dan?
whehe geeft nietquote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:00 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
oh ik dacht dat dat via internet was
Dus je raakt je PS2 serieus een jaar niet meer aan?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
GohMis ik al weer het hele begin van dit topic
Mooie OP iig!
Ik wacht met smart nog steeds op DQVIII en FFXII. In de tussentijd gaat de PS2 niet meer aan, enkel voor de Eye-Toy zo af en toe
Ik wacht op deze PS2 gamesquote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mooie OP iig!
Ik wacht met smart nog steeds op DQVIII en FFXII. In de tussentijd gaat de PS2 niet meer aan, enkel voor de Eye-Toy zo af en toe
anders ga je je even schamen in een hoekje! Ik ben weer wat fanatieker bezig met de ps2.. Splinter Cell PT is echt weer een cool spel! Heerlijk sneaken en lui afmaken.. geweldig weerquote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mooie OP iig!
http://ps2.ign.com/articles/577/577889p1.htmlquote:Op vrijdag 7 januari 2005 05:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik wacht op deze PS2 games
Dirge of Cerberus: Final Fantasy VII
Dragon Warrior VIII
Final Fantasy XII
Kingdom Hearts II
Metal Gear Solid 3: Snake Eater Konami
Rise of the Kasai
Shadow Hearts: Covenant
Suikoden IV
Wanda and Colossus
Die is nog positief over Suikoden 4quote:Op zaterdag 8 januari 2005 10:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
http://ps2.ign.com/articles/577/577889p1.html
Zo af en toe voor de Eyetoy dus. Misschien een enkele review game, maar ik ga dit jaar geen PS2 titels kopen behalve de Twee Machtige RPG's (die maar zsm moeten komen).quote:Op vrijdag 7 januari 2005 03:34 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dus je raakt je PS2 serieus een jaar niet meer aan?
Ja maar er komt zoveel dit jaar,... ik haal alleen nog maar de beste Gijs..... anders kan ik alles wel kopenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 10:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die is nog positief over Suikoden 4
Cloudquote:Op zondag 9 januari 2005 09:56 schreef Chocobo het volgende:
Een bordspel met FF en DQ characters![]()
?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Schrap alle Disneyspellen maar! Verder zou ik de Spyro's, Harry Potter en Commando's ook niet kopen. Alternatieven: Jak3, Ratchet & Clank 3, Sly 2. Maar waarom wil je per se twáálf spellen kopen?!? Links naar sites waar je spellen terug kunt vinden staan in de OP.quote:Op zondag 9 januari 2005 13:22 schreef stevengerrard het volgende:
Hoi ik wou deze spellen kopen maar wou advies omtrent deze spellen leuk zijn?
Sly Racoon
PRINCE OF PERSIA 2
SPYRO 4 A HEROES TALE
THE INCREDIBLES
GRAND THEFT AUTO SAN ANDREAS
HARRY POTTER AND THE PRISONER OF AZKABAN (NL)
SMARH COURT TENNIS 2
FINDING MEMO
DISNEY KNORRETJE'S BIG GAME
RAYMAN 3
SPYRO 3
COMMANDOS 2
Als iemand een spel af raad welk alternatief is er dan? In dezelfde genre
Weet iemand een site waar je alle PS2 spellen kunt terugvinden + screenshots?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |