Is REZ echt zo tof als ik denk?quote:Op donderdag 27 januari 2005 11:12 schreef Jebus het volgende:
Ik zit nu in mijn oude REZ T-shirt
Psssst...quote:Op donderdag 27 januari 2005 15:11 schreef Chocobo het volgende:
Photo mode in GT4,...... ziet er strak uit ! Uiteraard maar een extra'tje maar best cool !
http://ps2.ign.com/articles/582/582926p1.html
[afbeelding]
Ja niet iedereen komt daar zeg maar......... PS2 topic is er ook prima voorquote:Op donderdag 27 januari 2005 17:45 schreef P-Style het volgende:
[..]
Psssst...[PS2] Gran Turismo 4: TRDS (Deel 2)
Zolang je maar geen "quote:Op donderdag 27 januari 2005 18:08 schreef Chocobo het volgende:
Ja niet iedereen komt daar zeg maar......... PS2 topic is er ook prima voorOf zal ik anders voor elk spel wat ik hier post een topic aanmaken
Ik post wat ik wil waar ik wilquote:Op donderdag 27 januari 2005 18:13 schreef P-Style het volgende:
[..]
Zolang je maar geen "" in plaatst!
Maar je snapt natuurlijk wel dat de mensen die in GT4 geïnteresseerd zijn wèl in de GT4-topics komen! En de mensen die niet in de GT4 topics komen, waarschijnlijk niet zo in GT4 geïnteresseerd zijn. En als er dan tòch al een GT4-topic is, dan kun je dáár je GT4-info/nieuwtjes/vragen in kwijt!
En verder ben ik natuurlijk m'n GT4-topic aan het promoten!
Goedzo!quote:Op donderdag 27 januari 2005 18:14 schreef Chocobo het volgende:
Ik post wat ik wil waar ik wilen speciaal voor jou zet ik hem ook in dat topic !
LOL ga maar vast een site zoeken die je puzzels kan oplossen,.. anders kan het nog wel een hele lange vermoeide weekend wordenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:04 schreef eChOeS_2003 het volgende:
Eindelijk.. ik heb vandaag ICO binnen gekregen! Wat gaat dit een heerlijk weekend worden
dat valt nou ook wel weer mee...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:46 schreef Alessandro het volgende:
[..]
LOL ga maar vast een site zoeken die je puzzels kan oplossen,.. anders kan het nog wel een hele lange vermoeide weekend worden![]()
ik deed et in 8 uurquote:Op zaterdag 29 januari 2005 14:58 schreef BaggerUser het volgende:
yay ik heb jak3 uitgespeeld![]()
wel in 20 uur (het dubbele van het normale volgens mij maar toch) veel plezier aan beleefd
en 1 van de 1e spellen die ik niet zat was voordat ik het had uitgespeeld en zonder codes
Maar jij bent dan ook extreem goedquote:
dat wil ik ook niet beweren ik vond wel dat jak 2 moeilijker was dus mischien vandaarquote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:32 schreef Hakkert het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook extreem goed
Ik krijg hem met een paar weken van m'n broer.. ben erg benieuwd
Ben bang dat 'ie gewoon versleten is!quote:Op zondag 30 januari 2005 02:54 schreef Chokeme het volgende:
Mijn PS2 doet het niet meer
Bij San Andreas gaf hij steeds 'error reading the disc blablabla', maar af en toe als ik hem opnieuw opstartte deed hij het weer wel. Hij klinkt alsof er iets aanloopt ofzo.
Later heb ik heb met GT3 geprobeerd en hij maakte weer het geluid en ik kon geen endurance races doen![]()
Hmmm... dat is nog niet zo oud.quote:Op zondag 30 januari 2005 03:18 schreef Chokeme het volgende:
Nog geen 2 jaar oudohja, als ik er een flinke ram op geef doet hij het bij gran turismo weer 5 minuten ofzo..
Maar om nou de hele tijd op dat ding te rammen..
Dan is 'ie waarschijnlijk echt gewoon versleten... Sorry.quote:Op zondag 30 januari 2005 14:21 schreef Chokeme het volgende:
Oh trouwens, hij staat horizontaal.
Je lens of zo zit los. Bij mij maakte het ook heelt ijd geluiden en disc error. En als ik er op sloeg deed hij het weer even en dan weer krakend geluid. Bij gameboer gebracht en 25 euro armer en hij was weer nieuwquote:Op zondag 30 januari 2005 19:55 schreef Chokeme het volgende:
![]()
Zou ie verticaal minder snel slijten dan ?
Bah frustrerend..Net al die dure troep gaat kapot..zelfs nieuwe spullen. Mp3 speler, discman, laptop start niet op, brommer loopt niet mooi, wordt er helemaal geflipt vanOhja, mn radio doet et ook niet maar die heb ik zelf gemold
Hmmm... misschien ligt het dan toch aan de gebruiker?quote:Op zondag 30 januari 2005 19:55 schreef Chokeme het volgende:
Bah frustrerend..Net al die dure troep gaat kapot..zelfs nieuwe spullen. Mp3 speler, discman, laptop start niet op, brommer loopt niet mooi, wordt er helemaal geflipt vanOhja, mn radio doet et ook niet maar die heb ik zelf gemold
tis een erg vet spel.quote:Op maandag 31 januari 2005 11:36 schreef Chocobo het volgende:
Deze week aan Onimusha 3 beginnen. Vond de vorige delen ook cool, maar deze trekt me misschien het meeste vanwege de 3D engine
Je mag mij ouwe ook wel kopen voor ¤75,-! Dan koop ikzelf wel een nieuwe 70004!quote:Op maandag 31 januari 2005 23:41 schreef Chokeme het volgende:
Vandaag heb ik met Sony gebeld wat ze voor mij (en mijn kapotte psx2) kunnen betekenen. Wat een kneuzenclub daar zegNa 7 minuten bellen kwam het er op neer dat ik of een gereviseerde voor 80 euro kon kopen (en als ik het goed begrepen heb moest ik dan mijn oude nog opsturen ook) of een nieuwe. Ze bouwen ze wel maar repareren ze niet
Alessandro, waar heb jij hem dan laten repareren ? Ook Bart Smit kan niks voor me doen, grmbl
Da's helemaal waar... en eigenlijk valt die ¤80,- nog wel mee. Je kunt natuurlijk ook voor ¤149,- een gloednieuwe kopen.quote:Op maandag 31 januari 2005 23:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je hebt een jaar garantie, das met alle apparaten zo. Gaat er buiten de garantie periode iets kapot dan moet je betalen.
Waarschijnlijk omdat de reparatiekosten nòg hoger zijn! (man-uren enzo...)quote:Op maandag 31 januari 2005 23:50 schreef Chokeme het volgende:
Haha
Valt me toch wel vies tegen eigenlijk dat ze die dingen niet repareren. Stel: Ik koop mercedes, rij 2 jaar rond, mercedes nokt ermee. Ik ga naar garage, ja, mercedes doet het niet meer. Dealer: sja, je kunt of een 2ehandse of een nieuwe kopen. Ik:
Kwa "emotionele waarde" zijn ze ongeveer evenveel waard.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 09:42 schreef eChOeS_2003 het volgende:
Lekkere vergelijking trouwens.. Een PlayStation 2 van 149 euro of een Mercedes van enkele duizenden eurie's![]()
Omdat een psx2 'maar' 150 euro kost hoef je geen service te bieden ?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 09:42 schreef eChOeS_2003 het volgende:
Lekkere vergelijking trouwens.. Een PlayStation 2 van 149 euro of een Mercedes van enkele duizenden eurie's![]()
Dit wordt het volgende spel dat ik ga kopen!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:15 schreef Chocobo het volgende:
He HEEEERLIJK !!!
Ons continent krijgt vaak als laatste de nieuwste games in de winkel, maar soms heeft dat zo z'n voordelen. Konami heeft vandaag bekend gemaakt dat de Europese versie van Metal Gear Solid 3: Snake Eater vier extra's krijgt, waaronder een nieuwe moeilijkheidsgraad en meer camouflagemogelijkheden:
- The PAL version will also feature many face paint designs not seen in the existing versions of the game, while the winning designs from Konami's global camouflage creation competition will also be included.
- European gamers will also enjoy a new 'European Extreme' difficulty level, which is designed for hardened veterans of Snake's jungle environment, while there are two new levels in the light-hearted 'Snake Vs Monkey' mode, wherein the Metal Gear Solid hero finds himself chasing and trying to catch errant monkeys!
- PAL versions of Metal Gear Solid 3: Snake Eater will feature a new 'DUEL MODE' which allows players to battle through the game's 'Boss Fights' independently, and details the rich variety of adversaries Snake faces during the course of the game.
- A 'DEMO THEATRE' has also been created, and can be used to play the game's stunning link sequences in order to enjoy the many dramatic plot twists in order.
[afbeelding]
3 maart
Deze kende ik nog niet... ziet er wel leuk uit!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:26 schreef Chocobo het volgende:
Romancing Saga
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |