In ieder geval duel mode (waarbij je tegen bosses kunt spelen, nadat je de game hebt rondgespeeld), European Extreme mode en een cutscene theater... nou had je dit ookal bij MGS2:Substance, maar de VS-versie van MGS3 heeft dit in ieder geval niet. Bovendien zijn Hideo en z'n team bezig met het toevoegen van nòg meer extra's!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind ik
Snake verdront op de tanker. De rest van MGS 2 is VR/fake d8 ik zo.quote:Op zondag 2 januari 2005 17:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik vind het jammer dat je niet met Snake speelt
Nu weet ik nog niet wat er na Sons of Liberty gebeurt
dan heb jij het hele verhaal niet gevolgtquote:Op zondag 2 januari 2005 17:48 schreef BMH het volgende:
[..]
Snake verdront op de tanker. De rest van MGS 2 is VR/fake d8 ik zo.
Tis alweer een tijdje terug dat ik MGS2 uitgespeeld heb, dus kan het mis hebben.
Maar ik dacht dat het deel vanaf na de tanker allemaal een training/ilusie is van de La-le-lu-le-loo.quote:Op zondag 2 januari 2005 18:01 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
dan heb jij het hele verhaal niet gevolgt
Snake verdonk niet op die tanker, hij hield zich dood omdat hij gebruikt werd.
hij kreeg de schuld van het zinken van die tanker.
hij is toen underground gegaan bij een anti metal gear organisatie.
je komt em vrij snel weer tegen als Pliskin (voor de mensen die Escape from L.A. hebben gezien, Snake pliskin heete het hoofdpersonage daar dus kleine grap in het spel zelf)
en pliskin geeft tegen het einde van het spel toe dat hij Solid snake is.
Zodra je solidus voor het eerst verslaat als hij in die harrier zit.
en op het einde zie je em ook weer lopen in zen eigen sneak suit
quote:0x1f6e4114: Ames and the President's deaths --
0x1f6e4168: the computer virus that mimics FOXDIE.
0x1f6e41a0: Did you really think they were all a coincidence?
0x1f6e41e4: Ames' own nanomachines were used to shut down his pacemaker.
0x1f6e4234: I arranged for the appearance of the Ninja as well.
0x1f6e427c: As for the President --
0x1f6e42a4: although Johnson realized what was going on,
0x1f6e42e4: he played out his allotted part.
0x1f6e4318: As for the computer virus, it's a digital counterpart of FOXDIE.
0x1f6e436c: It was also designed to eliminate every scrap
0x1f6e43ac: of information regarding the Patriots from GW.
0x1f6e43ec: Your plan was invalidated even before execution, Solidus.
0x1f6e4438: Fatman was a different story.
0x1f6e4468: He's one of our own people,
0x1f6e4494: a sort of examiner we hired to test the boy's progress
0x1f6e44dc: before letting him tackle the exercise proper.
0x1f6e451c: We had to arrange for Stillman's presence
0x1f6e4558: to coax the maniac into agreeing.
0x1f6e458c: If the boy had allowed the Big Shell to be destroyed,
0x1f6e45d4: this exercise would have ended there.
0x1f6e460c: The project has no room for failures.
0x1f6e4644: What do you mean!?
0x1f6e4668: Given the right situation, the right story,
0x1f6e46a8: anyone can be shaped into Snake.
0x1f6e46dc: Even rookies can fight like men of experience.
0x1f6e471c: An instant creation of genius --
0x1f6e4750: and this training kernel
0x1f6e477c: will provide more than enough data to formulate such a program.
0x1f6e47d0: You, Dead Cell, Olga --
0x1f6e47f8: you're all nothing but pawns placed to create the perfect
simulation.
nope geen illusi, was allemaal echt maar manipulatiequote:Op zondag 2 januari 2005 18:04 schreef BMH het volgende:
[..]
Maar ik dacht dat het deel vanaf na de tanker allemaal een training/ilusie is van de La-le-lu-le-loo.
Je hebt het misquote:Op zondag 2 januari 2005 17:48 schreef BMH het volgende:
[..]
Snake verdront op de tanker. De rest van MGS 2 is VR/fake d8 ik zo.
Tis alweer een tijdje terug dat ik MGS2 uitgespeeld heb, dus kan het mis hebben.
Idd zo zag ik het ookquote:Op zondag 2 januari 2005 18:29 schreef Gamedemon het volgende:
Het enigste wat nep was aan die hele opdracht op de tanker was :
De colonel en Je vriendin rose.
doordat het virus verspreid werd door Metal gear , waar de A.I. van de colonel ook inzat sloeg je codec op hol.
Solid snake was wel degelijk echt. twas een onverwachte factor word er ook gezegd.
ze hadden niet verwacht dat hij nog op zou duiken...
serieus ik heb dit spel zo'n 10 keer uitgespeeld ik weet waar ik et over heb
Met die simulatie doelen ze op de VR training die raiden gevolgt heeft....quote:Op zondag 2 januari 2005 18:04 schreef BMH het volgende:
[..]
Maar ik dacht dat het deel vanaf na de tanker allemaal een training/ilusie is van de La-le-lu-le-loo.
Raiden: There is something about him ...like, like an iron will...enough to trust.
Colonel: He's not included in the simulation. Don't trust him. Ever. You got it?
[..]
In de OP staan links naar sites met heel veel screens.quote:Op woensdag 5 januari 2005 10:08 schreef jacco het volgende:
screens?
Kan ik m voor mijn verjaardag vragenquote:Op zondag 30 januari 2005 02:31 schreef P-Style het volgende:
Zo... eindelijk weer eens wat nieuws over MGS3.
Konami Europa heeft bevestigd dat MGS3 op 4 maart wordt gereleased in Europa!Dus degene die deze game nog niet hebben geïmporteerd (zoals ik) hebben weer een datum om naar uit te kijken!
Eens, erg vervelend om steeds tussen map, sonar en motion detector te moeten switchen.quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:28 schreef John_Cena het volgende:
Het camerasysteem is gewoon zwaar kut, omdat die radar nu weg is onderin heb je geen idee wat er voor je afspeelt waardoor je dus constant moet switchen naar de 1st person view. Ook was er alweer gelijk zo'n dodelijk saai en lang gesprek via die codec met een of andere muts![]()
Zolang je er geen spoilers in zet, ga gerust je gang!quote:Op zondag 6 februari 2005 20:24 schreef WeebI het volgende:
Ik kan m'n hele review hier wel neerdroppen maar dan wordt het zo'n langgerekte zooi
Daar twijfel ik niet aan!quote:Dit is een must have voor iedere PS2 bezitter!
quote:Op zondag 2 januari 2005 20:57 schreef Strolie75 het volgende:
Ben wel blij dat we met dit deel van die virtual reality shit af zijn.![]()
Het einde van MGS3 is trouwens echt geweldig! Een rollercoaster waar geen einde aan komt!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
quote:Op maandag 7 februari 2005 00:15 schreef Dr.Daggla het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op maandag 7 februari 2005 06:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
Ik heb 'm al besteld bij GCshop en hoop dat 'ie ergens deze week op m'n deurmat valt.quote:Op zondag 27 februari 2005 19:16 schreef Alessandro het volgende:
En het is bijna zover 5 daagjes nog
Ik ook... IK OOK!!!!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:16 schreef Alessandro het volgende:
BIJNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Als het goed is heb ik hem donderdag. @2 dagen nog.![]()
![]()
![]()
![]()
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:40 schreef CloudStrife het volgende:
Ik heb hem bij GCShop besteld, ik wil hem verdomme morgen wel hebben!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |