abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24685805

's Werelds grootste publisher kondigt de line-up voor 2005 aan, en die is niet mis. Zoals het er nu naar uit ziet kunnen we onder andere verwachten:

SSX 4
James Bond: From Russia With Love
Burnout 4
The Godfather
Command & Conquer: Red Alert 3
Harry Potter & The Goblet of Fire
Batman Begins
2 delen in de Battlefield serie, eentje voor de Xbox 2.
Deel 1 nog niet in de winkels, maar toch: FIFA Street 2
FIFA & Tiger Woods 2006
Need For Speed: Most Wanted
The Urbz 2
Black

Overigens zal er nog wel meer komen van EA, maar deze titels zijn nu aangekondigd. Screens nog niet beschikbaar.
Bron: InsideGamer, CubeZone, GameQube, Gamer, alles.

[ Bericht 6% gewijzigd door Thomper op 22-01-2005 12:05:20 ]
pi_24685873
Wtf?! de Xbox 2? Ik heb net een paar maanden geleden mn xbox gekocht!
pi_24685909
Tsja, er gaat al lange tijd het gerucht dat de Xbox 2 in november ofzo al komt, dus dit is alleen maar nog meer bevestiging. De Xbox 2 komt als eerste, eind dit jaar al, en eind 2006 pas de PS3 en Revolution, althans, dat zegt iedere grote gamesite, en met al die feiten is het haast niet te ontkennen.
  zaterdag 22 januari 2005 @ 12:25:39 #4
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_24686212
red alert 3 !
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_24686244
Staan leuke titels tussen:
Burnout 4
SSX 4
Battlefield voor Xbox 2
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  zaterdag 22 januari 2005 @ 12:31:56 #6
69621 DeRCT14
Wat wordt hier verzwegen?!
pi_24686303
Verbaast me eerlijk gezegd niet, al die sequels
smoking isn't that great but it helps to take a break from people like you
pi_24686340
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 12:31 schreef DeRCT14 het volgende:
Verbaast me eerlijk gezegd niet, al die sequels
Ja want EA is de enige die sequels maakt. Capcom, Nintendo, Ubisoft maken idd nooit sequels
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_24686384
Het bericht op Fok!Games moet je maar es aanpassen Tain, letterlijk gebabelfished:
James Jump: From Russia with Coil
  zaterdag 22 januari 2005 @ 12:38:01 #9
69621 DeRCT14
pi_24686404
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 12:34 schreef Tain het volgende:

[..]

Ja want EA is de enige die sequels maakt. Capcom, Nintendo, Ubisoft maken idd nooit sequels
Nah, ik bedoel meer dat er ieder jaar wel een nieuw deel wordt uitgeperst. Andere publishers maken wel sequels, maar lang niet zoveel als EA.
pi_24686480
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 12:03 schreef rijkv het volgende:
Wtf?! de Xbox 2? Ik heb net een paar maanden geleden mn xbox gekocht!
Ha
Ha
Hahahahaha
Nee, maar dat is natuurlijk wel balen dan.
Ach ja, kijken of er nog een of andere mafkees rondloopt die 'm wil kopen
pi_24686535
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 12:37 schreef Thomper het volgende:
Het bericht op Fok!Games moet je maar es aanpassen Tain, letterlijk gebabelfished:
James Jump: From Russia with Coil
gedaan
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_24686623
Mooie line-up trouwens. Wat veel vervolgen, maar ach, bijna allemaal vervolgen op toppers.
pi_24686777
red alart 3

WOOHOO
Liefde is niet blind, het is achterlijk
pi_24687070
Godverdomme, teringmicrosoft, wacht godverdegodver effe met nieuwe crap.
pi_24687123
Ach, ik wilde toch al een Xbox gaan kopen, nu hoef ik nog maar een jaartje te wachten op de Xbox 2. Komt wel goed uit
Who knew?
  Redactie Games zaterdag 22 januari 2005 @ 13:35:41 #16
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_24687248
NEWSFLASH!!!!

EA gaat over op nieuwe slogan
Los Angeles (USA) - EA heeft een bericht gegeven dat het zijn slogan op spellen van de EA range zal voorzien van een nieuwe slogan. De oude slogan "EA Games, Challenge everything" vinden ze niet meer bijtijds en ze wilden graag een breder publiek bereiken. De oude slogan zal veranderd worden in "EA Games, Let's dominate the world!". Overigens zal het nog niet gelden voor de EA Sports series, aangezien ze nog niet alle sportlicenties binnen hebben, maar ze hebben het volste vertrouwen erin dat dat dit jaar nog binnengehaald zal worden.

Op het gebied van spellen, blijft EA het dit jaar nog doorzetten met de "Urban" stijl die op dit moment ontzettend populair is bij de jongeren. Ondanks berichten dat enkele horeca-gelegenheden al bepaalde kledingmerken weren, komt er in de nieuwe DEF JAM Vendetta een nieuwe Character Builder waarbij een character uit verschillende Urban kledingmerken zal kunnen kiezen compleet met gouden sieraden en Sneakers. EA gelooft dat Karl Kani het een heel sterk merk is en denkt ook een eigen Urban kleding merk uit te brengen in samenwerking met dit bedrijf. Ook wordt er over overname gespeculeerd, maar hier wilde de woordvoerder van EA nog niks van kwijt. Voor de Nederlanders zit er in de nieuwe Def Jam Vendetta nog een nieuwe verrassing. Ali B en Brainpower zijn onlangs naar de EA Studio geweest om daar een motion/face capturing te ondergaan. Waarschijnlijk zullen deze twee nederhoppers dan ook beschikbaar zijn in het nieuwe spel. Tevens leveren beide nederhoppers een bijdrage aan de DEF JAM Vendetta soundtrack.

Op RTS gebied zal er weinig veranderen. EA zal dit jaar weer een game uitbrengen van de populaire Command & Conquer reeks die inmiddels legendarisch is onder de RTS liefhebbers. Op de vraag of er hier ook een Urban sausje overheen komt, wordt ontkennend beantwoord.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_24687299
quote:
EA Games, Let's dominate the world!
Ze zijn al goed onderweg
Who knew?
  zaterdag 22 januari 2005 @ 13:43:02 #19
67174 Dos37
Come on Twente
pi_24687359

ik vroeg me laatst af of er nog 1 kwam maar ja dus
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  Redactie Games zaterdag 22 januari 2005 @ 13:43:06 #20
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_24687360
quote:
Ik kende die site niet eens...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_24687442
The godfather!

Ik hoop echt dat dit een hit wordt!
pi_24688137
Ik mis...

Nieuwe patch voor Command & Conquer: Zero Hour

...in het lijstje.
  zaterdag 22 januari 2005 @ 15:51:39 #23
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_24689425
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 13:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
NEWSFLASH!!!!

Los Angeles (USA) - EA heeft een bericht gegeven dat het zijn slogan op spellen van de EA range zal voorzien van een nieuwe slogan. De oude slogan "EA Games, Challenge everything" vinden ze niet meer bijtijds en ze wilden graag een breder publiek bereiken. De oude slogan zal veranderd worden in "EA Games, Let's dominate the world!". Overigens zal het nog niet gelden voor de EA Sports series, aangezien ze nog niet alle sportlicenties binnen hebben, maar ze hebben het volste vertrouwen erin dat dat dit jaar nog binnengehaald zal worden.

Op het gebied van spellen, blijft EA het dit jaar nog doorzetten met de "Urban" stijl die op dit moment ontzettend populair is bij de jongeren. Ondanks berichten dat enkele horeca-gelegenheden al bepaalde kledingmerken weren, komt er in de nieuwe DEF JAM Vendetta een nieuwe Character Builder waarbij een character uit verschillende Urban kledingmerken zal kunnen kiezen compleet met gouden sieraden en Sneakers. EA gelooft dat Karl Kani het een heel sterk merk is en denkt ook een eigen Urban kleding merk uit te brengen in samenwerking met dit bedrijf. Ook wordt er over overname gespeculeerd, maar hier wilde de woordvoerder van EA nog niks van kwijt. Voor de Nederlanders zit er in de nieuwe Def Jam Vendetta nog een nieuwe verrassing. Ali B en Brainpower zijn onlangs naar de EA Studio geweest om daar een motion/face capturing te ondergaan. Waarschijnlijk zullen deze twee nederhoppers dan ook beschikbaar zijn in het nieuwe spel. Tevens leveren beide nederhoppers een bijdrage aan de DEF JAM Vendetta soundtrack.

Op RTS gebied zal er weinig veranderen. EA zal dit jaar weer een game uitbrengen van de populaire Command & Conquer reeks die inmiddels legendarisch is onder de RTS liefhebbers. Op de vraag of er hier ook een Urban sausje overheen komt, wordt ontkennend beantwoord.
uh.. over de nieuwe slogan, Heeft de familie Bush EA games soms gekocht?
PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
pi_24692818
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 13:23 schreef rijkv het volgende:
Godverdomme, teringmicrosoftEA, wacht godverdegodver effe met nieuwe crap. de zoveelste sequel
tis niet microsoft die te snel gaat...tis dat gare EA
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  zaterdag 22 januari 2005 @ 20:17:50 #25
69621 DeRCT14
pi_24693881
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 13:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
NEWSFLASH!!!!

Bron?
  zaterdag 22 januari 2005 @ 20:40:09 #26
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_24694346
Red Alert 3 en Most Wanted
  zaterdag 22 januari 2005 @ 20:41:48 #27
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_24694372
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 13:43 schreef Dos37 het volgende:

ik vroeg me laatst af of er nog 1 kwam maar ja dus
RA2. De game over internet!
pi_24697935
James Bond: From Russia With Love
Harry Potter & The Goblet of Fire
Batman Begins

Lijken me wel leuke games om je een weekje mee te vermaken.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_24698348
quote:

omfg
  zondag 23 januari 2005 @ 01:46:05 #30
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_24699796
Hms ik ben opzich wel C&C fan...maar EA patcht die games toch niet ...dus zolang de reviews zeggen dat er nog wat bugs inzitten en dat de balans niet goed is hoef ik het niet te kopen
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_24703097
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 11:59 schreef Thomper het volgende:
[ delen in de Battlefield serie, eentje voor de Xbox 2.
Als ie maar op de pc ook komt, anders kom ik persoonlijk het EA hoofdkwartier opblazen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')