Komt voor de bakker... alleen heb ik ook last van tijdgebrek.. Ik moet nu nog beginnen met star ocean en X-2 moet ik ook nog steeds doen. Gelukkig heb ik splinter cell nu uit dus ik kan weer aan wat nieuws beginnen.. Heb jij eigenlijk star ocean?quote:Op zondag 23 januari 2005 22:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het leek me wel een leuke opzet maar door tijdgebrek nooit gekocht en gespeeld. Vertel maar wat jij ervan vindt. Misschien kan je me overhalen ze alsnog te kopen
Dat ligt aan je TV. De dvd is dan NTSC, en je TV kan het niet aan, of je hebt de scart in het verkeerde gat gestoken.quote:Op maandag 24 januari 2005 09:32 schreef TimmyAsd het volgende:
Ff een vraagje, kan een PS2 mini gekopieerde dvd's bekijken. Het lukte wel, maar de film was zwart/wit, en dat was niet de bedoeling.
Iemand die mij hier meer over kan vertellen?
Ik heb 'm met kerst gekregen en ben er al wel aan begonnen, maar heb tussendoor FFIX nog even (voor de 2e keerquote:Op zondag 23 januari 2005 20:41 schreef Hakkert het volgende:
Iemand ervaringen met de .Hack serie? Ik heb net deeltje 1 gekocht namelijk ben wel benieuwd wat jullie er van vinden
Maar op zich is het dus wel een leuk spel!quote:Op maandag 24 januari 2005 12:21 schreef Dark_Desires het volgende:
[..]
Ik heb 'm met kerst gekregen en ben er al wel aan begonnen, maar heb tussendoor FFIX nog even (voor de 2e keer) uitgespeeld en FFX-2 moet ook nog (nu op Via Infinito). Wat .hack betreft vind ik het wel jammer dat het 'spel in het spel' (The World) slecht is uitgewerkt. The World heeft geen verhaal, geen doel, het is echt alleen maar levellen. Het had 't spel een hoop extra kunnen geven als hieraan ook aandacht was besteed.
Meer later als ik verder ben met spelen![]()
kheb .hack even gespeeld bij een vriend van me maar ik vind het maar zuigenquote:Op maandag 24 januari 2005 12:21 schreef Dark_Desires het volgende:
[..]
Ik heb 'm met kerst gekregen en ben er al wel aan begonnen, maar heb tussendoor FFIX nog even (voor de 2e keer) uitgespeeld en FFX-2 moet ook nog (nu op Via Infinito). Wat .hack betreft vind ik het wel jammer dat het 'spel in het spel' (The World) slecht is uitgewerkt. The World heeft geen verhaal, geen doel, het is echt alleen maar levellen. Het had 't spel een hoop extra kunnen geven als hieraan ook aandacht was besteed.
Meer later als ik verder ben met spelen![]()
Thnxquote:Op maandag 24 januari 2005 12:10 schreef Jebus het volgende:
[..]
Dat ligt aan je TV. De dvd is dan NTSC, en je TV kan het niet aan, of je hebt de scart in het verkeerde gat gestoken.
quote:Sony has described reports that it plans to release a silver version of its slimline PlayStation 2 in Europe as "purely speculative" and described images of the unit circulating the Internet as "completely unofficial".
Hmmm... Niet echt een verrassing...quote:Op woensdag 26 januari 2005 00:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eurogamer meldt het volgende:
nieuwe spellen: metal gear solid 3 of megaman x8, devil may cr 3,quote:Op woensdag 26 januari 2005 13:20 schreef Gamephreek het volgende:
Ik zoek leuke games voor een jongen van 10(mijn broertje), maar hij is dus al flink volwassen.
Spellen die hij leuk vindt/vond :
Gta : alle versies
Driv3r
Getaway
Devil may cry
SSX 3
Metal gear
Mark of Kri
Max Payne
Spellen die hij niet leuk vond/vindt
Jak & Daxter (platformgames in het algemeen vindt ie ruk, tenzij ze 2D zijn)
Final Fantasy
sportgames(met uitzondering van Extreme sports.)
Welke spellen kunnen jullie mij aanraden voor hem ?
Het liefst dus vette aktiegames, met Matrix effecten tijdens filmpjes of spel zelf (issie helemaal weg van)
Een jongen van 10 die flink volwassen is?!?quote:Op woensdag 26 januari 2005 13:20 schreef Gamephreek het volgende:
Ik zoek leuke games voor een jongen van 10(mijn broertje), maar hij is dus al flink volwassen.
psst...maar hij is dus al flink volwassenquote:Op woensdag 26 januari 2005 17:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sowieso, iemand van 10 GTA en Max Payne laten gamen vind ik nou niet echt verstandig![]()
Hypocriet gelul....... Maar het is wel oke dat ie een film ziet met Schwarzenegger die iedereen afknalt om geen enkele reden.quote:Op woensdag 26 januari 2005 17:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sowieso, iemand van 10 GTA en Max Payne laten gamen vind ik nou niet echt verstandig![]()
Hoezo hypocriet gelul, hij zegt toch niet dat ie wel naar geweldadige films mag kijken?quote:Op woensdag 26 januari 2005 21:34 schreef Gamephreek het volgende:
[..]
Hypocriet gelul....... Maar het is wel oke dat ie een film ziet met Schwarzenegger die iedereen afknalt om geen enkele reden.
het is niet zo dat je mario of pokemon elke dag tegenkomt op straatquote:geweld is overal, kijk alleen maar naar kindertekenfilms. die gaan tegenwoordig ook alleen maar over gevechten met Pokemon/monsters of wat dan ook.
Mario slaat tegenwoordig ook iedereen maar in elkaar (Mario 64/Smash Bros. Melee)
quote:Met volwassen bedoel ik dus dat hij duidelijk het verschil weet tussen nep en echt, plus hij heeft een goed idee van wat er in de wereld gebeurt.
maar goed, ik vroeg dus om aanbevelingen niet om lectures....
Heeft ie Kill Bill al gezien? Zit lekker veel bloed in en genoeg stijlvol geweldquote:Op woensdag 26 januari 2005 21:34 schreef Gamephreek het volgende:
[..]
Hypocriet gelul....... Maar het is wel oke dat ie een film ziet met Schwarzenegger die iedereen afknalt om geen enkele reden.
Je moet het ook lekker zelf weten hoor, maar ik denk dat Manhunt wel een toffe game is voor je volwassen broertjequote:maar goed, ik vroeg dus om aanbevelingen niet om lectures....
quote:Op woensdag 26 januari 2005 23:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heeft ie Kill Bill al gezien? Zit lekker veel bloed in en genoeg stijlvol geweld
[..]
Je moet het ook lekker zelf weten hoor, maar ik denk dat Manhunt wel een toffe game is voor je volwassen broertje
Heb Xenosaga 1 gespeeld... mega goede RPGquote:Op woensdag 26 januari 2005 17:18 schreef P-Style het volgende:
Hmmm... Xenosaga II ligt alweer bijna in de Amerikaanse winkelschappen.Ik snap nog steeds niet waarom Namco die Xenosaga-reeks niet in Europa uitbrengt! Ik wil me d'r ook wel eens aan wagen en ik denk dat zo'n spel als Xenosaga het best goed doet in Europa!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |