te weinig R&B?!quote:Op zondag 26 december 2004 00:58 schreef BVO het volgende:
Ja, het was niet echt mijn smaak..
Maar goed, No Doubt op 29 en Marvin Gaye in de top 100, ben tevreden..
Niet zozeer R&B, wel te weinig soul ja.quote:
LOL... nah jah, dan lees je het morgen wel..quote:Op zondag 26 december 2004 00:58 schreef babette21 het volgende:
ho wacht nou vergeet ik 't nog te vragen [en t is nog wel zo'n prachtige gelegenheid]
zeg Diz, vertel nou 's ff over je breukje met Niksan.......... *sensatie*
er word gekookt voor mij vanavondquote:Op zondag 26 december 2004 10:24 schreef Zhenar het volgende:
Zijn er nog meer mensen gerechten aan het maken voor (wederom) een vreetfestijn vanavond?
that sucks!quote:Op zondag 26 december 2004 12:44 schreef bar_rel het volgende:
goeiemorgen op deze morgen, iedereen leuke 1ste kerstdag gehad gister?
Ik ben weer es ziek dus het zit weer niet mee![]()
quote:Op zondag 26 december 2004 12:52 schreef Bupatih het volgende:
Kerst is zó gisteren en vandaag.![]()
Ai, ziek zijn met kerst is niet leuk
haa dank je!quote:Op zondag 26 december 2004 12:55 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
that sucks!
veel beterschap! Ja het was weer eens een oud hollandse ruzie bij mij thuis zoals elke kerst....
Merci. Heeft misterDre voor mij gemaakt.quote:
Ik maak de grappen, jij hangt de hunk uit.quote:
OMGquote:Op zondag 26 december 2004 13:01 schreef Bupatih het volgende:
Bij gebrek aantoetatoet
:
[afbeelding]![]()
Ik hoop voor je dat Djem de middelste is, die ziet er nog een beetje redelijk uitquote:
Djem is de middelste ja.quote:Op zondag 26 december 2004 13:13 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat Djem de middelste is, die ziet er nog een beetje redelijk uit
Die meest linkse is best wel appeteitelijkquote:Op zondag 26 december 2004 13:01 schreef Bupatih het volgende:
Bij gebrek aantoetatoet
:
[afbeelding]![]()
Goedzoquote:
Die is te oud voor mijquote:Op zondag 26 december 2004 13:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die meest linkse is best wel appeteitelijk
vriend van mij heeft als het goed is nog erge goede foto's van ze van werfpop, kan ze wel vragen en naar je toe mailen...quote:
Hahaquote:Op zondag 26 december 2004 13:30 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
vriend van mij heeft als het goed is nog erge goede foto's van ze van werfpop, kan ze wel vragen en naar je toe mailen...
die middelste is idd best leuk!
Stiekem hoop je erop dat ze de plaatjes postquote:Op zondag 26 december 2004 13:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Haha
Je doet maar wat je niet laten kan
Hey ''dubbele-dildo-scene-actrice-Jennifer-Connely''quote:
Nouquote:Op zondag 26 december 2004 14:03 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Hey ''dubbele-dildo-scene-actrice-Jennifer-Connely''
Ja hoor, lekker gegeten gisterenquote:Beetje leuk gehad gister? Zo te zien verveel je je nu..![]()
Precies.quote:Op zondag 26 december 2004 13:58 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Stiekem hoop je erop dat ze de plaatjes post
Cadeautjesquote:Op zondag 26 december 2004 14:07 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nou
[..]
Ja hoor, lekker gegeten gisteren![]()
Maar vandaag krijg ik cadeautjes en dat is veel leukerMaar dat is vanavond pas dus.
quote:Op zondag 26 december 2004 14:12 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Cadeautjes....wij doen daar niet eens meer aan hier
![]()
ik heel veel niet laten....quote:Op zondag 26 december 2004 13:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Haha
Je doet maar wat je niet laten kan
haha ja idd!!, maar goed mijn vader zie net : '' Ik geef je wel wat aan het einde van de week''quote:Op zondag 26 december 2004 14:20 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
wij ook niet, nu baal ik wel....
![]()
kom je op je werk/school en wat heb jij gehad, gaat iedereen vrolijk vragen...
![]()
quote:Op zondag 26 december 2004 14:12 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Cadeautjes....wij doen daar niet eens meer aan hier
![]()
Jawel, ff uit eten geweest, meer eigenlijk niet. Vanavond nog ff naar de discotheekquote:Op zondag 26 december 2004 14:06 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dat klopt helemaal![]()
Leuke 1e kerstdag gehad?
ik heb ook al stiekem wel iets gehad, want mijn moeder zegt wij zijn joods wij vieren geen kerst....quote:Op zondag 26 december 2004 14:22 schreef bar_rel het volgende:
[..]
haha ja idd!!, maar goed mijn vader zie net : '' Ik geef je wel wat aan het einde van de week''
![]()
![]()
quote:
dan ben je over "tijd"quote:Op zondag 26 december 2004 14:23 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Jawel, ff uit eten geweest, meer eigenlijk niet. Vanavond nog ff naar de discotheek. Heb 't kerstgevoel nog steeds niet
. Waarschijnlijk komt dat pas morgen
![]()
Ja, ik ben nu wel blut enzoquote:Op zondag 26 december 2004 14:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wij doen ook niet aan kadootjes
Alhoewel...des te meer geld over om aan mijnzelf te besteden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |