Jaaaa,quote:Op donderdag 23 december 2004 18:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hmm, alaaf...
Whehe![]()
VLIEGENDE PANTERS
ShowChat #273.quote:Op donderdag 23 december 2004 20:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En ik beloof die Bar-rel en Zhenar steeds een topic
Christine waar ben je??quote:Op donderdag 23 december 2004 20:52 schreef Bupatih het volgende:
Daarvoor moet jij bij Christine wezen
Ondertussen blijf ik hopen...quote:Op donderdag 23 december 2004 20:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En ik beloof die Bar-rel en Zhenar steeds een topic
Oké was dat even duidelijkquote:Op donderdag 23 december 2004 22:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ondertussen blijf ik hopen...
Ooit zal het gebeuren...
Misschien...
* Zhenar] barst spontaan in zingen uit (musical style):[/me]
Er kóóóóómt een dag
Dat mijn naam in de topic titel mag!
Misschieieieieien niet snel
Maar die dag... die komt er wel!
En ondertussen blijf ik hopen op dat prachtige moment
Dat mijn naam in de TT staat en dat ie-de-reen... die... kent
Eén móóóóóie dag
Waarop mijn naam in de TT mag!
Ik hóóóóóp het echt
Dat bigmac zal doen wat hij zéééééééééégt!
-Diverse voorbijgangers beginnen spontaan synchroon te dansen op de achtergrond-
Nee het tij is niet te keren
Ook al wil je het proberen
Want ik kan wel blijven dromen
Maar eens moet het er van komen
Dat geluk zal ik ook kennen
Zelfs al is het even wennen
Ik wil proeven van de vreugde waar men altijd over praat
Als mijn naam
In
De-he
To-pic
Ti-tel
stáááááááaááááááááááááát!
[me=Zhenar hijgt even uit, kijkt om zich heen en gaat verder met zijn bezigheden alsof er niets is gebeurd.
Ik zou niet durven! Ik ben gewoon erg audio-visueel ingesteld.quote:Op donderdag 23 december 2004 22:21 schreef Bupatih het volgende:![]()
Zhenar
![]()
Je gaat toch niet de Jim Carrey-Award van mij afpakken hè? [afbeelding]
Ja, maar als mensen in een musical zingen dat ze ergens op hopen, dan krijgen ze dat meestal uiteindelijk ook. Dus wat dat betreft is het gewoon een blatante eis!quote:Op donderdag 23 december 2004 22:31 schreef ZOWIEE het volgende:
Bij nader inzien vraag je niet eens, je hoopt alleen maar![]()
![]()
Met een goed filmbewerkingsprogramma (Adobe Première bijvoorbeeld) moet dat wel kunnen geloof ik.quote:Op donderdag 23 december 2004 22:35 schreef BVO het volgende:
Wie kan me helpen?.
Heb hier dus een filmpje gemaakt met de digicam, maar nu is 'ie op z'n zij (heb de digicam verticaal gehouden met filmen). Met afspelen zie je hem dus dwars in beeld.. Kan ik die nog omdraaien zodat je hem recht ziet? Ja, niet echt duidelijk verhaal geloof ik.
.
En nee, hij staat niet meer op me digicam..
Ow, dat heb ik ook eens gehad en ik heb geen idee hoe je dat op moet lossenquote:Op donderdag 23 december 2004 22:35 schreef BVO het volgende:
Wie kan me helpen?.
Heb hier dus een filmpje gemaakt met de digicam, maar nu is 'ie op z'n zij (heb de digicam verticaal gehouden met filmen). Met afspelen zie je hem dus dwars in beeld.. Kan ik die nog omdraaien zodat je hem recht ziet? Ja, niet echt duidelijk verhaal geloof ik.
.
En nee, hij staat niet meer op me digicam..
Ik kreeg er helemaal zo'n 'Annie-gevoel' bijquote:Op donderdag 23 december 2004 22:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, maar als mensen in een musical zingen dat ze ergens op hopen, dan krijgen ze dat meestal uiteindelijk ook. Dus wat dat betreft is het gewoon een blatante eis!
Maar zo is het natuurlijk niet bedoeld![]()
quote:U hebt gezocht op blatante:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet naar ZOWIEE luisterenquote:Op donderdag 23 december 2004 22:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Mensen effe snel wat is badjas in het engels?
Je kan het beeld rotaten met Virtualdub. Dat is een gratis proggiequote:Op donderdag 23 december 2004 22:40 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ow, dat heb ik ook eens gehad en ik heb geen idee hoe je dat op moet lossen
Nu weet je het dus wel voor de volgende keer
Are you questioning my knowledge?quote:Op donderdag 23 december 2004 23:00 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Niet naar ZOWIEE luisteren
Het is penis![]()
Niet naar ZOWIEE en Duiveltja luisteren. Gewoon zelf je huiswerk maken.quote:Op donderdag 23 december 2004 22:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Mensen effe snel wat is badjas in het engels?
Oh, en hoe kom ik daar aan?quote:Op donderdag 23 december 2004 23:01 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Je kan het beeld rotaten met Virtualdub. Dat is een gratis proggie
Tenks menquote:Op donderdag 23 december 2004 23:01 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Je kan het beeld rotaten met Virtualdub. Dat is een gratis proggie
Slapen.quote:Op donderdag 23 december 2004 23:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat ga je doen, Beev?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |