Ik heb een master degree in wiskunde, dus vertel maar.quote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 11:22 schreef Sidekick het volgende:
Maar goed, de slowchat gaat dan ook een dezer dagen veranderen, want zo gaat het iig niet langer.
Nog wat recents of allemaal oude koeien?quote:Op donderdag 16 december 2004 13:13 schreef Silmarwen het volgende:Mijn slowchat wat doe je!!!
En aaahhh het zijn er genoeg
Zijn die tegenwoordig ook al te koop?quote:Op donderdag 16 december 2004 13:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik heb een master degree in wiskunde, dus vertel maar.
Dat moet je even vragen aan Sidekickquote:Op donderdag 16 december 2004 13:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nog wat recents of allemaal oude koeien?
Oude koeien uit de akkersloot halen is okay.quote:
Sod off.quote:Op donderdag 16 december 2004 13:18 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Dat moet je even vragen aan Sidekick
En ik ben mod van Lifestyle!
Niet dat ik weet, maar toch zeker genoeg om bij de overheid te kunnen werken?quote:Op donderdag 16 december 2004 13:16 schreef Parabola het volgende:
[..]
Zijn die tegenwoordig ook al te koop?
Sinds mijn vrijlating uit de fokkerkers.quote:
En waarom niet van polquote:Op donderdag 16 december 2004 13:18 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Dat moet je even vragen aan Sidekick
En ik ben mod van Lifestyle!
quote:Op donderdag 16 december 2004 13:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Sinds mijn vrijlating uit de fokkerkers.
Gewoon vaker gastslotjes zetten in POL, daarmee toon je de slechte werking aan van 2 mods.quote:Op donderdag 16 december 2004 13:24 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Omdat Sidekick maar niet oprot.
Dank je! Die van jouw ook trouwens! Blauwquote:Op donderdag 16 december 2004 13:26 schreef Mutant01 het volgende:
Leuke website btw.
quote:HRH the Prince to inaugurate ‘Pavillon Maroc' in Amsterdam
By MAP 16/12/2004 | 11:44 GMT
HRH Prince Moulay Rachid arrived in Amsterdam yesterday evening to preside over, along with Prince Willem Alexander of Holland, the inauguration of the Pavillon Maroc, an exhibition organized under the High Patronage of HM King Mohammed VI of Morocco.
The two-day exhibition is part of cultural activities which will celebrate 400 years of relations between Morocco and the Netherlands.
An agreement was signed recently in Rabat between the representatives of the Dutch institution Nieuwe Kerk and the Moroccan Culture Ministry whereby it will lend the institution 300 ethnographic pieces as well as historic manuscripts belonging to the Royal and National Libraries for the exhibition
Zo ga je niet met onze Sidekick omquote:Op donderdag 16 december 2004 13:24 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Omdat Sidekick maar niet oprot.
"HRH Prince Moulay Rachid arrived in Amsterdam yesterday evening "quote:
Wedden dat ie geen woord Nederlands spreekt?quote:Op donderdag 16 december 2004 13:40 schreef Sidekick het volgende:
[..]
"HRH Prince Moulay Rachid arrived in Amsterdam yesterday evening "
Ze nemen ons land over.
Eigenlijk best vreemd dat Maxima in die commissie zit he?quote:Op donderdag 16 december 2004 13:43 schreef Mutant01 het volgende:
Inburgeren moet tegenwoordig eerst in land van herkomst....het zou leuk zijn als hij "een beetje dom" kan zeggen, tegen willem alexander
We zitten vol met onze moralistische linkse zelfhaat.quote:Op donderdag 16 december 2004 13:45 schreef Mutant01 het volgende:
Trouwens, waarom wordt dit niet groots gevierd! 400-jarige relatie met NL!
Hij gaat gescheiden schoolpleintjes maken voor linkse sukkels, rechtse losers en de intelligente elite. Dat laatste pleintje blijft leeg, welke intueel wil er nou slowchatten?quote:Op donderdag 16 december 2004 14:19 schreef PJORourke het volgende:
Wat was je me de SC van plan, SK?
mwoah.quote:Op donderdag 16 december 2004 13:44 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Eigenlijk best vreemd dat Maxima in die commissie zit he?
Is toch pas volgend jaar? Stond een stuk over in de spits vandaagquote:Op donderdag 16 december 2004 13:45 schreef Mutant01 het volgende:
Trouwens, waarom wordt dit niet groots gevierd! 400-jarige relatie met NL!
George?quote:Op donderdag 16 december 2004 15:24 schreef Dildo het volgende:
Sltjs
Nee dat zou een beetje vreemd zijn in mijn eentjequote:Op donderdag 16 december 2004 15:11 schreef Miss_User het volgende:
[..]
Hij gaat gescheiden schoolpleintjes maken voor linkse sukkels, rechtse losers en de intelligente elite. Dat laatste pleintje blijft leeg, welke intueel wil er nou slowchatten?![]()
Den boel by elckaer houden.quote:Op donderdag 16 december 2004 15:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Is toch pas volgend jaar? Stond een stuk over in de spits vandaag.
Vanaf 1605 lieten de Marokkaanse zerovers ons met rust en mochten wij in de Marokkaanse zeeroversnesten schuilen.
quote:Op donderdag 16 december 2004 15:27 schreef Chewie het volgende:
[..]
Nee dat zou een beetje vreemd zijn in mijn eentje![]()
quote:Op donderdag 16 december 2004 15:22 schreef sizzler het volgende:
[..]
mwoah.
Ze is een goed voorbeeld.
En lekker.
Indekken was beter geweest he?quote:Op donderdag 16 december 2004 15:30 schreef sizzler het volgende:
Trouwens, ik zat laatst te denken: Inburgeren "met behoud vaan eigen cultuur". Dat is toch eigenlijk debiel? Als je de cultuur behoudt, wat burger je dan in?
De Winter van VB zei het op zich wel goed; Mensen zijn gelijk aan elkaar, maar culturen niet.quote:Op donderdag 16 december 2004 15:30 schreef sizzler het volgende:
Trouwens, ik zat laatst te denken: Inburgeren "met behoud vaan eigen cultuur". Dat is toch eigenlijk debiel? Als je de cultuur behoudt, wat burger je dan in?
Aan Amalia te zien is dat ook nog waar ookquote:Op donderdag 16 december 2004 15:32 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Prins pils is er overheen geweest dude..
Dat gestolen vakentiefilmje van Maxima en Wim-Lex: zegt Maxima tegen dat kind: "Jah, wie is die bolle he? Dat is je vader."quote:Op donderdag 16 december 2004 15:32 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Prins pils is er overheen geweest dude..
quote:Dijkstal schijnt precies te weten waar al dat populisme vandaan komt. “Dat heeft alles te maken met de snelle ontwikkelingen in beeldcommunicatie die ons beïnvloedt”, analyseert hij. “Overal zijn bombardementen van beelden. Die massaliteit waarin de TV de hele dag uitzendt, verandert de maatschappij.
In mannenjaren?quote:Op donderdag 16 december 2004 15:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Sizzler, als jij maxima al lekker vindt, hoe lang is het dan geleden dat je sex had?
En voor jou?quote:Op donderdag 16 december 2004 15:43 schreef DrWolffenstein het volgende:
Dat moet ondragelijk voor je zijn.
Oe oe oe, dat is een makkelijke. Mag ik hem inkoppen?quote:Op donderdag 16 december 2004 15:50 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik heb aan niets gebrek.
Je hebt gebrek aan een ware religiequote:Op donderdag 16 december 2004 15:50 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik heb aan niets gebrek.
Op dit moment vrij weinig. Destijds (in juni) was er wat teveel slap gelul.quote:Op donderdag 16 december 2004 14:19 schreef PJORourke het volgende:
Wat was je me de SC van plan, SK?
Ach ja.quote:Op donderdag 16 december 2004 15:55 schreef Dildo het volgende:
[..]
Oe oe oe, dat is een makkelijke. Mag ik hem inkoppen?
[afbeelding]
Thanks
Ik ben bezeten door Satanquote:Op donderdag 16 december 2004 15:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je hebt gebrek aan een ware religie![]()
Satanisme = zooooo 2003quote:Op donderdag 16 december 2004 16:03 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik ben bezeten door SatanSnel! Dood me!
Jij een gebrek aan zelfrespect.quote:Op donderdag 16 december 2004 15:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je hebt gebrek aan een ware religie![]()
Alles behalve, echter...arrogantie vind ik verwerpelijk.quote:Op donderdag 16 december 2004 16:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jij een gebrek aan zelfrespect.
Zeg eens simpele, heb ik een nationaliteit die een zwak heeft voor het massaal vergeten van een genocide? Een soort erfelijke C.J.D. is overduidelijk nogal populair onder turken, of niet soms?quote:Op donderdag 16 december 2004 15:55 schreef Dildo het volgende:
[..]
Oe oe oe, dat is een makkelijke. Mag ik hem inkoppen?
[afbeelding]
Thanks
Waar kwam je dat "met behoud van eigen cultuur" tegen? Volgens mij wordt er tegenwoordig gepraat over inburgeren met behoud van een eigen identiteit.quote:Op donderdag 16 december 2004 15:30 schreef sizzler het volgende:
quote:Vader wil naam Jihad van dochter veranderen
AMSTERDAM - De vader die zijn pasgeboren dochter de naam Jihad gaf, wil haar anders noemen. Dat liet een woordvoerster van het Amsterdamse stadseel De Baarsjes, waar het kindje is ingeschreven, donderdag weten.
Op 27 november werd het meisje geboren. De ambtenaar van de burgerlijke stand had de naam, die ook wel heilige oorlog tegen de vijanden van de islam betekent, zonder problemen aanvaard. Het Marokkaanse consulaat, dat de naam ook moet accepteren omdat het meisje zowel de Nederlandse als de Marokkaanse nationaliteit heeft, protesteerde.
Het stadsdeel stuurde de ouders van de baby een brief met het verzoek contact met hen op te nemen. De vader reageerde daarop en gaf aan de naam te willen wijzigen. Volgens de woordvoerster wil de vader het leven van zijn dochter niet laten beginnen met een beladen naam.
ANP
Bron: LC
2 achterlijke vragen in een post. Alsof soennieten de naam Fatima niet gebruiken?quote:Op donderdag 16 december 2004 16:15 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Waarom niet Fatima? Of zijn het soennieten?
Neuh waarschijnlijk heb je gewoon het IQ van het achtereind van een onrein geslacht varkenquote:Op donderdag 16 december 2004 16:09 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Zeg eens simpele, heb ik een nationaliteit die een zwak heeft voor het massaal vergeten van een genocide? Een soort erfelijke C.J.D. is overduidelijk nogal populair onder turken, of niet soms?
Nogal stomme opmerking, gezien je totaal niets van mij weet.quote:Op donderdag 16 december 2004 16:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Neuh waarschijnlijk heb je gewoon het IQ van het achtereind van een onrein geslacht varken.
http://www.nieuws.nl/bericht/5/51525quote:Saudische politie verhindert samenscholingen
Uitgegeven op 16 december 2004 om 13:25 uur, bijgewerkt om 13:58
De politie van Saudische stad Jiddah heeft donderdag twee mannen aangehouden die met een pistool in de lucht hadden geschoten bij een plek waar een demonstratie tegen het Saudische koningshuis was aangekondigd. Op de plek waren evenals in de hoofdstad Riyad veel agenten op de been om samenscholingen te verhinderen.
De twee mannen in Jiddah werden na een korte achtervolging gearresteerd. Een woordvoerder van het ministerie van binnenlandse zaken bevestigde hun aanhouding en zei dat ze werden ondervraagd.
De vanuit Londen opererende dissident Saad al-Fagih had via de televisie- en radiozenders en de website van zijn Beweging voor Islamitische Hervorming in Arabië opgeroepen tot gelijktijdige demonstraties in Riyad en Jiddah. Vorig jaar trad de politie hard op tegen een paar honderd betogers in Riyad, Jiddah, Dammam en Hail.
De beweging van Al-Fagih wil de absolute monarchie vervangen door een liberaal, democratisch bewind. De Saudische regering schildert hem als een extremist die sterke banden heeft met terroristen. Anders dan Osama bin Laden, die de monarchie met geweld omver wil werpen, zegt Al-Fagih verandering met vreedzame middelen te willen bewerkstelligen.
[Copyright 2004, Novum Nieuws / Associated Press]
Het veranderen van een naam kost een boel centjes. Gelukkig maar, dan leert die nog eens iets met die rotgeintjes.quote:Op donderdag 16 december 2004 16:42 schreef Parabola het volgende:
"Volgens de woordvoerster wil de vader het leven van zijn dochter niet laten beginnen met een beladen naam"
Hij kon natuurlijk niet vooraf bedenken dat Jihad een beladen naam zou zijn.
Nee, je moet namelijk niet te veel denkwerk vragen van een dergelijk figuur. Het leerproces is echter makkelijk te bespoedigen met financiële correcties. In dit geval heeft de man in kwestie hopelijk geleerd dat mensen hier niet de namen dragen van de facisoïde methodes van de islam m.b.t. verspreiding vh geloof.quote:Op donderdag 16 december 2004 16:42 schreef Parabola het volgende:
"Volgens de woordvoerster wil de vader het leven van zijn dochter niet laten beginnen met een beladen naam"
Hij weet wel hoe ik het bedoelquote:Op donderdag 16 december 2004 13:35 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Zo ga je niet met onze Sidekick om
het is nog geen zondag, dus die bakerpraatjes kan je nog beter voor je houdenquote:Op donderdag 16 december 2004 16:45 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nee, je moet namelijk niet te veel denkwerk vragen van een dergelijk figuur. Het leerproces is echter makkelijk te bespoedigen met financiële correcties. In dit geval heeft de man in kwestie hopelijk geleerd dat mensen hier niet de namen dragen van de facisoïde methodes van de islam m.b.t. verspreiding vh geloof.
Volgens mij is dit gewoon een domme man. Volgens jou heeft het te maken met 'facisoïde methodes van de islam'. Daar gebruik je een wel heel erg eenzijdige interpretatie van het woord Jihad, dat vele betekenissen heeft. Jij pikt er net die ene uit, en dan bovendien nog in een sterk overtrokken interpretatie. Waarom doe je dat?quote:Op donderdag 16 december 2004 16:45 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nee, je moet namelijk niet te veel denkwerk vragen van een dergelijk figuur. Het leerproces is echter makkelijk te bespoedigen met financiële correcties. In dit geval heeft de man in kwestie hopelijk geleerd dat mensen hier niet de namen dragen van de facisoïde methodes van de islam m.b.t. verspreiding vh geloof.
Ja, daarom wil die man de naam ook veranderen he, omdat er nog zoveel andere betekenissen zijn.quote:Op donderdag 16 december 2004 16:57 schreef Parabola het volgende:
[..]
Volgens mij is dit gewoon een domme man. Volgens jou heeft het te maken met 'facisoïde methodes van de islam'. Daar gebrukk je een wel heel erg eenzijdige interpretatie van het woord Jihad, dat vele betekenissen heeft. Jij pikt er net die ene uit, en dan bovendien nog in een sterk overtrokken interpretatie. Waarom doe je dat?
en er zit een taalfoud in je sig, maar dat past ook wel weer bij die sig![]()
Zondags heeft iedereen wel wat beters te doen. Daarom plaats ik ze nu. Verder is het inderdaad onzin om te denken dat zo'n figuur ook daadwerkelijk in de toekomst zoiets nalaat.quote:Op donderdag 16 december 2004 16:53 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
het is nog geen zondag, dus die bakerpraatjes kan je nog beter voor je houden
Ik neem aan dat je het bericht gelezen hebt en dus wel begrijpt waarom de man de naam wil veranderen. Het staat namelijk in het betreffende bericht.quote:Op donderdag 16 december 2004 16:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, daarom wil die man de naam ook veranderen he, omdat er nog zoveel andere betekenissen zijn.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik acht dat niet nodig en zeg dat dan ook nergens. Waarom leg jij mij woorden in de mond?quote:Waarom acht jij het zo nodig dat een autochtoon alle termen uit de islam/arabische wereld kent?
Ja, er zijn nog andere betekenissen inderdaad. En dat weet jij dondersgoed.quote:Op donderdag 16 december 2004 16:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, daarom wil die man de naam ook veranderen he, omdat er nog zoveel andere betekenissen zijn.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom acht jij het zo nodig dat een autochtoon alle termen uit de islam/arabische wereld kent?
Nee, en ik wil ze verdomme ook niet kennen. Pleur op met die shit.quote:Op donderdag 16 december 2004 17:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, er zijn nog andere betekenissen inderdaad. En dat weet jij dondersgoed.
"Jihad" is niets meer en niets minder dan het zorgen voor levensruimte voor het islamitische geloof. Om over de beeldspraak van 100'den islamieten die met hun AK's in de lucht schieten en gezamelijk de heilige oorlog aan onder andere de westerse wereld verklaren nog maar te zwijgen.quote:Op donderdag 16 december 2004 16:57 schreef Parabola het volgende:
[..]
Volgens mij is dit gewoon een domme man. Volgens jou heeft het te maken met 'facisoïde methodes van de islam'. Daar gebruik je een wel heel erg eenzijdige interpretatie van het woord Jihad, dat vele betekenissen heeft. Jij pikt er net die ene uit, en dan bovendien nog in een sterk overtrokken interpretatie. Waarom doe je dat?
Die zijn slechts bedoeld als zand in de ogen van de ongelovigen. Zo heeft het woord Salaam ook meerdere betekenissen. Van vrede tot totale verovering van de wereld door de Islam.quote:Op donderdag 16 december 2004 17:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, er zijn nog andere betekenissen inderdaad. En dat weet jij dondersgoed.
Merkwaardig. Ik vraag je waarom je iets doet en je antwoord bestaat uit een herhaling van die actie. Daarmee heb ik geen antwoord op mijn vraag. Er zit niets anders op dan hem nog eens te stellen:quote:Op donderdag 16 december 2004 17:11 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
"Jihad" is niets meer en niets minder dan het zorgen voor levensruimte voor het islamitische geloof. Om over de beeldspraak van 100'den islamieten die met hun AK's in de lucht schieten en gezamelijk de heilige oorlog aan onder andere de westerse wereld verklaren nog maar te zwijgen.
Jihad heeft 3 betekenissen. Je zult er nog meer vinden als je maar goed genoeg zoekt, maar in essentie is jihad voor een gelovige 'zich volledig inspannen' voor zijn geloof. Hiermee wordt wel de verspreiding ervan bedoeld en zeker NIET de persoonlijke ontwikkeling van een gelovige. Jihad is ook de goedkeuring van geweld door de Koran als moslims in het specifiek iets wordt aangedaan. Je kunt wel begrijpen dus dat twee totaal verschillende culturen die elkaar niet toleren problemen opleverd en dat op termijn moslims geweldadig worden. De Koran vind het immers allemaal wel best. Misschien heb je nu een idee waarom er geen andere betekenissen zijn voor Jihad dan diegene die ik gaf.quote:Op donderdag 16 december 2004 17:17 schreef Parabola het volgende:
Jij pikt er net die ene uit, en dan bovendien nog in een sterk overtrokken interpretatie. Waarom doe je dat?
Er lopen overigens wel meer kinderen met de naam "Jihad" rond. Op een baisisschool in Gouda alleen al twee meisjes. Waarom zou Marokko er nu wel een probleem van maken?quote:Op donderdag 16 december 2004 16:42 schreef Parabola het volgende:
Een boude stelling. Hoe weet je dat zo zeker?quote:Op donderdag 16 december 2004 17:29 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Jihad heeft 3 betekenissen. Je zult er nog meer vinden als je maar goed genoeg zoekt, maar in essentie is jihad voor een gelovige 'zich volledig inspannen' voor zijn geloof. Hiermee wordt wel de verspreiding ervan bedoeld en zeker NIET de persoonlijke ontwikkeling van een gelovige.
Hebben we dat in ieder geval helderquote:Jihad is ook de goedkeuring van geweld door de Koran als moslims in het specifiek iets wordt aangedaan.
Nee. Je pakt hier een paar shortcuts die ik niet kan volgen. Ten eerste: 'twee totaal verschillende culturen die elkaar niet toleren'. Verschillende kan ik inkomen, totaal verschillende wordt al een stuk moeilijker, maar 'elkaar niet tolereren'is simpelweg niet waar. De Westerse cultuur is intrensiek tolerant (dat niet alle Westerlingen dat zijn doet daar niets aan af), de Islamitische culuur (zo die al over één kam te scheren is) bevat op zijn minst tolerante elementen.quote:Je kunt wel begrijpen dus dat twee totaal verschillende culturen die elkaar niet toleren problemen opleverd en dat op termijn moslims geweldadig worden. De Koran vind het immers allemaal wel best. Misschien heb je nu een idee waarom er geen andere betekenissen zijn voor Jihad dan diegene die ik gaf.
Toevallig zijn voor zover ik weet alle Fatima's die ik ken, shi'it, en er was zelfs een shi'itische sekte die de Fatimaniden heette (stichters van Cairo).Ik vroeg het slechts uit belangstelling.quote:Op donderdag 16 december 2004 16:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
2 achterlijke vragen in een post. Alsof soennieten de naam Fatima niet gebruiken?![]()
Misschien kunnen ze de ouders niet dwingen om een andere naam te kiezen, en hebben [betreffende ouders] ervoor gekozen om de naam zo te laten.quote:Op donderdag 16 december 2004 17:33 schreef sizzler het volgende:
[..]
Er lopen overigens wel meer kinderen met de naam "Jihad" rond. Op een baisisschool in Gouda alleen al twee meisjes. Waarom zou Marokko er nu wel een probleem van maken?
Dat ligt voor de hand. Kennelijk schat men de term nu wat gevoeliger in dan toen de betreffende meisjes geboren werden. Niet zo vreemd als je bedenkt dat de meisjes minimaal 4 zijn en er sinds hun geboorte nogal wat dingen gebeurd zijn die de negatieve betekenis van Jihad benadrukt hebben. Overigens lullig voor die meisjes en (ook toen al) niet zo bijster nozel van hun ouders.quote:Op donderdag 16 december 2004 17:33 schreef sizzler het volgende:
[..]
Er lopen overigens wel meer kinderen met de naam "Jihad" rond. Op een baisisschool in Gouda alleen al twee meisjes. Waarom zou Marokko er nu wel een probleem van maken?
quote:Minister Brinkhorst blijkt de film Submission niet zo geweldig te hebben gevonden. Hij vergelijkt het uitzenden van die film met het aansteken van een sigaret in een munitiemagazijn. Voor de dag gevallen is, heeft hij alweer spijt betoond over die vergelijking. De submission van Lauren-Jan. Maar denkt hij er nu ook anders over? Zalm en Van Aartsen, die de film voor de uitzending voorzagen van een ‘nihil obstat’, waren laaiend over de opinie van Laurens-Jan. Zij zagen in de film helemaal geen onaanvaardbaar risico. Opvallend, hoe luider men spreekt over vrijheid van meningsuiting, des te minder verdraagt men kennelijk de mening van een ander.
Bij de stemmingen verwerpt de Kamer een motie van Ursie Lambrechts die het scheiden van gezinnen bij uitzetting onmogelijk wil maken. Het CDA stemt tegen. Alleen gezinnen met kinderen mag je volgens Van Fessem niet scheiden. Interessante opvatting over het huwelijk.
[...]
Ik bereid een algemeen overleg voor dat morgen plaatsvindt met minister Verdonk. De minister heeft de Kamer verteld dat uit onderzoek blijkt dat de enorme aantallen asielzoekers die met onbekende bestemming vertrekken, slechts voor een klein deel in Nederland blijven. Het onderzoek blijkt een oppervlakkige steekproef te zijn naar aangehouden vreemdelingen. De steekproef in het Gooi, die uitwees dat veel uitgeprocedeerden onderduiken en als illegaal in dit land proberen voort te leven, wordt niet representatief genoemd. Komt niet in de kraam te pas.
Ik acht mijzelf dan ook slimmer dan de betreffende vader, van wie ik al gezegd had dat ik hem dom vond. Tegelijkertijd zal ik iemand die zijn zoontje wel Adolf noemt niet op grond daarvan beschuldigen van nazi-sympathiën.quote:Op donderdag 16 december 2004 17:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Parabola, als je een zoontje krijgt, noem je hem dan Adolf? Zo nee, waarom niet? De naam heeft heus niet alleen met Hitler te maken hoor...
Dat zou kunnen ja. Als het consulaat consequent is dan zouden die meisjes dus geen Marokkaanse nationaliteit hebben.quote:Op donderdag 16 december 2004 17:43 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze de ouders niet dwingen om een andere naam te kiezen, en hebben [betreffende ouders] ervoor gekozen om de naam zo te laten.
Ben jij nou zo slim, of ...quote:Op donderdag 16 december 2004 17:52 schreef Parabola het volgende:
[..]
Ik acht mijzelf dan ook slimmer dan de betreffende vader, van wie ik al gezegd had dat ik hem dom vond. Tegelijkertijd zal ik iemand die zijn zoontje wel Adolf noemt niet op grond daarvan beschuldigen van nazi-sympathiën.
Voor de volledigheid: Ik zou hem geen Adolf noemen vanwege de associatie met Adolf Hitler.
Ik zou zeggen, vanaf de eerste oorlog die Mohammed voerde. Dat het niet de enige betekenis is, is ook van alle tijden.quote:Op donderdag 16 december 2004 17:51 schreef DrWolffenstein het volgende:
Jihad kent al sinds de tijd van de Moren een negatieve betekenis.
Eet smakelijk. Ik hoop dat je het niet erg vind als ik niet achter mijn pctje op je ga zitten wachtenquote:Verder beantwoord ik de vragen van Parabola zo wel. Eerst eten
Bedoel je dat nu als "ik ga hem geen adolf noemen, want er is een associatie met Hitler" of als "ik noem hem geen Adolf om een asociatie met Hitler, maar om de mooie klank in de naam" ?quote:Op donderdag 16 december 2004 17:52 schreef Parabola het volgende:
[..]
Ik acht mijzelf dan ook slimmer dan de betreffende vader, van wie ik al gezegd had dat ik hem dom vond. Tegelijkertijd zal ik iemand die zijn zoontje wel Adolf noemt niet op grond daarvan beschuldigen van nazi-sympathiën.
Voor de volledigheid: Ik zou hem geen Adolf noemen vanwege de associatie met Adolf Hitler.
Niet zo raar voor iemand met twee nationaliteiten.quote:Op donderdag 16 december 2004 17:54 schreef sizzler het volgende:
Ik blijf het trouwens raar vinden dat hier in Nederland geboren kinderen bij een buitenlands consulaat aangemeld moeten worden.
die vind jij goed, dat is nu wel duidelijk.quote:Op donderdag 16 december 2004 17:52 schreef Sidekick het volgende:
De weblog van Klaas de Vries is echt goed. Het geeft een leuk kijkje in de keuken of wat goede overpeinzingen:
[..]
Zou de Nederlandse burgelijke stand dat wel weigeren eigenlijk?quote:Op donderdag 16 december 2004 17:52 schreef Parabola het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 december 2004 17:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Bedoel je dat nu als "ik ga hem geen adolf noemen, want er is een associatie met Hitler" of als "ik noem hem geen Adolf om een asociatie met Hitler, maar om de mooie klank in de naam" ?
Met andere woorden, zou jij je zoon wel Adolf kunnen noemen?
Nee, natuurlijk niet. Adolf is gewoon een naam. ietwat beladen, dat wel. Precies als met Jihad.quote:Op donderdag 16 december 2004 17:58 schreef sizzler het volgende:
[..]
Zou de Nederlandse burgelijke stand dat wel weigeren eigenlijk?
Precies, maar dan vind ik het wel raar dat je zo loopt te hameren op meerdere betekenissen van jihad.quote:Op donderdag 16 december 2004 17:59 schreef Parabola het volgende:
[..]grappig ja, hoe je zo'n zin op twee manieren kunt lezen. Ik had natuurlijk een komma achter 'noemen' moeten zetten, dus de eerstgenoemde betekenis. Ik zou een eventuele zoon nooit Adolf noemen.
Dat zou me verbazen en ik zou dat ook niet terecht vinden.quote:Op donderdag 16 december 2004 17:58 schreef sizzler het volgende:
[..]
Zou de Nederlandse burgelijke stand dat wel weigeren eigenlijk?
Wat is er raar aan? Ik zei immers al:quote:Op donderdag 16 december 2004 18:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Precies, maar dan vind ik het wel raar dat je zo loopt te hameren op meerdere betekenissen van jihad.
quote:Op donderdag 16 december 2004 17:52 schreef Parabola het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, dismissed.quote:Op donderdag 16 december 2004 18:03 schreef Parabola het volgende:
[..]
Wat is er raar aan? Ik zei immers al:
[..]
U bent te goedquote:Op donderdag 16 december 2004 18:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, dismissed.
Ik vrees dat je posts hier op fok toch wel iets zeggen.quote:Op donderdag 16 december 2004 16:41 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nogal stomme opmerking, gezien je totaal niets van mij weet.
Zoals gniffelen om cineasten mensen die je niet mocht en die nu gedood zijn?quote:Op donderdag 16 december 2004 18:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik vrees dat je posts hier op fok toch wel iets zeggen.
Dat zegt misschien ook wel wat. Dat deed ik overigens niet ik maakte slechts vrij onbeschofte grapjesquote:Op donderdag 16 december 2004 18:47 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zoals gniffelen om cineasten mensen die je niet mocht en die nu gedood zijn?
Dat moest er nog eens bijkomen dat mensen hun soundbite konden posten.quote:Op donderdag 16 december 2004 18:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat zegt misschien ook wel wat. Dat deed ik overigens niet ik maakte slechts vrij onbeschofte grapjes.
Denk je dat je daar een geintje tegen kan makenquote:Op donderdag 16 december 2004 19:00 schreef sizzler het volgende:
[afbeelding]
Mirjam Sterk
Toch wel het mooiste kamerlid.
http://www.cda.nl/domains(...)2ekamer/cv/Sterk.doc
Zelfs haar mobiele nummer staat erbij!!!![]()
Jammer dat ze een refo is.
Waarom ga je niet die vijfdecolonne-muts uitzwaaien? Zo combineer je twee avatars.quote:Op donderdag 16 december 2004 18:59 schreef du_ke het volgende:
soms is mensen op de kast jagen erg leuk.
Best een geile foto, maar zo'n naief dom wijf.quote:Op donderdag 16 december 2004 19:00 schreef sizzler het volgende:
[afbeelding]
Mirjam Sterk
Toch wel het mooiste kamerlid.
http://www.cda.nl/domains(...)2ekamer/cv/Sterk.doc
Zelfs haar mobiele nummer staat erbij!!!![]()
Jammer dat ze een refo is.
Omdat je daar een langere baan voor nodig hebt.quote:Op donderdag 16 december 2004 20:07 schreef George-Butters het volgende:
Waarom vliegt die Boeing 747 niet gewoon naar Lelystad?
Is het raar als ik ze er allebei niet bij hoef?quote:Op donderdag 16 december 2004 20:11 schreef George-Butters het volgende:
Is het raar als ik liever Turkije dan Roemenie bij de EU heb?
Nee is ook een goede optie.quote:Op donderdag 16 december 2004 20:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Is het raar als ik ze er allebei niet bij hoef?
Ijsland.quote:Op donderdag 16 december 2004 20:18 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Nee is ook een goede optie.
Welk land zou je kiezen als je eentje moet kiezen?
Europa.quote:Op donderdag 16 december 2004 20:20 schreef George-Butters het volgende:
[..]
IJsland mag er van mij ook wel bij.
Bij welk continent hoort IJsland officieel?
Het eten was zeker niet goed bij de Turk?quote:Op donderdag 16 december 2004 20:26 schreef Johan_de_With het volgende:
Overigens bevat het Ijslands gebedenboek nog altijd de bede ´´Behoed ons voor de paus en de Turk.´´
Mohamed B.quote:In Marokko reageerde de Marokkaanse minister van Justitie Mohamed Bouzoubaa
Okay, zelfspot heb je wel.quote:
De Hunnen heetten gewoon Hun hoor.quote:Op donderdag 16 december 2004 20:32 schreef Monidique het volgende:
Hun heten daar allemaal Mohammed B!
Vannacht? Nee, het was geweldig.quote:Op donderdag 16 december 2004 20:29 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het eten was zeker niet goed bij de Turk?
Ja hoor, en alle Chinezen eten rijst zeker?quote:Op donderdag 16 december 2004 20:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
De Hunnen heetten gewoon Hun hoor.
Hoe is het met Tuana? Zoent ze nog met je?quote:Op donderdag 16 december 2004 20:33 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Vannacht? Nee, het was geweldig.
Ik houd het in beraad.quote:Op donderdag 16 december 2004 19:25 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Waarom ga je niet die vijfdecolonne-muts uitzwaaien? Zo combineer je twee avatars.
quote:Op donderdag 16 december 2004 20:34 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja hoor, en alle Chinezen eten rijst zeker?
Racist!
Goed. Ze heeft al bijna een jaar niet met me gezoend, we hebben nu allebei langeafstandsrelaties. Zij in Italie, ik in Brazilie. http://images.fok.nl/s/emo.gifquote:Op donderdag 16 december 2004 20:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hoe is het met Tuana? Zoent ze nog met je?
Houd je erbuiten.quote:Op donderdag 16 december 2004 20:39 schreef Monidique het volgende:
Weer wat geleerd: Fascisme is verschrikkelijk, daarom had de Sovjet-Unie moeten winnen en Europa is niet de NWO.
Oh, en was dat niet tijdens de brand in Londen of speelt dat per se in onze tijdquote:Op donderdag 16 december 2004 20:48 schreef DrWolffenstein het volgende:
Engeland is de thuisbasis van de NWO. Amerika is slechts een speelttuin van de illuminati. Het begin van de NWO zal worden gekenmerkt met terroristische aanslagen die heel Engeland treffen.
Dit gebeurd allemaal binnen 7 jaar.
Ze heeft 14 broers, dus pas op!quote:Op donderdag 16 december 2004 20:40 schreef George-Butters het volgende:
Ik wil ook een keer zoenen met Tuana
quote:Op donderdag 16 december 2004 20:50 schreef Monidique het volgende:
Jôh, binnen zeven jaar terroristische aanslagen in Engeland, welke geweldige profeet durft deze gewáágde voorspelling te doen?
Ze is al 14 keer seksueel gemolesteerd?quote:Op donderdag 16 december 2004 20:52 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ze heeft 14 broers, dus pas op!
Waarom zou het samengaan met vuur?quote:Op donderdag 16 december 2004 20:50 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Oh, en was dat niet tijdens de brand in Londen of speelt dat per se in onze tijd
Ik verwacht een atoombom op Sneek.quote:Op donderdag 16 december 2004 20:55 schreef Sidekick het volgende:
Ik verwacht een aanslag op Bush in 2005.
Ze verstaat de kunst.quote:Op donderdag 16 december 2004 20:40 schreef George-Butters het volgende:
Ik wil ook een keer zoenen met Tuana
Ja, hoe moet ik dat weten?quote:Op donderdag 16 december 2004 20:55 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Waarom zou het samengaan met vuur?![]()
Kan ik er wat aan doen dat er mensen op dit forum zijn die explosief reageren op taalfouten? Je hebt geen enkel idee hoe leuk het is om mensen compleet over de rooie te zien gaan vanwege een opzettelijke (extra dommequote:
Jij zou nog beweren dat je de oorlog aan het Oostfront met opzet verloor.quote:Op donderdag 16 december 2004 21:19 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat er mensen op dit forum zijn die explosief reageren op taalfouten? Je hebt geen enkel idee hoe leuk het is om mensen compleet over de rooie te zien gaan vanwege een opzettelijke (extra domme) taalfout.
Wie weet, maar niet vandaag.quote:Op donderdag 16 december 2004 21:22 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jij zou nog beweren dat je de oorlog aan het Oostfront met opzet verloor.
"Het leek me wel aardig van me te laten horen." Dus wat doet die knuppel: een gedichtje voorlezen!!!quote:Balkenende stuurt troepen in Irak kerstgedicht
DEN HAAG - De Nederlandse deelnemers aan de vredesmissie in Irak krijgen op eerste kerstdag een cadeautje van de Nederlandse Taalunie. Het gaat om een cd met het door premier Balkenende ingesproken kerstgedicht 'Nu zal het wel gauw gaan sneeuwen', van Anton van Duinkerken (1903-1968).
De opname is gemaakt in het Torentje. Het stond er in één keer op, vertelde M. van Es van de Taalunie donderdag. Nu zal het wel gauw gaan sneeuwen gaat over de drie koningen die door een "woestijn van eeuwen, vol boosheid en gevit" trekken, op weg naar de vrede.
De premier vond het een sympathiek initiatief, aldus de Rijksvoorlichtingsdienst. En hij vond het aardig om op deze manier iets van zich te laten horen aan de mensen die met de kerst in lastige omstandigheden hun werk doen.
De door Balkenende voorgelezen tekst is op 25 en 26 december ook te horen op de gedichtenlijn (09094 334248 of 0909GEDICHT). De cd is betaald met het geld van een Haagse culturele prijs die een van de oprichters van de gedichtenlijn heeft ontvangen. Het ministerie van Defensie zorgt voor de verzending naar Irak en de verspreiding onder de ongeveer 1400 militairen in Irak.
Dat is dus het vlees dat we in de kuip hebbenquote:Op donderdag 16 december 2004 21:50 schreef sizzler het volgende:
[..]
"Het leek me wel aardig van me te laten horen." Dus wat doet die knuppel: een gedichtje voorlezen!!!![]()
Als Nederlandse soldaat zou je je toch vrijwillig aan de Taliban overleveren daar. Mijn GOD wat een knulligheid. Het verbaast me dat er geen "Respect2all"-bandjes bijzaten.
Heel Nederland krijgt kerstpaketten. Als mijn werkgever aan zou komen met een door hem ingesproken kerstgedicht dan zou ik hem een schop onder zijn kont geven!
quote:Op donderdag 16 december 2004 21:50 schreef sizzler het volgende:
[..]
"Het leek me wel aardig van me te laten horen." Dus wat doet die knuppel: een gedichtje voorlezen!!!![]()
Als Nederlandse soldaat zou je je toch vrijwillig aan de Taliban overleveren daar. Mijn GOD wat een knulligheid. Het verbaast me dat er geen "Respect2all"-bandjes bijzaten.
Heel Nederland krijgt kerstpaketten. Als mijn werkgever aan zou komen met een door hem ingesproken kerstgedicht dan zou ik hem een schop onder zijn kont geven!
quote:Op donderdag 16 december 2004 21:50 schreef sizzler het volgende:
Volgens mij kun je dat niet van je soldij betalen hoor. Ik denk dat het gat in het midden van het cd'tje hetgene is waar die soldaten de kerst mee zullen moeten doorkomenquote:Op donderdag 16 december 2004 22:16 schreef Drugshond het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat de soldaten meer hieraan behoefte hebben.
YabYum? Heikneuters.quote:Op donderdag 16 december 2004 22:16 schreef Drugshond het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat de soldaten meer hieraan behoefte hebben.
Vertel eensquote:
Daar ga ik werken.quote:Op donderdag 16 december 2004 22:38 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Een standaard brakke website. En nu?
quote:Op donderdag 16 december 2004 22:22 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dat niet van je soldij betalen hoor. Ik denk dat het gat in het midden van het cd'tje hetgene is waar die soldaten de kerst mee zullen moeten doorkomen
Denk maar dat het het gaatje van Balkenende is zou ik zeggenquote:
Hmm ja, een gigantische niggercock zou 'm goed doen.quote:Op donderdag 16 december 2004 22:45 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Denk maar dat het het gaatje van Balkenende is zou ik zeggen
Beginnersfunctie, dus alles wat kut is. Zo'n beetje onder de Afrikanen en Arabieren, zeg maar.quote:
Ik ben trots op jequote:Op donderdag 16 december 2004 22:49 schreef Monidique het volgende:
[..]
Beginnersfunctie, dus alles wat kut is. Zo'n beetje onder de Afrikanen en Arabieren, zeg maar.
En dan dat kuttige uilenbrilletje van hem onderspuiten.quote:Op donderdag 16 december 2004 22:48 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Hmm ja, een gigantische niggercock zou 'm goed doen.
Dat zei Den Uyl ook ja.quote:Op donderdag 16 december 2004 22:51 schreef Monidique het volgende:
Ach, het is maar voor twee a drie weken, of zoiets.
SPijkerman.quote:Op donderdag 16 december 2004 23:02 schreef Harry_Sack het volgende:
je zal de kerst maar moeten doorbrengen in Al-Kut
Serieus, Johan, waarom is de YabYum eigenlijk voor heikneuters?quote:
Het is eerder voor extreem burgerlijke zakenmannetjes.quote:Op donderdag 16 december 2004 23:05 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Serieus, Johan, waarom is de YabYum eigenlijk voor heikneuters?
Waar zou jij je pull-strategie op botvieren dan?quote:Op donderdag 16 december 2004 23:10 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Het is eerder voor extreem burgerlijke zakenmannetjes.
Sodding off? Oiquote:
Parelketting-Elles.quote:Op donderdag 16 december 2004 23:12 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Waar zou jij je pull-strategie op botvieren dan?
Pas op, de AIVD leest mee.quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Grmbl, irritant zeg. Ik zoek al enige tijd Atomic Bomberman, maar vind maar geen werkende versie
He waar bent u? In Purmerendquote:Op donderdag 16 december 2004 23:48 schreef George-Butters het volgende:
Zo!
Tijd om in bed dingen te doen.
quote:
Waar kan ik solliciteren?quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:44 schreef sizzler het volgende:
Ja inderdaad, er stappen wat mods op.
Zijn er nog mensen die NWS-mod willen worden?
forum@fok.nl (denk ik, want de solli'rondes moeten nog starten. )quote:
Tot je een mail stuurt zou ik alleen nog wat vaker in NWS posten.quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:10 schreef sizzler het volgende:
[..]
forum@fok.nl (denk ik, want de solli'rondes moeten nog starten. )
Nieuws, politiek, who cares?quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:12 schreef sizzler het volgende:
[..]
Tot je een mail stuurt zou ik alleen nog wat vaker in NWS posten.
Wat sociaal van jequote:Op vrijdag 17 december 2004 01:12 schreef sizzler het volgende:
[..]
Tot je een mail stuurt zou ik alleen nog wat vaker in NWS posten.
Ondanks dat ik net zo nieuwsgierig ben wat jij met Purmerend hebt, wil ik toch weten wat jij in de taak als nws-mod zietquote:Op vrijdag 17 december 2004 01:28 schreef Flumina het volgende:
En het gaat om je kwaliteiten, niet om de kwantiteits van je posts.
Ik dacht dat GB tijdens de laatste meeting achter een meisje uit Purmerend zat. Oh hoe heet ze nou ook alweer? Ik onthoud geen namen, wel plaatsnamen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:29 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ondanks dat ik net zo nieuwsgierig ben wat jij met Purmerend hebt, wil ik toch weten wat jij in de taak als nws-mod ziet![]()
O zo, ja die ene, hoe heet ze ook alweer. Met dat lange gezicht.quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:35 schreef Flumina het volgende:
[..]
Ik dacht dat GB tijdens de laatste meeting achter een meisje uit Purmerend zat. Oh hoe heet ze nou ook alweer? Ik onthoud geen namen, wel plaatsnamen.
En NWS-moderator is gewoon cool om te zijn![]()
Nouk?quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:35 schreef Flumina het volgende:
[..]
Ik dacht dat GB tijdens de laatste meeting achter een meisje uit Purmerend zat. Oh hoe heet ze nou ook alweer? Ik onthoud geen namen, wel plaatsnamen.
Checkquote:
quote:Arrestatie aanslag islamitische school
Donderdag 16 december, EINDHOVEN - De regiopolitie heeft zondag een achttienjarige Eindhovenaar opgepakt voor de bomaanslag op de islamitische basisschool Tarieq Ibnoe Ziyad in de Frankrijkstraat in Eindhoven. Dat heeft justitie vandaag bekend gemaakt. De verdachte is vanmorgen voorgeleid aan de rechter-commissaris in Den Bosch en is in bewaring gesteld.
De politie verwacht de komende tijd nog meer mensen aan te houden voor de bomaanslag. Justitie wil geen nadere details over de arrestatie geven. De aanslag in de nacht van 7 op 8 november is gepleegd met kruit in een legergroen patronenblik. Er vielen geen gewonden, maar de ingang van het schoolgebouw raakte wel zwaar beschadigd. Ook sneuvelden ramen in de omgeving van het gebouw. De regiopolitie is nog steeds op zoek naar een onbekende man die negen uur eerder de politie telefonisch tipte over een aanslag op een moskee in Eindhoven. De recherche vermoedt dat die melding mogelijk over de school ging. De politie ondernam destijds geen actie, omdat ze niet wist welke moskee bedoeld werd.
quote:Prijs voor beste theorie over 9/11
NEW YORK, 16 DEC. Zijn de twee torens van het World Trade Center in New York op die elfde september drie jaar geleden echt ingestort door zelfmoordaanslagen van islamitische terroristen die twee passagiersvliegtuigen het gebouw in joegen? De Amerikaanse multimiljonair Jimmy Walter gelooft er niks van. Volgens hem was er sprake van een binnenlandse samenzwering waarbij hooggeplaatste figuren waren betrokken uit regering, strijdkrachten en bedrijfsleven. Zo zeker is hij van zijn zaak dat hij 100.000 dollar heeft uitgeloofd voor de techniekstudent die kan bewijzen dat de instorting van de twee toren werkelijk zo is gegaan als de regering beweert.
De miljonair-activist heeft al dertig procent van zijn geërfde vermogen gespendeerd aan de verbreiding van zijn complottheorie. In totaal gaat het om meer dan drie miljoen dollar. het grootste deel van dat bedrag is opgegaan aan televisiespotjes van dertig seconden en aan paginagrote advertenties in gerenommeerde bladen als The New York Times, de Wall Street Journal, The New Yorker, Newsweek en in alternatieve media.
Jimmy Walter schrijft volgende maand een wedstrijd uit voor scholieren en studenten om met alternatieve theorieën voor de ineenstorting te komen. De winnaar krijgt 10.000 dollar. Voor nog eens honderd van de beste inzendingen is elk duizend dollar beschikbaar. De miljonair zelf houdt het er voorlopig op dat er explosieven waren geplaatst in de torens en dat die uiteindelijk voor de grootste ravage hebben gezorgd. Hij gelooft ook niet dat de schade aan het Pentagon alleen door een vliegtuig is veroorzaakt.
,,Het waren niet negentien klungels uit Saoedi-Arabië die waren gezakt voor het examen van de vliegschool die de Verenigde Staten hebben verslagen'', zegt Walter. Hij vertrouwt het regeringsrapport niet dat over de aanslagen is uitgebracht. Daarin blijkt hij niet alleen te staan. Een opiniepeiling wees afgelopen zomer uit dat tweederde van alle New Yorkers wil dat het onderzoek heropend wordt.
De miljonair noemt zichzelf ,,een goede vaderlander die strijdt tegen de echte verraders die onze democratie vernietigen''. Hij is er gepikeerd over dat hij door regeringsvertegenwoordigers wordt afgeschilderd als 'iemand die last van waandenkbeelden heeft'. (Reuters)
Ja, het heidendom ook. Maar hoe is het er gekomen en ''vertegenwoordigd''?quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:17 schreef du_ke het volgende:
Overigens is de Islam al een stuk langer in Europa vertegenwoordigd dan het Protestantisme.
Het een is er door iemand uit Nazareth en de andere uit Mekka. Importgelovenquote:Op vrijdag 17 december 2004 11:24 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, het heidendom ook. Maar hoe is het er gekomen en ''vertegenwoordigd''?
Luther?quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:28 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Het een is er door iemand uit Nazareth
*Knuffel*quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:34 schreef du_ke het volgende:
idd in Spanje en op de Balkan was het gewoon een redelijk normale religie. net als het christendom in grote delen van de Islamitische wereld gewoon naast de islam kon en kan bestaan.
Krek.quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:41 schreef Monidique het volgende:
Ach, drukte om niets. Er waren natuurlijk spanningen en de (re)Conquista werd vaak gezien als een Kruistocht, maar er waren ook goede contacten tussen Christenen en Moslims en Christenen en Moslims werkten zelfs samen in Kruistochten. Typische machtspolitiek dus, ook toen.
Wat vaak gebeurt is, volgens mij, dat in tijden van spanningen, zoals nu tussen Christenen en Moslims kun je wel stellen denk ik, er in de geschiedenis gespit wordt naar vroegere spanningen. Men probeert zo een soort duidelijk zelfbeeld van de groep te creeëren, of iets dergelijks.
Bijvoorbeeld Joegoslavië. Natuurlijk waren er spanningen tussen de bevolkingsgroepen, flink wat, maar achteraf ziet men plots alleen maar tegenstellingen tussen katholieken en orthodoxen, terwijl toendertijd het gewoon goede buren ware die elkaar elke dag uitzwaaiden.
Waarschijnlijk zou je zoiets ook kunnen zien als er een burgeroorlog uitbreekt in Amerika. Nu, ik denk absoluut niet dat die zal komen, maar stél. Stel er komt zo'n burgeroorlog. Achteraf kan men makkelijk zeggen dat er altijd al grote conflicten waren tussen Republikeinen en Democraten, dat het een verdeelde natie was, en dergelijke onzin, terwijl Republikeinen en Democraten gewoon gezellig naast en door elkaar leven, extremisten uitgezonderd.
Het is gewoon een menselijke neiging, denk ik.
En dan ook groeten en alles komt goedquote:Op vrijdag 17 december 2004 11:36 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
*Knuffel*
*Knuffel*
*Knuffel*
*Knuffel*
Heel goedquote:
Durf je de concurrentie aan te gaan met Meki?quote:
quote:Op donderdag 16 december 2004 23:28 schreef Snik het volgende:
[..]
Krijg de kanker maar Turkije, zeggen we liever.
Zo, lekker feestje hiz? Huisje wordt meer waard? Dat je een heel continent de afgrond daarmee inhelpt, dat boeit niet. Je was toch al een verrader door je te bekeren tot de islam.
Precies.quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:57 schreef du_ke het volgende:
Ach dan komt snik zo weer met een andere kloon terug. Heb ik alle vertrouwen in
.
Raymond.
Wil je eens kappen met het beledigen van grassprietenquote:Op vrijdag 17 december 2004 12:50 schreef schatje het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee grasspriet.
X-Ray is nu weer weg, nu kun jij ook wel weer terug naar je eigen forum.quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:50 schreef schatje het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee grasspriet.
Ja Dildo, zal het niet meer doen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:52 schreef Dildo het volgende:
[..]
Wil je eens kappen met het beledigen van grassprieten
Dat smiley-beleid van jou spoort echt niet.quote:
Dat bepaal ik altijd zelf nog wel.quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:53 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
X-Ray is nu weer weg, nu kun jij ook wel weer terug naar je eigen forum.
Weet ik. Wat niet.quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat smiley-beleid van jou spoort echt niet.
quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:00 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Domme vragen komen enkel voort uit domme opmerkingen. That is the way is goes.
De Syrische woestijn is leuk om mensen heen te schicken, hoor ik.quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:06 schreef Dildo het volgende:
Waarom kunnen we niet alle moslims het land uitzetten? Aan landverraders hebben we niets.
Geen commentaarquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:07 schreef Johan_de_With het volgende:
schatje, heb jij hoge jukbeenderen?
Nee, nee, alleen bekeerlingen zijn landverraders. In onze moralistische zelfhaat voortkomend uit de Joods-Christelijk-humanistische verlichte samenleving is het normaal om het eigen volk harder te veroordelen dan geimporteerde islamieten die gewoon fascistisch zijn.quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:03 schreef Monidique het volgende:
Ja, als je Islamitisch bent, ben je een landverrader. Zo werkt dat immers in onze door de Verlichting geschapen judeo-christelijke op humanisme gebaseerde cultuur.
NS??quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:06 schreef Dildo het volgende:
Waarom kunnen we niet alle moslims het land uitzetten? Aan landverraders hebben we niets.
Waar heb jij last van, holocaustontkenner?quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:09 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
De Syrische woestijn is leuk om mensen heen te schicken, hoor ik.
Was het de heere?quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:58 schreef Johan_de_With het volgende:
Im ben verdoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |