[Dit bericht is gewijzigd door Ryan3 op 28-12-2002 13:25]
quote:En dat zou ook niet moeten veranderen.
Op zaterdag 28 december 2002 13:23 schreef Ryan3 het volgende:
Vrouwen scheppen nooit op over wat zij allemaal in hun kut kunnen stoppen...
quote:Some things are better left to the imagination...
Op zaterdag 28 december 2002 13:27 schreef Aernout het volgende:
Wil ik dit weten?
quote:Just, for the record... Bovendien jij bent toch ook iemand die graag wil dat alle mysteries worden onthuld, dat nergens valse schaamte over bestaat, dat mensen mogen doen en zeggen wat ze willen, dat taboes ouderwets en hypocriet zijn, dat er licht moet schijnen in de duisternis, dat de ramen opengezet moeten worden, dat de kurken kunnen knallen, dat de beddesprei elke dag moet worden gelucht etc....?
Op zaterdag 28 december 2002 13:27 schreef Aernout het volgende:
Wil ik dit weten?
quote:ik ga de plaatjes hier niet posten om duidelijke redenen
Op zaterdag 28 december 2002 13:23 schreef Ryan3 het volgende:
Het is natuurlijk best nog wel een aardige ruimte. Reden te meer waarom de douane de "edele delen" der vrouwen ook niet overslaat bij een visitatie, heb ik begrepen van iemand die bij de douane werkt... Ik heb ooit een jongedame gekend die haar portemonnee erin kwijt kon... Een pakje shag (met aansteker) ging ook nog wel... Anders dan mannen die van het opmeten en vergelijken van de lengte en omvang hunner edele delen een ware, al dan niet symbolisch uitgevoerde, obsessie hebben gemaakt, gebeurt zulks niet bij vrouwen. Vrouwen scheppen nooit op over wat zij allemaal in hun kut kunnen stoppen... En toch blijft het mysterie bestaan, wat mij betreft. Wat gaat er allemaal in...? Enig idee...? Ervaringen...?
maar check eens deze link en dan onder kopje '97; krijg je vast ideeën van
(clicken alleen op vrijwillige basis en als je ouder dan 18 oid bent).
edit; ook linken naar rotten.com is niet toegestaan
[Dit bericht is gewijzigd door E.T. op 28-12-2002 14:00]
quote:Tsssk
Op zaterdag 28 december 2002 13:32 schreef dr.dunno het volgende:[..]
ik ga de plaatjes hier niet posten om duidelijke redenen
![]()
link
Policy enzo
quote:in policy staat dat ik er geen plaatjes van mag geven; er staat zelfs niet een directe verwijzing naar die site, alleen maar het woordje 'link' ; clicken is vrijwillig hoor
Op zaterdag 28 december 2002 13:33 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Tsssk
Policy enzo
quote:Ik zie alleen Fuck of the Month staan, kun je een iets specifiekere link opgeven...? (Overigens mag dit niet, hoor...)
Op zaterdag 28 december 2002 13:32 schreef dr.dunno het volgende:[..]
ik ga de plaatjes hier niet posten om duidelijke redenen
![]()
edit: linkje weggehaald
[Dit bericht is gewijzigd door E.T. op 28-12-2002 14:02]
quote:Een kutje hoort gewoon lekker strak te zijn. Ik wil na alle moeite die ik heb gedaan geen meloen binnenin aantreffen
Op zaterdag 28 december 2002 13:32 schreef Ryan3 het volgende:
Just, for the record... Bovendien jij bent toch ook iemand die graag wil dat alle mysteries worden onthuld,
quote:helemaal naar beneden scrollen, daar staat een kopje "The Fucks of 1997"... voor zover ik weet is de policy hier niet tegen, alleen tegen plaatjes en openlijke links; dit is geen openlijke link, er staat alleen een klein woordje 'link' en clicken is vrijwillig... als ik het niet neerzet, weet 3/4 van fok! toch wel op welke site ze het moeten zoeken.
Op zaterdag 28 december 2002 13:34 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Ik zie alleen Fuck of the Month staan, kun je een iets specifiekere link opgeven...? (Overigens mag dit niet, hoor...)
[Dit bericht is gewijzigd door dr.dunno op 28-12-2002 13:41]
quote:...je bedoelt een meloen die daar achteloos achtergebleven is, na het boodschappen doen...? Nee, ik ook niet eerlijk gezegd.
Op zaterdag 28 december 2002 13:35 schreef Aernout het volgende:[..]
Een kutje hoort gewoon lekker strak te zijn. Ik wil na alle moeite die ik heb gedaan geen meloen binnenin aantreffen
[/quote]
Dit mag niet, joh...
[Dit bericht is gewijzigd door E.T. op 28-12-2002 13:57]
quote:whahahaha, dat kan er ook in ja
Op zaterdag 28 december 2002 13:41 schreef boebiedoe het volgende:
edit
het is maar goed dat dit het sexualiteitforum is, anders mocht een openlijke foto van een vrouwelijke vulva niet
[Dit bericht is gewijzigd door E.T. op 28-12-2002 14:04]
quote:Wat een zee van ruimte eigenlijk hè...?
Op zaterdag 28 december 2002 13:40 schreef dr.dunno het volgende:
[afbeelding]
melkfles
quote:Best een leuk gezichtje heeft ze trouwens...
Op zaterdag 28 december 2002 13:42 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Dit mag niet, joh...
quote:ja, het zou je nog verbazen wat er allemaal in en vooral uit zo'n vagina kan komen; alles is rekbaar bij een gezonde, hormonaal actieve vrouw, zeker rond de zwangerschap.
Op zaterdag 28 december 2002 13:43 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Wat een zee van ruimte eigenlijk hè...?
meloenen passen er in selecte gevallen in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |