Eigenlijk best vreemd dat Maxima in die commissie zit he?quote:Op donderdag 16 december 2004 13:43 schreef Mutant01 het volgende:
Inburgeren moet tegenwoordig eerst in land van herkomst....het zou leuk zijn als hij "een beetje dom" kan zeggen, tegen willem alexander
We zitten vol met onze moralistische linkse zelfhaat.quote:Op donderdag 16 december 2004 13:45 schreef Mutant01 het volgende:
Trouwens, waarom wordt dit niet groots gevierd! 400-jarige relatie met NL!
Hij gaat gescheiden schoolpleintjes maken voor linkse sukkels, rechtse losers en de intelligente elite. Dat laatste pleintje blijft leeg, welke intueel wil er nou slowchatten?quote:Op donderdag 16 december 2004 14:19 schreef PJORourke het volgende:
Wat was je me de SC van plan, SK?
mwoah.quote:Op donderdag 16 december 2004 13:44 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Eigenlijk best vreemd dat Maxima in die commissie zit he?
Is toch pas volgend jaar? Stond een stuk over in de spits vandaagquote:Op donderdag 16 december 2004 13:45 schreef Mutant01 het volgende:
Trouwens, waarom wordt dit niet groots gevierd! 400-jarige relatie met NL!
George?quote:Op donderdag 16 december 2004 15:24 schreef Dildo het volgende:
Sltjs
Nee dat zou een beetje vreemd zijn in mijn eentjequote:Op donderdag 16 december 2004 15:11 schreef Miss_User het volgende:
[..]
Hij gaat gescheiden schoolpleintjes maken voor linkse sukkels, rechtse losers en de intelligente elite. Dat laatste pleintje blijft leeg, welke intueel wil er nou slowchatten?![]()
Den boel by elckaer houden.quote:Op donderdag 16 december 2004 15:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Is toch pas volgend jaar? Stond een stuk over in de spits vandaag.
Vanaf 1605 lieten de Marokkaanse zerovers ons met rust en mochten wij in de Marokkaanse zeeroversnesten schuilen.
quote:Op donderdag 16 december 2004 15:27 schreef Chewie het volgende:
[..]
Nee dat zou een beetje vreemd zijn in mijn eentje![]()
quote:Op donderdag 16 december 2004 15:22 schreef sizzler het volgende:
[..]
mwoah.
Ze is een goed voorbeeld.
En lekker.
Indekken was beter geweest he?quote:Op donderdag 16 december 2004 15:30 schreef sizzler het volgende:
Trouwens, ik zat laatst te denken: Inburgeren "met behoud vaan eigen cultuur". Dat is toch eigenlijk debiel? Als je de cultuur behoudt, wat burger je dan in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |