Ik weet niet of het als onnatuurlijk hoog bestempeld mag worden...quote:Op donderdag 16 december 2004 13:10 schreef Coelho het volgende:
wat is onnatuurlijk hoog? elke dag zin? Meerdere keren per dag?
Ik ben ze op mn 17e gaan slikken. Op mn 15e had ik die ziekte gekregen. Voor ik de pillen nam was het normaal schat ik achteraf zo in... Maar ik ben toen ik heel jong was verkracht, het heeft me ook jaren gekost om me vrij genoeg te voelen om te zeggen als ik wilde.quote:Op donderdag 16 december 2004 13:18 schreef zovty het volgende:
Hoe zat 't met je libido voor je die medicijnen kreeg? Of slik je die medicijnen al voordat je uberhaupt wist wat libido was?
Een man die niet opgewassen was tegen de libido van een vrouwquote:Op donderdag 16 december 2004 13:19 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik weet niet of het als onnatuurlijk hoog bestempeld mag worden...
Mjah, eigenlijk gewoon constant, terwijl mn spierziekte erg veel pijn en vermoeidheid met zich meebrengt, en mensen die die klachten hebben door wat anders hebben juist vaak geen zin in seks. Mij kan het echt niet rotten als ik er een dag niet van kan lopen, ik wil gewoon seks. Met een keer per dag functioneer ik het best, als het langer dan 2-3 dagen duurt voel ik me rot, word ik chagrijnig, of verdrietig, en dat bouwt steeds maar op tot er weer seks is. Op dit moment is het ruim een maand geleden, toen heb ik mn relatie uitgemaakt vanwege dit. Ik kon de frustratie van het verschil in libido niet aan.
En bij wat ik hierboven zeg hou ik dan alleen nog maar rekening met wat nodig is voor mij om te ontladen, niet eens hoe vaak ik zou willen als het altijd kon. Daar heb ik ook geen idee van, want vaak ben ik na 2 keer op een dag fysiek kapot, dat houden mn spieren niet. Hoeveel keer per dag zou ik dus niet weten.
Ik heb het allemaal wel redelijk onder controle, weet mezelf in te houden, ga niet zomaar met iemand naar bed. Alleen voel ik me dus wel klote zo zonder seks of met te weinig, en daar baal ik van want vanuit mezelf ben ik helemaal niet snel chagrijnig of verdrietig, soms een beetje van de pijn.
Ik heb ook nog astma, een lesbische moeder, en min twaalf qua lenzenquote:Op donderdag 16 december 2004 13:23 schreef Viper_74 het volgende:
Spierziekte, verkracht.... meid toch wat een problemen allemaal
*meeleeft*
Uh...quote:Op donderdag 16 december 2004 13:22 schreef Viper_74 het volgende:
Een man die niet opgewassen was tegen de libido van een vrouw
Pillen kopen voor je vriendinnetje?quote:
dan zal ik maar wat meer posten danquote:Op donderdag 16 december 2004 13:29 schreef dafjedaf het volgende:
En ik wil hierbij even duidelijk stellen dat ik niet zit te wachten op testosteronpraat van users die dan wel even wat met me willen afspreken ofzo.
Ik wil liever niet weer een therapeut. De 2-3 jaar dat ze nog niet wisten dat ik een spierziekte had zeiden ze dat het psychisch was, tig therapeuten versleten toen en ze bevallen me niet. Ik studeer zelf psychologie, en ik vind het gemiddelde niveau van die mensen ronduit bedroevend. Bovendien komt het door een fout (serie fouten) van de huisarts dat ik deze spierziekte heb, er over praten met hem is gewoon zowat onmogelijk. Hij heeft zelfs tot een jaar na de diagnose gedaan alsof ik de ziekte niet eens heb, terwijl het in mn bloed te zien is. Je begrijpt dat ik liever niet naar die gast ga en al helemaal niet om over psychische problemen of mn libido te praten. Toen ik verlamd wa svan mn nek naar beneden vond ie het onzin en aanstellerij, en dan moet ik nu hulp vragen voor te vaak willen neuken?quote:Op donderdag 16 december 2004 13:47 schreef gooddaddy het volgende:
Wat ik wel weet is dat je hier iets aan moet doen. Vooral nu je geen vriendje hebt is sex krijgen een probleem en loop je waarschijnlijk de hele tijd rond met een rothumeur. en dat is natuurlijk niet fijn.
Je zult moeten leren omgaan met het gebrek aan sex. Therapie misschien? Praat er eens over met je huisarts.
Nee, niet echt. Ik heb ook wel behoefte om klaar te komen maar die staat een beetje los van dit. Dat is ongeveer 2x per week, of minder. Maar daar kan ik best een hele tijd zonder, dat zou vervelend zijn maar daar word ik niet chagrijnig van ofzo. De behoefte gaat er iig niet van weg.quote:Op donderdag 16 december 2004 13:47 schreef gooddaddy het volgende:
en helpt masturbatie niet?
Mjah, voor een weekje, de volhoudertjes een week of drie.quote:Op donderdag 16 december 2004 14:09 schreef NiNi het volgende:
En verder denk ik dat je er mannen wel blij mee maakt.
Oh God.quote:Op donderdag 16 december 2004 14:11 schreef dafjedaf het volgende:
Daarna zijn ze moe en willen ze liever gezellig knuffelen ofzo.
Goed, dat heb je dus niet.quote:TV-zender Yorin komt vandaag in de documentaireserie Shockdoc met een item over Persistent Sexual Arousal Syndrome (PSAS). Vrouwen die hier aan lijden raken ongewenst dusdanig opgewonden dat ze een opkomend orgasme niet kunnen tegenhouden. Het gevolg is dat sommige van deze vrouwen soms wel vele tientallen keren per dag klaarkomen. Veel van hen hebben dan ook grote concentratieproblemen.
PSAS is een ziekte die vaak niet serieus wordt genomen. Bovendien maken veel van de patienten die aan PSAS leiden geen melding van hun klachten. Ze voelen schaamte, frustratie en vernedering en durven daarom niet naar een dokter te stappen. PSAS kan ontstaan door welke prikkeling dan ook en dat hoeft dus niets met seks te maken te hebben.
In het Amerikaanse Boston beschreef de University's Institute of Sexual Medicine een aantal jaren geleden de ziekte al.
Ja, dat weet ik dat dat zo is. Erodome is er ook een goed voorbeeld van. Hoe het precies komt weet ik niet. Ik heb ook wel eens gedacht dat misschien de daders juist vrouwen/meisjes kiezen die iets in ze oproepen. Misschien straalde ik het al uit voor ik zelf de behoefte ontwikkelde.quote:Op donderdag 16 december 2004 14:10 schreef koffie54 het volgende:
Wat ik ook wel vaak lees is dat mensen die mee maken wat jij mee maakte toen je jong was.
Dit ook vaak hebben.Gelukig heb jij het wel aardig onder controle zo als ik dat lees.
(En ik weet dat je dan toch erg stevig in je schoenen moet staan ,veel discipline)
waarom dit zo is bij deze groep mensen weet ik niet,ik heb er niet voor geleerd
Het word echt vervelend als hij "gewoon gezellig ergens een hapje wil gaan eten", en dat je dan de hele avond je ogen niet van die komkommer/frikandel/deurklink af kunt houden, want het is al weer 4 dagen geleden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |