Vannacht? Nee, het was geweldig.quote:Op donderdag 16 december 2004 20:29 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het eten was zeker niet goed bij de Turk?
Ja hoor, en alle Chinezen eten rijst zeker?quote:Op donderdag 16 december 2004 20:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
De Hunnen heetten gewoon Hun hoor.
Hoe is het met Tuana? Zoent ze nog met je?quote:Op donderdag 16 december 2004 20:33 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Vannacht? Nee, het was geweldig.
Ik houd het in beraad.quote:Op donderdag 16 december 2004 19:25 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Waarom ga je niet die vijfdecolonne-muts uitzwaaien? Zo combineer je twee avatars.
quote:Op donderdag 16 december 2004 20:34 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja hoor, en alle Chinezen eten rijst zeker?
Racist!
Goed. Ze heeft al bijna een jaar niet met me gezoend, we hebben nu allebei langeafstandsrelaties. Zij in Italie, ik in Brazilie. http://images.fok.nl/s/emo.gifquote:Op donderdag 16 december 2004 20:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hoe is het met Tuana? Zoent ze nog met je?
Houd je erbuiten.quote:Op donderdag 16 december 2004 20:39 schreef Monidique het volgende:
Weer wat geleerd: Fascisme is verschrikkelijk, daarom had de Sovjet-Unie moeten winnen en Europa is niet de NWO.
Oh, en was dat niet tijdens de brand in Londen of speelt dat per se in onze tijdquote:Op donderdag 16 december 2004 20:48 schreef DrWolffenstein het volgende:
Engeland is de thuisbasis van de NWO. Amerika is slechts een speelttuin van de illuminati. Het begin van de NWO zal worden gekenmerkt met terroristische aanslagen die heel Engeland treffen.
Dit gebeurd allemaal binnen 7 jaar.
Ze heeft 14 broers, dus pas op!quote:Op donderdag 16 december 2004 20:40 schreef George-Butters het volgende:
Ik wil ook een keer zoenen met Tuana
quote:Op donderdag 16 december 2004 20:50 schreef Monidique het volgende:
Jôh, binnen zeven jaar terroristische aanslagen in Engeland, welke geweldige profeet durft deze gewáágde voorspelling te doen?
Ze is al 14 keer seksueel gemolesteerd?quote:Op donderdag 16 december 2004 20:52 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ze heeft 14 broers, dus pas op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |